Форум » Першість Центру » Зв’язки, молодша група 2013 » Ответить

Зв’язки, молодша група 2013

martynov_serg: Загальні положення Показ дістанції о 9:00, старт першої команди о 9:30 22.12.2013 у спортзалі ЗОШ №42. Заявки подаються до 11.00 19.12.2013. Представлено 2 класи дістанції. Зв'язки подають заявки із зазначеним класом дистанції. Після жеребкування учасники не можуть змінювати обраний варіант . Для зв'язок, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ, вони йдуть на етап Вузли и фінішують . Дистанція складається з 2 частин - основної (обов'язкової ) і бонусної ( за бажанням). Після фінішу основної частини (за умови непорушених КЧ) зв'язка може стартувати на бонусній частині. Стартовий проміжок після фінішу - не менше 5 хвилин. Спорядження для бонусної частини можна міняти. У разі порушення КЧ на бонусній частині, КЧ стає ЗЧ, зв'язка йде на етап « Фініш » і фінішує. У разі, якщо зв'язка фінішує до закінчення КЧ, різниця між КЧ і часом їх роботи віднімається з результату обов'язкової частини. Штрафи, отримані на бонусній частині, додаються до результату зв'язки. Підведення підсумків. Спочатку посідають місця ті зв'язки , що пройшли 2 клас , потім - 1 клас. Після них - зв'язки, які не вклалися в КЧ на 2 класі та пішли на скорочену дистанцію. За ними ті, що не вклалися в КЧ на 1 класі та пішли на скорочену дистанцію . Загальний командний результат підраховується по сумі місць зв'язок . Перелік етапів та їх обладнання : 1 клас, основна частина. 1.Рух по купинах . Обладнання : На початку та в кінці етапу КЛ . 2.Навісна переправа через яр ( 12 м). Обладнання : КЛ , ПСС на обох сторонах , суддівська подвійна переправа . КЧ - 1 7 хв 3 . Колода (12м) . Обладнання : КЛ , ПСС на обох сторонах , суддівська перильна мотузка . 4 . Підйом по схилу ( 7 м). Обладнання : КЛ на початку етапу, суддівські перила підйому, зверху ПСС . 5.Траверс схилу ( 7 м). Обладнання : ПСС на обох сторонах , суддівські горизонтальні перила траверсу , кріплення жорсткі . КЧ - 2 11 хв 6 . Спуск по схилу с/н ( 5 м) . Обладнання : ЗСК та ПСС зверху , КЛ знизу . КЧ - 3 по звільненню ЗСК 13 хв 30 сек Етапи № 4-6 проходяться без втрати страховки ! 7 . Вузли : Всі Вузли з групи провідників . 1 клас, бонусна частина. 1.Підйом лазанням ( 6 м) Обладнання: ПС , ПСС на початку та в кінці етапу , 2 ППС, стрімкість схилу 90 ˚ , лазіння просте. 2.Спуск по вертикальних перилах ( 6 м) Обладнання: ПС у вигляді ЗСК (загальний з лазінням ) , ПСС на початку та в кінці етапу ; перила спуску . КЧ - 8 хв 2 клас, основна частина. 1 . Навісна переправа через яр з наведенням фалу ( 13 м). Обладнання : КЛ , ПСС на початку та в кінці етапу , ЗСК на початку, ЛП в кінці, суддівська подвійна переправа. 2 . Боковий маятник з наведенням маятникової вірьовкі . (12 м; до 10 м - до точки кріплення маятника ) . Обладнання : КЛ , ПСС на обох сторонах ; ЗСК у мiстi крiплення опорної мотузки , суддівські перила переправи . КЧ - 1 13 хв 3 . Підйом по схилу с\н ( 7м). Обладнання : ПС , ПСС на початку та в кiнцi етапу, 1 ППС. Стрімкість схилу 51˚ . 4.Траверс скельної ділянки . ( 4 м). Обладнання : ПСС на початку та в кінці етапу, суддівські горизонтальні перила траверсу. Кріплення жорсткі. 5 . Спуск по вертикальних перилах c/н ( 4 м). Обладнання : 2 ЗСК вгорі , ПСС та ПС внизу та вгорі. Етапи № 3-5 проходяться без втрати страховки! КЧ - 2 по звільненню ЗСК 21 хв 6 . Підйом по вертикальних перилах . ( 6 м). Обладнання : ПС та ПСС внизу та вгорі , внизу безпечна ділянка , перила підйому 7 . Крутопохила переправа вниз с/н ( 7 м). Перший учасник по суддівській переправі , другий по командній , використовуючи суддівську переправу як фал . Обладнання : ПС та ПСС внизу та вгорі , внизу КЛ та ПО , зверху ЗСК, подвійні суддівські перила переправи. КЧ - 3 27 хв 8 . Вузли : всі вузли з групи схоплюючих . 2 клас, бонусна частина. 1.Підйом лазанням ( 6 м) Обладнання: ПС, ПСС на початку; ПС(спільний зі спуском), ПСС в кінці етапу; 2 ППС. Стрімкість схилу 90˚, лазіння просте . 2.Спуск по вертикальних перилах ( 6 м) Обладнання: 2 ЗСК на початку , ПСС на початку і кінці , ПС в кінці етапу. КЧ - 8 хв

Ответов - 51, стр: 1 2 3 All

martynov_serg: Перепрошую за деяке запізнення із Умовами!) КЧ будуть відомі протягом 1-2 днів.

Михаил: В умовах бонусної частини на першому класі не вистачає ЗСК зверху.

martynov_serg: Михаил пишет: В умовах бонусної частини на першому класі не вистачає ЗСК зверху. Дякую, виправлено)


Нина: 1) 2 клас: на етапі підйом будуть ППС? Якщо так, то скільки. 2) 2 клас: чи дозволяється транспортування вантажу для першого учасника на собі на етапі підйом? 3) 2 клас: навісна переправа - за що кріпити фал? За опору, або будуть заглушки з обох сторін?

martynov_serg: 1. Так, 1. 2. Так. 3. ЛП.

elena: бонусная часть влияет только на время прохождения основной части? т.е. если связка прошла бонусную часть ровно за 8 мин. (без штрафа), то в в ее итоговом результате ничего не изменится - я правильно поняла?

elena: 2 класс: крутонаклонка вниз - надо навести двойные перила?; 2 класс: крутонаклонка вниз - требуется ли соблюдение пункта Настанов о наличии стягивающей веревки для последнего участника на переправе (если да, то какие к ней требования)?

elena: 1-2 класс: этап узлы: связка вяжет узлы из своего снаряжения или судейского? 1 класс: этап узлы: какой диаметр веревки? 2 класс: этап узлы: есть ли судейская опора?

oleg01121972: На 2 класі Етапи № 3-5 проходяться без втрати страховки????

oleg01121972: На бонусній частині - в низу безпечна ділянка?

martynov_serg: elena пишет: бонусная часть влияет только на время прохождения основной части? т.е. если связка прошла бонусную часть ровно за 8 мин. (без штрафа), то в в ее итоговом результате ничего не изменится - я правильно поняла? Да. При условии, что связка при этом не получит штрафа. Если на бонусной части будет получен 1 б, этап пройден и время составит 8 мин, то связка получает +30 секунд к основной части дистанции.

martynov_serg: elena пишет: 2 класс: крутонаклонка вниз - надо навести двойные перила?; 2 класс: крутонаклонка вниз - требуется ли соблюдение пункта Настанов о наличии стягивающей веревки для последнего участника на переправе (если да, то какие к ней требования)? 1. Достаточно одинарных. 2. Требуется. (наличие)

martynov_serg: elena пишет: 1-2 класс: этап узлы: связка вяжет узлы из своего снаряжения или судейского? 1 класс: этап узлы: какой диаметр веревки? 2 класс: этап узлы: есть ли судейская опора? 1. Из своего. 2. Основная веревка. 3. Да, перила из основной веревки.

martynov_serg: oleg01121972 пишет: На 2 класі Етапи № 3-5 проходяться без втрати страховки???? Так, в Умовах виправлено)

martynov_serg: oleg01121972 пишет: На бонусній частині - в низу безпечна ділянка? Так, в обох класах.

PlBC: Вопросы по 2 классу: 1* На этапе 1 «ЛП в кінці» - это «локальная петля» для крепления фала? 2* на этапе 2 нужно «крепится» к маятниковой веревке (схватывающий/жумар, узлом проводника или другое)? На этом этапе связка организует сопровождение или страховку? До ЗСК свободный проход или на страховке? 3*на этапе 3 возможно прохождение этапа с командной страховкой второго участника связки (без наведения подъемной веревки для второго участника)? 4*на этапе 4 один пролет горизонтальных перил или несколько? Страховка через острый угол карабина или через тормозное устройство ? 5* на этапе 5 надо наводить дюльферную веревку ? (в названии этапа нет приписки С/Н (самонаведение…) 6* возможно прохождение участником сразу 3-4-5 этапов ? (если ДА, то вроде не хватает 2 ЗСК на траверсе /начало-конец/) или необходимо проходить связке каждый этап в отдельности ??? 7* если связка вложилась в КВ-3-18мин. То после сдерга веревки на 7 этапе связка сразу может вязать узлы на 8 этапе? (т.е. финиш после завязывания всех узлов, или этап 8 типа выносной?) 8* на этапе 8 каждый участник связки вяжет по 3 узла (или связка вяжет 3 узла)? 9* на этапе «підйом» (форум:» Отправлено: 29.11.13 23:07. Заголовок: 1. Так, 1. 2. Так. 3..») разрешили транспортировать груз первому участнику… ??? это разрешение относится ко всем подъемам (3,6,1(бонусный) этапы)?

elena: martynov_serg пишет: У разі порушення КЧ на бонусній частині, КЧ стає ЗЧ, зв'язка йде на етап « Фініш » і фінішує. - чи отримує звязка при цьому штраф за непройдені етапи (20 б.) та спорядження, чи просто фінішує зі збереженням набраних технічних штрафних балів?

martynov_serg: 1. Да 2. Не нужно; транспортную веревку; свободный. 3. Да, с верхней. 4. Несколько; этап оборудован судьями))) 5. Исправил) 6. Возможно;все необходимое оборудование есть; такой необходимости нет. 7. Да, финиш - после этапа "Узлы". 8. На связку. 9. На этапах №3, 6 (2 класс) первый участник может двигаться с грузом. На бонусных этапах обоих классов - не может.

PlBC: Cпасибо за ответы! martynov_serg пишет: 6. Возможно;все необходимое оборудование есть; такой необходимости нет. просьба уточнить по возможному тактическому варианту прохождения одним участником сразу трех этапов (3-4-5) и как страховать на этапе 4 "траверс"... ???...на 3 этапе страховочная веревка пройдет через 1ППС, на 5 этапе через 1 (из 2-х) ЗСК вгорі... а как строховать участника на 4 этапе "траверс" (кроме самостраховки усом в судейский траверс) ??? (вщелкнуть свои карабины в ПСС на початку та в кінці траверсу и пропустить через них страховочную веревку???)

martynov_serg: 1. На этапе "траверс" командная страховка не нужна, самостраховка коротким усом за судейские перила.



полная версия страницы