Форум » Першість Центру » Командна смуга перешкод » Ответить

Командна смуга перешкод

nikturcentr: Командна техніка Жеребкування 17.05.2012 об 11:00 Показ дистанції о 9:00 20.05. 2012 Старт команд о 9:30 Місце проведення – Балабанівський ліс від звичайного місця змагань рухатись 300 м вздовж колишньої залізниці у південному напрямку Опис дистанції Є чотири варіанти проходження дистанції: 1-ий клас, 2-ий клас, 3-ій клас і 4-ій клас. Всі потерпілі стають потерпілими при початку роботи команди на етапі і перестають бути потерпілими після того, як потерпілий закінчить роботу на етапі. Потерпілі обираються командою, потерпілий на дистанції не змінюється. Підведення підсумків В командному заліку спочатку посідають місця команди, що пройшли 4 клас, 3 клас, потім другий клас, а потім – перший. Після них ідуть ті, що не вклалися в КЧ. Команди, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ і вони уходять на етап вузли. Команди, які пішли на скорочену дистанцію, посідають місця згідно заявленого класу (спочатку скорочена дистанція четвертого класу, потім третього, другого і потім – першого). Контрольний час: 1 клас: ПКЧ 1-12 хв. ПКЧ 2-20 хв. 2 клас ПКЧ 1-10 хв. ПКЧ 2-20 хв. ПКЧ 3 37 хв. 3 клас ПКЧ 1 8 хв. ПКЧ 2 25 хв. ПКЧ 3 35 хв. 4 клас ПКЧ 1-16 хв. ПКЧ 2-35 хв. ПКЧ 3-45 хв. Опис етапів 1 клас 1. Переправа по колоді (13 м): Обладнання: колода, КЛ на початку та в кінці етапу, суддівські перила, опори для закріплення транспортної мотузки. 2. Спуск по схилу с/н (15 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка. ПКЧ 1 3. Підйом по схилу: Обладнання: перила підйому, КЛ на початку та в кінці. 4. Вертикальний маятник (20 між опорами для закріплення супроводжуючої вірьовки). Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, вірьовка маятника, опори для закріплення транспортної мотузки. ПКЧ 2 5. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 2 клас 1. Спуск по схилу с/н (27 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка. 2. Підйом по схилу с/н (20 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. ПКЧ 1 3. Навісна переправа (с/н верхньої страховки)(21 м). Обладнання: суддівські перила навісної, КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення верхньої страховки та транспортної вірьовки. ПКЧ 2 4. Горизонтальний маятник довжина етапу 12 м, відстань до опори 10 м) Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, перильна вірьовка, опори для закріплення транспортної мотузки. 5. Траверс схилу різнопохилий с/н (ділянки: вгору 14 м – вниз 13 м – вгору 13 м): Обладнання: 3 ППС; 3 заглушки (на початку кожного з прольотів);КЛ на початку та в кінці етапу; ПС та ПСС вкінці. Стрімкість схилу менше 50º. ПКЧ 3 6. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 3 клас 1. Надання медичної допомоги: перелом передпліччя обох рук. Усі матеріали для надання допомоги – командні. Команда повинна продемонструвати надання медичної допомоги на потерпілому, якого обирає сама. В такому стані потерпілий рушає далі по дистанції. Надання допомоги буде судитись за методичкою Шилової Н.І. 2. Спуск потерпілого з супроводжуючим (15 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС, ПСС зверху. Потерпілий з травмою перелом передпліччя обох рук. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам. ПКЧ 1 3. Підйом по схилу с/н з потерпілим(20 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. Потерпілий з минулого етапу залишається, але у нього вже травма однієї руки. Після проходження даного етапу потерпілий зовсім одужає. 4. Підйом по вертикальних перилах (10 м). Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПСС та ПС внизу та вгорі, внизу безпечна ділянка, перила підйому. ПКЧ 2 5. Спуск по вертикальним перилам с/н (12 м). Обладнання: ПС та ПСС внизу та вгорі, внизу безпечна ділянка, зверху заглушка. 6. Переправа по колоді с/н (13 м): Обладнання: колода, КЛ на початку та в кінці етапу, опори для закріплення транспортної мотузки та перил. ПКЧ 3 7. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження. 4 клас 1. Надання медичної допомоги: перелом передпліччя обох рук. Усі матеріали для надання допомоги – командні. Команда повинна продемонструвати надання медичної допомоги на потерпілому, якого обирає сама. В такому стані потерпілий рушає далі по дистанції. Надання допомоги буде судитись за методичкою Шилової Н.І. 2. Спуск потерпілого з супроводжуючим (27 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС, ПСС зверху. Потерпілий з травмою перелом передпліччя обох рук. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам. 3. Виготовлення носилок та транспортування потерпілого (до 200 м): Обладнання: 2 суддівські жердини. Команда виготовляє жорсткі носилки. Потерпілий активний (у свідомості). Після транспортування потерпілого команда може не розбирати носилки і транспортує їх далі по дистанції. ПКЧ 1 4. Підйом по схилу с/н з потерпілим(20 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. Потерпілий з минулого етапу залишається, але у нього вже травма однієї руки. 5. Навісна переправа с/н через яр з транспортуванням потерпілого на носилках ( 21 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення перил навісної та транспортної вірьовки. Потерпілий пасивний. Після проходження даного етапу потерпілий зовсім одужає. ПКЧ 2 6. Траверс схилу різнопохилий с/н (ділянки: вгору 14 м – вниз 13 м – вгору 13 м): Обладнання: 3 ППС; 3 заглушки (на початку кожного з прольотів);КЛ на початку та в кінці етапу; ПС та ПСС вкінці. Стрімкість схилу менше 50º. ПКЧ 3 7. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження. 1)Етап Надання медичної допомоги на 3 та 4 класах є виносним. Час відсікається окремо від дистанції та сумується до часу проходження. 2)3 клас підйом по схилу з потерпілим - вимог до способу підйому не має. 4 клас - підйом потерпілого будь-яким видом поліспасту. 3) Команди, які залишили на дистанції більше 3 основних вірьовок знімаються за технічну непідготовленість.

Ответов - 54, стр: 1 2 3 All

trovlad: Досвід попереднього туру показує, що після заочного вибору класу дистанції(без показу )команди стають заручниками сумління начальника дистанції, тому прошу начальника дистанції виміряти всі показники дистанції з точністю до 1 м і точно вказати стримкість схилу

trovlad: також повідомьте, будь-ласка, значення контрольних часів, враховуючи що до туру менше 2 тижнів

Нина: trovlad пишет: Досвід попереднього туру показує, що після заочного вибору класу дистанції(без показу )команди стають заручниками сумління начальника дистанції, тому прошу начальника дистанції виміряти всі показники дистанції з точністю до 1 м і точно вказати стримкість схилу Всі довжини етапів вказані точно до метру. Стрімкість схилу на всіх етапах менше 50 градусів. Контрольний час буде повідомлено 9 травня.


oleg01121972: Якщо медицина на 3 класі виносний, тоді учасник з травмою буде проходити перший етап: колоду, як потерпілий? Паралельний спуск по схилу дозволений? Чи дозволено першому транспортувати груз на підйомі по схилу?

НикАндр: 1.ПС в кінці траверсу грузовий? 2.Чи будуть, крім жердин, для виготовлення носилок ще й поперечини?

Нина: Нина пишет: Якщо медицина на 3 класі виносний, тоді учасник з травмою буде проходити перший етап: колоду, як потерпілий? Паралельний спуск по схилу дозволений? Чи дозволено першому транспортувати груз на підйомі по схилу? 1) Умови змінилися, колода вже останній етап. 2) На всіх підйомах та спусках із самонаведенням дозволено паралельний підйом і спуск. 3) Ні

Нина: oleg01121972 пишет: 1.ПС в кінці траверсу грузовий? 2.Чи будуть, крім жердин, для виготовлення носилок ще й поперечини? 1) Так. 2) Так.

trovlad: 4клас 1.траверс -вимоги до долання ділянку спуск для першого і останього 2.Можливість транспортування вантажу на цьомуж етапі 3.Не вистачає ПС та ПСС на етапі навісна переправа 4. Чи можливе використання мінітрекшена для фіксації поліспаса

Нина: 1. Рух на командній страховці з вантажем заборонено. Для останнього учасника на ділянці спуску потрібний антимаятниковий пристрій. 2. Уже відповіла. 3. ПС та ПСС на цьому етапі організовує команда. 4. Можливе.

trovlad: Нина пишет: Для останнього учасника на ділянці спуску потрібний антимаятниковий пристрій. Тобто перший і останній на спуску можуть йти тільки на страховці?

НикАндр: Обіцяли оголосити КЧ 9 травня...

Нина: Нина пишет: Тобто перший і останній на спуску можуть йти тільки на страховці? Можуть на страховці, а останній може і по перилам.

Нина: Всіх вітаю з днем перемоги! Контрольний час: 1 клас: ПКЧ 1-12 хв. ПКЧ 2-20 хв. 2 клас ПКЧ 1-10 хв. ПКЧ 2-20 хв. ПКЧ 3 37 хв. 3 клас ПКЧ 1 8 хв. ПКЧ 2 25 хв. ПКЧ 3 35 хв. 4 клас ПКЧ 1-16 хв. ПКЧ 2-35 хв. ПКЧ 3-45 хв.

martynov_serg: 1.На этапе "навесная переправа", 2 класс, первому на переправе необходима КС или только транспортная? 2.Примерная высота крепления судейской навесной? 3. Есть ли ограничения по высоте крепления фала?

martynov_serg: 1. Наэтапе "разнонаклонный траверс", 2 и 4 класс, где расположены 3 ППС (при наличии 3 пролетов)? 2. В начале этапа, СС команды организовывают сами или можно для этого использовать заглушку?

martynov_serg: 1. На дистанции 4 класса при передвижении между этапами может ли пострадавший двигаться самостоятельно? Что-либо переносить? Выполнять какую-либо работу? 2. На этапе "спуск пострадавшего с сопровождающим" может ли пострадавший передвигаться самостоятельно? 3. Нужен ли сопровождающий при транспортировке носилок, сколько транспортирующих участников? 4. На этапе "подъем по склону" пострадавший "активный"?

martynov_serg: На этапе "разнонаклонный траверс", 4 класс, антимаятник нужен последнему уч-ку только на участке спуска?

Нина: Нина пишет: 1.На этапе "навесная переправа", 2 класс, первому на переправе необходима КС или только транспортная? 2.Примерная высота крепления судейской навесной? 3. Есть ли ограничения по высоте крепления фала? 1. Только транспортная 2. примерно - так как была навесная на личной технике 2 класса. 3. Не ниже судейских перил навесной. Выше ограничения нет.

Нина: martynov_serg пишет: 1. Наэтапе "разнонаклонный траверс", 2 и 4 класс, где расположены 3 ППС (при наличии 3 пролетов)? 2. В начале этапа, СС команды организовывают сами или можно для этого использовать заглушку? 1. По середине каждого из пролётов. 2. На этапе траверс в начале и в конце этапа обещаны ПС и ПСС. А в середине этапа - заглушки.

Нина: martynov_serg пишет: На этапе "разнонаклонный траверс", 4 класс, антимаятник нужен последнему уч-ку только на участке спуска? Да

Нина: martynov_serg пишет: 1. На дистанции 4 класса при передвижении между этапами может ли пострадавший двигаться самостоятельно? Что-либо переносить? Выполнять какую-либо работу? 2. На этапе "спуск пострадавшего с сопровождающим" может ли пострадавший передвигаться самостоятельно? 3. Нужен ли сопровождающий при транспортировке носилок, сколько транспортирующих участников? 4. На этапе "подъем по склону" пострадавший "активный"? 1.Пострадавший самостоятельно двигаться может( у него только травма рук).Что-либо переносить пострадавший не может (злой вы, издеваетесь над раненными). Выполнять работу, не мешающую его травме не запрещается. 2. Нет 3. Сопровождающий не нужен, количество транспортирующих смотрите в настановах. 4. Да.

martynov_serg: на етапе подъем пострадавшего по склону вверху етапа будут-ли петли для организации полиспаста, или команда организует все сама? нужна ли пострадавшему командная страховка или транспортной веревки + полиспаст достаточно? на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки?

НикАндр: 1.Чи дозволяється лідирування на етапі "Вузли"? 2.У потерпілого на 4 класі перелом закритий чи відкритий? 3.Все ж таки потерпілий на етапі "Спуск" може рухатись поруч з супроводжуючим? 4.Якщо траверс схилу різнопохилий наведено здвоєною мотузкою, чи буде судитися двоє учасників на різних ділянках траверсу і на одній ділянці траверсу?

Нина: Нина пишет: на етапе подъем пострадавшего по склону вверху етапа будут-ли петли для организации полиспаста, или команда организует все сама? нужна ли пострадавшему командная страховка или транспортной веревки + полиспаст достаточно? на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки? 1) Команда организовывает сама. 2) Нужна.

Нина: martynov_serg пишет: 1.Чи дозволяється лідирування на етапі "Вузли"? 2.У потерпілого на 4 класі перелом закритий чи відкритий? 3.Все ж таки потерпілий на етапі "Спуск" може рухатись поруч з супроводжуючим? 4.Якщо траверс схилу різнопохилий наведено здвоєною мотузкою, чи буде судитися двоє учасників на різних ділянках траверсу і на одній ділянці траверсу? 1) Так. 2) Закритий. 3) Я вже відповідала на це питання Сергію Володимировичу. Я своє рішення не змінила - НІ! 4) Не можна.

martynov_serg: НикАндр пишет: 4.Якщо траверс схилу різнопохилий наведено здвоєною мотузкою, чи буде судитися двоє учасників на різних ділянках траверсу і на одній ділянці траверсу? Нина пишет: 4) Не можна. БОЛЬШАЯ просьба прояснить, что спрашивали и что ответили. А то чего-то непонятно...(((

martynov_serg: martynov_serg пишет: на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки? А можно все-таки прояснить и эту ситуацию?

НикАндр: Ще раз запитую, якщо траверс наведено подвійною мотузкою, то чи можуть учасники одночасно рухатись по різним ділянкам траверсу, не отримуючи при цьому штрафи?

Нина: martynov_serg пишет: Ще раз запитую, якщо траверс наведено подвійною мотузкою, то чи можуть учасники одночасно рухатись по різним ділянкам траверсу, не отримуючи при цьому штрафи? На одного учасника - одна вірьовка. Якщо будуть подвоєні перила, то один учасник може іти по одній вірьовці, а інший - по другій. Якщо вони окажуться навіть на різних прольотах, але на одній вірьовці - це буде штраф два учасника на перилах. Пристібатись до перил траверсу потрібно окремо.

Нина: martynov_serg пишет: martynov_serg пишет: цитата: на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки? А можно все-таки прояснить и эту ситуацию? Я смотрю вы, Сергей Владимирович, перенимаете оригинальные вопросы у районов. Проясняю вопрос - в данных группах узлов можно использовать верёвочки меньшего диаметра.

nikturcentr: Ніна Ігорівна, все обладнання для проходження етапів необхідно щоб було судівським НА ВСІХ класах дистанції. Внесіть будь-ласка корективи в Умови

НикАндр: Чи можна використовувати вузол Бахмана для фіксації поліспаса?

Нина: nikturcentr пишет: Чи можна використовувати вузол Бахмана для фіксації поліспаса? Можна.

Нина: Заявка команди «Альтус» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з «Командна смуга перешкод»(молодша група) на 2 клас: 1. Гроза Єгор 2000 ІІІ 2. Миропольцев Олексій 1999 ІІ 3. Гавриленко Катерина 1998 ІІІ 4. Семенюк Вадим 2001 Ію 5. Луценко Ксенія 2000 Ію 6.Мєрєнкова Альбіна 2001 ІІю

НикАндр: Заявка команди «Едельвейс» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з виду «Командна смуга перешкод», група «Б», 2 клас 1.Тимофеєва Марина, 1998, І р-д, 715, 2.Лихач Ганна, 1998, ІІ р-д, 714, 3.Дубіненко Анжеліка, 1998, ІІ р-д, 713, 4.Андрєєва Юлія, 1999, ІІІ р-д, 720, 5.Бісаренко Анастасія, 1999, 2 юн., 722, 6.Скляренко Вікторія, 2000, 1 юн., 723 Заявка команди «Едельвейс» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з виду «Командна смуга перешкод», група «А», 4 клас 1.Бондаренко Дмитро, 1994, КМСУ, 220, 2.Колісніченко Костянтин, 1995, І р-д, 229, 3.Толстяк Михайло, 1997, І р-д , 222, 4.Васильєв Михайло, 1997, І р-д, 223, 5.Покрас Ілона, 1997, ІІ р-д , 711, 6.Райчук Єлізавета, 1996, ІІ р-д, 712

Нина: УВАГА ПРАЦІВНИКАМ ЦЕНТРУ ТУРИЗМУ. ВСІХ ВАС УРОЧИСТО ЗАПРОШУЄМО ДО СУДДІВСТВА НА ЗМАГАННЯХ: 1 класс: маятник - Овсянникова О. В.; 2 - 4 класс: підйом - Гладка О.В. + Баранова О.В. навісна переправа - Мартинов С.В. + Беспалий М.А. цирк - Мезінов О.А. траверс - Булавинець М. О. +Сечко С.В.

Баранова О.В.: Заявка "Навигатор-ст" МОЦТКЕУМ 2кл Бойченко Олександр 1996 І Дячук Стас 1998 Ію Марущенко Влад 1999 ІІю Постовітюк Максим 1997 ІІІю Копайгора Діана 1997 ІІ Осіпова Наталя 1996 ІІІ Заявка "Навігатор-мл" ПТУ 1кл Камнєв Ігор 1998 ІІю Федчунов Олександр 2000 ІІю Горбов Володимир 1999 б/р Шихов Влад 1999 ІІІю Федчунова Анастасія ІІю Брюханова Ольга 2000 б/р Тренер Баранова О.В.

Alexandrkryuch: Заявка "Радуга " командна техніка ( група А ) 2 клас 1. Стуканов Олег 1996 ІІІ 120 2. Ліпінський Олег 1997 ІІ-ю 123 3. Шкребтій Микола 1997 І-ю 134 4. Ільїна Христина 1997 ІІ-ю 624 5. Шуть Оксана 1997 ІІ-ю 639 Заявка "Радуга " командна техніка ( група Б ) 2 клас 1.Пахомова Анастасія 1999 ІІІ, 636 2. Шулюк Вікторія 1999 ІІ-ю, 637 3.Горун Олександр 2000 ІІ-ю, 129 4. Бернацька Валерія 2000 ІІ-ю, 631 5. Чорна Ніна 2000 ІІ-ю, 630 6. Воронкін Вадим 2001, ІІ-ю 136

oleg01121972: Заявка команди «Меридіан» Жовтневого ЦПР для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з «Командна смуга перешкод»: «Меридіан – 1». Група «А» - 3клас 1. Пилипенко Андрій, 1995, ІІІ, № 284 2. Решетняк Євген, 1997, ІІІ., № 262 3. Діхтяренко Геннадій, 1994. ІІІ, №300 4. Решетнік Анастасія 1994, І, №744 5. Меметова Лейла 1996, ІІІ, №741 6. Цой Лариса, 1996, І, № 740 «Меридіан – 2» ». Група «А» - 3клас 1. Сердега Сергій 1995, ІІІ. №265 2. Маринець Максим 1994, ІІІ, №270 3. Батильчук Андрій, 1995,ІІІ №269 4. Плахтирь Анастасія 1996, І, № 742 5. Таращенко Вікторія 1996, ІІІ, № 756 6. Буркевиич Катерина, 1997, ІІІ, № 743 «Меридіан ». Група «Б» - 1клас 1. Кондратюк Володимир, 99, І юн. №274 2. Таточенко Олександр , 98, ІІІ, №272 3. Кириленко Андрій 1999, б/р, № 283 4. Шинкарук Андрій, 2001, ІІІ юн 5. Орлова Наталія. 1998,ІІІ. № 746 6. Коваль Ірина, 2000, 1юн., № 748

dash: Юрий Миколайович, а ви впевнени, що в команді "Радуга" старша 5 учасників? Також бажала би побачити підтвердження виконання ІІ юнацького розряду Горуна Олександра, Бернацької Валерії, Чорній Ніни

dash: Протокол жеребкування № з/п команда клас стартовий номер 18 Мерідіан-1 (мл) 1 1 1 Сєвєрянє (мл) 1 2 6 Десант-1 (мл) 1 3 15 Навігатор-ПТУ (мл) 1 4 11 Десант-1 (ст) 1 5 12 Оболтусята-1 (мл) 2 1 9 Радуга-1 (ст) 2 2 5 Альтус-1 (мл) 2 3 3 Едельвейс-1 (мл) 2 4 17 Навігатор (ст) 2 5 16 Радуга-1 (мл) 2 6 19 Мерідіан-2(ст) 3 1 7 Мерідіан-1 (ст) 3 2 13 Оболтусята-1 (ст) 4 1 8 Крок (ст) 4 2 4 Едельвейс-1 (ст) 4 3

martynov_serg: Нина пишет: УВАГА ПРАЦІВНИКАМ ЦЕНТРУ ТУРИЗМУ. ВСІХ ВАС УРОЧИСТО ЗАПРОШУЄМО ДО СУДДІВСТВА НА ЗМАГАННЯХ А что, гадкие "працівники Центру Туризму" когда-то нагло уклонялись от судейства соревнований???!!! К ногтю таких! Наказать!!!!

oleg01121972: Спуск по вертикальним перлам і підйом по вертикальним перилам будуть мати один спільний ПС (заглушку), чи буде ПС для підйому і заглушка для спуску. А то останій рік на всіх туровських змаганнях був тільки спільний ПС (заглушка). В обладнані спуску відсутня ще одна заглушка.

nikturcentr: oleg01121972 пишет: В обладнані спуску відсутня ще одна заглушка. Добавимо. Ніна Ігорівна, не побачив реакції на мої зауваження по обладнанню етапів

nikturcentr: martynov_serg пишет: А что, гадкие "працівники Центру Туризму" когда-то нагло уклонялись от судейства соревнований???!!! К ногтю таких! Наказать!!!! Вам написали де судити, щоб Ви підготувалися до суддівства етапів.

Нина: oleg01121972 пишет: Спуск по вертикальним перлам і підйом по вертикальним перилам будуть мати один спільний ПС (заглушку), чи буде ПС для підйому і заглушка для спуску. А то останій рік на всіх туровських змаганнях був тільки спільний ПС (заглушка). В обладнані спуску відсутня ще одна заглушка. На підйомі буде ПС (локальний) для командної страховки, а на спуску - 2 заглушки (одна з них для страховки). Між етапами перила самостраховки, вони не в одній точці.

Нина: 4 клас: На етапі навісна переправа ПС та ПСС з обох сторін суддівські.

trovlad: Нина пишет: 4 клас: На етапі навісна переправа ПС та ПСС з обох сторін суддівські. На цільовому березі не треба ПС., а ось на підйомі не вистачає для поліспасу і страховки та самостраховки

Koka: В обладнанні етапу колода невистачає ПС, ПСС на цільовому березі. І ще одне на етапі підйом потерпілого на 3 класі, чи потрібна командна страховка або достатньо тільки перильної мотузки?

Нина: Koka пишет: В обладнанні етапу колода невистачає ПС, ПСС на цільовому березі. І ще одне на етапі підйом потерпілого на 3 класі, чи потрібна командна страховка або достатньо тільки перильної мотузки? ПС ПСС на цільовому березі буде суддівське. Достатньо тільки перильної.

Нина: trovlad пишет: На цільовому березі не треба ПС., а ось на підйомі не вистачає для поліспасу і страховки та самостраховки Зверху ПС,ПСС та заглушка для поліспаса.

Alexandrkryuch: вибачаюсь за технічну помилку, учасник команди "Радуга" група А Кашеваров Артем. 2-ю

Koka: Нина пишет: Нина пишет: Koka пишет: цитата: В обладнанні етапу колода невистачає ПС, ПСС на цільовому березі. І ще одне на етапі підйом потерпілого на 3 класі, чи потрібна командна страховка або достатньо тільки перильної мотузки? ПС ПСС на цільовому березі буде суддівське. Достатньо тільки перильної. Як я правильно зрозумів це стосуеться і потерпілого?

Нина: Так



полная версия страницы