Форум » Першість Центру » Особиста смуга перешкод 2013 » Ответить

Особиста смуга перешкод 2013

dash: Увага! Заявки на тур приймаються до 11.00 17.10.2013 на форумі або по телефону. В заявці повинен бути указаний варіант дистанції, який буде проходити учасник. Умови проходження дистанції «особисто-командна смуга перешкод». Загальні положення. Можливі варіанти виступу на чотирьох класах, відповідно до можливості учасника, його віку та розряду. Учасникам пропонується 6 варіантів обрання класу дистанції: Перший клас - 1 варіант: дистанція у заданому напрямку. Другий клас – 2 варіант: дистанція у заданому напрямку. Третій клас – 3 варіант: дистанція у заданому напрямку, або 4 варіант: дистанція другого класу + дистанція за вибором. Четвертий клас – 5 варіант: дистанція третього класу + дистанція вибору, або 6 варіант: дистанція другого класу + дистанція вибору. Загальна схема проходження дистанції: Учасники заявляють до старту клас дистанції, який планують пройти, та варіант його виконання. При відмові стартувати на заявлену дистанцію вибору учаснику буде виставлено штраф 10 балів за змінення тактики. Також, за право стартувати на незаявлений вибір буде виставлятись штраф 10 балів за зміну тактики. Між заданою дистанцією і вибором буде проміжний фініш (ПФ) не менше 5 хв. Дозволяється на ПФ міняти спорядження та вірьовки. Спорядження з яким учасник виходить на дистанцію вибору буде задекларовано, після чого буде перевірятись його наявність як по всій дистанції, так і на фініші. Визначення результатів, та підведення підсумків. Вище місце займає учасник, який посів краще місце в більш вищому класі, за умови зарахування класу. Краще місце посідає учасник з меншим результатом. Для кожного з варіантів набирання класів свій метод підрахунку результату. Результат учасника на варіантах 1, 2, 3 визначається сумою штрафних балів переведених у час (1 бал = 30 сек) та часу проходження дистанції. Результат на варіантах 4, 5, 6 визначається сумою штрафних балів переведених у час (1 бал = 30 сек) та часу проходження заданої дистанції, мінус результат на дистанції вибору. Результат на дистанції вибору визначається сумою зароблених балів мінус штрафні бали переведені у час (1 бал = 30 сек) та різницею часу проходження дистанції. Результат на дистанції вибору може стати від'ємним, тобто при його відніманні від результату обов'язкової частини він буде додаватись. Для спрощення розуміння вводимо формулу за якою буде підраховуватись результат на дистанції вибору. (∑б- ∑шб)×30сек –Т) =R Де ∑б - сума набраних балів дистанції вибору; ∑шб - сума штрафних балів; Т - час проходження на дистанції вибору; R - результат учасника у хв, сек. Учасники, що не вклалися в ЗЧ, або в будь-який з ПЗЧ фінішують. Їм фіксують показник ЗЧ або ПЗЧ та кількість непройдених етапів до ЗЧ, або ПЗЧ. Такі учасники займають місця нижче учасників, що пройшли далі. Результат команди складається за сумою балів всіх учасників, БАЛИ НАРАХОВУЮТЬСЯ в залежності від занятого місця Результат дівчат враховує коефіцієнт кількості хлопців поділених на кількість дівчат. Умови зарахування класу дистанції. Клас дистанції буде зараховано при відповідності бальної оцінки дистанції, яка складається з бальної оцінки тех. етапів, завдань, набору висоти. Бальну оцінку, а також умовну складність етапу, буде зараховано при умові повного проходження етапу, тобто учасник пройшов етап в межах заданого часу. На виборі при не проходженні етапу в межах ЗЧ, учаснику зараховують бали (оцінку варіанту) і виставляється штраф відповідно до «Настанов», а бальної оцінки, а також умовної складності йому не зараховують. Залишати вірьовки забороняється, учасник може «кинути» вірьовку тільки у разі закінчення ПЗЧ, або ЗЧ. Не виконання системи «сбросу» на етапах, де це необхідно, розцінюється як порушення умов. Волочіння вірьовок між етапами, а також рух при здьоргуванні вірьовок забороняється (забороняється бігти здьоргуючи, вибираючи, бухтуючи вірьовку). Транспортування вантажу дозволяється на собі. На етапі навісна, та круто похила за собою на вусі. «Подвійна» переправа являє собою дві окремо, або разом (зав’язані в один вузол, або закріплені спільним карабіном (двома)) закріпленні вірьовки. На етапах, де «учасник з команди» виконує дії при страховці, транспортуванні, або будь-які інші дії, його судять згідно «Настанов», а штраф виставляється учаснику, який проходить дистанцію. «Учасник з команди» повинен бути у касці, зблокованій ІСС, з гальмівним пристроєм і рукавицями. Якщо при роботі на етапі учасник заробляє штрафних балів більше, ніж «коштує» етап, він продовжує працювати далі, і отримує все, що заробить. Результат може бути від’ємним. Дистанція 1-го класу. Етапи обладнано відповідно до схем. 1. В’язання вузлів. (1А, 2) Обладнання: Опора у вигляді дерева обхватом 50 см. Учаснику необхідно зав’язати два з двадцяти вузлів із списку з «Настанов». ПЗЧ 1 – 2 хв Перехід «по печері» до 10 м. Діаметр тунелю 1,2 м. 2. Переправа по колоді. 6 м (1А;2,2) Обладнання: Колода, КЛ з обох сторін. Суддівські перила. 3. «Павутиння». 5 м Обладнання: Суддівська горизонтальна, та вертикальна в кінці сітка. 4. Переправа по колоді. 4 м (1А;2,2) Обладнання: Колода, суддівські перила, СС, ПСП на початку та в кінці. Учасник перед етапом пристібає СС, яка закріплена в ньому до кінця етапу 5. 5. Переправа по вірьовці з перилами, похила вниз. 10 м (1А;1,4) Обладнання: ВД - ПСП, ДП - суддівські похилі перила, ЦД - КЛ. Учасник проходить етап з самостраховкою схоплюючим, в рукавицях. ПЗЧ 2 - 7 хв 6. Канатний міст. 4 м (1,2) Обладнання: Канатний міст з суддівськими перилами, КЛ на початку та в кінці. Учасник проходить етап з самостраховкою вусом в перила. 7. Переправа по вірьовці з перилами. 22 м (1А; 1,2) Обладнання: Суддівські перила, КЛ на початку та в кінці. ПЗЧ 3 - 10 хв 8. Підйом-спуск по драбині. 3 м (3,4) Обладнання: Суддівська драбина , СС. Учаснику необхідно піднятись по драбині, «перевалити» її і спуститись. 9. Маятник. 3 м (1А, 4) Обладнання: Суддівська маятникова вірьовка, КЛ на початку та в кінці. 10. Рух по жердинах. 5 прольотів. (1Б, 5) Обладнання: 5 прольотів, 1 жердина, КЛ на початку та вкінці співпадає з крайніми опорами прольотів. Жердину можна не тягнути за КЛ на останньому прольоті. Перебіг 20 м на фініш. (Перепад висоти 0,5) ЗЧ - 15хв Сума балів 22 (1Б - 1, 1А - 6) Дистанція 2-го класу. Етапи обладнано відповідно до схем. Дистанція має дві умовно однакових, рівноцінних «гілки». Рівноцінність «гілок» не може бути приводом для протестів та обурень. Виносний етап: Рух по жердинах. 10 прольотів (1Б; 10) Обладнання: Суддівськи опори, одна жердина. КЛ на початку та в кінці співпадає з крайніми опорами. Учаснику необхідно пройти етап перед стартом. Можна без вірьовок. Жердину витягувати не треба. Час та штрафи додаються до заданої частини. 1. Навісна переправа через яр. 23 м (9,6) Обладнання: ВД - КЛ, ПО у вигляді ЗСК на висоті до 1,8 м. ДП - суддівська переправа, вірьовка для витягування кінця фалу. ЦД - КЛ, ПО у вигляді петлі на висоті до 1,8 м. Учаснику необхідно пристебнути кінець перил для транспортування його на цільовий берег «учасником з команди». «Учасник з команди» вибирає кінець перил, і пристібає його до петлі на цільовому березі, після чого іде на етап 2. Учаснику необхідно навести перильну страховку-фал, і переправитися на цільовий берег. З обох берегів відстань від КЛ (край яру) до опор близько 1м. ПЗЧ 1- 8 хв 2. Переправа по вірьовці з перилами похила вгору. До 10 м (1А;2,9) Обладнання: ВД - БЗ. ДП - суддівські паралельні перила , СС. ЦД - ПСП суміжні з початком етапу «Траверс». Перед початком роботи на етапі учасник вв’язує кінець СС в ІСС вузлом «булінь», або «провідник одним кінцем», або «провідник вісімка одним кінцем». І вив’язує після закінчення роботи на етапі 6 «Спуск по вертикальних перилах». Учасника весь цей час страхує «учасник з команди» через гальмівний пристрій через себе. Учаснику необхідно піднятися по похилих вгору перилах з самостраховкою схоплюючим. 3. Траверс «скелі». 12 м (1,7) Обладнання: ВД - ПСП. ДП - суддівські перила самостраховки з декількома перестібуваннями. ЦД - ПСП суміжні з початком етапу 4 «Навісна переправа». 4. Навісна переправа. 5 м (2,3) Обладнання: ВД – ПСП. ДП - суддівська перильна вірьовка. ЦД - ПСП суміжні з початком етапу «Переправа по вірьовці з перилами». 5. Переправа по вірьовці з перилами. 6 м (1А;1,2+3,8) Обладнання: ВД - ПСП. ДП - суддівські паралельні перила. ЦД - ПСП, ЗСК. Учасник закріплює кінець вірьовки на ВД у петлю, для наведення своїх перил. Учасник встібується до суддівських перил двома вусами с/с довгим+коротким. Після досягнення ЦД, учасник наводить свої перила і повертається на ВД на самостраховці по своїх перилах коротким вусом с/с+по суддівським перилам довгим вусом. Забороняється волочіння вірьовок по етапах 2-6. Вірьовки не повинні торкатись землі. 6. Спуск по вертикальних перилах. 6 м (2А, 6,4) Обладнання: ВД - ПСП, ЗСК. ЦД - БЗ. 7. В'язання вузлів. (1А, 2) Учасник зав'язує 2 вузли зі списку з "Настанов" зі свого спорядження. (Перепад висоти 0,4) ЗЧ- 28 хв. ПФ, або Фініш. Сума балів з урахуванням виносного етапу 40,3 (2А - 2, 1А - 2) Дистанція 3-го класу. Етапи обладнано відповідно до схем. Дистанція має дві умовно однакових, рівноцінних «гілки». Рівноцінність «гілок» не може бути приводом для протестів та обурень. Виносний етап: Рух по жердинах. 10 прольотів (1Б; 10) Обладнання: Суддівськи опори, одна жердина. КЛ на початку та в кінці співпадає з крайніми опорами. Учаснику необхідно пройти етап перед стартом. Можна без вірьовок. Жердину витягувати не треба. Час та штрафи додаються до заданої частини. 1. Навісна переправа через яр. 23 м (2Б, 12) Обладнання: ВД - КЛ, ПО у вигляді ЗСК на висоті до 2,6 м. ДП - яр, глибиною до 2,0 м, вірьовка для витягування кінця перил. ЦД - КЛ, ПО у вигляді петлі на висоті до 2,6 м. Учаснику необхідно пристебнути кінці перил для транспортування їх на цільовий берег «учасником з команди». «Учасник з команди» вибирає кінці перил, і пристібає їх до петлі на цільовому березі, після чого переходить на етап 3. Учаснику необхідно навести подвійні перила переправи, і переправитися на цільовий берег. З обох берегів відстань від КЛ (край яру) до опор близько 1 м. 2. Переправа по бурелому через яр. 12 м (1Б, 3,6) Обладнання: ВД - КЛ. ДП - декілька колод в яру, суддівська перильна страховка з петлею. ЦД - КЛ. Є можливість навести допоміжну маятникову вірьовку до 10 м до опори. Учаснику проходить по колоді, з обов'язковим використанням перильної страховки, стебнувши петлю в грудну обв’язку. ПЗЧ 1 - 10 хв 3. Підйом по вертикальних перилах. 6 м (2Б;4,3) Обладнання: ВД - БЗ. ДП - суддівська перильна вірьовка, СС. ЦД - ПСП суміжні з початком етапу «Траверс само випуском». Перед початком роботи на етапі учасник вв’язує кінець СС в ІСС вузлом «булінь», або «провідник одним кінцем», або «провідник вісімка одним кінцем». І вив’язує після закінчення роботи на етапі 7 «Спуск по вертикальних перилах». Учасника весь цей час страхує «учасник з команди» через гальмівний пристрій через себе. Учаснику необхідно піднятися по вертикальних перилах з самостраховкою. Дерева ,якщо буде доставати, можна використовувати в якості опори. 4. Траверс «скелі» само випуском. 12 м (1Б, 6,7) Обладнання: ВД - ПСП, ЗСК.ДП - 3 ППС у вигляді карабінів, муфти закривати не потрібно, суддівські перила самостраховки з декількома перестібуваннями , на 3-му ППС і додатково знаходиться ЗСК для кріплення маятникової вірьовки на етап 5 «переправа по вірьовці за допомогою бокового маятника (цирк)». ЦД - ПСП суміжні з початком етапу 6 «Переправа по вірьовці з перилами». Вимоги до само випуску: Один кінець вірьовки проходить через ЗСК на ВД. На протилежній «гілці» вірьовки кріпиться утримуючий пристрій (сохплюючий, австрійський схоплюючий, шант), обидва кінці вірьовки та утримуючий пристрій закріплені до ІСС. Через ППС проходять обидві «гілки» вірьовки само випуску. Рукавиці одягати не потрібно. Забороняється встібувати карабін, що ковзає перед утримуючим пристроєм. На 3-му ППС учасник закріплює маятникову вірьовку для наступного етапу. Довжина маятника до 5 м. 5. Переправа по вірьовці за допомогою бокового маятника (цирк). 5 м (1Б, 6) Обладнання: ВД - ПСП. ДП - суддівська перильна вірьовка, суддівська перильна страховка. ЦД - ПСП суміжні з початком етапу «Переправа по вірьовці з перилами». Учасник встібується в перильну суддівську страховку довгим вусом самостраховки, і проходить боковим маятником на ЦД. 6. Переправа по вірьовці з перилами. 12 м (1А; 1,4) Обладнання: ВД - ПСП. ДП - суддівські паралельні перила, 4 прольоти. ЦД - ПСП суміжні з початком етапу «Спуск по вертикальних перилах». Забороняється волочіння вірьовок по етапу. Вірьовки не повинні торкатись землі. 7. Спуск по вертикальних перилах. 6 м (2А, 6,4) Обладнання: ВД - ПСП, ЗСК. ЦД - БЗ. (Перепад висоти - 0,5) ЗЧ - 25 хв. ПФ, або Фініш. Сума балів з урахуванням виносного етапу 50,7 (2Б - 2, 2А - 1, 1Б - 3, 1А - 1) Дистанція вибору ОЧ на дистанцію вибору з заданою частиною - 70 хвл, КЧ - 75 хвл За вибором (можливе набирання до 4-го класу). Нумерація етапів умовна, для порядковості, і служить більше як назва етапу, для розрізнення на карті. Дистанція вибору являє собою набір етапів, завдань, та орієнтування, розташованих на місцевості півколом радіусом 600м від старту, та зображених на карті. 1. Подолання яру. 15 м Обладнання: ВД - КЛ на відстані до 1 м до опори, ПО у вигляді дерева. ДП - яр глибиною до 2,5 м ЦД - КЛ на відстані до 2 м до опори, ПО у вигляді дерева. Учаснику необхідно перекинути на ЦД кінці вірьовок, суддя кріпить їх навколо дерева, в залежності від обраного учасником до старту на етапі , варіанту Варіант А наведення подвійної навісної переправи. (2А, 7,7) 30 балів Варіант Б наведення паралельних перил (нижню, верхню одинарні). (2А, 7,7) 32 бали Варіант В наведення перил колоди (2Б, 12) 26 балів На етапі три «гілки». Відсидка тільки при умові зайнятих всіх трьох «гілок». ЗЧ - 10 хв 2. Подолання схилу. 12 м Обладнання: ВД , ЦД - КЛ , ПО у вигляді дерева. Знизу КЛ. Варіант А Необхідно спуститись вниз за КЛ, взяти пляшку піску, та піднятись назад . (1А, 7) 22 бали Варіант Б Спуск потерпілого з супроводжуючим, самовипуском. (2Б, 9,6) 22 бали На етапі три «гілки». Відсидка тільки при умові зайнятих трьох «гілок». ЗЧ - 5 хв 3. В’язання вузлів. (1А, 2) 3 бали за один вузол Учасник може в'язати вузли в будь-якій кількості, але не більше 20 різних зі списку в «Настановах». Повторно вузли не зараховуються . Можна використовувати зав’язаний вузол для в’язання іншого. В'язати вузли з основних вірьовок, для «брамшкотового» та «академічного» використовувати 6 мм, схоплюючі в'язати з готових прусиків. ЗЧ – 4 хв 4. Робота з поліспастом. 6 м Обладнання: ВД - БЗ, колода (не більше 15 кг) в якості вантажу. ДП - суддівська перильна вірьовка, СС. ЦД - ПСП, ПО у вигляді ЗСК. Учасник прикріплює кінець своєї вірьовки до кінця суддівської, вибирає його наверх і кріпить внизу до суддівської петлі. Учасник піднімається по вертикальних перилах з самостраховкою та СС. Знімає свої перила. Після чого в залежності від обраного ним до старту варіанту виконує завдання. Варіант А Підйом по вертикальних перилах - спуск по вертикальних перилах. (2Б, 2А, 17) 32 бали Варіант Б Підйом по вертикальних перилах – (підйом-спуск вантажу) - спуск по вертикальних перилах. (2Б, 2А, 33) 38 балів Варіант В Підйом по вертикальних перилах – (підйом за допомогою короткого поліспасту - спуск вантажу) - спуск по вертикальних перилах. (2Б, 2А, 46,1) 44 бали Спуск вантажу через гальмівний пристрій. При підйомі коротким поліспастом необхідно дотриматись умови, що буде хоча б один рухомий блок. Петлю, або кінець до колоди учасник прикріплює сам перед підйомом, при падінні колоди, учаснику буде виставлено штраф «вимушене порушення умов – 10 б». На етапі три «гілки». Відсидка тільки при умові зайнятих трьох «гілок». ЗЧ - 12 хвл 5. Крутопохила переправа вгору - підйом по вертикальних перилах - спуск по вертикальних перилах. 15 м – 7 м – 12 м (3А, 2А, 20,3) 36 балів Обладнання: ВД – БЗ ,КЛ, ПО у вигляді дерева. ДП - суддівські подвійні перила закріплені зверху, ПСП, перила для підйому, ПСП, ЗСК, СС. ЦД - БЗ Учасник натягує круто похилу переправу, піднімається по ній, після чого піднімається по вертикальних перилах, після чого спускається по вертикальних перилах самонаведенням, після чого розкріплює переправу. Волочіння вірьовок на етапі забороняється. Вірьовки не повинні торкатись землі. Етап знаходиться близько від старту, і буде показаний на показі! ЗЧ – 8 хв 6. Визначення азимуту. (1А, 2) 10 балів Визначення азимуту між двома об’єктами. Результат учасник повинен запам’ятати , і записати у протоколи на фініші. Рух по лінії. 900 м (1А,2) 36 балів Бали за взяті КП на лінії зараховуються в процентному відношенні від повної суми балів за лінію. КП орієнтування. (1А, 2) Бальна оцінка кожного КП написана на карті, і відповідає його номеру на призмі.

Ответов - 150, стр: 1 2 3 4 5 6 7 8 All

НикАндр: 2.На 4 етапі вибору "Робота з поліспастом" колода буде мати вус самостраховки та петлю для кріплення своєї мотузки? Чи може учасник підніматися по вертикальним перилам, на кінці яких закріплена колода? 3.Карту для вибору учасник отримує під час відсидки перед вибором, чи в момент старту на вибір? 4.На кожному класі спочатку стартують хлопці, потім дівчата? Який планується інтервал старту на 3 класі?

trovlad: учасники стартують на 1та 2 хлопці та дівчата одночасно, на третьому спочатку дівчата. потім хлопці. В третьому класі інтервал старту орієнтовно 25

trovlad: НикАндр пишет: 2.На 4 етапі вибору "Робота з поліспастом" колода буде мати вус самостраховки та петлю для кріплення своєї мотузки? Чи може учасник підніматися по вертикальним перилам, на кінці яких закріплена колода? Можна, штраф 3 бали


НикАндр: Хотілося б побачити відповідь на попереднє питання: На 4 етапі вибору "Робота з поліспастом" колода буде мати вус самостраховки та петлю для кріплення своєї мотузки?

trovlad: НикАндр пишет: Хотілося б побачити відповідь на попереднє питання: На 4 етапі вибору "Робота з поліспастом" колода буде мати вус самостраховки та петлю для кріплення своєї мотузки? Це питання до начальника дистанції, якого не було в місті

trovlad: oleg01121972 пишет: Але в Положенні чітко написано : «Можливі варіанти виступу на чотирьох класах, відповідно до можливості учасника, його віку та розряду». Це цитата з Умов, а не з Положення

trovlad: oleg01121972 пишет: На колоді "вибір" наводимо одинарні чи подвійні перила? одинарні

trovlad: oleg01121972 пишет: Щось я не пам’ятаю, щоб на особистих техніках допускали на відповідний клас, учасників менших за віком та навіть с спец допуском. Ну і що? Все буває колись в перший раз, тим більше що Ви не праві, таке вже було- я памятаю як дитині допущеній по срецдопуску стало пагано на дистанції. Наскільки я побачив за протоколом, дітей яким треба спецдопуск всього 4. При чому двоє це учасники збірної, в рості яких ми і зацікавлені. Питання по спецдопусу виникло якраз після питання по ним.

martynov_serg: У протоколі заявленого класу молодших дівчат немає Прокофьєвої Христини, Оболтусята-1 (мл).

пашка: НикАндр пишет: Хотілося б побачити відповідь на попереднє питання: На 4 етапі вибору "Робота з поліспастом" колода буде мати вус самостраховки та петлю для кріплення своєї мотузки? В умовах,здається, написано,що учасник сам організовує.

михаил: на 1 классе девочек есть несоответствие стартового протокола с технической заявкой. Екстемалы Николаевского района. Первой должна была идти Ткач Наташа, 2 - Пташинська Диана, 3 - Мовчан Светлана

oleg01121972: Надіюсь, тепер всі будуть в однакових умовах, незалежно збірник чи ні. Всіх будуть допускати на всі дистанції, менших на рік з спец допуском. Надіюсь, що в рості інших ви теж зацікавлені. Чи дозволите мені ознайомитися з спец допуском на учасників, для того, щоб я і інші представники могли представляти такі ж документи на наступні змагання?

trovlad: oleg01121972 пишет: Надіюсь, тепер всі будуть в однакових умовах, незалежно збірник чи ні. Всіх будуть допускати на всі дистанції, менших на рік з спец допуском. Надіюсь, що в рості інших ви теж зацікавлені. Чи дозволите мені ознайомитися з спец допуском на учасників, для того, щоб я і інші представники могли представляти такі ж документи на наступні змагання? Олег Анатолійович, Ви не перекручуйте, ніхто збірникам особливим умов не створював, хоча може і треба було б. Безумовно весь цей рік по спецдопуску будуть допускатись всі учасники. ДЛЯ ТОГО ЩОБ ОЗНАЙОМИТИСЯ не потрібно чекати змагань, форма є в центрі....Перевіряти спецдопуски не Ваша парафія і я ще не помер

dash: михаил пишет: на 1 классе девочек есть несоответствие стартового протокола с технической заявкой. Екстемалы Николаевского района. Первой должна была идти Ткач Наташа, 2 - Пташинська Диана, 3 - Мовчан Светлана Никакого несоответствия нет. Мовчан Светлана у Вас в заявке записана 7-й. По Положению в составе команды 6 человек. Ваш 7-й участник выведен в отдельную команду, соответственно и жеребьевку проходил отдельно.

пашка: АНАЛИЗ ИЗ НУТРИ, ВЗГЛЯД СО СТОРОНЫ. Отвечаю на всех интересующий вопрос: «почему же так далеко!!!» - Учитывая специфику дистанции (с ориентированием) выбиралось место с концентрацией подходящих овражков и «не забеганых» мест. И в конце концов там гораздо чище, и приятней находится. Второй вопрос: «почему такая специфика?» - это вопрос более сложный, ответов много. Хотелось, чего-то нового, хотелось создать более реальные этапы чем просто от дерева к дереву, хотелось сделать то, где нужно было думать головой. В те моменты когда решалась целая куча проблем и вопросов по телефону, по интернету так как в городе меня не было, я задавал и себе эти вопросы. Думал зачем это нужно, ведь можно проще легче и быстрее. Какая работа проделана, а какая головная боль секретариату. И меня наводили на мысли, что есть те, для кого нужно какое-то развитие, возможно кто-то станет сильнее. В итоге дистанция проведена, и сделаны выводы. Хорошо или плохо-решит каждый сам, ведь угодить всем не получилось бы при любом раскладе. Некоторые выводы как говориться «не для всех ушей», некоторыми хотелось бы поделится. Как часто говорит Владимир Александрович: «Проблема молодых постановщиков в том, они всегда хотят придумать, что-то свое, но при неумении это правильно организовать всегда рушатся их самые, как им кажется, гениальные идеи» Да, в этом есть правда, но на таких соревнованиях как тур первенства, под настроение я «придумываю» и пытаюсь учится на этом. В этом плане с дистанции прошлого года, на мое мнение, получился очень отличный вид личной техники. По поводу этого года мнение двоякое: некоторые моменты удались, некоторые не очень. Сама идея формата дистанции имеет право на существование. Пытаясь соединить нашу стандартную личку (переправа,), залинг (это всё то, что было на высоте, но только на деревьях, а не в залах. В России очень развит), и длинную дистанцию (ориентирование на выборе). Получилось то, что получилось. Да согласен, очень закрутил подведение итогов. Но это вижу также как плюс-действительно было над чем подумать, разобраться, и даже заглянуть в Правила. Как оказалась дистанция второго класса по табличке в реальности получилась сложной для большинства участников. В этом вижу несколько причин. Первая-согласно табличке, на личную технику очень трудно набрать условную сложность, из-за этого ввели параллели само наведением, для необходимого кол-ва баллов ввели выносной этап. Возможно, проблема в самой табличке, но Правила диктуют такие условия. Вторая- мое субъективное мнение на то, что легко и то, что сложно. Порой я часто сужу по себе, а не по участникам. Третья- уровень подготовки самих участников. Некоторые заявились не туда, некоторым нестандартная дистанция не под силу, кому-то мало опыта. Затянули дистанцию по нескольким причинам. Первая- необходимо было ещё один ПЗЧ 2- по натяжении параллелей, это отсеяло бы слабых участников. Да и вообще дистанцию нужно продумывать равномерно, так, чтоб ПЗЧ проходили с примерно одинаковым интервалом. Вторая – это большое ЗЧ. Мое расчётное в 20 мин. Было не актуально после добавления параллелей, а поставленное в итоге 28 мин. Оказалось большим на мой взгляд. Но и другая сторона медали-очень много участников смогли поработать аж 28 минут, а для лички это неплохой показатель (на чемпионате Украины было 34-45 мин). Третья- не до конца продуманы моменты ухода с верха типа судейских дюльферов, непродуманная судейская страховка. Потрачен в пустую ресурс времени судей на выборе. Исходя из кол-ва участников заявившихся на выбор, нужно было дать общий старт, или старт подряд и небольшим интервалом. Да для участников немножко не лояльно, но восемь судей помогали бы и не скучали целый день в лесу. Первый класс почти не видел, и сказать мало, что могу, знаю, только что этапы типа «паутинки» и «канатный мост» и «лестницу» нужно тщательней наводить, но приготовить нужно было много, старались как могли. С третьим классом проблем, на мой взгляд, не было вообще. Возможно на это повлияло, то что там выступало мало людей. Последующие разы буду стараться подбирать места, с более хорошей просматриваемостью дистанции, хотя обойти вокруг и тихонько смотреть никто не запрещал. При анализе результатов, думаю, будут ещё видны промахи, и правильные действия при продумывании и организации соревнований. Не хотелось бы хвастать, но позволю себе дать несколько дельных советов по подготовке и самим выступлениям на соревнованиях. Исходя из личного опыта, опыта тренеров, напарников по команде, участников из других городов и областей. Основной характеристикой для туризма всегда видел выносливость. Главный параметр, который поможет проходить дистанции (да и походы). Её нужно развивать и поддерживать. В сочетании с правильным настроем, получается страшная сила. Настрой-чистая психология. Нужно помогать правильно настраиваться на дистанцию. Дело индивидуальное конечно, но нужно понимать, как направить мысли в правильную сторону. Из-за настроя многие были сняты в воскресение. Кто-то поставил неправильные цели, кто-то переоценил себя, на кого-то просто поставили шоколадку, вместо того, чтоб настроить на прохождение дистанции. Этот самый настрой поможет преодолеть себя, сделать ещё усилие одно над собой, выиграть, или получить удовольствие. Прохождение под диктовку (а не подсказки) у большей части участников. Со стороны вызывало впечатление, что на них сегодня одели систему, и даже не сказали, что делать. Уверен на тренировках не диктовали. Хотя, чего скрывать, я и сам многим подсказывал и подбодрял будучи наверху, хотя это скорее из побуждений провести чуть быстрее. Экипировка и одежда. Тоже очень важный момент. Согласен купить снаряжение многим не по карману, или не до того. Но прикрепить к каске удобный ремешок, чтоб она не сползала может любой. Пришить к перчаткам хорошие резинки, вшить проволку, чтоб рука влезла туда быстрее, пришить петельку на систему, чтоб было куда вешать ус само страховки …Замотать скотчем карабины на усах, чтоб те не крутились, и в висе вместо того, чтоб спокойно от щелкнуться, участник на последнем выдохе переворачивает этот карабин. Куда удобнее работать держась рукой за ветку, а ногой стоять на провисшей верёвке или сучке, который вот-вот сломается, чем сделать ус нормальной длины, и спокойно зависнув на нём работать, а иногда повешать свою педаль, и чувствовать себя как рыба в воде. Многие путались в страховке, то и дело влезая под верёвку или за дерево, и запутав ещё в вперемешку со своей верёвкой пытались спустится. За этим нужно следить, так как на серьёзной дистанции бывает судейская, командная, перила, да ещё и полиспаст двойной в придачу, и умение всё это не запутать, начинается с таких малых дистанций. Очень рекомендую тренироваться в перчатках, комбинируя с голыми ладошками. Руки часто после пары тренировок не хотят верёвку держать. Выступать в свитерах, которые ещё и подпрыгивают так, что поясница остается голой не очень то удобно, а скользкие кроссовки совсем уж плохо. Девочкам стараться прятать волосы в каски. А ещё тренироваться, или хотя бы имитировать, очень помогает, хотя кажется бесполезным занятием. Ну и конечно же смотреть как делают другие, учится всегда есть чему. Меня очень радует тот факт, что к нам на соревнования приехали команды с области, с Херсона, Вознесенска, и даже с Побужья, а ведь это больше 200км! И если хоть немного осталось довольных, значит не зря старались.

dash: Старались не зря. Дистанция получилась интересная, особенно 1 класс для новичков: вроде бы и не сложно, но разнообразно и коленки дрожат))). Один из главных плюсов, на мой взгляд, это то, что тренерам пришлось разобраться в классификации дистанций и более подробно изучить Правила. Матчасть нужно учить! Кто обратил больше внимания на тактику, тот и выиграл. Из минусов - большинство недостатков проявилось после корректировки дистанции из-за изначального просчета. Ну не ошибается тот, кто ничего не делает). На будущее - если планируется проведение дистанции, на которой возможен отрицательный результат, то нужно его выражать в баллах, а не во времени: компьютер против) для него отрицательное время - нонсенс. До сих пор скептически отношусь к ориентированию на подобных дистанциях - очень трудно отследить передачу информации - то ли участники были на КП, где нет компостера, то ли слух у них хороший, то ли друзья информацией поделились. По поводу организации заданка +выбор задним умом видятся два варианта: если проводить, как было, то сначала нужно было давать старт всем, кто заявлял выбор, потом пока они бегают в лесу, пропускать остальных, либо давать всем одновременный старт на выбор по принципу мультигонки: без учета общего времени и отсечек - кто не успел, тот опоздал, на заданке пропускать всех, кто на выбор не пошел, а по мере финиша с выбора запускать участников на заданку. Но все-таки судьи просидели в лесу по большей части из-за просчета с зч на 2 классе. Даже не знаю, стоило ли вводить более жесткое время, если смотреть на количество уложившихся, то не такой уж большой запас у них был. При более жестком времени мы рисковали снять почти всех участников. Тут, на мой взгляд, нужно поработать над пропускной способностью дистанции. Самый главный итог: огромное спасибо Павлу Петровичу) за интересную дистанцию, за время и силы, потраченные на подготовку. Ждем новых творческих решений в дальнейшем. Уж скучно точно не было!!

trovlad: Паша, когда заработаешь денег в волю , переходи в центр работать- готовый постановщик и тренер вырос с аналитическим мышлением...По выбору не согласен, что нужен общий старт (первым прошедшим нужно было бы ждать всех еще несколько часов, что явно не равные условия), специально разводили выбор и чистую заданку чтоб создать условия минимальной отсечки. Проблема в сложности второго класса( плохо натянутые параллельные при большой крутизне, нестандартные параллельные наведение- был бы то же спуск по спортивному и проблем стало бы значительно меньше. ) Многие участников не прошли второй класс, хотя планировали идти выбор. Сложный третий класс, что не позволило хотя бы части участников (например Галиба,Тимофеева,Комарова) выбрать его, что разгрузило бы дистанция второго класса. Абсолютное непонимание некоторых руководителей возможностей своих детей, у которых и близко не было шансов пройти заявленный класс

oleg01121972: Протест. Прошу зарахувати учасникам команди «Меридіан»: Орловій Наталі, Решетняк Євген, Кондратюк Володимир ІІІ клас. Оскільки ці учасники набрали 40,3 бали за 2 клас заданої дистанції та 17 балів за етап №4 в сумі 57,3 бали. Для зарахування ІІІ класу потрібно, щоб було не менше: 2Б-2; 2А-1. На виборі вони набрали: 2Б і 2А, а на заданці (2А - 2, 1А - 2), але на заданці 2 класу не врахована навісна переправа (вона не має жодної бальної оцінки чомусь), яка більше 20 метрів, а це згідно Правил Таблиця 3.13.2 (Це у мене, може у вас інший пункт) «ОЦІНКА ЕТАПІВ, СПЕЦІАЛЬНИХ ПРИЙОМІВ» - 2Б. Отож Учасники набрали 2Б-2, 2А-3… і більше 50 балів, що повністю відповідає дистанції ІІІ класу.

oleg01121972: Протест. Прошу також зняти з учасників Орлової Наталі, Кондратюк Володимир і Решетняка Євгена по 10 балів штрафа за тактику, у відповідності до вище написаного протесту.

oleg01121972: Мені дуже сподобалась дистанція. Я про це писав коли тільки прочитав Умови. Креативно, цікаво творчо і взагалі «супер». Ще раз Дякую тобі Паша, за таку цікаву і повчальну дистанції. Позитивних моментів у цій дистанції набагато більше. На мою думку, чого вони отримуються у Паши такими нестандартними – він не є тренером дитячої команди і коли він розробляє дистанцію він не планує під конкретних дітей. Так багато було сказано, що можна було удосконалити. На мою думку було дистанцію другого класу зробити не круговою, а лінійною – страховку пустить по паралельній мотузці вздовж дистанції і таких страховок декілька ( вони би не заважали і більше учасників можна було пускати). Так мотузку по якій ковзала командна страховка прийшлось би натягнути краще. А взагалі це поки найцікавіша особиста техніка, яка вимагала багато різних знань умінь і навичок не тільки від дітей, а й тренерів. Але хто нічого не робить, той не помиляється. Чекаю від тебе – Паша, ще більше креативних рішень по постановці дистанцій.



полная версия страницы