Форум » Першість Центру » Естафета звязок13 » Ответить

Естафета звязок13

nikturcentr: Тур відкритої Першості Центру з виду: “ Естафета зв’язок” Старша та молодша групи. Жеребкування -14.03 о 11.00 Місце та час проведення: Балабанівський ліс 17 березня 2013 року Умови проходження дистанції. Є 3 варіанти проходження дистанції 1-3 рівня складності. Команда на жеребкуванні заявляє рівень складності дистанції на якому виступає (не залежно від розрядів). Команда розбивається на 3 зв'язки (не менше 2 учасників у кожній) відповідно трьом дистанціям орієнтування. Всі зв’язки однієї команди повинні виступати на дистанціях одного рівня. Суддівство згідно “Правил”, взяття чужого КП - 6 балів. На старті команда отримує картку (транспортування по дистанції – проблеми команди), в яку виставляються штрафи і у який відмічаються КП. Після проходження свого етапу зв'язка здає картку і біжить оціночне коло (приблизно 100 м). Після цього їй оголошують кількість штрафних кіл, що вона повинна відбігати і потім передати естафету наступній зв'язці. Штрафні кола визначаються за наступним принципом:  до 10 балів штрафів включно за 1 бал – 1 коло;  при перевищенні 10 балів –зв’язка стоїть на фініші не передаючи естафету час , відповідний отриманому штрафу мінус 10 балів, які вона відбігає  при перевищенні 70 балів зв’язка з дистанції знімається за технічну непідготовленість. Якщо команда не згодна з виставленим штрафом, вона може не відбігати кола, попередивши бригаду фінішу і подати протест (діє пункт Правил про заставу – 5 гривня.). Команда, в якій зв'язка не відбігала кола і не подала протест із дистанції знімається. У випадку повного чи часткового відхилення “Протесту”, ці кола відбігає остання зв'язка. Остання зв'язка в команді відбігає кола в будь-якому випадку, але її фініш фіксується після кожного кола, на який буде подаватися “Протест” (за заявкою зв'язки). Старт команд на дистанцію одного рівня одночасний і може бути суміщений зі стартом команд іншого рівня.. Зі старту всі зв’язки незалежно від дистанції в’яжуть по 6 вузлів(по 1 з кожної групи вузлів з Настанов )зі свого спорядження з основних мотузок не менше 10 м довжиною. Можна використовувати зв’язаний на етапі вузол для в’язання іншого. До дальшого проходження дистанції допускаються тільки зв’язки які зав’язали всі вузли, якщо суддя вузол не зарахував його можна спробувати в'язати ще, інакше зняття за технічну не підготовленість. Порядок етапів:  1група команд: заданка1, заданка2, лінія;  2 група команд – заданка2, лінія,заданка1;  3 група команд – лінія, заданка1, заданка2. Технічні етапи в кожному рівні розбиті на 3 групи. Зв’язка може вибирати, який з етапів 1та 3 групи проходити (всі етапи цих груп знаходяться в полі зору), але так щоб в підсумку команда пройшла всі 9 етапів. Етапи 2 групи прив’язані до певного виду орієнтування (буде повідомлено на жеребкуванні). В першій групі етапів по 2 гілки на кожному етапі, в другій-третій одна-дві, відсічок часу не передбачено, старт на етапі по черзі відповідно до здачі судді картки зв’язки. Заданий час на кожному етапі 15 хв. На етап естафети з.ч.1 год.20хв., на всю дистанцію 3год.30 хв. На етапах траверс схилу та підйом по схилу транспортування вантажу на учаснику дозволяється. Крутизна схилу на етапі траверс схилу – більше 60°. Ділянки перед лазанням, вертикальним та після дюльферу - безпечні. 3 рівень Старт –10.00 1а. Рух маятником по вірьовці. 1б Навісна переправа. 1в Траверс. 2а Спуск потерпілого 2б Підйом по схилу 2в. Вузли 3а. Підйом потерпілого - спуск дюльфером 3б вертикальний - дюльфер 3в Крутопохила переправа - дюльфер Умови проходження етапів та їх обладнання. 1а. Довжина етапу до 20м. Відстань до опори до 15 м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії. Етап обладнаний закріпленою з протилежної сторони етапу мотузкою (учасники повинні навести для себе перила), по якій учасники переходять з наведеним самостійно маятником зі своєю транспортною мотузкою. Після проходження етапу учасники повинні розв’язати закріплені з вихідної сторони етапу перила. Це входить у час проходження етапу. 1б. Довжина до 20м На початку та в кінці етапу локальна петля та контрольні лінії. Етап обладнаний одинарною мотузкою переправи, по якій учасники переходять зі своєю транспортною мотузкою. Та наводять перила страховки. 1в Траверс різнопохилий. Контрольні лінії ,ПС, ПСС на початку та в кінці етапу, дві проміжних заглушки між під етапами. Довжина етапу до 25м. Ділянки траверсу: підйом – спуск – підйом. На ділянках підйому по 1 ППС. 2а Етап обладнаний перилами самостраховки, заглушкою, петлею зверху і контрольною лінією наприкінці етапу. Довжина етапу до 20 м. Етап проходиться за аналогією « Спуск потерпілого”, крім здвоєної мотузки і командної страховки. Потерпілий (ПЕРЕЛОМ ОБОХ РУК) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після закінчення роботи на етапі Другий спускається по спортивному. 2б Контрольні лінії, ПС та ПСС на початку та в кінці етапу, 3 ППС. Довжина етапу до 20 м. 2в. Зв’язка повинна зав’язати усі вузли для зв’язування вірьовок зі свого спорядження. 3а. Перший учасник та потерпілий забезпечується суддівською страховкою. 1 учасник піднімається вільним лазанням, організує поліспаст будь-якої системи, демонструють підйом потерпілого, нижня страховка для нього не потрібна. Потерпілий (ПЕРЕЛОМ ОБОХ рук) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після постановки на самостраховку вгорі етапу. Внизу постановка потерпілого на самостраховку не вимагається. Етап обладнаний на початку та кінці етапу ПС, ПСС та 2 заглушки вгорі. 3б Довжина етапу до 13 м. Етап обладнаний суддівськими перилами підйому, суддівською страховкою для першого. Зверху та знизу ПС, ПСС. Заглушка зверху. 3в Довжина крутопохилої до 20 м, дюльфера до 8 м. На початку етапу, наприкінці крутопохилої і перед дюльфером – ПС. Між підетапами – перила самостраховки і дві заглушки . На початку етапу та в кінці етапу петля самостраховки. Зверху закріплена вірьвка. Учасники повинні за допомогою цієї вірьовки навести собі крутопохилу переправу.Після спуску дюльфером учасники повинні розв’язати крутопохилу переправу. Це входить у час проходження етапу. 2 Рівень 1а. Рух маятником по вірьовці 1б Навісна переправа 1 в Траверс. 2а Спуск по схилу 2б Підйом по схилу 2в Вузли 3а Підйом лазанням – спуск дюльфером. 3б Паралельні перила. 3в спуск – траверс 1а Довжина етапу до 20м. Відстань до опори до 15 м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії. Етап обладнаний мотузкою, по якій учасники переходять з наведеним самостійно маятником зі своєю транспортною мотузкою. 1б Довжина до 20м Етап обладнаний подвоєною мотузкою переправи, по якій учасники переходять зі своєю транспортною мотузкою. 1в Контрольні лінії ,ПС, ПСС. на початку та в кінці етапу, три проміжних гака. Довжина етапу до 25м. Всі ділянки горизонтальні. 2а Етап обладнаний заглушкою, контрольною лінією наприкінці та на початку етапу. Довжина етапу до 20 м. 2б Контрольні лінії, ПС та ПСС на початку та в кінці етапу, 3 ППС. Довжина етапу до 20 м. 2в Зв’язка повинна зав’язати усі вузли для зв’язування вірьовок зі свого спорядження. 3а 1 учасник піднімається вільним лазанням з суддівською страховкою та нижньою командною. Етап обладнаний ПС, ПСС угорі та внизу, 1 заглушка вгорі, 2 ППС. 3б Довжина до 12м. Етап обладнаний нижньою поручневою мотузкою; КЛ та опори на початку і наприкінці етапу,. Команда перекидає кінець мотузки судді, який закріплює його карабінною удавкою і наводить верхню мотузку. Учасники долають етап зі своєю транспортною мотузкою. 3в Довжина спуску до 20,траверсу до 20 м, 4 проміжні гаки на траверсі. В кінці та між підетапами ПС, ПСС. 1 Рівень Старт – Час старту буде оголошено 4 березня 1а. Рух маятником по вірьовці. 1б Навісна переправа. 1в Траверс схилу. 2а Спуск по схилу. 2б Підйом по схилу. 2в Вузли (умови як на другому та третьому рівнях) 3а Стрибок маятником. 3б Паралельні перила. 3в Спуск – траверс. Всі етапи організовані суддями. Підведення підсумків. Підсумки визначаються в кожній віковій групі окремо. Результат команди це час проходження трьох дистанцій Вище місце посідають команди,що пройшли дистанцію більш високого рівня. Команди що зняті з етапів, посідають місця після тих, хто пройшов всю дистанцію. Серед таких команд місця розподіляються згідно( по порядку) кількості знять, потім рівня , потім часу проходження.

Ответов - 97, стр: 1 2 3 4 5 All

Нина: oleg01121972 пишет: Коли закінчується Заданий час зв’язки і команди? Після здачі картки судді перед оціночним колом, чи після від бігання всіх штрафних кругів, або після передачі естафети. Якщо зв’язка витратила більше 120хв. і її не має ще на фініші, коли може стартувати інша зв’язка? Заданий час зв'язки і команди закінчується після здачі карти судді перед оціночним колом. Якщо одна зв'язка ще не фінішувала, але в неї закінчився заданий час, інша зв'язка може стартувати тільки після передачі ій картки. А саме, після того, як знята зв'язка дійде до фінішу.

НикАндр: Хотілося б отримати відповіді на всі задані питання.

Нина: НикАндр пишет: Етап 1б(3 рівень): першому учаснику потрібна транспортна мотузка чи командна страховка? Вибачте, не помітила. Командна страховка.


НикАндр: Якщо на етапі 1б(3 рівень) потрібна КС, то в обладнанні етапу не вистачає ПС, чи можна страхувати через опору?

НикАндр: Чи будуть повідомлені до старту номера і легенди КП заданки?

oleg01121972: А в умовах етапу написано: "Етап обладнаний одинарною мотузкою переправи, по якій учасники переходять зі своєю транспортною мотузкою". Але якщо скажете потрібна командна стаховка, то будемо страхувати, через командну страховку.

oleg01121972: І ще запитання в умовах етапу 3В (з рівень) написано: «Зверху закріплена вірьовка. Учасники повинні за допомогою цієї вірьовки навести собі крутопохилу переправу» і вони будуть наводити одну мотузку, як написано, чи все ж таки прийдеться наводити подвійну мотузку?. І друге запитання, якщо зв’язка не встигла розв’язати: круто похилу за 15хв – скільки це штрафів? Якщо не виконання умов – зняття, це занадто жорстоке покарання. Зв’язка яка не працювала на етапі отримує знаття і зв’язці, якій не хватило пару секунд для розв’язання переправи теж зняття. Це до того, що в правилах начебто немає штрафів, за розв’язування суддівського спорядження, а є штрафи за не виконання умов. Але я може помиляюся, то скільки вона отримає штрафів? І скільки штрафів отримує зв’язка за не проходження, якось технічного етапу?

oleg01121972: Це до того, як написано в Умовах етапів, та враховуючи обладнання етапів - команда і тренується. Ми повинні вірити написано, так є Правила, але Правила, в деяких випадках, посилаються на Умови проходження дистанції. (Нам дозволили йти з вантажем на траверсі, підйомі…)

Нина: НикАндр пишет: Чи будуть повідомлені до старту номера і легенди КП заданки? Читатйте уважніше, я відповідала Олені Володимірівні. Буде.

Нина: Нина пишет: НикАндр пишет:  цитата:Етап 1б(3 рівень): першому учаснику потрібна транспортна мотузка чи командна страховка? Вибачте, не помітила. Командна страховка. Дуже вибачаюся. Обидва учасники проходять з транспортною мотузкою.

Нина: oleg01121972 пишет: І ще запитання в умовах етапу 3В (з рівень) написано: «Зверху закріплена вірьовка. Учасники повинні за допомогою цієї вірьовки навести собі крутопохилу переправу» і вони будуть наводити одну мотузку, як написано, чи все ж таки прийдеться наводити подвійну мотузку?. І друге запитання, якщо зв’язка не встигла розв’язати: круто похилу за 15хв – скільки це штрафів? Якщо не виконання умов – зняття, це занадто жорстоке покарання. Зв’язка яка не працювала на етапі отримує знаття і зв’язці, якій не хватило пару секунд для розв’язання переправи теж зняття. Це до того, що в правилах начебто немає штрафів, за розв’язування суддівського спорядження, а є штрафи за не виконання умов. Але я може помиляюся, то скільки вона отримає штрафів? І скільки штрафів отримує зв’язка за не проходження, якось технічного етапу? Якщо зв'язка не встигла за 15 хв. розв'язати вірьовку переправи - їм виставляється штраф як за втрату спорядження. Потрібно буде наводити одну вірьовку. За непроходження технічного етапу зв'язка отримує 60 штрафних балів.

oleg01121972: Дякую Вам за чіткі відповіді

elena: ха-ха - это уже на будущее...если написано "вгорі закріплена мотузка", то это не исключает того, что эта веревка сдвоенная (как и положено по Настановам)! Забросали начальника дистанции вопросами в последний момент вот и получается потом на соревнованиях...то, что получилось!!!

oleg01121972: Його ніхто не «закидував» запитаннями. Після відповіді Миколі Андрійовичу про командну страховку на навісній переправі, я вирішив задати запитання про страховку на навісній і наведення круто похилої. Як ви помітили я задавав декілька запитань і написав фразу: «Це до того, як написано в Умовах етапів, та враховуючи обладнання етапів - команда і тренується. Ми повинні вірити написано, так є Настанови, але Настанови, в деяких випадках, посилаються на Умови проходження дистанції. (Нам дозволили йти з вантажем на траверсі, підйомі…)». (На цих змаганнях: траверс зі спуском теж не відповідав Умовам – 2 рівень, полегшили траверс 3 рівня - це допускається). Але як би дав відповідь начальник, так ми би йшли.

oleg01121972: Але я розумію, всю складність підготування дистанції, і начальнику дистанції особисто висловлюю від себе і команди щире дякую. Так ми сьогодні програли. Поразки вчать, а особливо дітей. Більше ніж перемоги. (Про прислів’я не потрібно говорити «мудрий вчиться на чужих помилках…..», чомусь на дітей воно ніяк ще не діє). Відразу після зв’язки нашої молодшої команди 1 рівня я зрозумів, як потрібно проходити було ЦЮ дистанцію – витрачаючи не більше 40хв. на зв’язку і отримуючи штрафи за КП - технічний етап 2 групи був в сього 3хв. бігу від фінішу. Але я свідомо не підказав команді і вони шукали всі КП. Це дистанція дала зрозуміти, де я допускаю помилки в навчальному процесі і на що і ще більше приділяти уваги у навчанні дітей. Так це думати, вміти слухати і аналізувати. І ще раз дякую за підготовку такої навчальної дистанції. І це щиро.

oleg01121972: У мене прохання до судді до етапу лазання і спуск дюльфером – 2 рівень. Будьте завжди на етапі. А то, на цих змаганнях – ваша від сутність, на мою думку вплинула на розподіл місць на 2 класі. ( 1 зв’язка Команди «Меридіан» простояла на етапі в черзі 3 класу, тому що суддя цього етапу сказав, що етап лазіння 2 класу на етапі підйом потерпілого 3 класу – вона просто не знала, де знаходиться етап 2 класу. ( це 3- 4хв, але теж час ). Судів на етапі лазінні жодного не було. А під час роботи останніх зв'язок на цьому етапі взагалі судді з секундоміром не було і на мою думку команди працювали на цьому етапі більше 15хв. Я розумію що час роботи звязок вже перевірити не можливо. Але виходить, що об’єктивно місця могли би розподілитися по іншому.

nikturcentr: Це не вина суддів етапу, а начальника дистанції, який не врахував одночасну роботу 2-3 класу і поставив суддю ОДНОГО на два етапи. Ваша звязка простояла на етапі 3 хв. 50 сек., оскільки у Олени Володимірівни було зафіксовано час скільки працює попередня звязка. А програливаша команда більше 15 хвилин. Що стосується часу роботи Магамедовой и Черниш, то якщо відняти від їх часу 9, з 5 хвилин що вони отримали штраф плюс 10 кіл які вони відбігали, а також те, що вони взяли КП заданки то Ваше припущення що вони працювали більше 15 хв. на будь-яклму етапі видвється нереальним



полная версия страницы