Форум » Обласні змагання з туризму » крос похід2019 » Ответить

крос похід2019

trovlad: Крос-похід Жеребкування За день до крос-походу (час буде повідомлено безпосередньо на змаганнях) буде проведено конкурс на знання топографічних знаків. Участь бере 1 представник від команди. Учасникам буде роздано бланк з намальованими топографічними знаками. З умовами подається перелік і зображення можливих топографічних знаків (розміщено турье мое на фуйсбуке). Завдання учасників – розшифрувати знаки так, як вони вказані у зразку (дослівно). Лише тоді знак буде зараховано. Учасники посідають місця відповідно до кількості правильних відповідей. За умови рівної кількості – до уваги береться час написання. На крос-поході команди стартують відповідно до місць, які посіли їх учасники. Підведення підсумків конкурсу проводиться окремо по старшій та молодшій вікових групах. Старт на крос-поході старшої та молодшої вікових груп відбувається по черзі (одна старша, одна молодша і т.д.) Стартовий інтервал – 5 хв. Опис дистанції За 5 хв. до старту команда отримує карту та картку. Етапи команди проходять по черзі здачі карток. Відсидки на етапах не фіксуються, команда сама вирішує, чи стояти в черзі, чи йти проходити інший етап. Дистанція з вибором шляху проходження і варіантів проходження етапів. На який варіант іти команда може вирішити перед проходженням етапу. При цьому кожен варіант матиме свою бальну оцінку. На всій дистанції встановлений контрольний час (КЧ) –. та оптимальний час (ОЧ) –. Перевищення КЧ – зняття з дистанції. По дистанції команда транспортує: вода не менше 0,5л; аптечка: валідол, йод (зеленка), перекис водню, вата, бинт, лейкопластир, наявність якого перевірятиметься на старті. На будь-якому етапі команда зобов’язана пред’явити аптечку за вимогою судді. При подоланні технічних етапів аптечка та вода не вважаються вантажем. Технічні етапи позначено цифрами, які відповідають номеру в умовах, КП орієнтування номера КП, які відповідають тумбам. Кожен технічний етап має кілька варіантів проходження. Капітан до старту на етапі повідомляє судді обраний варіант, що фіксується в протоколі та карточці команди, після чого варіант проходження не можна змінювати. За проходження етапу команда отримує бали, що складаються з бальної оцінки обраного варіанту мінус штрафні бали. Результат на етапі може бути від’ємним. Підведення підсумків Результат команди на дистанції визначається сумою набраних балів на технічних етапах та КП орієнтування, мінус штрафні бали. При рівності результатів вище місце посідає команда, що має меншу суму технічних штрафів. Опис етапів 1. Навісна переправа через яр (ЗЧ – 15 хв.): А(6): відмітка КП Б(36): команда переправляється по суддівським перилам з транспортною мотузкою. Обладнання: суддівські перила переправи; КЛ, ПС та ПСС з обох сторін. Довжина – 15 м. В (56):організація верхньої командної страховки (перила). Перший учасник переправляється на протилежний берег по суддівських перилах переправи з командною страховкою, решта – по суддівських перилах з самостраховкою вусом до наведених командою верхніх перил та транспортною мотузкою. Обладнання: одинарні перила навісної переправи, КЛ, ПС та ПСС з обох сторін. Довжина – 15 м. Г(90): наведення переправи. Перший учасник переправляється на протилежний берег на командній страховці та кріпить подвійні перила переправи, решта – по наведених командою перилах з транспортною мотузкою. Обладнання: КЛ та опори (дерева) з обох сторін. Довжина – 20 м. Д(100) наведення переправи та транспортування потерпілого. Команда зі свого спорядження організовує переправу для всіх учасників та потерпілого на протилежний берег річки . Потерпілий (за вибором команди) є таким від початку і до кінця роботи команди на даному етапі (травма - перелом усіх кінцівок). Перший учасник переправляється на протилежний берег на командній страховці та кріпить подвійні перила переправи, решта – по наведених командою перилах з транспортною мотузкою. Транспортування потерпілого по переправі здійснюється за допомогою транспортної мотузки та страховки. Обладнання: КЛ та опори (дерева) з обох сторін. Довжина – 20 м. 2. Спуск по схилу (ЗЧ – 10 хв.): Довжина - 20 м. А(6): відмітка КП Б(36):команда спускається по суддівським перилам. Обладнання: суддівські перила спуску, КЛ з обох сторін. В(56):організація командних перил. Всі учасники долають етап по наведених командних перилах із самостраховкою схоплюючим вузлом. Обладнання: КЛ з обох сторін, заглушка вгорі. Г(90):спуск потерпілого з супроводжуючим. Команда демонструє спуск потерпілого з супроводжуючим і спускається по наведеним перилам. Травма у потерпілого – опік обох ніг. Потерпілий (за вибором команди) є таким від початку і до кінця роботи команди на даному етапі. Обладнання: КЛ з обох сторін, заглушка та ПСС вгорі. 3. Траверс схилу горизонтальний (ЗЧ – 10 хв.): Довжина - 20 м. А(6): відмітка КП Б(36): команда проходить по суддівських перилах (кріплення ділянок жорстке). Обладнання: суддівські перила траверсу. В(56): організація командних перил. Перший та останній учасники долають етап на командній страховці, інші - по наведених перилах із самостраховкою коротким вусом. Транспортування вантажу першому та останньому дозволяється. Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 3 ППС. Г(90): транспортування потерпілого з супроводжуючим. Команда транспортує потерпілого з супроводжуючим по наведеним подвоєним перилам і проходить етап сама. Травма потерпілого – опік рук. Перший та останній учасники долають етап на командній страховці, інші - по наведених перилах із самостраховкою коротким вусом. Транспортування вантажу першому та останньому дозволяється. Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 3 ППС. 4. Підйом по схилу (ЗЧ – 15 хв.): Довжина - 20 м. А(6): відмітка КП Б(36):підйом по суддівських перилах. Обладнання: суддівські перила підйому, КЛ з обох сторін. В(56):наведення перил. Перший учасник піднімається по схилу на командній страховці. Всі інші учасники долають етап по наведених командних перилах із самостраховкою схоплюючим вузлом. Транспортування вантажу першому дозволяється. Обладнання: КЛ з обох сторін, на ЦД опора – дерево, на ВД є ПС та ПСС, 2 ППС. Г(90):підйом потерпілого з супроводжуючим. Команда демонструє підйом потерпілого з супроводжуючим будь-яким поліспастом і піднімається по наведеним перилам. Для потерпілого – командна страховка. Травма у потерпілого – опік обох ніг. Потерпілий (за вибором команди) є таким від початку і до кінця роботи команди на даному етапі. Обладнання: КЛ з обох сторін, на ЦД опора – дерево, на ВД є ПС та ПСС, 2 ППС. 5. В’язання вузлів (ЗЧ – 3 хв.): А(6): відмітка КП Б(16):зав’язати по одному вузлу з кожної групи зі свого спорядження. Всі вузли, крім схоплюючих та різного діаметру необхідно зав’язати з основної мотузки. Дозволяється здавати вузли після закінчення ЗЧ. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо. В(40):зав’язати всі вузли зі свого спорядження. Всі вузли, крім схоплюючих та різного діаметру необхідно зав’язати з основної мотузки. Дозволяється здавати вузли після закінчення ЗЧ. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо. 6. Залік з топографії (ЗЧ – 5 хв.): умовні знаки спортивного орієнтування. А(6): відмітка КП Б(16): на карті позначено 8 знаків, до яких треба написати назву,. Кожен неправильно вказаний знак штрафується 2 бали. В(32): команда ділиться на 2 зв’язки, кожна з яких отримує по 8 знаків(розшифрувати). Взаємодія заборонена. 7. Горизонтальний маятник (ЗЧ – 15 хв.): А(6): відмітка КП Б(36): команда переправляється по суддівським перилам із суддівською опорною вірьовкою. Обладнання: суддівські перила маятнику, суддівська опорна вірьовка; КЛ з обох сторін. 11 м ділянка перешкоди. В (46):організація вірьовки для рук. Обладнання: суддівські перила маятнику, опора - дерево; КЛ з обох сторін. 11 м ділянка перешкоди, до опори –10м. Г(90): наведення переправи. Обладнання: суддівська вірьовка для організації перил маятнику, закріплена на ЦД; опори - дерева; КЛ з обох сторін. Після того, як команда закінчила роботу на етапі вона повинна розв’язати перила маятнику ( не входить у ЗЧ етапу). Спорядження, яке використовувалось для організації перил (не більше 3 карабінів) не штрафується. Всі учасники повинні подолати етап лише по перилах маятнику. 9 м ділянка перешкоди, до опори –13м. 8. Вертикальний маятник (відстань між опорами – до 20 м) (ЗЧ – 10 хв.)/ підйом по скельній ділянці – спуск дюльфером (до 10 м) (ЗЧ – 18 хв.): А(6): відмітка КП Б (36): вертикальний маятник. Обладнання: вірьовка маятнику, опори – дерева, КЛ з обох сторін. Б(100): підйом по скельній діяльні – спуск вертикальними перилами. Обладнання: СС для першого, 2 ППС, ПС та ПСС на ВД та ЦД ділянок, вгорі 2 заглушки. 9. Переправа по вірьовці з перилами через яр (ЗЧ – 15 хв.) А(6): відмітка КП Б(36): команда переправляється по суддівським перилам з транспортною мотузкою. Обладнання: суддівські верхні та нижні перила переправи; КЛ з обох сторін. Довжина – 9 м. В (66):організація нижньої командної страховки (перила). Перший учасник переправляється на протилежний берег по суддівських перилах як по навісній переправі з транспортною мотузкою, решта – по суддівських верхніх перилах та командних нижніх. Обладнання: верхні перила переправи, КЛ з обох сторін, опори - дерева. Довжина – 12 м. Г(100): наведення переправи. Перший учасник переправляється на протилежний берег на командній страховці та кріпить верхні та нижні перила переправи, решта – по наведених командою перилах з транспортною мотузкою. Обладнання: КЛ та опори (дерева) з обох сторін. Довжина – 11 м. 10. В’язання нош та транспортування потерпілого (до 200 м) (ЗЧ – 10 хв.) Обладнання: 2 довгих перекладини та 3 коротких. А (6): відмітка КП. Б (26): організація нош за допомогою будь-якого наповнення. Обладнання: 2 довгих перекладини. В (46): в’язання жорстких нош з будь-яким наповненням. Обладнання: 2 довгих перекладини та 3 коротких. Г (66): в’язання жорстких нош з наповненням по Кропфу. Обладнання: 2 довгих перекладини та 3 коротких. 11. Орієнтування за вибором (за кожне КП + 6 б.)

Ответов - 5

oleg01121972: 1. На траверсі, начальник дистанції не вимагає страховку для потерпілого? В Регламенті про страховку нічого не сказано. 2. На підйомі є різні види обладнання обладнання етапу, спочатку: КЛ вначалі та вкінці етапу, зверху та посередині – опора; посередині ПС, ПСС, 6 ППС(по 3 на кожній ділянці); Б: суддівські перила підйому, КЛ з обох сторін В: КЛ з обох сторін, на ЦД опора – дерево, на ВД є ПС та ПСС, 2 ППС. Г: КЛ з обох сторін, на ЦД опора – дерево, на ВД є ПС та ПСС, 2 ППС. Отож яке точне обладнання етапу вкажіть будь-ласка. 3. На етапі горизонтальний маятник на Г: суддівська вірьовка для організації перил маятнику одинарна? 4. Переправа по вірьовці з перилами через яр на Г: точно можна верхні одинарні, чи це помилка і це стосується тільки нижніх перил???

trovlad: oleg01121972 пишет: 4. Переправа по вірьовці з перилами через яр на Г: точно можна верхні одинарні, чи це помилка і це стосується тільки нижніх перил??? oleg01121972 пишет: 2. На підйомі є різні види обладнання обладнання етапу, спочатку: КЛ вначалі та вкінці етапу, зверху та посередині – опора; посередині ПС, ПСС, 6 ППС(по 3 на кожній ділянці); Дякую за питання, помилки в Умовах виправлено. І деякі про які Ви не вказали ще, теж виправлено. Тобто треба всім ще раз перечитати Умови.

oleg01121972: Переправа по вірьовці з перилами через яр на Г: нижні можна одинарні?


trovlad: oleg01121972 пишет: Переправа по вірьовці з перилами через яр на Г: нижні можна одинарні? звичайно

Нина: На етапі траверс для потерпілого страховка не вимагається.



полная версия страницы