Форум » Першість Центру » смуга перешкод l 2014 » Ответить

смуга перешкод l 2014

trovlad: Тур відкритої Першості Центру з виду «Командна смуга перешкод». Старша та молодша групи. Подача заявок - до 11.00 8травня. Жеребкування 08.05.2014 об 11:00. Місце та час проведення: Балабанівський ліс 11 травня 2014 року (так.зв. «Кроківська галявина» біля ВПТУ №25) Показ дистанції о 9:00 11.05. 2014 року. Старт команд о 9:30 Опис дистанції Є три варіанти проходження дистанції: 1-й клас, 2-й клас, та 3-й класи.Всі «потерпілі» стають «потерпілими» при початку роботи команди на етапі і перестають бути «потерпілими» після того, як «потерпілий» закінчить роботу на етапі. Підведення підсумків В командному заліку спочатку посідають місця команди, що пройшли 3-й клас, потім 2-й клас, а потім – 1-й. Після них ідуть ті, що не вклалися в КЧ. Команди, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ і вони посідають місця згідно заявленого класу (спочатку скорочена дистанція третього класу, другого і потім – першого). Опис етапів. 1 клас 1. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 2.Вертикальний маятник (20 м між опорами для закріплення супроводжуючої мотузки).Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, мотузка маятника, опори для закріплення транспортної мотузки. 3. Спуск по схилу з с/н ( 20 м). Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, заглушка. 4. Підйом по схилу: Обладнання: перила підйому, КЛ на початку та вкінці. ПКЧ 1- 20 хв 5. Навісна переправа (20 м). Обладнання: подвійні суддівські перила навісної, КЛ на початку та вкінці, опори для кріплення транспортної мотузки. 6.Горизонтальний маятник: довжина етапу 12 м. Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, перильна та маятникова мотузки, опори для кріплення транспортної мотузки. КЧ–45 хв 2 клас 1. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 2.Спуск по схилу с/н (20 м). Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, заглушка. 3.Траверс схилу різнопохилий з с/н (ділянки: вгору 8 м – вниз 5 м – горизонтально 10 м – вгору 8 м). Обладнання: по 1-му ППС на 3-ій та 4-ій ділянках ; 3 заглушки (на початку 2- ї, 3-ї, 4-ї ділянок);КЛ, ПС та ПСС на початку та вкінці етапу. Стрімкість схилу менше 50º.ПКЧ 1- 20 хв 4. Горизонтальний маятник: довжина етапу 15 м, відстань до опори 13 м . Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, перильна мотузка, опори для закріплення транспортної та маятникової мотузок. 5.Навісна переправа з с/н верхньої страховки до 20 м. Обладнання: суддівські перила навісної, КЛ на початку та вкінці, опори для кріплення верхньої страховки та транспортної мотузки.ПКЧ 2- 35 хв 6.Підйом лазанням до 7 м.Обладнання: суддівська страховка для першого учасника на підйомі, на початку та вкінці етапу ПС, ПСС, 2 ППС на підйомі. Перехід з етапу 6 на етап 7 по колоду з самостраховкою по подвійним перилам. 7.Спуск з вертикальним перилам до 7 м. Обладнання: ЛП, дві заглушки на початку, ПС, ПСС вкінці етапу. Етапи 6-7 проходяться без втрати страховки. КЧ –50 хв 3 клас 1.Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження з основних мотузок (крім схоплювальних та вузлів для зв’язування мотузок різного діаметру). Обладнання: суддівські перила, опори діаметром до 50 см. 2.Спуск потерпілого з супроводжуючим (20 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка, ПС, ПСС зверху. Потерпілий з травмою перелом передпліччя обох рук. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам з самостраховкою схоплюючим . 3.Підйом потерпілого з супроводжуючим (до 20 м). Обладнання: КЛ, ПС, ПСС на початку, вкінці етапу КЛ, вантажна петля, ПС, ПСС, 2 ППС на підйомі. У «потерпілого» травмовані стопи обох ніг. Обов’язкова умова - підйом будь-яким поліспастом. 4.Переправа по мотузці з перилами через яр (до 20м). Обладнання: на початку та в кінці КЛ, верхня перильна мотузка, поліспастні опори у вигляді дерев діаметром до 70 см., ПСС на початку та в кінці етапу. Перший учасник переходить по верхній мотузці як по навісній з КОМАНДНОЮ страховкою ПКЧ 1-35 хв 5.Підйом по вертикальних перилам(до 10 м). Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПСС та ПС внизу та вгорі, внизу безпечна ділянка, перила підйому для першого учасника, ВП вгорі. 6.Навісна переправа з с/н до 22 м. Обладнання:суддівська переправа для першого учасника, ПС, ПСП на початку, поліспастні опори у вигляді дерев діаметром до 50 см, ПСП в кінці. Перший переходить з транспортною мотузкою. 7 .Спуск по вертикальним перилам (до 10 м). Обладнання: ПС та ПСС внизу, дві заглушки зверху, ПСП спільні з попереднім етапом, внизу безпечна ділянка. Етапи 5,6,7 проходяться без втрати страховки. КЧ-1год 10 хв Команди, які залишили на дистанції більше 3 основних мотузок, знімаються за технічну непідготовленість.

Ответов - 36, стр: 1 2 All

Lusynetc A.S.: 1.Лидирование разрешено? 2.Пострадавшие на 3м классе на этапах 2 и 3 разные или можно что бы был один? 3.На этапе 3го класса на 3 этапе все кроме первого поднимаются по перилам со схватывающем или же с командной страховкой? 4.Можно ли крепить командные перила на этапах 4 и 6 не через дерево а в сдвоенную петлю наведенную командой ?

НикАндр: Lusynetc A.S. пишет: 1.Лидирование разрешено? 2.Пострадавшие на 3м классе на этапах 2 и 3 разные или можно что бы был один? 3.На этапе 3го класса на 3 этапе все кроме первого поднимаются по перилам со схватывающем или же с командной страховкой? 4.Можно ли крепить командные перила на этапах 4 и 6 не через дерево а в сдвоенную петлю наведенную командой ? 1.Так. 2.По вибору команди. 3.З схоплювальним. 4.На етапі 4 дозволяється, на етапі 6 кріплення командних перил лише через дерево.

Нина: 1. Можно ли участникам на командной страховке этапа траверс 2 класса нести груз на себе? 2. ПС и ПСС этапа дюльфер грузовые? 3.Перила навесной 3 класса команда наводит двойные?


martynov_serg: 1. ПС на початку та в кінці траверсу подвійні? 2. Як переправляється перший учасник по суддівській навесній 2 класу? 3. Навесна 2 класу через яр чи річку?

НикАндр: Нина пишет: 1. Можно ли участникам на командной страховке этапа траверс 2 класса нести груз на себе? 2. ПС и ПСС этапа дюльфер грузовые? 3.Перила навесной 3 класса команда наводит двойные? 1.Так. 2.Одинарні. 3.Так.

НикАндр: martynov_serg пишет: 1. ПС на початку та в кінці траверсу подвійні? 2. Як переправляється перший учасник по суддівській навесній 2 класу? 3. Навесна 2 класу через яр чи річку? 1.Одинарні. 2.Як по навісній з транспортною мотузкою. 3.Через яр, якщо це грає якусь роль.

martynov_serg: 1. Перила траверсу на початку та в кінці етапу кріпити в ПС чи за опору? 2. Дозволена самостраховка учасників в суддівські заглушки?

НикАндр: martynov_serg пишет: 1. Перила траверсу на початку та в кінці етапу кріпити в ПС чи за опору? 2. Дозволена самостраховка учасників в суддівські заглушки? 1.В ПС. 2.Так.

martynov_serg: На етапі №2 (3 клас) потерпілий притомний?

НикАндр: martynov_serg пишет: На етапі №2 (3 клас) потерпілий притомний? Так.

elena: є вимоги стосовно довжини основних мотузок для в'язки вузлів на 3 кл. (чи достатньо того, що вони основні)?

elena: чи потрібна імітація нижньої командної страховки для 1 учасника на вертикальному підйомі (3 клас)?

НикАндр: elena пишет: є вимоги стосовно довжини основних мотузок для в'язки вузлів на 3 кл. (чи достатньо того, що вони основні)? Спасибо: 0 достатньо того, що їх діаметр не менше 10 мм.

НикАндр: elena пишет: чи потрібна імітація нижньої командної страховки для 1 учасника на вертикальному підйомі (3 клас)? Спасибо: 0 так.

martynov_serg: На етапі №2 (3 клас) дозволений паралельний спуск?

НикАндр: martynov_serg пишет: На етапі №2 (3 клас) дозволений паралельний спуск? Так.

martynov_serg: Чергова серія питань. 1. Чи може команда залишити на місці етапу зав'язані вузли, або потрібно транспортувати їх до фінішу? 2. Яка відстань між ПС лазання та ПС спуску (довжина колоди) на етапах 6, 7 (2 клас)? 3. Суддівська навісна у 2 класі подвійна чи одинарна? 4. Чи можна вистібувати ППС на 3 та 4 ділянці траверса (при закріплених з двох сторін перилах)? 5. Чи може перший учасник на етапі №6 (2 клас) підніматися з вантажем? 6. Чи може перший учасник на етапі №3 (3 клас) підніматися з вантажем?

НикАндр: martynov_serg пишет: Чергова серія питань. 1. Чи може команда залишити на місці етапу зав'язані вузли, або потрібно транспортувати їх до фінішу? 2. Яка відстань між ПС лазання та ПС спуску (довжина колоди) на етапах 6, 7 (2 клас)? 3. Суддівська навісна у 2 класі подвійна чи одинарна? 4. Чи можна вистібувати ППС на 3 та 4 ділянці траверса (при закріплених з двох сторін перилах)? 5. Чи може перший учасник на етапі №6 (2 клас) підніматися з вантажем? 6. Чи може перший учасник на етапі №3 (3 клас) підніматися з вантажем? 1.Можна залишати, отримуючи штрафи за втрачене спорядження. 2. 4 м. 3.Подвійна. 4.Так, за винятком останнього учасника. 5.Згідно Настанов. 6.Згідно Настанов.

martynov_serg: 1.Наскільки я зрозумів Умови, потерпілий по етапу №2 (3 клас) може рухатися самостійно. Уточніть, будь ласка, вимоги до спуску потерпілого (такий варіант не описаний в Настановах). 2. Чи є етапи №6 (2 клас) та №3 (3 клас) імітацією підйому по скельним ділянкам, чи це підйом по схилу?

trovlad: martynov_serg пишет: 1.Наскільки я зрозумів Умови, потерпілий по етапу №2 (3 клас) може рухатися самостійно. Уточніть, будь ласка, вимоги до спуску потерпілого (такий варіант не описаний в Настановах). Ні не правильно зрозуміли, це класичний етап Спуск потерпілого з супроводжуючим( вважайте що в нього шок)



полная версия страницы