Форум » Першість Центру » крос-похід » Ответить

крос-похід

nikturcentr: Умови дистанції “Крос-похід” Балабанівський ліс 21 квітня старт обох вікових груп о 10.00 Старт команд загальний.За 10 хв. до старту команда отримує карту та картки Етапи команди проходять по черзі здачі карток. Відсидки на етапах не фіксуються, команда сама вирішую чи стояти в черзі чи йти проходити інший етап. Дистанція складається з двох ділянок. Перша ділянка - пролог. Команда повинна взяти 6 кп з 8, які є на карті. Для цього команда може розбиватися на групи від 1 до 6 чоловік, кількість карток для відміток від 1 до 6 за бажанням команди. Після здачі карток (картки) команда в повному складі проходить етап «Спуск схилом». (Для старшої групи самонаведення, для молодшої організований суддями КЧ 10 хвилин) Команди, які планують проходити тільки етапи орієнтування, етап Спуску не проходять. Друга частина дистанції, на яку допускаються тільки ті команди, які виконали завдання на першій частині (Взяли 6 кп і не зняті на Спуску)- дистанція з вибором шляху проходження і варіантів проходження етапу.( на деяких етапах). При цьому кожен варіант матиме свою бальну оцінку. Результат команди визначається за різницею суми набраних балів і штрафних балів. Карта району змагань кольорова. Масштаб 1:100000. Загальний оптимальний час 3 год. контрольний час 3години 30 хвилин Перелік можливих етапів 1. КП орієнтування – 6б Підйом по схилу – 40б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 30м Етап обладнано на початку та в кінці КЛ Підйом по схилу – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 30м, кількість ППС до 4. Етап обладнано на початку та в кінці вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольними лініями та по 2 вантажні петлі. Перший учасник команди підіймається із нижньою командною страховкою використовуючи ППС, решта – із самостраховкою схолюючим вузлом або іншим технічним пристроєм, (які пройшли технічну комісію) по наведених командою перилах. Транспортування вантажу для першого дозволяється. Підйом потерпілого з супроводжуючим 120б. ЗЧ – 12хв. Довжина до 18м, кількість ППС до 5. Етап обладнано на початку та в кінці вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольними лініями та по 2 вантажні петлі. Перший учасник команди підіймається із верхньою суддівською та нижньою командною страховкою використовуючи ППС, решта – із верхньою командною страховкою. Учасник команди стає умовно «потерпілим» в момент початку роботи на етапі і перестає бути «потерпілим» в момент повного завершення проходження етапу. У потерпілого травма обох рук. Обов’язкова умова - підйом КОРОТКИМ поліспастом. 2. КП орієнтування – 6б Крутопохила переправа вниз – 100б. ЗЧ – 15хв. Довжина 21м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією та 2 вантажними петлями, поліспастними опорами у вигляді двох подвійних заглушених карабіни, внизу контрольна лінія та опора дерево діаметром до 30см. Перший учасник спускаються по наведеній перильній мотузці з використанням спускового пристрою та з верхньою командною страховкою. Решта учасників команди переправляється із верхньою командною страховкою по наведеній подвійній перильній мотузці. Останній учасник додатково забезпечується супроводжуючою мотузкою. 3. КП орієнтування – 6б Колода через річку – 40б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями,перилами через перешкоду. Колода укладена суддями Колода через річку – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 50см. Колода укладена суддями Перший учасник команди переходить по колоді із командною страховкою, решта – по наведеній командою перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою. 4. КП орієнтування – 6б Переправа по мотузці з перилами через яр – 40б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, верхніми та нижніми перилами, опори для кріплення супроводження команда обирає довільно. Переправа по мотузці з перилами через яр – 60б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 100см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно). Команда наводить нижню перильну (одинарну) мотузку, верхня наведена суддями. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою із самостраховкою на верхній перильній мотузці. Переправа по мотузці з перилами через яр – 110б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 100см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно). Команда наводить верхню і нижню перильні (одинарні) мотузки. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою із самостраховкою на верхній перильній мотузці. 5. КП орієнтування – 6б В’язання вузлів – 24б. ЗЧ – 1хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання по одному вузлу з кожної групи вузлів за вибором команди. В’язання вузлів – 40б. ЗЧ – 2хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання всі вузли з Настанов. 6. КП орієнтування – 6б Навісна через яр – 40б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 19м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, суддівською переправою. Навісна через яр – 90б. ЗЧ – 15хв. Довжина 30м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно), решта – по наведеній командою подвійній перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою. 7. КП орієнтування – 6б Спуск по вертикальних перилах – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією, 2 вантажними петлями і 2 заглушеними карабінами, внизу контрольною лінією та вантажною опорою у вигляді дерева діаметром до 30см. Спуск потерпілого. 90 б ЗЧ – 12хв Довжина етапу до 20м. Етап обладнано вгорі вантажною опорою у вигляді 2 заглушених суддівських карабінів та подвійних перил., внизу 2 вантажними петлями та контрольною лінією. Команда здійснює спуск потерпілого із супроводжуючим. Решта учасників спускаються по наведеній перильній мотузці з використанням спускового пристрою та з верхньою командною страховкою. 8 КП орієнтування – 6б Крутопохила вверх- Спуск по вертикальним перилам Вартість двох етапів 140 балів. Проходження кожного фіксується окремо, тобто штрафи за заданий час виставляються за кожен етап окремо ЗЧ- 15 хв. Довжина крутопохилої до 20 м, дюльфера до 8 м. На початку етапу, наприкінці крутопохилої і перед дюльфером – ПС. перед вертикальними перилами - дві заглушки. Між підетапами – перила самостраховки. На початку етапу та в кінці етапу петля самостраховки. Перший піднімається лазанням. Транспортування вантажу йому заборонено. 9. КП орієнтування – 6б Підйом лазанням Спуск по вертикальним перилам Вартість двох етапів 120 балів Проходження кожного фіксується окремо, тобто штрафи за заданий час виставляються за кожен етап окремо ЗЧ- 12 хв. Довжина підйом до 8 м, дюльфера до 8 м. На початку етапу, наприкінці підйому і після дюльфером – ПС. перед вертикальними перилами - дві заглушки. Між підетапами – перила самостраховки. Орієнтування за лінією на карті 30б. Відмітка КП у картці олівцем або компостером Довжина 800м Орієнтування за маркеровкою 30 б. КП 2, на початку та в кінці тумби КП з олівцями для відмітки другого КП маркеровки (етап можна проходити в звортньому напрямі )(Відмітка на карті олівцем НАСТУПНОГО КП) Довжина 500 м

Ответов - 55, стр: 1 2 3 All

НикАндр: 1.Результат роботи команди на етапі може бути від'ємним? 2.Невзяття одного чи декількох етапів - зняття команди, чи просто недобір балів? 3.КЧ 3 год 30 хв - на дві частини дистанції, чи лише на другу?

oleg01121972: 1. Карта на пролог дається одна? (і за правилами орієнтування команда з собою іншу карту не може брати?) 2. Спуск на прологі - штрафи ставляться і знімаються бали з другої частини? 3. Яка довжина і обладнання етапу спуск?

nikturcentr: НикАндр пишет: 1.Результат роботи команди на етапі може бути від'ємним? Може НикАндр пишет: 2.Невзяття одного чи декількох етапів - зняття команди, чи просто недобір балів? Хоч взагалі нікуди після прологу не ходи, буде просто нуль. .НикАндр пишет: 3.КЧ 3 год 30 хв - на дві частини дистанції, чи лише на другу? Час закінчується о 13.30


nikturcentr: oleg01121972 пишет: 1. Карта на пролог дається одна? (і за правилами орієнтування команда з собою іншу карту не може брати?) Правила спортивного орієнтування взагалі не передбачають рух командою Карта видається одна, наявність інших карт в команді контролюватися не буде oleg01121972 пишет: 2. Спуск на прологі - штрафи ставляться і знімаються бали з другої частини? 3. Яка довжина і обладнання етапу спуск? Так штрафи вичитаютьсяз з загального результату. Довжина 25 м, обладнання к.л на початку та в кінці,опора в старшій групі і суддівські перила в молодшій групі

oleg01121972: Запитання до 1 етапу. Чи дозволений паралельний підйом на етапі підйом по схилу? Яка стрімкість схилу? Яка стрімкість схилу на підйомі потерпілого з супроводжуючим? Якщо всі піднімаються з верхньою командною страховкою, то я так розумію що це етап лазіння? Транспортування вантажу для першого і тут дозволено? Зверху, яка відстань до КЛ? Запитання до 7 етапу. Вантажну опору використовувати для ПС і ПСС на спуску по вертикальним перилам, чи потрібно команді організовувати пункти страховки самій?.

trovlad: oleg01121972 пишет: Чи дозволений паралельний підйом на етапі підйом по схилу? Ніoleg01121972 пишет: Яка стрімкість схилу? На всіх етапах стримкість схилу більше 50 гр .oleg01121972 пишет: Транспортування вантажу для першого і тут дозволено Так oleg01121972 пишет: Зверху, яка відстань до КЛ? Команда побачить на дистанції, орієнтовно метра 2 oleg01121972 пишет: Запитання до 7 етапу. Вантажну опору використовувати для ПС і ПСС на спуску по вертикальним перилам, чи потрібно команді організовувати пункти страховки самій?. Уважно прочитайте умови

martynov_serg: Паралельний спуск по схилу дозволений, чи не так?

trovlad: martynov_serg пишет: Паралельний спуск по схилу дозволений, чи не так? Не так, не дозволено!

oleg01121972: Уважно прочитав, ще раз: Спуск по вертикальних перилах – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією, 2 вантажними петлями і 2 заглушеними карабінами, внизу контрольною лінією та вантажною опорою у вигляді дерева діаметром до 30см. Запитання остається в силі: чи потрібно команді організовувати пункти страховки самій на вантажній опорі у вигляді дерева діаметром до 30см., чи достатньо страховки через опору - це більше стосується проходження останнього учасника?. Як це вимагається на етапах: навісна і переправа по мотузці з перилами. Для спуску потерпілого з супроводжуючим на цьому етапі (90 балів) в низу передбачено 2 вантажні петлі.

trovlad: Опору можна використовувати за вашим розсудом

oleg01121972: Яка травма потерпілого на спуску? Командам карти на пролог і на проходження технічних етапів крос-походу будуть даватися різні?

oleg01121972: Чи дистанція передбачає працювати одночасно декільком командам на етапі, проходячи різні рівні складності? Якщо так, то для кожного рівня складності на етапі буде своя черга?

oleg01121972: Коли починається час роботи команди на етапі. Для команд, які перші прибули на етап - відразу після здачі картки? І для тих команд, які стоять в черзі, - відразу після закінчення ЗЧ, або фінішу команди, яка працювала на етапі? Чи суддя буде попереджувати наступну команду, що в неї починається час роботи на етапі? Це запитання через те, що на етапі може перебувати по декілька команд, команда здала картку, але не працює і затримує інші команди. Відразу, я Настанови уважно прочитав «2.1.1. Початком роботи на етапі є перетинання лінії старту, а за її відсутності – використання (торкання) учасником або командним спорядженням суддівського обладнання або початок руху через ділянку перешкоди на етапі». Відповідно до цього команда може готуватися до етапу, але скільки? Як буде відбуватися на цих змаганнях.

nikturcentr: oleg01121972 пишет: Яка травма потерпілого на спуску? Перелом обох рук, і травма обох ніг(сам йти не може, але може стояти)

nikturcentr: oleg01121972 пишет: Командам карти на пролог і на проходження технічних етапів крос-походу будуть даватися різні? Так. Друга карта видається на Етапі Спускoleg01121972 пишет: Якщо так, то для кожного рівня складності на етапі буде своя черга? Звичайно черга буде на кожну гілку окрема, там де гілки не співпадають, на пролозі гілок буде дві в кожній віковій групі

nikturcentr: oleg01121972 пишет: Коли починається час роботи команди на етапі. Для команд, які перші прибули на етап - відразу після здачі картки? І для тих команд, які стоять в черзі, - відразу після закінчення ЗЧ, або фінішу команди, яка працювала на етапі? Чи суддя буде попереджувати наступну команду, що в неї починається час роботи на етапі? Це запитання через те, що на етапі може перебувати по декілька команд, команда здала картку, але не працює і затримує інші команди. Відразу, я Настанови уважно прочитав «2.1.1. Початком роботи на етапі є перетинання лінії старту, а за її відсутності – використання (торкання) учасником або командним спорядженням суддівського обладнання або початок руху через ділянку перешкоди на етапі». Відповідно до цього команда може готуватися до етапу, але скільки? Як буде відбуватися на цих змаганнях. Початком роботи є здача картки, якщо команда хоче готуватися вона може це робити це скільки завгодно не використовуючи суддівське обладнання. Але якщо якась команда в цей момент здасть картку, то вона і почне працювати на етапі. Старт наступної команди зразуж ,після звільнення етапу, точніше в момент коли суддя бути вважати, що вже можна давати старт(навіть якщо попередня команда етап не звільнила). Суддя оголосить Час роботи пішов. Тобто просто так займати етап не вдасться

oleg01121972: Так розумію, що довжини етапів вказані, майже такі, як будуть на змагання (похибка в сторону зменшення буде не більше 10 %. А не така, як на «Естафеті» більше 50% (вертикальний підйом був написаний до 13м - він і був до 13м., але не більше 6 метрів.) Це для того, що деякі етапи, в залежності від сили команди та як говориться в обладнані, і не потрібно тренувати. Але якщо їх зробити в два рази легшими, то тоді стоїть їх проходити. Я передбачаю відповідь, потрібно готовити, так команду, щоб вона приймала рішення на етапі сама. Я згоден, але дайте, будь ласка, відповідь на запитання.

oleg01121972: А на підйомі потерпілого з супроводжуючим може йти сам. І цей етап проходять учасники, як етап лазіння? (Потрібна для всіх учасників, тільки верхня командна страховка)

trovlad: oleg01121972 пишет: А на підйомі потерпілого з супроводжуючим може йти сам. І цей етап проходять учасники, як етап лазіння? (Потрібна для всіх учасників, тільки верхня командна страховка) Ні, не може, все аналогічно як на спуску. Другу частину питання не розумію, що не зрозуміло oleg01121972 пишет: Так розумію, що довжини етапів вказані, майже такі, як будуть на змагання (похибка в сторону зменшення буде не більше 10 %. Будемо намагатися

НикАндр: Чи може команда, прийшовши на етап, на якому є черга на його проходження, і зробивши відмітку про взяття КП (6 балів), після проходження інших етапів повернутись і пройти його технічний варіант, заробивши відповідні бали?



полная версия страницы