Форум » Першість Центру » Зв’язки, молодша група 2013 » Ответить

Зв’язки, молодша група 2013

martynov_serg: Загальні положення Показ дістанції о 9:00, старт першої команди о 9:30 22.12.2013 у спортзалі ЗОШ №42. Заявки подаються до 11.00 19.12.2013. Представлено 2 класи дістанції. Зв'язки подають заявки із зазначеним класом дистанції. Після жеребкування учасники не можуть змінювати обраний варіант . Для зв'язок, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ, вони йдуть на етап Вузли и фінішують . Дистанція складається з 2 частин - основної (обов'язкової ) і бонусної ( за бажанням). Після фінішу основної частини (за умови непорушених КЧ) зв'язка може стартувати на бонусній частині. Стартовий проміжок після фінішу - не менше 5 хвилин. Спорядження для бонусної частини можна міняти. У разі порушення КЧ на бонусній частині, КЧ стає ЗЧ, зв'язка йде на етап « Фініш » і фінішує. У разі, якщо зв'язка фінішує до закінчення КЧ, різниця між КЧ і часом їх роботи віднімається з результату обов'язкової частини. Штрафи, отримані на бонусній частині, додаються до результату зв'язки. Підведення підсумків. Спочатку посідають місця ті зв'язки , що пройшли 2 клас , потім - 1 клас. Після них - зв'язки, які не вклалися в КЧ на 2 класі та пішли на скорочену дистанцію. За ними ті, що не вклалися в КЧ на 1 класі та пішли на скорочену дистанцію . Загальний командний результат підраховується по сумі місць зв'язок . Перелік етапів та їх обладнання : 1 клас, основна частина. 1.Рух по купинах . Обладнання : На початку та в кінці етапу КЛ . 2.Навісна переправа через яр ( 12 м). Обладнання : КЛ , ПСС на обох сторонах , суддівська подвійна переправа . КЧ - 1 7 хв 3 . Колода (12м) . Обладнання : КЛ , ПСС на обох сторонах , суддівська перильна мотузка . 4 . Підйом по схилу ( 7 м). Обладнання : КЛ на початку етапу, суддівські перила підйому, зверху ПСС . 5.Траверс схилу ( 7 м). Обладнання : ПСС на обох сторонах , суддівські горизонтальні перила траверсу , кріплення жорсткі . КЧ - 2 11 хв 6 . Спуск по схилу с/н ( 5 м) . Обладнання : ЗСК та ПСС зверху , КЛ знизу . КЧ - 3 по звільненню ЗСК 13 хв 30 сек Етапи № 4-6 проходяться без втрати страховки ! 7 . Вузли : Всі Вузли з групи провідників . 1 клас, бонусна частина. 1.Підйом лазанням ( 6 м) Обладнання: ПС , ПСС на початку та в кінці етапу , 2 ППС, стрімкість схилу 90 ˚ , лазіння просте. 2.Спуск по вертикальних перилах ( 6 м) Обладнання: ПС у вигляді ЗСК (загальний з лазінням ) , ПСС на початку та в кінці етапу ; перила спуску . КЧ - 8 хв 2 клас, основна частина. 1 . Навісна переправа через яр з наведенням фалу ( 13 м). Обладнання : КЛ , ПСС на початку та в кінці етапу , ЗСК на початку, ЛП в кінці, суддівська подвійна переправа. 2 . Боковий маятник з наведенням маятникової вірьовкі . (12 м; до 10 м - до точки кріплення маятника ) . Обладнання : КЛ , ПСС на обох сторонах ; ЗСК у мiстi крiплення опорної мотузки , суддівські перила переправи . КЧ - 1 13 хв 3 . Підйом по схилу с\н ( 7м). Обладнання : ПС , ПСС на початку та в кiнцi етапу, 1 ППС. Стрімкість схилу 51˚ . 4.Траверс скельної ділянки . ( 4 м). Обладнання : ПСС на початку та в кінці етапу, суддівські горизонтальні перила траверсу. Кріплення жорсткі. 5 . Спуск по вертикальних перилах c/н ( 4 м). Обладнання : 2 ЗСК вгорі , ПСС та ПС внизу та вгорі. Етапи № 3-5 проходяться без втрати страховки! КЧ - 2 по звільненню ЗСК 21 хв 6 . Підйом по вертикальних перилах . ( 6 м). Обладнання : ПС та ПСС внизу та вгорі , внизу безпечна ділянка , перила підйому 7 . Крутопохила переправа вниз с/н ( 7 м). Перший учасник по суддівській переправі , другий по командній , використовуючи суддівську переправу як фал . Обладнання : ПС та ПСС внизу та вгорі , внизу КЛ та ПО , зверху ЗСК, подвійні суддівські перила переправи. КЧ - 3 27 хв 8 . Вузли : всі вузли з групи схоплюючих . 2 клас, бонусна частина. 1.Підйом лазанням ( 6 м) Обладнання: ПС, ПСС на початку; ПС(спільний зі спуском), ПСС в кінці етапу; 2 ППС. Стрімкість схилу 90˚, лазіння просте . 2.Спуск по вертикальних перилах ( 6 м) Обладнання: 2 ЗСК на початку , ПСС на початку і кінці , ПС в кінці етапу. КЧ - 8 хв

Ответов - 51, стр: 1 2 3 All



полная версия страницы