Форум » Першість Центру » Гірська техніка » Ответить

Гірська техніка

nikturcentr: Умови 3 туру Відкритої першості Центру "Гірський туризм" 3 клас 21 листопада Показ дистанції 9.00 Старт 9.30 Жеребкування 18 листопада 13.00 Використання кабелю-опора за обмеженням, повторне- рух за обмеженням. Трое учасників знаходяться на старті, троє умовно потерпілих стоять під маршрутами М2,М3,М4 М1 – підйом вільним лазанням - 3 учасника (перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М2, М3, М4 – демонстрация трьох способів підйома з тріщины ( самовилаз, нога-нога, полиспаст будь-якого виду) При всіх трьох способах верхня командна страховка обовязкова. Далі команда переходить по суддівським перилам до М5, попередньо навісивши верхні страховки на М6, М7, М8. М5 – спуск зі здоргуваням мотузок М6,М7,М8 – підйом лазанням (обовязкове використання не менше 2 маршрутів) повторне проходження М5 М9 – підйом ((перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М10 – Спуск лазанням скальним ребром. Фалова судівська страховка. М11 – навісна переправа з самонаведенням (перший – по судівській ) М12 – спуск на финиш Стримкість М1 – М8, М12 – 85 градусів, М10 – 40 градусов. На дистанции будє становлено ПКЧ1 –15 хв. проходження всіх учасників відповідно маршрутів М1-М4; ПКЧ2 повторне проходження всіх учасників М5 та загальний контрольний час , які будуть оголошені до старту першою команди. При перевищення КЧ команда финишрує за особливими умовами, результат визначається згідно п.2.9.4" Методические разъяснения по судейству соревнований по спортивному горному туризму" Обладнання дистанції.. М1, М9, М10 – верхня судвська страховка. ПС 1 – ПС 9 – накопичувальні судівські перила, рабоча петля. ПС 9 – заглушка. ПС 10 – 2 грузові петли з заглушками, накопичувальні судівські перила, рабоча петля. М11 – Судейська навесна переправа для першого и в подальшому фаловой страховкой для інших участників. М5, М12 – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі. Є ще схемаале на форум не поміщається.

Ответов - 68, стр: 1 2 3 4 All

root: А можно получить условия почтой на rechepsta@mail.ru? Обязуюсь разместить их на сайте туристического клуба "Оболтусята"!!! Для желающих могу кину ссылку на скачивание в тему!

олег: Вкажіть будь-ласка довжину етапів. чи можливий і дозволений паралельний підйом на етапах М1-М4 та М6 - М8? (Якщо дозволено, то дайте будь-ласка об'єктивну відповідь, чи можливо це зробити, для тих команд які не будуть бачити дистанції до показу) На етапі М5 потрібна командна страховка? Який вид підйому на етапі М-9 (лазіння, вертикальний) На етапі М10 скельним ребром та потрібна командна страховка? Чому два етапи М10? Яким способом спускатися на фініш на етапі М11 і потрібна командна страховка?

nikturcentr: М1-М9, М12 -7м М10-15м М11 -23 м


nikturcentr: root пишет: А можно получить условия почтой на rechepsta@mail.ru? А что кавказцы прочитать здесь не могут?

nikturcentr: root пишет: Для желающих могу кину ссылку на скачивание в тему! Могу кину - это как?

nikturcentr: олег пишет: чи можливий і дозволений паралельний підйом на етапах М1-М4 та М6 - М8? (Якщо дозволено, то дайте будь-ласка об'єктивну відповідь, чи можливо це зробити, для тих команд які не будуть бачити дистанції до показу) По-перше, будь-ласка зарегіструйтесь, не зарегістрованим більше відвідати не будемо. По-друге, всі команди побачать маршрути одночасно. Разом з тим, хто хоч раз був на стінці прочитавши про спуск ребром і знаючи де пробиті гаки, всю схеми зразу зрозуміє, навіть не дивлячись на намальовану схему. По-третє, обьективну відповідь може дати тільки господь, все що говорить людина субьетивне. І останнє Паралельний підйом звичайно можливий, інакше не було б різних маршрутів, чи буде це зручно сказати важко, поки не побачимо розмежування маршрутів.

nikturcentr: олег пишет: На етапі М5 потрібна командна страховка? Звичайно, як і на всіх етапах

nikturcentr: олег пишет: Який вид підйому на етапі М-9 (лазіння, вертикальний) Першим лазанням, інші як хочуть

nikturcentr: олег пишет: Чому два етапи М10? Яким способом спускатися на фініш на етапі М11 М10 вже один, М12 спуск по вертикальним перилам

root: nikturcentr пишет: А что кавказцы прочитать здесь не могут? Здесь без схемы дистанции! nikturcentr пишет: Могу кину - это как? Некорректно выразился! Имелось в виду, разместить ссылку на скачивание файла "Условия горной техники" со схемою дистанции в этой теме!

trovlad: Схему завтра вышлю. Даже если в адресе Кавказская река, нужно четко выражать просьбы на русском языке.

martynov_serg: Грамотность вопросов соответствует грамотности Условий...

martynov_serg: Разрешен ли переход между М1-4 внизу? Условно пострадавшие, находящиеся в начале М2-М4, пристегиваются к веревками сами? Могут ли они выполнять другие технические действия?

nikturcentr: martynov_serg пишет: Грамотность вопросов соответствует грамотности Условий... Грамотность у Ваших учеников, Сергей Владимирович, никто не проверял. но из-за не умения выражать свои просьбы,они не получили во-время то, что хотели. И теперь уже не получите....... заработал сайт, смотрите на сайте

nikturcentr: martynov_serg пишет: Разрешен ли переход между М1-4 внизу? Условно пострадавшие, находящиеся в начале М2-М4, пристегиваются к веревками сами? Могут ли они выполнять другие технические действия? На всі питання начальник дистанції відповів "Так"- "Все для людей"

SSW: martynov_serg пишет: Грамотность вопросов соответствует грамотности Условий... это к чему?

root: nikturcentr пишет: Є ще схема але на форум не поміщається. Очень даже хорошо помещается!!! Как и обещал, вот она: P.S. Название e-mail было придумано в честь моего первого перевала на Кавказе!

martynov_serg: Есть какое-либо оборудование внизу М1-М9 и внизу М12?

SSW: martynov_serg пишет: Есть какое-либо оборудование внизу М1-М9 и внизу М12? так. позначення місць старту та фінішу.

martynov_serg: Можно ли организовывать верхнюю страховку снизу этапа?

Berkut: Лидирование на дистанции разрешено?

Berkut: Лидирование на дистанции разрешено?

Berkut: root пишет: Очень даже хорошо помещается!!! Как и обещал, вот она: Большое спасибо за размещение. Вы хороший програмист

Berkut: Какими способами лазанья можно подниматься на маршрутах М6-М8?

root: Berkut пишет: Большое спасибо за размещение. Вы хороший програмМист Это не программирование! Это все во лишь знание bb кодов и парочка технических приемов!

SSW: какого этапа? вопросы задавать не научился на м2 - м3-м4 можно, на м1, м5, м6, м7, м8, м9, м10, м12 - нужно. и вообще - я отталкиваюсь от 3 класса ( 20 метров перепад высот) - каждому нужно трижды на стену залезть-слезть. а порядок действий и лидирование - ваша тактика.

nikturcentr: Berkut пишет: Большое спасибо за размещение. Вы хороший програмист Спасибо: 0 root ты мне должен, благодаря мне тебя ПРОГРАМИСТОМ стали считать

олег: На етапах 6-8, чи потрібна нижня командна страховка для першого учасника команди, чи для першого на кожному з етапів? Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 та можливо на етапах 6-8, через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть вони обладнані ПС та ПСС?

martynov_serg: Рабочие петли на ПС 1-9 локальные или грузовые? Чем оборудован ПС11? Будут ли где-нибудь по дистанции ограничения (кроме кабеля и естественного маятника на маршрутах лазания)?

nikturcentr: олег пишет: На етапах 6-8, чи потрібна нижня командна страховка для першого учасника команди, чи для першого на кожному з етапів? Умови читать не пробували? попередньо навісивши верхні страховки на М6, М7, М8.

олег: Вибачте, чомусь пропустив. Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть ці етапи обладнані ПС та ПСС?

irixa: Обязательно ли использовать все три маршрута М-2, М-3, М-4 для демонстрации трёх способов подъёма из трещины ? На М2,М3,М4 есть ли условная травма в принципе? На М-1, М-9 сколько промежуточных крюков?

SSW: martynov_serg пишет: Рабочие петли на ПС 1-9 локальные или грузовые? Чем оборудован ПС11? Будут ли где-нибудь по дистанции ограничения (кроме кабеля и естественного маятника на маршрутах лазания)? Каждый ПС подъема оборудован 2 петлями- используйте по своему усмотрению. Вопрос по ПС 11 (в условиях это ПС для М12) – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі. Вопрос понял, добавим накопительные перила и еще 1 петлю. по ограничениям - ДА, СМ, следующий ответ на вопрос

SSW: олег пишет: Вибачте, чомусь пропустив. Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть ці етапи обладнані ПС та ПСС? Страховать с земли через восьмерку в себе. Земля считается безопастной зоной. По скольку подразумевается разделение дистанции на несколько частей, переход между ними будет ограничен - по верху- работа на ПС9 до второго спуска по М5 по низу - запрещен переход между 1).М1 и М5, 2). с М6, М7, М8 на М9, 3). Правее М9. ну и поскольку маршруты близко, будем запрещать переход с маршрута на маршрут.

SSW: nikturcentr пишет: М10 – Спуск лазанням скальним ребром. Фалова судівська страховка. обращаю внимание - это технический прием. Сори, в условия закралась ошибка - вместо nikturcentr пишет: і, троє умовно потерпілих стоять під маршрутами М2,М3,М4 нужно читать "трое, що провалилися у тріщіну, стоять під маршрутами М2, М3, М4" - это можен существенно поменять тактику.

SSW: nikturcentr пишет: олег пишет: цитата: На етапах 6-8, чи потрібна нижня командна страховка для першого учасника команди, чи для першого на кожному з етапів? Умови читать не пробували? попередньо навісивши верхні страховки на М6, М7, М8. Вродь так вам проще должно быть - сразу верхняя страховка. Ой, чет я добрый сильно...

SSW: Поймите, моя цель - в моих ограниченных условиях дать вам как можно больше свободы для командной работы. Мне хочется, чтобы тактика командной работы играла не последнюю роль. Так что - думайте. Сори за лирическое отступление.

SSW: irixa пишет: Обязательно ли использовать все три маршрута М-2, М-3, М-4 для демонстрации трёх способов подъёма из трещины ? На М2,М3,М4 есть ли условная травма в принципе? На М-1, М-9 сколько промежуточных крюков? НЕ обязательно. См выше - нет травм. на М1 и М9 по 2 ППС

SSW: Berkut пишет: Лидирование на дистанции разрешено? Можно.

SSW: Berkut пишет: Какими способами лазанья можно подниматься на маршрутах М6-М8? Не, ну должна быть граница доброте... Свободным лазанием. Все-таки 3 класс...

олег: Змагання цікаві і тактика відіграє велику роль. Але у мене запитання: чи дозволена взаємодія між учасниками між маршрутами М1- М4 для виконання тактичних прийомів у низу та зверху етапів?

trovlad: SSW пишет: Не, ну должна быть граница доброте... Свободным лазанием. Все-таки 3 класс... Уточнение от Главного судьи: Согласно Условиям любым, ( мало что дали условия за 2 недели до соревнований, так еще начинаете их усложнять за 6 дней до старта)я понимаю что горникам не привыкать что Условия меняются прямо перед стартом , во время старта а то и после финиша, но у нас такого не будет. Не ограничили сразу в условиях, значит ограничений по способу подьема не будет. Все изменения только в сторону облегчения. Просьба представителям внимательно перечитывать весь топик , прежде чем задавать вопросы, на некоторые вопросы уже ответили дважды. Просьба начальнику дистанции не спешить с ответами, а хорошо их продумывать..-Ваше разрешение всех пострадавших поднимать как упавших, сводит на нет 2 приёма из 3, но разрешили , значит разрешили

SSW: олег пишет: Змагання цікаві і тактика відіграє велику роль. Але у мене запитання: чи дозволена взаємодія між учасниками між маршрутами М1- М4 для виконання тактичних прийомів у низу та зверху етапів? Именно для этого я заменил "пострадавших" на "провалившихся"

elena: олег пишет: На етапі М10 скельним ребром та потрібна командна страховка? Так нужна ли командная страховка или достаточно самостраха и фаловой судейской страховки?

SSW: elena пишет: Так нужна ли командная страховка или достаточно самостраха и фаловой судейской страховки? нужна верхняя командная страховка

олег: Якщо чесно, коли я прочитав вперше умови, без відповідей та коментарів то це була логічна, зрозуміла та цікава дистанція, а тепер деякі відповіді вплинуть на тактику команд по різному. І під час проходження команд будуть виникати спірні ситуації, головне, щоб було все дозволено, що не заборонив і дозволив начальник дистанції, але у відповідності до Правил. Запитання: за умовами перший маршрут М5 і другий М5 це один і той чи це різні маршрути? Дайте, будь-ласка відповідь - згідно правил гірського туризму: чи перший має право іти з вантажем (мотузкою) на лазінні скельним ребром та чи буде рахуватися вантажем мотузка для першого учасника на лазінні, якщо вона закріплена в учаснику який стоїть внизу?

SSW: олег пишет: Запитання: за умовами перший маршрут М5 і другий М5 це один і той чи це різні маршрути? Это один маршрут.

SSW: олег пишет: чи перший має право іти з вантажем (мотузкою) на лазінні скельним ребром має право

martynov_serg: что подразумевается под термином "свободное лазанье"? сколько заглушек в оборудовании верха М5?

SSW: олег пишет: Якщо чесно, коли я прочитав вперше умови, без відповідей та коментарів то це була логічна, зрозуміла та цікава дистанція, а тепер деякі відповіді вплинуть на тактику команд по різному. я собственно этого и добиваюсь. ну не понимаю я искусственных ограничений.олег пишет: І під час проходження команд будуть виникати спірні ситуації, головне, щоб було все дозволено, що не заборонив і дозволив начальник дистанції, але у відповідності до Правил. ну уж такие мы, горники. см реплику гл судьи от 15.11 в 8:52

SSW: martynov_serg пишет: сколько заглушек в оборудовании верха М5? 2 заглушки. ну не смогут там 2 связки работать.

SSW: martynov_serg пишет: что подразумевается под термином "свободное лазанье"? я не понял в чем подвох... лазание - это когда ты, стена и страховка. тебе надо залезть (слезть), но за страховку тянуть нельзя.бывает 2 видов- свободное и комбинированное (когда периодически можно браться за искусственную точку опоры). PS. ты ж понимаешь, стена- ракушняк. крючья держатся на честном слове. если получится пробить шлямбурами (постараюсь) - разрешу использовать ппс как точки опоры ( но не на ребре).

nikturcentr: Після відповідей і уточнень Умови виглядають так Використання кабелю-опора за обмеженням, повторне- рух за обмеженням. Трое учасників знаходяться на стартіа а трое, що провалилися у тріщіну, під маршрутами М2,М3,М4. Кожен учасник повинен як мінімум пройти наступні точки : С-М5- М6(чи М7, чи М8)-ПС5 – ПС9-ПС10-ПС11-Ф с загальним перепадом висоти не менше 20 метрів. 1. М1 – підйом вільним лазанням - 3 учасника (перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) 2. М2, М3, М4 – демонстрация трьох способів підйома з тріщины ( самовилаз, нога-нога, полиспаст будь-якого виду) При всіх трьох способах верхня командна страховка обовязкова. Для демонстрації способів рятувальних робіт, можливо використовування будь-якої кількості ПС із пропонованих. 3. Далі команда переходить по суддівським перилам до М5, попередньо навісивши ВИКЛЮЧНО верхні страховки на М6, М7, М8. 4. М5 – спуск зі здоргуваням мотузок 5. М6,М7,М8 – підйом лазанням (обовязкове використання не менше 2 маршрутів) 6. повторне проходження М5 7. М9 – підйом (перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) 8. М10 – Спуск лазанням скальним ребром. Фалова судівська страховка. 9. М11 – навісна переправа з самонаведенням (перший – по судівській ) 10. М12 – спуск на финиш Стримкість М1 – М8, М12 – 85 градусів, М10 – 40 градусов. На дистанции будє становлено ПКЧ1 –20 хв. проходження всіх учасників відповідно маршрутів М1-М4; ПКЧ2 повторне проходження всіх учасників М5 та загальний контрольний час , які будуть оголошені до старту першою команди. При перевищення КЧ команда финишрує за особливими умовами, результат визначається згідно п.2.9.4" Методические разъяснения по судейству соревнований по спортивному горному туризму" Можливе лідирування на всій дистанції. У всіх учасників, що працюють вище землі повинна бути командна страховка (самостраховка). Обладнання дистанції.. М1, М9, М10 – верхня судвська страховка. ПС 1 – ПС 8, ПС9, ПС10, ПС11 – накопичувальні судівські перила, робоча петля. ПС 9 – заглушка. ПС 10 – 2 грузові петли з заглушками, рабоча петля. М11 – Судейська навесна переправа для першого и в подальшому фаловой страховкой для інших участників. ПС5 – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі. ПС 11 обладнаний 2 заглушками, 2 вантажними петлями, робочою петлею. М1 и М9 – по 2 ППС Обмеження : обмеження по верху- робота на ПС9 тільки після другого спуску по М5 по низу - заборонений перехід між 1).М1 і М5 ; 2) Правіше М9. 3).перехід з маршруту на маршрут М6,М7,М8.

nikturcentr: SSW пишет: олег пишет: цитата: Запитання: за умовами перший маршрут М5 і другий М5 це один і той чи це різні маршрути? Это один маршрут. Не знаю, хто що з Вас вкладає в поняття один маршрут, тому уточню це РІЗНІ маршрути, які знаходяться на одному і тому ж місці

олег: "Меридіан" 1. Савенко Віталій -93 ІІ р 2. Решетнік Анастасія - 94 ІІ р. 3. Плахтирь Анастасія - 96 ІІ р. 4. Буркевич Катерина - 97 ІІІ 5 Гречкін Володимир - 97 3 юн. 6 Таточенко Олександр - 98 2 юн.

nikturcentr: олег пишет: Таточенко Олександр - 98 2 юн. Повинен мати спецдопуск

Юра: Заявка на участь в відкритій першості ОЦТКУМ зі спортивного туризму ( гірска техніка ) від команди «Радуга» с. Мішково-Погорілове 1 Стуканов Олег Геннадійович 1996 ІІІ 2 Цой Лариса Олександрівна 1996 І- ю 3 Таращенко В’ячеслав Володимирович 1994 ІІ 4 Киричик Дмитро Сергійович 1997 І- ю 5 Зварич Костянтин Володимирович 1994 І- ю 6 Меметова Лейла Решитівна 1996 І- ю

martynov_serg: Заявка на участь в гірській техниці старша група Оболтусята - 1 1. Білий Вячеслав 1992 ІІ 2. Братухін Сергій 1992 ІІ 3. Гончарук Христина 1996 ІІ 4. Лисунець Олександр 1994 І 5. Пінчук Вікторія 1996 ІІ 6. Шведененко Ігор 1992 ІІ Оболтусята - 2 (до ПКВ -1) 1. Бойченко Олександр 1996 ІІІ 2. Зубрицкий Богдан 1996 ІІ юн 3. Копайгора Диана 1997 ІІІ 4. Осіпова Наталля 1996 ІІ юн 5. Пастушенко Руслан 1997 І юн 6. Цвятко Олексій 1995 ІІ

martynov_serg: Простите, Оболтусята-2 до ПКВ-2

martynov_serg: 1. Могут ли участники на верхних ПС переносить вдоль склона разбухтованные веревки (к примеру, с М1 на М2). 2. Нужен ли участникам, движущимся по командной навесной, ус с/с на судейской переправе?. 3. Будет ли наказываться (и каким образом) участник, использующий на М1 перила?

martynov_serg: Будут ли допускаться команды, заявившиеся среди взрослых, к работе в темноте (с фонариками, конечно)?

SSW: martynov_serg пишет: Будут ли допускаться команды, заявившиеся среди взрослых, к работе в темноте (с фонариками, конечно)? стартовый интервал будет примерно 40 - 45 мин. Ты пророчешь больше 10 команд?

SSW: martynov_serg пишет: 1. Могут ли участники на верхних ПС переносить вдоль склона разбухтованные веревки (к примеру, с М1 на М2). 2. Нужен ли участникам, движущимся по командной навесной, ус с/с на судейской переправе?. 3. Будет ли наказываться (и каким образом) участник, использующий на М1 перила? 1. По горным правилам не могут. Благо у нас стенка не 40 метров. 2. Нужен. 3. Нарушение условий. Ну уж по углу залезете так.

martynov_serg: SSW пишет: стартовый интервал будет примерно 40 - 45 мин. Ты пророчешь больше 10 команд? Насчитал уже 8 детских, и, по предварительным данным, не меньше 2 взрослых... Впритык...

nikturcentr: martynov_serg пишет: Насчитал уже 8 детских, и, по предварительным данным, не меньше 2 взрослых... Впритык... Детских 7, взрослих знаю тільки половинку.

irixa: martynov_serg пишет: Простите, Оболтусята-2 до ПКВ-2 А что на ПКЧ-2 промежуточный финиш? nikturcentr пишет: При перевищення КЧ команда финишрує за особливими умовами А з умовами вже визначились? Може в кінці дистанції ЗЧ?

nikturcentr: irixa пишет: А з умовами вже визначились? Може в кінці дистанції ЗЧ? В гірському туризмі немає поняття заданого часу, але фактично фініш по особливим умовам таким і є. Проміжного фінішу не має, але йти далі команду ніхто заставити не може, якщо команда пройшла якесь пкч, а далі не йде, то вона фінішувала на наступному пкч по особливим умовам.

SSW: пробил М1, М9 и М8 по 2 крюка, которые можно использовать в том числе как точки опоры ПКв-2 = 40 мин, Общее - 70 мин



полная версия страницы