Форум » Обласні змагання з туризму » Смуга перешкод командна » Ответить

Смуга перешкод командна

nikturcentr: Умови дистанції «Смуга перешкод Командна », Опис дистанції Є чотири варіанти проходження дистанції для команд обох вікових груп: 1-ий клас, 2-ий клас, 3-ій клас і 4-ій клас. Команди можуть вибрати дистанцію відповідно спортивній кваліфікації та віку своїх учасників: Загальні положення За день до змагань команда повинна подати технічну заявку, вказавши варіанти проходження дистанції. Підведення підсумків Спочатку посідають місця команди, що пройшли 4 клас, 3 клас, потім другий клас, а потім – перший. Команди, що не вклалися в КЧ на будь-якій дистанції займають однакове останнє місце. I клас. Перед стартом команди проходять виносний етап «В’язання вузлів». Контрольний час етапу – 30 секунд. Команда повинна зав’язати максимальну кількість вузлів з Правил. Штрафні бали за помилки та незав’язані вузли додаються до штрафних балів, одержаних на дистанції. Із старту команда у повному складі проходить етапи 1 – 9. Після етапу 3 – ПКЧ -1. По закінченню етапу 5 - ПКЧ – 2. Лідирування дозволено по всій дистанції, окрім етапу 9. Перелік етапів: 1. Купини 2.Гаті К-ть проміжних опор – 4, к-ть жердин – 5. 3.Навісна переправа через яр. Довжина етапу до 25 м. Обладнання: суддівська переправа і верхня перильна страховка, КЛ з двох сторін, опори. ПКЧ – 1 4. Підйом лазанням. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: суддівська страховка, ПС в кінці етапу 5. Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: ПС на початку етапу, суддівська страховка, перила спуску ПКЧ – 2 6.Колода. Довжина етапу – до 20 м, довжина колоди – до 8м. Обладнання – суддівські перила, опори, КЛ з двох сторін. 7. Виготовлення носилок. Обладнання: дві жердини. Наповнення – будь-яке. 8.Транспортування потерпілого. Довжина етапу до 150 м. Команда транспортує в носилках учасника (по вибору команди) по заданому коридору. 7.Розпалювання багаття Фініш по перепалу нитки. Папір суддівський. Сірники /звичайні/ і дрова командні. Заборонено використовування легкозаймистих речовин, соломи, трави, листя, хвої. Кожний сірник, понад 3-х, - 1 б штрафу. II клас. Перед стартом команди проходять виносний етап «В’язання вузлів». Контрольний час етапу – 30 секунд. Команда повинна зав’язати максимальну кількість вузлів з Правил. Штрафні бали за помилки та незав’язані вузли добавляються до штрафних балів, одержаних на дистанції. Із старту команда у повному складі проходить етапи 1 – 9. Після етапу 3 – ПКЧ -1. По закінченню етапу 5 - ПКЧ – 2. Лідирування дозволено по всій дистанції, окрім етапу 9. Перелік етапів: 1. Купини 2.Гаті К-ть проміжних опор – 4, к-ть жердин – 5. 3.Навісна переправа через яр. Довжина етапу до 25 м. Обладнання: суддівська переправа і верхня перильна страховка, КЛ з двох сторін, опори. ПКЧ – 1 4. Підйом лазанням. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПС та ПСС на початку етапу; три ППС; ПС та локальна петля в кінці етапу 5. Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: ПС та заглушка на початку етапу, ПС та ПСС в кінці етапу. ПКЧ – 2 6.Колода. Довжина етапу – до 20 м, довжина колоди – до 8м. Обладнання – опори, КЛ з двох сторін. 7. Виготовлення носилок. Обладнання: дві жердини, три поперечини. Наповнення – будь-яке. 8.Транспортування потерпілого. Довжина етапу до 100 м. Команда транспортує в носилках учасника (по вибору команди) по заданому коридору. 3 клас.Перед стартом команди проходять виносний етап «В’язання носилок» (по Кропфу). Обладнання для носилок – командне. Час етапу добавляється до часу проходження дистанції (без урахування ПКЧ та КЧ). Із старту команда у повному складі долає етапи № 1-7. На першому етапі носилки використовуються в якості контрольного вантажу. Лідирування дозволено по всій дистанції. Перелік етапів: 1.Жердини. К-ть жердин – 6. К-ть проміжних опор – 4. 2. Навісна переправа через яр. Довжина етапу – до 25 м. Етап обладнаний КЛ, ПС, ПСС на початковій, КЛ на цільовій стороні, одинарними поручнями переправи. Необхідна організація командного фала (кріплення за опори). Перший учасник йде по суддівській переправі з КС. Команда переправляє в носилках суддівського потерпілого («чурка»). 3. Крутопохила переправа вгору. Довжина переправи – до 20 м. Обладнання: одинарна суддівська переправа; КЛ, ПС та ПСС на початку етапу; ПСС та дві локальні петлі в кінці етапу. Кріплення командних перил – за опору. Перший учасник йде по суддівській переправі. 4. Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: ПСС, дві заглушки на початку етапу, ПСС та ПС в кінці етапу. 5. Підйом лазанням. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПС та ПСС на початку етапу; три ППС; ПС та локальна петля в кінці етапу 6. Крутопохила переправа вниз. Довжина етапу – до 20 м. Обладнання: ПСС та дві локальні петлі на початку етапу; одинарні суддівські перила; ПС та ПСС в кінці етапу. Кріплення командних перил за опори. Перший учасник спускається дюльфером , потім на КС йде до цільового берега. 7. Колода через яр. Довжина етапу – до 20 м, довжина колоди – до 8м. Обладнання: КЛ, ПС, ПСС на початку, КЛ в кінці етапу. Кріплення перил за опори. 4 клас Перед стартом команди проходять виносний етап «В’язання носилок» (по Кропфу). Обладнання для носилок – командне. Час етапу добавляється до часу проходження дистанції . Із старту команда у повному складі долає етапи № 1-7. На першому етапі носилки використовуються в якості контрольного вантажу. Лідирування дозволено по всій дистанції. Перелік етапів: 1.Жердини. К-ть жердин – 6. К-ть проміжних опор – 4. 2. Навісна переправа через яр. Довжина етапу – до 25 м. Етап обладнаний КЛ, ПС, ПСС на початку та в кінці. Кріплення перил – за опори. Команда переправляє в носилках потерпілого (по вибору команди). 3. Крутопохила переправа вгору. Довжина переправи – до 20 м. Обладнання: КЛ, ПС, ПСС та заглушка на початку етапу; ПСС, дві локальні та вантажна петлі в кінці етапу. Перший учасник йде з КС до суддівських вертикальних перил та піднімається по ним до цільового берега переправи (довжина вертикальних перил – 25 м). 4. Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: ПСС, дві заглушки на початку етапу, ПСС та ПС в кінці етапу. 5. Підйом лазанням. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПС та ПСС на початку етапу; три ППС; ПС та локальна петля в кінці етапу 6. Крутопохила переправа вниз. Довжина етапу – до 20 м. Обладнання: ПСС, дві заглушки на початку етапу; ПС, ПСС та вантажна петля в кінці етапу. Перший учасник спускається дюльфером , потім на КС йде до цільового берега. 7. Колода через яр. Довжина етапу – до 20 м, довжина колоди – до 8м. Обладнання: КЛ, ПС, ПСС та колода на початку, КЛ в кінці етапу. Кріплення перил за опори. ЗАБОРОНЕНО кидати колоду .

Ответов - 29, стр: 1 2 All

efimsu: На дистанції 2 класу етап "колода", як проходить перший учасник: з КС як на воді з транспортною з КС як через яр

martynov_serg: З КС через яр.

efimsu: Тогда где ПСС и ПС?


robinzony: 3 клас, 3й єтап що наводити фал чи переправу? 3,4 клас чи є ПКЧ?

trovlad: efimsu пишет: На дістанції 2 класу етап "колода", як проходитиме перший учасник: з КС як на воді з транспортної з КС як через яр martynov_serg пишет: З КС через яр. efimsu пишет: Тоді де ПСС та ПС? Вибачте помилився - через річку

efimsu: По яким Настановам буде здійснюватися суддівство? Настанови від 27 березня 2010 року Минулого року

martynov_serg: По новым, конечно!

martynov_serg: martynov_serg пишет: 3 клас, 3й єтап що наводити фал чи переправу? 3,4 клас чи є ПКЧ? - переправу - 3-4 клас - ПКЧ після 2-го та 4-го етапів.

Oleg: 1). 3 клас. навісна. КС через карабін? В кінці етапу чи можна використовувати командну петлю для КСС? 2). 4 клас. Треба наводити здвоєні перила на 2,3,6 етапах?

Oleg: Підведення підсумків: При розкладі, що одна команда буде знята на ПКЧ 1 четвертого класу, а друга буде знята на КЧ першого класу то ці команди займуть однакове останнє місце?

Oleg: Якщо колода через воду, то на цьому етапі втрачається сам факт лідировання для прших учасників.

efimsu: Oleg пишет: Якщо колода через воду, то на цьому етапі втрачається сам факт лідировання для прших учасників. Я, теж з цим згоден. Прохання: Зробіть і у ІІ класі «Колоду через яр», як у ІІІ та ІV класах.

martynov_serg: Oleg пишет: 1). 3 клас. навісна. КС через карабін? В кінці етапу чи можна використовувати командну петлю для КСС? 2). 4 клас. Треба наводити здвоєні перила на 2,3,6 етапах? 1. КС на навісній переправі - згідно Настанов. Можна використовувати командну петлю для КС (але навіщо вам КС?!) 2. Згідно Настанов на всіх навісних переправах потрібні подвійні перила.

martynov_serg: Oleg пишет: Якщо колода через воду, то на цьому етапі втрачається сам факт лідировання для прших учасників. Згоден, втрачається. Враховуйте це під час розробки тактики.

nikturcentr: martynov_serg пишет: Згоден, втрачається. Враховуйте це під час розробки тактики.

robinzony: як можна використовувати локальну петлю (такого визначення в Настановах немаэ)?

robinzony: чи буде показ дистанцый "Особиста" "команжна смуга" до подачі заявок та вказано КЧ?

robinzony: Чим стає суддівська одинарна переправа в етапах 3 та 6 для всіх крім 1го?

robinzony: чи треба, щоб командна переправа на етапах 3, 6 3го класу була здвоєна за наявності суддівського фалу?

robinzony: через що колода 2, 3 клас?

martynov_serg: nikturcentr robinzony пишет: як можна використовувати локальну петлю (такого визначення в Настановах немаэ)? Як звичайну одинарну петлю.

martynov_serg: robinzony пишет: Чим стає суддівська одинарна переправа в етапах 3 та 6 для всіх крім 1го? Якщо на 3-ому класі, то суддівською страховкою.

martynov_serg: robinzony пишет: чи треба, щоб командна переправа на етапах 3, 6 3го класу була здвоєна за наявності суддівського фалу? Ні.

martynov_serg: robinzony пишет: через що колода 2, 3 клас? 2-й клас - через річку.

martynov_serg: Oleg пишет: Підведення підсумків: При розкладі, що одна команда буде знята на ПКЧ 1 четвертого класу, а друга буде знята на КЧ першого класу то ці команди займуть однакове останнє місце? Перший час на кожній дистанції - контрольний, другий - заданий. Всі зняті на ПКЧ - одне останнє місце; всі, зупинені на ЗЧ - штрафи за непройдені етапи.

martynov_serg: robinzony пишет: чи буде показ дистанцый "Особиста" "команжна смуга" до подачі заявок та вказано КЧ? Показ командної смуги буде напередодні старту.

Oleg: 1. Переправа натянута київським способом буде рахуватися як здвоєна? 2. Підведення підсумків: При розкладі, якщо одна команда буде знята на ПКЧ 1 четвертого класу, а друга буде знята на КЧ першого класу, то ці команди займуть однакове останнє місце? 3. Чи може за команду старшої групи виступати учасник моложе 1995 року народження, якщо він буде виступати на дистанціях відповідної кваліфікаціїкації та віку?

trovlad: Oleg пишет: 2. Підведення підсумків: При розкладі, якщо одна команда буде знята на ПКЧ 1 четвертого класу, а друга буде знята на КЧ першого класу, то ці команди займуть однакове останнє місце? А слабо" прочитать ответ Мартинова всего 2 постами выше ? Oleg пишет: Переправа натянута київським способом буде рахуватися як здвоєна Киевским способом можно натянуть и 2 и одинарную веревку, в зависимости от этого она и будет считаться

martynov_serg: Было бы интересно и полезно увидеть мнения, возможные ошибки и предложения по проведенной дистанции! ))



полная версия страницы