Форум » Першість Центру » Гірська техніка » Ответить

Гірська техніка

nikturcentr: Умови 3 туру Відкритої першості Центру "Гірський туризм" 3 клас 21 листопада Показ дистанції 9.00 Старт 9.30 Жеребкування 18 листопада 13.00 Використання кабелю-опора за обмеженням, повторне- рух за обмеженням. Трое учасників знаходяться на старті, троє умовно потерпілих стоять під маршрутами М2,М3,М4 М1 – підйом вільним лазанням - 3 учасника (перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М2, М3, М4 – демонстрация трьох способів підйома з тріщины ( самовилаз, нога-нога, полиспаст будь-якого виду) При всіх трьох способах верхня командна страховка обовязкова. Далі команда переходить по суддівським перилам до М5, попередньо навісивши верхні страховки на М6, М7, М8. М5 – спуск зі здоргуваням мотузок М6,М7,М8 – підйом лазанням (обовязкове використання не менше 2 маршрутів) повторне проходження М5 М9 – підйом ((перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М10 – Спуск лазанням скальним ребром. Фалова судівська страховка. М11 – навісна переправа з самонаведенням (перший – по судівській ) М12 – спуск на финиш Стримкість М1 – М8, М12 – 85 градусів, М10 – 40 градусов. На дистанции будє становлено ПКЧ1 –15 хв. проходження всіх учасників відповідно маршрутів М1-М4; ПКЧ2 повторне проходження всіх учасників М5 та загальний контрольний час , які будуть оголошені до старту першою команди. При перевищення КЧ команда финишрує за особливими умовами, результат визначається згідно п.2.9.4" Методические разъяснения по судейству соревнований по спортивному горному туризму" Обладнання дистанції.. М1, М9, М10 – верхня судвська страховка. ПС 1 – ПС 9 – накопичувальні судівські перила, рабоча петля. ПС 9 – заглушка. ПС 10 – 2 грузові петли з заглушками, накопичувальні судівські перила, рабоча петля. М11 – Судейська навесна переправа для першого и в подальшому фаловой страховкой для інших участників. М5, М12 – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі. Є ще схемаале на форум не поміщається.

Ответов - 68, стр: 1 2 3 4 All

root: А можно получить условия почтой на rechepsta@mail.ru? Обязуюсь разместить их на сайте туристического клуба "Оболтусята"!!! Для желающих могу кину ссылку на скачивание в тему!

олег: Вкажіть будь-ласка довжину етапів. чи можливий і дозволений паралельний підйом на етапах М1-М4 та М6 - М8? (Якщо дозволено, то дайте будь-ласка об'єктивну відповідь, чи можливо це зробити, для тих команд які не будуть бачити дистанції до показу) На етапі М5 потрібна командна страховка? Який вид підйому на етапі М-9 (лазіння, вертикальний) На етапі М10 скельним ребром та потрібна командна страховка? Чому два етапи М10? Яким способом спускатися на фініш на етапі М11 і потрібна командна страховка?

nikturcentr: М1-М9, М12 -7м М10-15м М11 -23 м


nikturcentr: root пишет: А можно получить условия почтой на rechepsta@mail.ru? А что кавказцы прочитать здесь не могут?

nikturcentr: root пишет: Для желающих могу кину ссылку на скачивание в тему! Могу кину - это как?

nikturcentr: олег пишет: чи можливий і дозволений паралельний підйом на етапах М1-М4 та М6 - М8? (Якщо дозволено, то дайте будь-ласка об'єктивну відповідь, чи можливо це зробити, для тих команд які не будуть бачити дистанції до показу) По-перше, будь-ласка зарегіструйтесь, не зарегістрованим більше відвідати не будемо. По-друге, всі команди побачать маршрути одночасно. Разом з тим, хто хоч раз був на стінці прочитавши про спуск ребром і знаючи де пробиті гаки, всю схеми зразу зрозуміє, навіть не дивлячись на намальовану схему. По-третє, обьективну відповідь може дати тільки господь, все що говорить людина субьетивне. І останнє Паралельний підйом звичайно можливий, інакше не було б різних маршрутів, чи буде це зручно сказати важко, поки не побачимо розмежування маршрутів.

nikturcentr: олег пишет: На етапі М5 потрібна командна страховка? Звичайно, як і на всіх етапах

nikturcentr: олег пишет: Який вид підйому на етапі М-9 (лазіння, вертикальний) Першим лазанням, інші як хочуть

nikturcentr: олег пишет: Чому два етапи М10? Яким способом спускатися на фініш на етапі М11 М10 вже один, М12 спуск по вертикальним перилам

root: nikturcentr пишет: А что кавказцы прочитать здесь не могут? Здесь без схемы дистанции! nikturcentr пишет: Могу кину - это как? Некорректно выразился! Имелось в виду, разместить ссылку на скачивание файла "Условия горной техники" со схемою дистанции в этой теме!

trovlad: Схему завтра вышлю. Даже если в адресе Кавказская река, нужно четко выражать просьбы на русском языке.

martynov_serg: Грамотность вопросов соответствует грамотности Условий...

martynov_serg: Разрешен ли переход между М1-4 внизу? Условно пострадавшие, находящиеся в начале М2-М4, пристегиваются к веревками сами? Могут ли они выполнять другие технические действия?

nikturcentr: martynov_serg пишет: Грамотность вопросов соответствует грамотности Условий... Грамотность у Ваших учеников, Сергей Владимирович, никто не проверял. но из-за не умения выражать свои просьбы,они не получили во-время то, что хотели. И теперь уже не получите....... заработал сайт, смотрите на сайте

nikturcentr: martynov_serg пишет: Разрешен ли переход между М1-4 внизу? Условно пострадавшие, находящиеся в начале М2-М4, пристегиваются к веревками сами? Могут ли они выполнять другие технические действия? На всі питання начальник дистанції відповів "Так"- "Все для людей"

SSW: martynov_serg пишет: Грамотность вопросов соответствует грамотности Условий... это к чему?

root: nikturcentr пишет: Є ще схема але на форум не поміщається. Очень даже хорошо помещается!!! Как и обещал, вот она: P.S. Название e-mail было придумано в честь моего первого перевала на Кавказе!

martynov_serg: Есть какое-либо оборудование внизу М1-М9 и внизу М12?

SSW: martynov_serg пишет: Есть какое-либо оборудование внизу М1-М9 и внизу М12? так. позначення місць старту та фінішу.

martynov_serg: Можно ли организовывать верхнюю страховку снизу этапа?



полная версия страницы