Форум » Обласні змагання з туризму » крос-похід 2016 » Ответить

крос-похід 2016

trovlad: Крос-похід  з елементами вибору  Загальні положення  Порядок старту команд буде здійснюватися згідно порядку зайнятих місць на командній смузі перешкод. У заявці команда повідомляє варіант проходження етапу навісна. На дистанції є обов’язкове КП, його пропуск – зняття з дистанції.  Опис дистанції  Дистанція проходиться у заданому напрямку. Команда повинна побувати на всіх етапах (пропуск етапу – зняття з дистанції).  На всій дистанції встановлений контрольний час (КЧ) та оптимальний час (ОЧ). Перевищення КЧ – зняття з дистанції. По дистанції команда транспортує контрольний вантаж: вода не менше 0,5л, аптечка: валідол, йод (зеленка), перекис водню, вата, бинт, лейкопластир, наявність якого перевірятиметься на старті. На будь-якому етапі команда зобов’язана пред’явити аптечку за вимогою судді.  Кожен етап має кілька варіантів проходження. Капітан до старту на етапі повідомляє судді обраний варіант, що фіксується в протоколі та карточці команди, після чого варіант проходження не можна змінювати. Якщо команда прибула на етап, занятий іншою командою, вона має право на отримання «відсідки» лише після того, як оголосить варіант проходження. За проходження етапу команда отримує бали, що складаються з бальної оцінки обраного варіанту мінус штрафні бали, мінус бали за перевищення ЗЧ. Результат на етапі не може бути від’ємним.  Підведення підсумків  Результат команди на дистанції визначається сумою набраних балів на технічних етапах, за КП орієнтування, мінус штрафні бали за перевищення ОЧ. При рівності результатів вище місце посідає команда, що має меншу суму технічних штрафів та балів за перевищення ЗЧ.  Опис етапів  1. Навісна переправа через воду – 22 м (ЗЧ – 15 хв.):  Обладнання: контрольні лінії з обох берегів, суддівські перила переправи, поліспасні опори у вигляді дерев.  А(6): відмітка КП  Б(36): команда переправляється по суддівським перилам з транспортною мотузкою.  В (56):організація верхньої командної страховки (перила). Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по суддівських перилах з самостраховкою вусом до наведених командою верхніх перил та транспортною мотузкою.  Г(80): наведення переправи. Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по наведених командою перилах з верхньою суддівською та транспортною мотузкою.  Д(110) наведення переправи, виготовлення кокона та транспортування потерпілого. Команда своїми силами та зі свого спорядження організовує переправу всіх учасників та потерпілого на протилежний берег річки (обов’язкове наведення подвійної переправи). Потерпілий (за вибором команди) є «постраждалим» від початку і до кінця роботи команди на даному етапі (травма важка). Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною.  2. Спуск по схилу 24 м та 22 м (2 ділянки) крутизна схилу менше 50º (ЗЧ – 12 хв.):  Обладнання: КЛ в началі та вкінці етапу, на початку та посередині – заглушка та ПСС; суддівські перила для варіанту Б.  А(6): відмітка КП  Б(36):команда спускається по суддівським перилам без втрати страховки.  В(56):організація командних перил. Всі учасники долають етап по наведених командних перилах із самостраховкою схоплюючим вузлом без втрати страховки.  Г(100):спуск потерпілого з супроводжуючим. Команда демонструє спуск потерпілого з супроводжуючим на обох ділянках і спускається по наведеним перилам. Обов’язкова зміна потерпілого та супроводжуючого на другій ділянці. Травма у потерпілого – опік обох ніг. На першій ділянці спуску учасник стає потерпілим після початку роботи команди на етапі і перестає бути потерпілим по постановці на самостраховку, на другій ділянці спуску учасник стає потерпілим після звільнення перил самостраховки і перестає бути потерпілим по закінченню роботи команди на етапі. Потерпілі визначаються за вибором команди. 3. Траверс схилу 24 м (ЗЧ – 10 хв.):  Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 7 ППС, нижня обмежувальна лынія; перила для варіанту Б, крутизна схилу більше 50º, транспортування вантажу учасникам, які рухаються на командній страховці заборонено.  А(6): відмітка КП  Б(36): команда проходить по суддівських перилах (кріплення м’яке)  В(56): організація командних перил (горизонтальних Учасники проходять етап на командній страховці або по наведених перилах із самостраховкою коротким вусом .  Г(90): транспортування потерпілого з супроводжуючим. Команда транспортує потерпілого з супроводжуючим по наведеним подвоєним перилам і проходить етап сама. Страховка для потерпілого з обох сторін. Травма потерпілого – опік роговиці очей.  4. Медицина (ЗЧ – 5 хв.):  А(6): відмітка КП  Б(56): команда ділиться на 3 зв’язки. У кожній з них по жеребу визначається потерпілий та його травма. Взаємодія заборонена. Учасники записують свої дії на аркуші. Суддівство етапу – Методичка з медицини Шилової Н. І.  5. Підйом по схилу 28 м + 28 м (ЗЧ – 15 хв.):  Обладнання: дві ділянки підйому, КЛ вначалі та вкінці етапу, зверху та посередині – опора; посередині ПС, ПСС, 6 ППС(по 3 на кожній ділянці); суддівські перила підйому для варіанта Б, крутизна схилу більше 50º, транспортування вантажу учаснику, який рухається на командній страховці дозволено. .  А(6): відмітка КП  Б(30):підйом по суддівських перилах – 2 ділянки. Перила закріплені жорстко.  В(56):наведення перил (2 ділянки).  6. В’язання вузлів (ЗЧ – 4 хв.):  А(6): відмітка КП  Б(36):зав’язати всі вузли зі свого спорядження. Дозволяється розв’язувати вузли після перевірки судді. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо.  В(56):зав’язати всі вузли зі свого спорядження. Всі вузли, крім схоплюючих, необхідно зав’язати з основної мотузки. Дозволяється розв’язувати вузли після перевірки судді. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо.  7. Переправа по колоді 19 (6)м(ЗЧ – 12 хв.):  Обладнання: КЛ та опори з обох сторін, колода, ПС та ПСС на вихідному березі; суддівські перила для варіанту Б.  А(6): відмітка КП  Б(36):Організація транспортної. Всі учасники переправляються із самостраховкою коротким вусом до суддівських перилах та транспортною мотузкою.  В(56):Самонаведення перил. Перший учасник переправляється на командній страховці, всі інші учасники - по перилах, наведених командою, з транспортною мотузкою.  8. В’язання нош та транспортування потерпілого (200 м) (ЗЧ – 10 хв.)  Обладнання: 2 довгих перекладини та 3 коротких.  А(6): відмітка КП  Б(36): В’язання нош та транспортування потерпілого. 9. Орієнтування в заданому напрямку (за кожне КП + 6 б.)  10. Орієнтування по лінії (за кожне КП + 6б.) 

Ответов - 33, стр: 1 2 All

oleg01121972: А що на 8 етапі немає вибору? Просто команда повинна обов’язково прийти на цей етап, але не кожна молодша команда, та й деякі старші, зможуть транспортувати потерпілого у своїх виготовлених ношах, аж 400 метрів. Чи це не технічний етап? Хоча на медицині і вузлах є вибір. Попутне запитання: присутність команди вимагається на всіх технічних етапах, чи на всіх етапах, без орієнтування (лінії, заданка)???

trovlad: Условия уточнены

oleg01121972: Виходить, потрібно обовязково взяти 1 КП на лінії (щоб не отримати зняття)? А якщо ми взяли всі етапи з обовязковим КП, то може команда не брати інші КП заданки і зняття не отримає. Так?


trovlad: oleg01121972 пишет: Виходить, потрібно обовязково взяти 1 КП на лінії (щоб не отримати зняття)? Не перестаю Вам удивляться!!!!! И где Вы это вычитали?

oleg01121972: Добре не так задав питання, вибачаюсь, присутність команди потрібна на всіх етапах плюс обов’язкове КП, щоб не отримати зняття, а спеціальних прийомів – це не стосується. Чи це стосується всіх етапів та спеціальних прийомів, згідно Правил чи Настанов, а то виходить в Настановах і Правилах, деякі етапи перебувають в різних категоріях, наприклад - Вузли ( в Правилах – це спецприйом в Настановах – етап, хоча в таблиці штрафів, як за спецприйом)…. Просто якщо буде відповідь, що це стосується і спец прийомів… - ось, чому я задавав питання про лінію, може це питання було абсурдне і не вірно сформульоване, але я хотів почути просто відповідь і все...

Нина: trovlad пишет: Добре не так задав питання, вибачаюсь, присутність команди потрібна на всіх етапах плюс обов’язкове КП, щоб не отримати зняття, а спеціальних прийомів – це не стосується. Чи це стосується всіх етапів та спеціальних прийомів, згідно Правил чи Настанов, а то виходить в Настановах і Правилах, деякі етапи перебувають в різних категоріях, наприклад - Вузли ( в Правилах – це спецприйом в Настановах – етап, хоча в таблиці штрафів, як за спецприйом)…. Просто якщо буде відповідь, що це стосується і спец прийомів… - ось, чому я задавав питання про лінію, може це питання було абсурдне і не вірно сформульоване, але я хотів почути просто відповідь і все... Обов'язково команда повинна побувати на всіх етапах, де вказано варіанти проходження. КП лінії та заданки ви можете брати за бажанням. Але на дистанції буде одне КП, яке необхідно буде взяти обов'язково, його номер буде оголошено на нараді представників.

oleg01121972: В’зання 20 вузлів всією командою, так?

Нина: oleg01121972 пишет: В’зання 20 вузлів всією командою, так? так

oleg01121972: Паралельний підйом та спуск дозволенний?

oleg01121972: Чи дозволяється відстібати ППС на траверсі?

Нина: oleg01121972 пишет: Паралельний підйом та спуск дозволенний? ні

Нина: oleg01121972 пишет: Чи дозволяється відстібати ППС на траверсі? ні

oleg01121972: Чи достаньо для потерпілого страховки з двух сторін, супроводжуючий (вусами скріплені), чи ще потрібно потерпілому йти по траверсу на вусах? ...)

trovlad: Нина пишет: oleg01121972 пишет:  цитата: Чи дозволяється відстібати ППС на траверсі? ні Чому ні? На підставі якого документу?

Нина: trovlad пишет: Нина пишет:  цитата: oleg01121972 пишет:  цитата: Чи дозволяється відстібати ППС на траверсі? ні Чому ні? На підставі якого документу? Умовами змагань можна вводити обмеження стосовно проходження дистанції, які не суперечать Настановам та забезпечують безпеку проходження етапу. У Настановах нічого не сказано щодо можливості або неможливості вистібання ППС учасниками, які йдуть траверсом не на командній страховці. Якщо вистібати всі ППС, то при 24 метрах довжини етапу виникне ситуація небезпечного маятнику. Кількість ППС скоріш за все зменшиться, остаточна відповідь по їх кількості буде надана на нараді представників.

Нина: oleg01121972 пишет: Чи достаньо для потерпілого страховки з двух сторін, супроводжуючий (вусами скріплені), чи ще потрібно потерпілому йти по траверсу на вусах? ...) Супроводжуючий та потерпілий йдуть по траверсу на вусах, скріплення вусами між собою не обов'язкове. Замість страховки з обох сторін - транспортні вірьовки.

trovlad: Нина пишет: Замість страховки з обох сторін - транспортні вірьовки. А як вона буде працювати? Нина пишет: Якщо вистібати всі ППС, то при 24 метрах довжини етапу виникне ситуація небезпечного маятнику. Кількість ППС скоріш за все зменшиться, остаточна відповідь по їх кількості буде надана на нараді представників. Небезпечного матника призакріпленних перилах бути не може,можуть провиснути перила, внизу обмежувальна лінія і команді буде треба думати- чи вищелкувати чи ні. На колоді перила 19 м і там не виникає питання , що не має проміжних ППС????? ППС потрібні для руху учасника на командній страховці

oleg01121972: Отож, яка остаточна відповідь, щодо траверсу? Я тільки зрозумів, що ППС буде менше, тільки про це ми дізнаємось на нараді.. Супроводжуючий і потерпілий не скріплюються вусом між собою, хоча мені заборонили коментарі, але ??? 1 А чи дозволяє начальник дистанції відстібати проміжні ППС, після аргументів головного судді? 2. Що не потрібно командної страховки – потерпілому?

trovlad: Ніхто нікому не забороняв коментувати, просто треба бути готовим, що тоді і Ваш запис будуть коментувати.... oleg01121972 пишет: 1 А чи дозволяє начальник дистанції відстібати проміжні ППС, після аргументів головного судді? Головний суддя на те і головний , що приймати рішення

Лисунець О.С.: trovlad пишет: Нина пишет:  цитата: Замість страховки з обох сторін - транспортні вірьовки. А як вона буде працювати? Якщо всеж таки дозволять відстібати ППС то вона буде працювати.Чи рішення остаточне?



полная версия страницы