Форум » Першість Центру » Гірська техніка » Ответить

Гірська техніка

nikturcentr: Умови 3 туру Відкритої першості Центру "Гірський туризм" 3 клас 21 листопада Показ дистанції 9.00 Старт 9.30 Жеребкування 18 листопада 13.00 Використання кабелю-опора за обмеженням, повторне- рух за обмеженням. Трое учасників знаходяться на старті, троє умовно потерпілих стоять під маршрутами М2,М3,М4 М1 – підйом вільним лазанням - 3 учасника (перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М2, М3, М4 – демонстрация трьох способів підйома з тріщины ( самовилаз, нога-нога, полиспаст будь-якого виду) При всіх трьох способах верхня командна страховка обовязкова. Далі команда переходить по суддівським перилам до М5, попередньо навісивши верхні страховки на М6, М7, М8. М5 – спуск зі здоргуваням мотузок М6,М7,М8 – підйом лазанням (обовязкове використання не менше 2 маршрутів) повторне проходження М5 М9 – підйом ((перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М10 – Спуск лазанням скальним ребром. Фалова судівська страховка. М11 – навісна переправа з самонаведенням (перший – по судівській ) М12 – спуск на финиш Стримкість М1 – М8, М12 – 85 градусів, М10 – 40 градусов. На дистанции будє становлено ПКЧ1 –15 хв. проходження всіх учасників відповідно маршрутів М1-М4; ПКЧ2 повторне проходження всіх учасників М5 та загальний контрольний час , які будуть оголошені до старту першою команди. При перевищення КЧ команда финишрує за особливими умовами, результат визначається згідно п.2.9.4" Методические разъяснения по судейству соревнований по спортивному горному туризму" Обладнання дистанції.. М1, М9, М10 – верхня судвська страховка. ПС 1 – ПС 9 – накопичувальні судівські перила, рабоча петля. ПС 9 – заглушка. ПС 10 – 2 грузові петли з заглушками, накопичувальні судівські перила, рабоча петля. М11 – Судейська навесна переправа для першого и в подальшому фаловой страховкой для інших участників. М5, М12 – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі. Є ще схемаале на форум не поміщається.

Ответов - 68, стр: 1 2 3 4 All

Berkut: Лидирование на дистанции разрешено?

Berkut: Лидирование на дистанции разрешено?

Berkut: root пишет: Очень даже хорошо помещается!!! Как и обещал, вот она: Большое спасибо за размещение. Вы хороший програмист


Berkut: Какими способами лазанья можно подниматься на маршрутах М6-М8?

root: Berkut пишет: Большое спасибо за размещение. Вы хороший програмМист Это не программирование! Это все во лишь знание bb кодов и парочка технических приемов!

SSW: какого этапа? вопросы задавать не научился на м2 - м3-м4 можно, на м1, м5, м6, м7, м8, м9, м10, м12 - нужно. и вообще - я отталкиваюсь от 3 класса ( 20 метров перепад высот) - каждому нужно трижды на стену залезть-слезть. а порядок действий и лидирование - ваша тактика.

nikturcentr: Berkut пишет: Большое спасибо за размещение. Вы хороший програмист Спасибо: 0 root ты мне должен, благодаря мне тебя ПРОГРАМИСТОМ стали считать

олег: На етапах 6-8, чи потрібна нижня командна страховка для першого учасника команди, чи для першого на кожному з етапів? Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 та можливо на етапах 6-8, через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть вони обладнані ПС та ПСС?

martynov_serg: Рабочие петли на ПС 1-9 локальные или грузовые? Чем оборудован ПС11? Будут ли где-нибудь по дистанции ограничения (кроме кабеля и естественного маятника на маршрутах лазания)?

nikturcentr: олег пишет: На етапах 6-8, чи потрібна нижня командна страховка для першого учасника команди, чи для першого на кожному з етапів? Умови читать не пробували? попередньо навісивши верхні страховки на М6, М7, М8.

олег: Вибачте, чомусь пропустив. Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть ці етапи обладнані ПС та ПСС?

irixa: Обязательно ли использовать все три маршрута М-2, М-3, М-4 для демонстрации трёх способов подъёма из трещины ? На М2,М3,М4 есть ли условная травма в принципе? На М-1, М-9 сколько промежуточных крюков?

SSW: martynov_serg пишет: Рабочие петли на ПС 1-9 локальные или грузовые? Чем оборудован ПС11? Будут ли где-нибудь по дистанции ограничения (кроме кабеля и естественного маятника на маршрутах лазания)? Каждый ПС подъема оборудован 2 петлями- используйте по своему усмотрению. Вопрос по ПС 11 (в условиях это ПС для М12) – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі. Вопрос понял, добавим накопительные перила и еще 1 петлю. по ограничениям - ДА, СМ, следующий ответ на вопрос

SSW: олег пишет: Вибачте, чомусь пропустив. Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть ці етапи обладнані ПС та ПСС? Страховать с земли через восьмерку в себе. Земля считается безопастной зоной. По скольку подразумевается разделение дистанции на несколько частей, переход между ними будет ограничен - по верху- работа на ПС9 до второго спуска по М5 по низу - запрещен переход между 1).М1 и М5, 2). с М6, М7, М8 на М9, 3). Правее М9. ну и поскольку маршруты близко, будем запрещать переход с маршрута на маршрут.

SSW: nikturcentr пишет: М10 – Спуск лазанням скальним ребром. Фалова судівська страховка. обращаю внимание - это технический прием. Сори, в условия закралась ошибка - вместо nikturcentr пишет: і, троє умовно потерпілих стоять під маршрутами М2,М3,М4 нужно читать "трое, що провалилися у тріщіну, стоять під маршрутами М2, М3, М4" - это можен существенно поменять тактику.

SSW: nikturcentr пишет: олег пишет: цитата: На етапах 6-8, чи потрібна нижня командна страховка для першого учасника команди, чи для першого на кожному з етапів? Умови читать не пробували? попередньо навісивши верхні страховки на М6, М7, М8. Вродь так вам проще должно быть - сразу верхняя страховка. Ой, чет я добрый сильно...

SSW: Поймите, моя цель - в моих ограниченных условиях дать вам как можно больше свободы для командной работы. Мне хочется, чтобы тактика командной работы играла не последнюю роль. Так что - думайте. Сори за лирическое отступление.

SSW: irixa пишет: Обязательно ли использовать все три маршрута М-2, М-3, М-4 для демонстрации трёх способов подъёма из трещины ? На М2,М3,М4 есть ли условная травма в принципе? На М-1, М-9 сколько промежуточных крюков? НЕ обязательно. См выше - нет травм. на М1 и М9 по 2 ППС

SSW: Berkut пишет: Лидирование на дистанции разрешено? Можно.

SSW: Berkut пишет: Какими способами лазанья можно подниматься на маршрутах М6-М8? Не, ну должна быть граница доброте... Свободным лазанием. Все-таки 3 класс...



полная версия страницы