Форум » Першість Центру » Командна смуга перешкод » Ответить

Командна смуга перешкод

nikturcentr: Командна техніка Жеребкування 17.05.2012 об 11:00 Показ дистанції о 9:00 20.05. 2012 Старт команд о 9:30 Місце проведення – Балабанівський ліс від звичайного місця змагань рухатись 300 м вздовж колишньої залізниці у південному напрямку Опис дистанції Є чотири варіанти проходження дистанції: 1-ий клас, 2-ий клас, 3-ій клас і 4-ій клас. Всі потерпілі стають потерпілими при початку роботи команди на етапі і перестають бути потерпілими після того, як потерпілий закінчить роботу на етапі. Потерпілі обираються командою, потерпілий на дистанції не змінюється. Підведення підсумків В командному заліку спочатку посідають місця команди, що пройшли 4 клас, 3 клас, потім другий клас, а потім – перший. Після них ідуть ті, що не вклалися в КЧ. Команди, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ і вони уходять на етап вузли. Команди, які пішли на скорочену дистанцію, посідають місця згідно заявленого класу (спочатку скорочена дистанція четвертого класу, потім третього, другого і потім – першого). Контрольний час: 1 клас: ПКЧ 1-12 хв. ПКЧ 2-20 хв. 2 клас ПКЧ 1-10 хв. ПКЧ 2-20 хв. ПКЧ 3 37 хв. 3 клас ПКЧ 1 8 хв. ПКЧ 2 25 хв. ПКЧ 3 35 хв. 4 клас ПКЧ 1-16 хв. ПКЧ 2-35 хв. ПКЧ 3-45 хв. Опис етапів 1 клас 1. Переправа по колоді (13 м): Обладнання: колода, КЛ на початку та в кінці етапу, суддівські перила, опори для закріплення транспортної мотузки. 2. Спуск по схилу с/н (15 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка. ПКЧ 1 3. Підйом по схилу: Обладнання: перила підйому, КЛ на початку та в кінці. 4. Вертикальний маятник (20 між опорами для закріплення супроводжуючої вірьовки). Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, вірьовка маятника, опори для закріплення транспортної мотузки. ПКЧ 2 5. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 2 клас 1. Спуск по схилу с/н (27 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка. 2. Підйом по схилу с/н (20 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. ПКЧ 1 3. Навісна переправа (с/н верхньої страховки)(21 м). Обладнання: суддівські перила навісної, КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення верхньої страховки та транспортної вірьовки. ПКЧ 2 4. Горизонтальний маятник довжина етапу 12 м, відстань до опори 10 м) Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, перильна вірьовка, опори для закріплення транспортної мотузки. 5. Траверс схилу різнопохилий с/н (ділянки: вгору 14 м – вниз 13 м – вгору 13 м): Обладнання: 3 ППС; 3 заглушки (на початку кожного з прольотів);КЛ на початку та в кінці етапу; ПС та ПСС вкінці. Стрімкість схилу менше 50º. ПКЧ 3 6. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 3 клас 1. Надання медичної допомоги: перелом передпліччя обох рук. Усі матеріали для надання допомоги – командні. Команда повинна продемонструвати надання медичної допомоги на потерпілому, якого обирає сама. В такому стані потерпілий рушає далі по дистанції. Надання допомоги буде судитись за методичкою Шилової Н.І. 2. Спуск потерпілого з супроводжуючим (15 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС, ПСС зверху. Потерпілий з травмою перелом передпліччя обох рук. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам. ПКЧ 1 3. Підйом по схилу с/н з потерпілим(20 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. Потерпілий з минулого етапу залишається, але у нього вже травма однієї руки. Після проходження даного етапу потерпілий зовсім одужає. 4. Підйом по вертикальних перилах (10 м). Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПСС та ПС внизу та вгорі, внизу безпечна ділянка, перила підйому. ПКЧ 2 5. Спуск по вертикальним перилам с/н (12 м). Обладнання: ПС та ПСС внизу та вгорі, внизу безпечна ділянка, зверху заглушка. 6. Переправа по колоді с/н (13 м): Обладнання: колода, КЛ на початку та в кінці етапу, опори для закріплення транспортної мотузки та перил. ПКЧ 3 7. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження. 4 клас 1. Надання медичної допомоги: перелом передпліччя обох рук. Усі матеріали для надання допомоги – командні. Команда повинна продемонструвати надання медичної допомоги на потерпілому, якого обирає сама. В такому стані потерпілий рушає далі по дистанції. Надання допомоги буде судитись за методичкою Шилової Н.І. 2. Спуск потерпілого з супроводжуючим (27 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС, ПСС зверху. Потерпілий з травмою перелом передпліччя обох рук. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам. 3. Виготовлення носилок та транспортування потерпілого (до 200 м): Обладнання: 2 суддівські жердини. Команда виготовляє жорсткі носилки. Потерпілий активний (у свідомості). Після транспортування потерпілого команда може не розбирати носилки і транспортує їх далі по дистанції. ПКЧ 1 4. Підйом по схилу с/н з потерпілим(20 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. Потерпілий з минулого етапу залишається, але у нього вже травма однієї руки. 5. Навісна переправа с/н через яр з транспортуванням потерпілого на носилках ( 21 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення перил навісної та транспортної вірьовки. Потерпілий пасивний. Після проходження даного етапу потерпілий зовсім одужає. ПКЧ 2 6. Траверс схилу різнопохилий с/н (ділянки: вгору 14 м – вниз 13 м – вгору 13 м): Обладнання: 3 ППС; 3 заглушки (на початку кожного з прольотів);КЛ на початку та в кінці етапу; ПС та ПСС вкінці. Стрімкість схилу менше 50º. ПКЧ 3 7. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження. 1)Етап Надання медичної допомоги на 3 та 4 класах є виносним. Час відсікається окремо від дистанції та сумується до часу проходження. 2)3 клас підйом по схилу з потерпілим - вимог до способу підйому не має. 4 клас - підйом потерпілого будь-яким видом поліспасту. 3) Команди, які залишили на дистанції більше 3 основних вірьовок знімаються за технічну непідготовленість.

Ответов - 54, стр: 1 2 3 All

trovlad: Досвід попереднього туру показує, що після заочного вибору класу дистанції(без показу )команди стають заручниками сумління начальника дистанції, тому прошу начальника дистанції виміряти всі показники дистанції з точністю до 1 м і точно вказати стримкість схилу

trovlad: також повідомьте, будь-ласка, значення контрольних часів, враховуючи що до туру менше 2 тижнів

Нина: trovlad пишет: Досвід попереднього туру показує, що після заочного вибору класу дистанції(без показу )команди стають заручниками сумління начальника дистанції, тому прошу начальника дистанції виміряти всі показники дистанції з точністю до 1 м і точно вказати стримкість схилу Всі довжини етапів вказані точно до метру. Стрімкість схилу на всіх етапах менше 50 градусів. Контрольний час буде повідомлено 9 травня.


oleg01121972: Якщо медицина на 3 класі виносний, тоді учасник з травмою буде проходити перший етап: колоду, як потерпілий? Паралельний спуск по схилу дозволений? Чи дозволено першому транспортувати груз на підйомі по схилу?

НикАндр: 1.ПС в кінці траверсу грузовий? 2.Чи будуть, крім жердин, для виготовлення носилок ще й поперечини?

Нина: Нина пишет: Якщо медицина на 3 класі виносний, тоді учасник з травмою буде проходити перший етап: колоду, як потерпілий? Паралельний спуск по схилу дозволений? Чи дозволено першому транспортувати груз на підйомі по схилу? 1) Умови змінилися, колода вже останній етап. 2) На всіх підйомах та спусках із самонаведенням дозволено паралельний підйом і спуск. 3) Ні

Нина: oleg01121972 пишет: 1.ПС в кінці траверсу грузовий? 2.Чи будуть, крім жердин, для виготовлення носилок ще й поперечини? 1) Так. 2) Так.

trovlad: 4клас 1.траверс -вимоги до долання ділянку спуск для першого і останього 2.Можливість транспортування вантажу на цьомуж етапі 3.Не вистачає ПС та ПСС на етапі навісна переправа 4. Чи можливе використання мінітрекшена для фіксації поліспаса

Нина: 1. Рух на командній страховці з вантажем заборонено. Для останнього учасника на ділянці спуску потрібний антимаятниковий пристрій. 2. Уже відповіла. 3. ПС та ПСС на цьому етапі організовує команда. 4. Можливе.

trovlad: Нина пишет: Для останнього учасника на ділянці спуску потрібний антимаятниковий пристрій. Тобто перший і останній на спуску можуть йти тільки на страховці?

НикАндр: Обіцяли оголосити КЧ 9 травня...

Нина: Нина пишет: Тобто перший і останній на спуску можуть йти тільки на страховці? Можуть на страховці, а останній може і по перилам.

Нина: Всіх вітаю з днем перемоги! Контрольний час: 1 клас: ПКЧ 1-12 хв. ПКЧ 2-20 хв. 2 клас ПКЧ 1-10 хв. ПКЧ 2-20 хв. ПКЧ 3 37 хв. 3 клас ПКЧ 1 8 хв. ПКЧ 2 25 хв. ПКЧ 3 35 хв. 4 клас ПКЧ 1-16 хв. ПКЧ 2-35 хв. ПКЧ 3-45 хв.

martynov_serg: 1.На этапе "навесная переправа", 2 класс, первому на переправе необходима КС или только транспортная? 2.Примерная высота крепления судейской навесной? 3. Есть ли ограничения по высоте крепления фала?

martynov_serg: 1. Наэтапе "разнонаклонный траверс", 2 и 4 класс, где расположены 3 ППС (при наличии 3 пролетов)? 2. В начале этапа, СС команды организовывают сами или можно для этого использовать заглушку?

martynov_serg: 1. На дистанции 4 класса при передвижении между этапами может ли пострадавший двигаться самостоятельно? Что-либо переносить? Выполнять какую-либо работу? 2. На этапе "спуск пострадавшего с сопровождающим" может ли пострадавший передвигаться самостоятельно? 3. Нужен ли сопровождающий при транспортировке носилок, сколько транспортирующих участников? 4. На этапе "подъем по склону" пострадавший "активный"?

martynov_serg: На этапе "разнонаклонный траверс", 4 класс, антимаятник нужен последнему уч-ку только на участке спуска?

Нина: Нина пишет: 1.На этапе "навесная переправа", 2 класс, первому на переправе необходима КС или только транспортная? 2.Примерная высота крепления судейской навесной? 3. Есть ли ограничения по высоте крепления фала? 1. Только транспортная 2. примерно - так как была навесная на личной технике 2 класса. 3. Не ниже судейских перил навесной. Выше ограничения нет.

Нина: martynov_serg пишет: 1. Наэтапе "разнонаклонный траверс", 2 и 4 класс, где расположены 3 ППС (при наличии 3 пролетов)? 2. В начале этапа, СС команды организовывают сами или можно для этого использовать заглушку? 1. По середине каждого из пролётов. 2. На этапе траверс в начале и в конце этапа обещаны ПС и ПСС. А в середине этапа - заглушки.

Нина: martynov_serg пишет: На этапе "разнонаклонный траверс", 4 класс, антимаятник нужен последнему уч-ку только на участке спуска? Да



полная версия страницы