Форум » Першість Центру » крос-похід » Ответить

крос-похід

trovlad: Тур відкритої Першості Центру з виду: “ Крос-похід»”. Старша та молодша групи. Подача заявок - 10.04 о 11.00 Місце та час проведення: Балабанівський ліс 13 квітня 2014 року Старт обох вікових груп о 10.00 . Умови проходження дистанції. Старт команд загальний. За 10 хв. до старту команда отримує карту та картки. Етапи команди проходять по черзі здачі карток. Відсидки на етапах не фіксуються, команда сама вирішую чи стояти в черзі чи йти проходити інший етап. Дистанція складається з двох ділянок. Перша ділянка - пролог. Команда повинна взяти 6 кп з 8, які є на карті. Для цього команда може розбиватися на групи від 1 до 6 чоловік, кількість карток для відміток від 1 до 6 за бажанням команди. Після здачі карток (картки) команда в повному складі проходить етап «Спуск схилом». (Для старшої групи самонаведення, для молодшої організований суддями КЧ 10 хвилин). Команди, які планують проходити тільки етапи орієнтування, етап Спуску не проходять. Друга частина дистанції, на яку допускаються тільки ті команди, які виконали завдання на першій частині (Взяли 6 кп і не зняті на Спуску)- дистанція з вибором шляху проходження і варіантів проходження етапу.( на деяких етапах). При цьому кожен варіант матиме свою бальну оцінку. Є ОБОВЯЗКОВИХ 2 ЕТАПИ (або блоків етапів), які ПОВИННА ПРОЙТИ команда - один з них Навісна (етап №6), а інший команди взнають не пізніше двох днів до жеребкування. Варіант проходження цих етапів (блоків) має бути вказаний в заявці (змінювати після подачі заявки – НЕ МОЖНА). Всі інші етапи команда проходить за бажанням в будь-якому порядку. Спецзавдання на етапах-є закритим завданням, яке додаткових (більше, ніж для КТМ) навичок та спорядження не потребує. Бали в опису етапів за виконане спецзавдання є додатковими до балів за проходження етапу. Якщо команда погоджується на виконання спецзавдання на етапі, завдання вона отримує в ході роботи на етапі. Результат команди визначається за різницею суми набраних балів і штрафних балів.( Команди які не пройшли пролог, а також ті що порушили контрольний час посідають одне останнє місце.) Карта району змагань кольорова. Масштаб 1:100000. Загальний оптимальний час 3.30 год. Контрольний час 4години. Перелік можливих етапів. 1. 1.КП орієнтування – 6б 1.2. Підйом по схилу – 40б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 30м Етап обладнано на початку та в кінці КЛ та мотузкою підйому 1.3.Підйом по схилу – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 30м, кількість ППС до 4. Етап обладнано на початку та в кінці вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольними лініями та по 2 вантажні петлі. Перший учасник команди підіймається із нижньою командною страховкою використовуючи ППС, решта – із самостраховкою схолюючим вузлом або іншим технічним пристроєм, (які пройшли технічну комісію) по наведених командою перилах. Транспортування вантажу для першого дозволяється. 1.4. Підйом потерпілого з супроводжуючим 120б. ЗЧ – 12хв. Довжина до 19м, кількість ППС до 5. Етап обладнано на початку та в кінці вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольними лініями та по 2 вантажні петлі. Перший учасник команди підіймається із верхньою суддівською та нижньою командною страховкою використовуючи ППС, решта – із верхньою командною страховкою. Учасник команди стає умовно «потерпілим» в момент початку роботи на етапі і перестає бути «потерпілим» в момент повного завершення проходження етапу. У потерпілого травма обох рук (Але сам пересуватися не може). Обов’язкова умова - підйом КОРОТКИМ поліспастом. 1.5. Спецзавдання -20 балів. 2.1. КП орієнтування – 6б 2.2..Крутопохила переправа вниз – 100б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 22м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією та 2 вантажними петлями, поліспастними опорами у вигляді двох подвійних заглушених карабіни, внизу контрольна лінія та опора дерево діаметром до 30см. Перший учасник спускаються по наведеній перильній мотузці з використанням спускового пристрою та з верхньою командною страховкою. Решта учасників команди переправляється із верхньою командною страховкою по наведеній подвійній перильній мотузці. Останній учасник додатково забезпечується супроводжуючою мотузкою. 2.3. Спецзавдання – 40 балів. 3. 1.КП орієнтування – 6б 3.2.Колода через річку – 40б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями,перилами через перешкоду. Колода укладена суддями 3/3 Колода через річку – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 50см. Колода укладена суддями Перший учасник команди переходить по колоді із командною страховкою, решта – по наведеній командою перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою. 3.4. Спецзавдання – 30 балів. 4.1. КП орієнтування – 6б 4. 2 Переправа по мотузці з перилами через яр – 40б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, верхніми та нижніми перилами, опори для кріплення супроводження команда обирає довільно. 4.3.Переправа по мотузці з перилами через яр – 60б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 100см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно). Команда наводить нижню перильну (одинарну) мотузку, верхня наведена суддями. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою із самостраховкою на верхній перильній мотузці. 4.4.Переправа по мотузці з перилами через яр – 110б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 100см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно). Команда наводить верхню і нижню перильні (одинарні) мотузки. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою із самостраховкою на верхній перильній мотузці. 4.5. Спецзавдання – 30балів. 5. 1.КП орієнтування – 6б 5.2.В’язання вузлів – 24б. ЗЧ – 1хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання по одному вузлу з кожної групи вузлів за вибором команди. 5.3.В’язання вузлів – 40б. ЗЧ – 2хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання всі вузли з Настанов. 5.4. Спецзавдання – 15 балів. 6.1. КП орієнтування – 6б 6.2.Навісна через яр – 40б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20 м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, суддівською переправою. 6.3.Навісна через яр – 90б. ЗЧ – 15хв. Довжина 32м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно), решта – по наведеній командою подвійній перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою. 6.4. Навісна переправа через яр -130б. ЗЧ – 15хв. Довжина 32м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см.Килимок Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно), решта – по наведеній командою подвійній перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою. Потерпілий (за вибором команди) є «постраждалим» від початку і до кінця роботи команди на даному етапі (травма важка, перепраава в коконі). 6.5. Спецзавдання – 20балів. 7.1. КП орієнтування – 6б 7.2. Спуск по схилу - 40 балів. ЗЧ – 10хв. Етап обладнаний перилами самостраховки, заглушкою, петлею зверху і контрольною лінією наприкінці етапу. Довжина етапу до 30 м. 7.3.Спуск по вертикальних перилах – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією, 2 вантажними петлями і 2 заглушеними карабінами, внизу контрольною лінією та вантажною опорою у вигляді дерева діаметром до 30см. 7.4.Спуск потерпілого. 90 б ЗЧ – 12хв. Довжина етапу до 20м. Етап обладнано вгорі вантажною опорою у вигляді 2 заглушених суддівських карабінів та подвійних перил., внизу 2 вантажними петлями та контрольною лінією. Команда здійснює спуск потерпілого із супроводжуючим. Решта учасників спускаються по наведеній перильній мотузці з використанням спускового пристрою та з верхньою командною страховкою. 7.5. Спецзавдання – 40 балів 8.1. КП орієнтування – 6б 8.2. . Рух маятником по вірьовці 40 балів. ЗЧ – 10хв. Довжина етапу до 20м. Відстань до опори до 15 м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі. Етап обладнаний закріпленою з протилежної сторони етапу мотузкою (учасники повинні навести для себе перила), по якій учасники переходять з наведеним самостійно маятником зі своєю транспортною мотузкою. Після проходження етапу учасники повинні розв’язати закріплені з вихідної 8.3. Крутопохила вверх - Спуск по вертикальним перилам Вартість двох етапів 140 балів. Проходження кожного фіксується окремо, тобто штрафи за заданий час виставляються за кожен етап окремо ЗЧ- 15 хв. Довжина крутопохилої до 20 м, дюльфера до 8 м. На початку етапу, наприкінці крутопохилої і перед дюльфером – ПС. перед вертикальними перилами - дві заглушки. Між підетапами – перила самостраховки. На початку етапу та в кінці етапу петля самостраховки. Перший піднімається лазанням. Транспортування вантажу йому заборонено. 8.4. Спецзавдання. – 15б. 9. 1. КП орієнтування – 6б 9.2. Вертикальний маятник - 20 балів. ЗЧ – 10хв. Відстань між опорами до 20м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі. Етап обладнаний також суддівським маятником. Транспортна мотузка для всіх учасників обов’язкова. 9.3.Підйом лазанням - Спуск по вертикальним перилам. Вартість двох етапів 120 балів. Проходження кожного фіксується окремо, тобто штрафи за заданий час виставляються за кожен етап окремо ЗЧ- 12 хв. Довжина підйом до 9 м, дюльфера до 9 м. На початку етапу, наприкінці підйому і після дюльфером – ПС. перед вертикальними перилами - дві заглушки. Між підетапами – перила самостраховки. 9.4. Спецзавдання – 40б. 10.1. КП Орієнтування – 6 б. 10.2. Траверс схилу (ЗЧ – 12 хв.) – 40 балів: Довжина до 25м. Обладнання: нижня обмежувальна лінія. КЛ,перила 10.3. Траверс схилу (ЗЧ – 12 хв.) – 60 балів: Довжина до 30м. Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 7 ППС, нижня обмежувальна лінія; організація командних перил (горизонтальних). Учасники проходять етап на командній страховці або по наведеним перилам із самостраховкою коротким вусом . Проміжні гаки можна вищолкувати. 10.4. Спецзавдання – 20 балів. Орієнтування за лінією на карті 30б. Відмітка КП у картці олівцем або компостером. Довжина до 1000м Орієнтування за маркеровкою 30 б. КП 2, на початку та в кінці тумби КП з олівцями для відмітки другого КП маркеровки (етап можна проходити в звортньому напрямі (Відмітка на карті олівцем НАСТУПНОГО КП) . Довжина до 1000 м Обидва етапи орієнтування (лінія та маркування) починаються зі спільного КП і закінчуються в іншому спільному КП Позитівні бали команда отримує тільки в випадку якщо етап подолав хоча б один учасник/бали за етап та загальні можуть бути відємними КП 9 на пролозі це етап Спуск. На основній дистанціії початок та кінець лінії та маркування позначено літерами МЛ

Ответов - 60, стр: 1 2 3 All

elena: "Не буду зайвого писати.... без супроводжуючого. А все інше згідно Настонов."...просьба внимательно читать вопрос, прежде, чем отвечать...я Вам процитировала, что в Настановах написано - согласно Условий...может хоть за неделю до старта вы все-таки объясните свои требования к переправе пострадавшего???

trovlad: Відповіді в самих умовах виділено червоними коліром

oleg01121972: Нина пишет: 1. Насколько точны длины этапов? 2. Подъём и спуск пострадавшего с сопровождающим будет осуществляться по рельефу или по вертикальным участкам? 1. Майже точні до метра, які виділені червоним. Деякі інші, можуть бути скоректовані в сторону зменшення, але не в значну міру (все залежить від судів на етапах та наявного обладнання для обладнання даного етапу). Але ми всі з вами постараємося, щоб довжини відповідали заявленим в Умовах. (навісна 6.4. теж 32м.) 2. По рельєфу


martynov_serg: 1. Що є фінішем етапу 1.4? 2. У команд, що не йдуть технічні варіанти етапів, заданка чи вибір? (сподіваюсь, їм не потрібні каски?)))) 3. Чи є можливість на початку та кінці етапу 9.3 організовувати одночасну страховку для двох учасників? 4. Яка відстань від ПС до КЛ наприкінці етапу 1.4?

trovlad: martynov_serg пишет: 1. Що є фінішем етапу 1.4? 4. Яка відстань від ПС до КЛ наприкінці етапу 1.4? Настанови читати не пробували?

oleg01121972: martynov_serg пишет: 1. Що є фінішем етапу 1.4? 2. У команд, що не йдуть технічні варіанти етапів, заданка чи вибір? (сподіваюсь, їм не потрібні каски?)))) 3. Чи є можливість на початку та кінці етапу 9.3 організовувати одночасну страховку для двох учасників? 4. Яка відстань від ПС до КЛ наприкінці етапу 1.4? 1. На деякі запитання Ви отримаєте відповіді з Настанов. 2. Як і для всіх команд, якій йдуть технічні варіанти етапів, що до касок, можна й без них удосконалювати орієнтування (але тільки тим командам, які не йдуть технічні варіанти етапів - це стосується і Прологу.). 3. Мабуть ні. 4. не менше 2 м.

martynov_serg: oleg01121972 пишет: 3. Мабуть ні. "Мабуть ні" чи "ні"? Якщо "ні", чи може команда організувати свій ПС на суддівській опорі?

nikturcentr: martynov_serg пишет: oleg01121972 пишет: цитата: 3. Мабуть ні. "Мабуть ні" чи "ні"? Якщо "ні", чи може команда організувати свій ПС на суддівській опорі? Коректно це питання мало б сформульоване так-"Як обладнано ПС на початку та в кінці етапу, і чому не має ПСС в цих місцях

oleg01121972: martynov_serg пишет: "Мабуть ні" чи "ні"? Якщо "ні", чи може команда організувати свій ПС на суддівській опорі? ПС - ні, А ПСС - команда організовує свій. (На деяких етапах команди самі організовують і ПС і ПСС, але на цьому етапі значна висота, тож ПС - тільки суддівські, а командні ПСС на початку і кінцю етапу)

martynov_serg: 1.Добре, спробую переформулювати. Чи може команда на початку та в кінці етапу 9.3 використовувати суддівський ПС для одночасної страховки 2 (двох) учасників? 2. Чи можуть команди молодшої групи на етапі "спуск по схилу" використовувати для спуска свої перила?

trovlad: oleg01121972 пишет: С - ні, А ПСС - команда організовує свій. (На деяких етапах команди самі організовують і ПС і ПСС, але на цьому етапі значна висота, тож ПС - тільки суддівські, а командні ПСС на початку і кінцю етапу) martynov_serg пишет: 1.Добре, спробую переформулювати. Чи може команда на початку та в кінці етапу 9.3 використовувати суддівський ПС для одночасної страховки 2 (двох) учасників? Два філософа- Ви можете один спитати , а другий відповісти ПС- одинарна петля чи подвійна?

elena: Какие карты (пролог и дистанция) будут выдаваться командам (издания прошлых лет или т.н. "русаловские")?

oleg01121972: trovlad пишет: Два філософа- Ви можете один спитати , а другий відповісти ПС- одинарна петля чи подвійна? Як питають, так відповідаю. ПС - подвійна.

oleg01121972: elena пишет: Какие карты (пролог и дистанция) будут выдаваться командам (издания прошлых лет или т.н. "русаловские")? РУСАЛовські, но б/у

oleg01121972: martynov_serg пишет: 2. Чи можуть команди молодшої групи на етапі "спуск по схилу" використовувати для спуска свої перила? На пролозі - ні, на етапі 7.2 - так

Lusynetc A.S.: На етапі 8.3 можна буде здьоргувати кротопохилу в кінці дюльферу чи обов'язково зверху? На етапі 7.4 чи буде суддівська страховка для потерпілого ?

oleg01121972: Lusynetc A.S. пишет: На етапі 8.3 можна буде здьоргувати кротопохилу в кінці дюльферу чи обов'язково зверху? На етапі 7.4 чи буде суддівська страховка для потерпілого ? 1. Де хочете, але всі мотузки повині пройти через перевал 2. Ні

Нина: Большая просьба выложить список судей и этапов, которые они судят

oleg01121972: Другий обовязковий етап №4 (Переправа по мотузці з перилами через яр)

dash: Список суддів по етапах: Спуск Пролог – випуск на основну частину – Трощенко В.О. 1. Підйом по схилу – Овсянікова О.В. 2. Крутопохила вниз - Шилова Н.І. 3. Колода через річку – Безпалий М.А. 4. Паралелі - Левченко І.О., Мезінов О.А 5. Вузли – Брагін А.Л. 6. Навісна - Єльніков М.М., Іванов М.А. 7. Спуск по схилу – Мартинов С.В. 8. Круто похила верх – дюльфер - Гладка О.В. 9. Лазання – дюльфер – Зайкін О.В. Вертикальний маятник – Панченко В.М. 10. Траверс – Вагіна Ю.В. Як бачете суддів катастрофічно не вистачає, тому просимо залучати адекватних туристів до суддівства. З місцем свого етапу, та спецзавданням на етап можна ознайомитися, починаючи з п’ятниці в Центрі. Судді, які не встигли ознайомитися з місцем свого етапу і спецзавданням до неділі – збираються на 8.30 на старті.



полная версия страницы