Форум » Обласні змагання з туризму » крос-похід 2016 » Ответить

крос-похід 2016

trovlad: Крос-похід  з елементами вибору  Загальні положення  Порядок старту команд буде здійснюватися згідно порядку зайнятих місць на командній смузі перешкод. У заявці команда повідомляє варіант проходження етапу навісна. На дистанції є обов’язкове КП, його пропуск – зняття з дистанції.  Опис дистанції  Дистанція проходиться у заданому напрямку. Команда повинна побувати на всіх етапах (пропуск етапу – зняття з дистанції).  На всій дистанції встановлений контрольний час (КЧ) та оптимальний час (ОЧ). Перевищення КЧ – зняття з дистанції. По дистанції команда транспортує контрольний вантаж: вода не менше 0,5л, аптечка: валідол, йод (зеленка), перекис водню, вата, бинт, лейкопластир, наявність якого перевірятиметься на старті. На будь-якому етапі команда зобов’язана пред’явити аптечку за вимогою судді.  Кожен етап має кілька варіантів проходження. Капітан до старту на етапі повідомляє судді обраний варіант, що фіксується в протоколі та карточці команди, після чого варіант проходження не можна змінювати. Якщо команда прибула на етап, занятий іншою командою, вона має право на отримання «відсідки» лише після того, як оголосить варіант проходження. За проходження етапу команда отримує бали, що складаються з бальної оцінки обраного варіанту мінус штрафні бали, мінус бали за перевищення ЗЧ. Результат на етапі не може бути від’ємним.  Підведення підсумків  Результат команди на дистанції визначається сумою набраних балів на технічних етапах, за КП орієнтування, мінус штрафні бали за перевищення ОЧ. При рівності результатів вище місце посідає команда, що має меншу суму технічних штрафів та балів за перевищення ЗЧ.  Опис етапів  1. Навісна переправа через воду – 22 м (ЗЧ – 15 хв.):  Обладнання: контрольні лінії з обох берегів, суддівські перила переправи, поліспасні опори у вигляді дерев.  А(6): відмітка КП  Б(36): команда переправляється по суддівським перилам з транспортною мотузкою.  В (56):організація верхньої командної страховки (перила). Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по суддівських перилах з самостраховкою вусом до наведених командою верхніх перил та транспортною мотузкою.  Г(80): наведення переправи. Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по наведених командою перилах з верхньою суддівською та транспортною мотузкою.  Д(110) наведення переправи, виготовлення кокона та транспортування потерпілого. Команда своїми силами та зі свого спорядження організовує переправу всіх учасників та потерпілого на протилежний берег річки (обов’язкове наведення подвійної переправи). Потерпілий (за вибором команди) є «постраждалим» від початку і до кінця роботи команди на даному етапі (травма важка). Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною.  2. Спуск по схилу 24 м та 22 м (2 ділянки) крутизна схилу менше 50º (ЗЧ – 12 хв.):  Обладнання: КЛ в началі та вкінці етапу, на початку та посередині – заглушка та ПСС; суддівські перила для варіанту Б.  А(6): відмітка КП  Б(36):команда спускається по суддівським перилам без втрати страховки.  В(56):організація командних перил. Всі учасники долають етап по наведених командних перилах із самостраховкою схоплюючим вузлом без втрати страховки.  Г(100):спуск потерпілого з супроводжуючим. Команда демонструє спуск потерпілого з супроводжуючим на обох ділянках і спускається по наведеним перилам. Обов’язкова зміна потерпілого та супроводжуючого на другій ділянці. Травма у потерпілого – опік обох ніг. На першій ділянці спуску учасник стає потерпілим після початку роботи команди на етапі і перестає бути потерпілим по постановці на самостраховку, на другій ділянці спуску учасник стає потерпілим після звільнення перил самостраховки і перестає бути потерпілим по закінченню роботи команди на етапі. Потерпілі визначаються за вибором команди. 3. Траверс схилу 24 м (ЗЧ – 10 хв.):  Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 7 ППС, нижня обмежувальна лынія; перила для варіанту Б, крутизна схилу більше 50º, транспортування вантажу учасникам, які рухаються на командній страховці заборонено.  А(6): відмітка КП  Б(36): команда проходить по суддівських перилах (кріплення м’яке)  В(56): організація командних перил (горизонтальних Учасники проходять етап на командній страховці або по наведених перилах із самостраховкою коротким вусом .  Г(90): транспортування потерпілого з супроводжуючим. Команда транспортує потерпілого з супроводжуючим по наведеним подвоєним перилам і проходить етап сама. Страховка для потерпілого з обох сторін. Травма потерпілого – опік роговиці очей.  4. Медицина (ЗЧ – 5 хв.):  А(6): відмітка КП  Б(56): команда ділиться на 3 зв’язки. У кожній з них по жеребу визначається потерпілий та його травма. Взаємодія заборонена. Учасники записують свої дії на аркуші. Суддівство етапу – Методичка з медицини Шилової Н. І.  5. Підйом по схилу 28 м + 28 м (ЗЧ – 15 хв.):  Обладнання: дві ділянки підйому, КЛ вначалі та вкінці етапу, зверху та посередині – опора; посередині ПС, ПСС, 6 ППС(по 3 на кожній ділянці); суддівські перила підйому для варіанта Б, крутизна схилу більше 50º, транспортування вантажу учаснику, який рухається на командній страховці дозволено. .  А(6): відмітка КП  Б(30):підйом по суддівських перилах – 2 ділянки. Перила закріплені жорстко.  В(56):наведення перил (2 ділянки).  6. В’язання вузлів (ЗЧ – 4 хв.):  А(6): відмітка КП  Б(36):зав’язати всі вузли зі свого спорядження. Дозволяється розв’язувати вузли після перевірки судді. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо.  В(56):зав’язати всі вузли зі свого спорядження. Всі вузли, крім схоплюючих, необхідно зав’язати з основної мотузки. Дозволяється розв’язувати вузли після перевірки судді. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо.  7. Переправа по колоді 19 (6)м(ЗЧ – 12 хв.):  Обладнання: КЛ та опори з обох сторін, колода, ПС та ПСС на вихідному березі; суддівські перила для варіанту Б.  А(6): відмітка КП  Б(36):Організація транспортної. Всі учасники переправляються із самостраховкою коротким вусом до суддівських перилах та транспортною мотузкою.  В(56):Самонаведення перил. Перший учасник переправляється на командній страховці, всі інші учасники - по перилах, наведених командою, з транспортною мотузкою.  8. В’язання нош та транспортування потерпілого (200 м) (ЗЧ – 10 хв.)  Обладнання: 2 довгих перекладини та 3 коротких.  А(6): відмітка КП  Б(36): В’язання нош та транспортування потерпілого. 9. Орієнтування в заданому напрямку (за кожне КП + 6 б.)  10. Орієнтування по лінії (за кожне КП + 6б.) 

Ответов - 33, стр: 1 2 All

Лисунець О.С.: Чи буде аптечка вважатися вантажем на технічних етапах?

oleg_kostyukov@mail.: В умовах написано, "Результат на етапі не може бути відємним"... Чому ні? Може це помилка?

oleg_kostyukov@mail.: Етап 1Г. Якщо команда наводить подвійні командні перила, то навіщо ще вусом до суддівських перил? Як тоді буде судитися нагрузка суддівських перил?


trovlad: oleg_kostyukov@mail. пишет: В умовах написано, "Результат на етапі не може бути відємним"... Чому ні? Може це помилка? Тому що такі Умови якщо штрафів буде більше вартості етапу, то буде нуль

oleg_kostyukov@mail.: На етапі 2-Г можна добавити до заглушки ще ПС, а то сильно багато всього кріпити в заглушку. І чи можна буде вільний кінець кріпити за опору?

trovlad: Лисунець О.С. пишет: Якщо всеж таки дозволять відстібати ППС то вона буде працювати.Чи рішення остаточне? Оскільки ніяких аргументів я не побачив, крім того, що Начальник має на це право, то рішення остаточне- ППС потрібні для учасників, які йдуть на командній страховці

oleg01121972: Якщо команда на етапі 1Г наведе подвійні перила, то чи можна не використовувати верхню суддівську страховку?

Нина: Лисунець О.С. пишет: Чи буде аптечка вважатися вантажем на технічних етапах? нет

Нина: oleg_kostyukov@mail. пишет: Етап 1Г. Якщо команда наводить подвійні командні перила, то навіщо ще вусом до суддівських перил? Як тоді буде судитися нагрузка суддівських перил? обладнання написано для всіх варіантів, якщо ви обираєте варіант повне наведення навісної переправи, то звісно, що ніяких суддівських перил не буде.

Нина: oleg_kostyukov@mail. пишет: В умовах написано, "Результат на етапі не може бути відємним"... Чому ні? Може це помилка? це не помилка

Нина: oleg_kostyukov@mail. пишет: На етапі 2-Г можна добавити до заглушки ще ПС, а то сильно багато всього кріпити в заглушку. І чи можна буде вільний кінець кріпити за опору? між підетапами буде вантажна опора у вигляді дерева, команда матиме можливість навішувати своє спорядження, яке їй не вистачатиме на цю опору.

Олег Костюков: Що проблема повісити петлю? Якщо не хватає, то я дам скільки треба.

Нина: Олег Костюков пишет: Що проблема повісити петлю? Якщо не хватає, то я дам скільки треба. В обладнанні цього етапу між підетапами вказано заглушку та ПСС, цього вистачає для проходження етапу, тим, кому не вистачає - обіцяно опору. Якщо ваша команда не готова до такого обладнання і цього замало - беріть варіант простіший.



полная версия страницы