Форум » Першість Центру » Звязки старша група 2013 » Ответить

Звязки старша група 2013

martynov_serg: Умови дистанції "Смуга перешкод, зв'язки": Зв'язочно-командна техніка з елементами рятувальних робіт. 20.01.13 ЗОШ № 42 Подача заявок до 11.00 17.01.13 Загальні положення. Показ дистанції в 9.00, старт першої команди в 9.30. Учасники, представники, вболівальники команд, судді допускаються до зали тільки при наявності змінного взуття! Із вдячністю буде прийнятий добровільний благодійний внесок в фонд розвитку залу в розмірі 5 грн зі зв'язки. Склад зв'язки - три учасники. Зв'язка повинна заявити при жеребкуванні клас дистанції. Дистанція 1 класу включає в себе етапи № 1 – 3 Дистанція 2 класу включає в себе етапи № 1 - 7 (з проміжним фінішем після етапу № 3). Дистанція 3 класу включає в себе етапи № 1 - 11 (з проміжним фінішем після етапу № 3 та №7). На проміжному фініші зв'язка отримує 3 хвилини на підготовку мотузок і переходить в «зону очікування» дистанції наступного класу, звідки стартує по мірі звільнення дистанції. Передача/обмін спорядження між частинами дистанції заборонені. Увага! На верхніх ПС етапів № 4 - 5; 6 - 7; 10 - 11 одночасно може знаходитись не більше ДВОХ учасників! Потерпілий не є учасником. Підведення підсумків. Зв'язки, що пройшли повний варіант дистанції, займають місця згідно з класом пройденої ними дистанції, сумою часу і штрафів (для 2, 3 та 4 класу - за сумою частин дистанції). Для зв'язок, знятих на будь-якому ПКВ, контрольний час стає заданим, вони переходять на скорочений варіант дистанції - етап вузли (див. Умови 1 класу) і фінішують. Місця серед зв'язок, що пройшли скорочений варіант, розподіляються після зв'язок, що пройшли будь-який варіант повної дистанції, в залежності від ПКЧ, в яке зв'язка не вклалася, сумі часу і штрафів. Командний результат підводиться за сумою місць двох зв'язок. 1 клас 1. Переправа по колоді через яр. Довжина до 17 м (12+5). Обладнання: дві колоди; суддівські перила на другій колоді (5 м), КЛ, ЗСК та ПСС на початку етапу; ПС, ПСС між колодами; ВП та ПСС в кінці етапу. ПС в кінці колоди спільний з ПС початку траверса. Етап складається з двох послідовно розташованих колод. 2. Різнопохилий траверс. Довжина до 16 м, стрімкість схилу 90°. Обладнання: ПС і ППС на початку і в кінці етапу, СС для першого учасника, 4 ППС; ОЛ. Конфігурація траверса: вгору (ППС) – вгору – горизонтальний (подвійні суддівські перила, ЗСК) - вниз (ПС, ПСС) – горизонтальний. ПС в кінці траверса спільний з ПС на початку спуска. Перший учасник може пересуватись вільним лазінням, в тому числі на ділянках спуску; останньому учаснику (у випадку пересування вільним лазінням) потрібний антімаятниковий пристрій на ділянках спуску; всі учасники можуть транспортувати вантаж. 3.Спуск по схилу. Довжина до 8 м, стрімкість схилу 49,5°. Обладнання: ПС і ПСС на початку і в кінці етапу; заглушка на початку; КЛ в кінці етапу. Етапи № 1 - 3 проходяться без втрати страховки. Проміжний фініш для дистанцій 2, 3, 4 класу. ПКЧ - 1 - перший учасник на с/с в ПСС в кінці етапу 2. ПКЧ - 2 - звільнення ПС між етапами 1 и 2. ПЧК - 3 - звільнення ЗСК на етапі 3. В'язання вузлів. (етап № 4 для 1 класу, скорочений варіант для 2, 3 та 4 класу). Зв'язка в'яже всі вузли зі свого спорядження. Вузли в'яжуться з основної мотузки (крім схоплюючих та вузлів для звязування мотузок різного діаметру). Можна в'язати схоплюючі вузли готовою петлею. Можна використовувати один вузол для в'язання іншого. Фініш дистанції 1-го класу 2 клас 4. Підйом по вірьовочній драбині. Довжина: 6 м Обладнання: суддівська драбина; СС для першого; ПС, ПСС на початку етапу; ПС, ПСС в кінці етапу (спільні з дюльфером). Перший учасник піднімається з СС, не може транспортувати вантаж. Решта піднімається з верхньою КС. Початок етапу - безпечна ділянка. 5.Спуск дюльфером з організацією антімаятнікового пристрою. Довжина: до 9 м. Обладнання: 2 ЗСК, ПСС на початку етапу (спільні з підйомом); ПС, ПСС в кінці етапу. ОЛ на фініші дюльфера. Перший учасник використовує суддівські горизонтальні перила для виходу за ОЛ, решта – організований зв’язкою антимаятниковий пристрій. Етапи 4, 5 проходяться без втрати страховки. ПКЧ - 4 - звільнення ЗСК 6. Підйом по вертикальних перилах. Довжина: 6 м. Обладнання: СС для першого учасника; суддівські перила ; ПС та ПСС на початку, ПСС та ЗСК (спільні з переправою) в кінці етапу. Перший учасник піднімається із самостраховкою та суддівською страховкою, решта – з верхньою командною. Початок етапу - безпечна ділянка. 7. Крутопохила переправа вниз. Довжина: 10 м. Обладнання: ПСС та ЗСК (спільні з підйомом), ЛП на початку етапу; перила переправи; КЛ, ПС, ПСС в кінці етапу. ПКЧ - 5 - звільнення ЗСК Фініш 2-го класу 3 клас 8.Надання медичної допомоги + в'язка кокона. Обладнання: макет потерпілого (лялька) в страхувальній системі з двома «вусами», вага до 40 кг. Спорядження для транспортування потерпілого і надання йому медичної допомоги - командне. Характер травми буде оголошено на жеребкуванні. Надання медичної допомоги - теоретичне. 9. Переправа по колоді через річку. Довжина: 12 м. Обладнання: КЛ, ЗСК, ПСС на початку етапу; ВП, ПСС, КЛ в кінці етапу. Потерпілий переправляється як по навісній переправі. ПКЧ - 6 - 10. Підйом лазінням + підйом потерпілого по крутопохилій переправі. Довжина лазіння: до 8 м. Довжина крутопохилої переправи: до 12 м. Обладнання: ПС, ПСС на початку лазіння та крутопохилої переправи; 4 ППС та ОЛ на лазінні; перила переправи; ПС, ПСС, 3 ЛП в кінці етапу (спільні для лазіння та крутопохилої). Початок етапу - небезпечна зона. ПКЧ - 7 - постановка потерпілого на с/с на верхньому ПСС етапу. 11. Спуск по вертикальних перилах + спуск потерпілого. Довжина: 6 м. Обладнання: 2 ЗСК, ПСС на початку етапу; СС для потерпілого; ПС, ПСС в кінці етапу. Потерпілий спускається через додаткову ЛП, розташовану на відстані 1 м від ЗСК. Кінець етапу - безпечна ділянка. ПКЧ - 8 - звільнення ЗСК. Етапи № 9-11 проходяться без втрати страховки. Фініш 3-го класу

Ответов - 51, стр: 1 2 3 All

Зинкевич: Як будут штрафуватися залишені мотузки?Дякую!

martynov_serg: Зинкевич пишет: Як будут штрафуватися залишені мотузки?Дякую! Згідно Настанов.

martynov_serg: ПКЧ-1 - 10 хв ПКЧ-2 - 15 хв ПКЧ-3 - 20 хв ПКЧ-4 - 20 хв (від старту на 2 класі) ПКЧ-5 - 26 хв (від старту на 2 класі) ПКЧ-6 - 30 хв (від старту на 3 класі) ПКЧ-7 - 42 хв (від старту на 3 класі) ПКЧ-8 - 50 хв (від старту на 3 класі)


nikturcentr: ПКЧ2- що таке звільнення ПС? На вертикальному підйому страховка нижня першому не потрібна? Дві перші ділянки траверсом названі підйомом,але між ними тільки ППС, то тоді це фактично просто ділянка підйому.

oleg01121972: В мене прохання до nikturcentr: зробіть будь-лааска, якщо це можливо так, щоб нові правила і зміни до правил на головній сторінці МОЦТКЕ УМ відкривалися. У мене вже місяць вибиває "помилка". Або вкажіть силку.

martynov_serg: nikturcentr пишет: ПКЧ2- що таке звільнення ПС? На вертикальному підйому страховка нижня першому не потрібна? Дві перші ділянки траверсом названі підйомом,але між ними тільки ППС, то тоді це фактично просто ділянка підйому. 1. Звільнення ПС - проходження його всіма учасниками та спорядженням. Якщо ПКЧ скінчився, але в ПС залишилось командне спорядження, то зв'язка або втрачає його, або знята на цьому ПКЧ. 2. Не потрібна. 3. Це питання або просто роздуми?

martynov_serg: oleg01121972 пишет: В мене прохання до nikturcentr: зробіть будь-лааска, якщо це можливо так, щоб нові правила і зміни до правил на головній сторінці МОЦТКЕ УМ відкривалися. У мене вже місяць вибиває "помилка". Або вкажіть силку. http://risk-life.com/2009-12-19-00-42-38/140-nastanovi2012 Будь ласка)))

trovlad: martynov_serg пишет: 3. Це питання або просто роздуми Це твердження головного судді

oleg01121972: Дайте, будь-ласка, відповіді, а то я для себе вирішив, як потрібно проходити, але чи відповідає вашим вимогам не знаю. - На першій колоді наводимо подвійні перила? - Я так розумію, що спуск на траверсі 90° - цей участок далаємо,як етап траверс по Настоновам, або цей проміжок траверсу потрібно прходити у відповідності до спуску як по вертикальним перилам? Згідно Настанов: 2.2.1. Початком руху на етапі є: 1) зняття з перил (петлі) самостраховки на етапах, де вони передбачені на вихідній ділянці; 2) перетинання контрольної лінії на етапах без перил (петлі) самостраховки на вихідній ділянці. А у нас є перила самостраховки і КЛ, то чи буде штрафуватися пристібування до перил, яко учасник стоїть за КЛ, без транспортної мотузки і не на ПСС? (але на цьому етапі є ПСС)? - На верхніх ПС етапів № 4 - 5; 6 - 7; 10 - 11 одночасно може знаходитись не більше ДВОХ учасників! Потерпілий не є учасником. - (дотримання технік безпеки, щоб ПС витримало, я так розумію?) На 6 етапі. Підйом по вертикальних перилах, не потрібна командна стаховка. Тож ви дозволяєте: під час спуску першого учкснику по косому, третьому підійматися по вертикальним, а другий стоїть на верхньму ПС?

oleg01121972: oleg01121972 пишет: На верхніх ПС етапів № 4 - 5; 6 - 7; 10 - 11 одночасно може знаходитись не більше ДВОХ учасників! Потерпілий не є учасником. - (дотримання технік безпеки, щоб ПС витримало, я так розумію?) На 6 етапі. Підйом по вертикальних перилах, не потрібна командна стаховка. Тож ви дозволяєте: під час спуску першого учкснику по косому, третьому підійматися по вертикальним, а другий стоїть на верхньму ПС. - на це питання можете не давати відьповідь, оскільки страховка не потрібна тільки нижня для першого, а для інших верня командна потрібна на підйомі.

trovlad: Олег Анатолійович! Є функція Правка, лишне питання можна прибрати в в самому повідомленні oleg01121972 пишет: Я так розумію, що спуск на траверсі 90° - цей участок далаємо,як етап траверс по Настоновам, або цей проміжок траверсу потрібно прходити у відповідності до спуску як по вертикальним перилам? Прочитайте уважно Умови, так є відповідь oleg01121972 пишет: 1) зняття з перил (петлі) самостраховки на етапах, де вони передбачені на вихідній ділянці; 2) перетинання контрольної лінії на етапах без перил (петлі) самостраховки на вихідній ділянці. А у нас є перила самостраховки і КЛ, то чи буде штрафуватися пристібування до перил, яко учасник стоїть за КЛ, без транспортної мотузки і не на ПСС? (але на цьому етапі є ПСС)? В Настановах малось на увазі, якщо постановка на ці перила самостраховеи обовязкоа, тож при наявності контрольної лінії, початком руху буде перетинання к.л

yuriy: Рї2.4 РќР° РѕСЃРЅРѕРІРЅС–Р№ мотузці страхують РґРІРѕС” РІ рукавицях, РЅР° допоміжній може працювати РѕРґРёРЅ учасник без рукавиць. поясніть, Р±СѓРґСЊ-ласка, перС?РёР№ етап 3 класу, якщо РІ звязці 3 учасники

oleg01121972: Дайте відповідь на перше запитання: - На першій колоді наводимо подвійні перила? Я прочитав:Перший учасник може пересуватись вільним лазінням, в тому числі на ділянках спуску; останньому учаснику (у випадку пересування вільним лазінням) потрібний антімаятниковий пристрій на ділянках спуску; з цого виходить, проходить як по траверсу, але хотілося знати, якщо спуск 90° і довжина буде наприклад більше 3м. (то чи всі сможуть спустися, відповідно до зросту і фізичної підготовленості)?

oleg01121972: ПС - це ЛО чи ВО?

trovlad: oleg01121972 пишет: Дайте відповідь на перше запитання: - На першій колоді наводимо подвійні перила? А Настанови важко прочитати ?"Перила можуть бути одинарними" oleg01121972 пишет: Я прочитав:Перший учасник може пересуватись вільним лазінням, в тому числі на ділянках спуску; останньому учаснику (у випадку пересування вільним лазінням) потрібний антімаятниковий пристрій на ділянках спуску; з цого виходить, проходить як по траверсу, але хотілося знати, якщо спуск 90° і довжина буде наприклад більше 3м. (то чи всі сможуть спустися, відповідно до зросту і фізичної підготовленості)? Однозначно не всі- я наприклад ні. Ніхто не засталяє спускатися лазінням, можно повісити мотузку і спускатися по спортивному можна і як на вертикальному спуску

trovlad: yuriy пишет: Рї2.4 РќР° РѕСЃРЅРѕРІРЅС–Р№ мотузці страхують РґРІРѕС” РІ рукавицях, РЅР° допоміжній може працювати РѕРґРёРЅ учасник без рукавиць. поясніть, Р±СѓРґСЊ-ласка, перС?РёР№ етап 3 класу, якщо РІ звязці 3 учасники Классно, у людей Новый год продолжается

НикАндр: 1.Чи можуть учасники проходити етап 3 (спуск по схилу) лише на КС? 2.Чи може перший учасник на етапі 5, перебуваючи на горизонтальних суддівських перилах, рухатись за ОЛ по рельєфу? 3.Що може бути використано в якості опори при в'язанні вузлів, в тому числі схоплюючих?

martynov_serg: oleg01121972 пишет: ПС - це ЛО чи ВО? Всі ПС є ВО.

martynov_serg: НикАндр пишет: 1.Чи можуть учасники проходити етап 3 (спуск по схилу) лише на КС? 2.Чи може перший учасник на етапі 5, перебуваючи на горизонтальних суддівських перилах, рухатись за ОЛ по рельєфу? 3.Що може бути використано в якості опори при в'язанні вузлів, в тому числі схоплюючих? 1. Ні. 2. Може, але буде знятий за "рух за обмеженням". 3. Суддівські перила.

trovlad: martynov_serg пишет: Може, але буде знятий за "рух за обмеженням



полная версия страницы