Форум » Першість Центру » Крос-похід 2017 » Ответить

Крос-похід 2017

dash: Тур відкритої Першості Центру з виду: “ Крос-похід»”. Старша та молодша вікові групи. Подача заявок – 13.04 до 11.00 Місце та час проведення: 17.04, Балабанівський ліс (карьер, де проходила особиста смуга перешкод). Вихід до місця старту дозволяється тільки вздовж Старт вікових груп: старша о 10.00, молодша о 10:20. Умови проходження дистанції. За 10 хв. до старту команда отримує карту та картки. Етапи команди проходять по черзі здачі карток. Відсидки на етапах не фіксуються, команда сама вирішує, чи стояти в черзі, чи йти проходити інший етап. Дистанція складається з двох ділянок. Перша ділянка - пролог. Команда повинна взяти 6 кп з 8, які є на карті. Для цього команда може розбиватися на групи від 1 до 6 чоловік, кількість карток для відміток - від 1 до 6 за бажанням команди. Карта видається одна, але можна братии свої та перемальовувати КП. Дистанція з вибором шляху проходження і варіантів проходження етапів. На який варіант іти команда може вирішити перед проходженням етапу. При цьому кожен варіант матиме свою бальну оцінку. Спецзавдання – завдання на різні види орієнтування. Спецзавдання починається з технічного єтапу. Команда у заявці вказує чи буде вона його брати. Після заявки змінювати рішення не можна. Де який вид орієнтування невідомо. Якщо команда виконує спецзавдання вона отримує 6 балів за кожне вірне узяте КП, у випадку невиконання штрафується: 6 штрафних балів за кожне невзяте та 6 за невірне КП. На 6 етапах (блоках етапів) є постраждалий. Команда сама вирішує хто це буде, але один і той самий постраждалий на декількох єтапах бути не може. За непроходження етапу команда не отримує штрафні бали. Результат команди визначається за різницею суми набраних балів і штрафних балів. Карта району змагань кольорова. Масштаб 1:100000. Загальний оптимальний час – _____ Контрольний час - _____ Перелік етапів: Блок 1. А. Навісна переправа з самонаведенням та транспортуванням постраждалого. 130 Б. ВД: КЛ, ЗСК, 2 ЛП. ЦД: КЛ, опора, ЗСК. Організація командної страховки для першого. Б. Навісна переправа з наведенням верхньої командної страховки. 60 Б. ВД: КЛ, ЗСК, ЛП. ДП: СП. ЦД: КЛ, опора, ЗСК. Перший переправляється по суддівським перилам. В. Навісна переправа. 40 Б. ВД: КЛ, ЗСК. ДП: СП. ЦД: КЛ, ЗСК. Блок 2. А. Паралельні перила з наведенням верхньої перильної мотузки. 70 Б. ВД: КЛ, 2 ЗСК. ДП: СП.ЦД: КЛ, опора, ЗСК.Організація командної страховки для першого. Б. Паралельні перила з наведенням нижньої перильної мотузки. 60 Б. ВД: КЛ, 2 ЗСК. ДП: СП. ЦД: КЛ, опора, ЗСК.Організація командної страховки для першого. Блок 3. А. Горизонтальний маятник з с/н. 80 Б. ВД: КЛ, ненатягнутті СП, 2 ЗСК. ЦД: КЛ, опора, ЗСК. Опора для кріплення опорної мотузки. Після проходження потрібно розкріпити перила (входить у заданий час). Б.Горизонтальний маятник з наведенням опорної мотузки. 40 Б. ВД: КЛ, ЗСК. ДП: СП. ЦД: КЛ, ЗСК. Опора для кріплення опорної мотузки. Блок 4. А. Підйом лазінням + підйом постраждалого + навісна переправа з транспортуванням постраждалого + крутопохила навісна переправа вниз з транспортуванням постраждалого). 160 Б. ВД: 2 ЗСК. Вгорі на початку навісної: 4 ЗСК. ДП навісної: СП. Вгорі в кінці навісної: 2 ЗСК. ДП крутопохилої: СП. ЦД: КЛ, 2 ЗСК. Для першого - суддівська страховка на лазінні. Б. Підйом лазінням + крутопохила навісна переправа вниз. 80 Б. ВД: 2 ЗСК. Вгорі: 3 ЗСК. ДП круто похилої: СП. ЦД. КЛ, 2 ЗСК. Для першого - суддівська страховка на лазінні. В. Підйом лазінням + спуск лазінням. 60 Б. ВД: 2 ЛП. Вгорі: 2 ЗСК. Суддівська страховка для першого. Блок 5. А. Вертикальний підйом + підйом постраждалого + спуск вертикальними перилами з с/н + спуск постраждалого). 130 Б. Подолання умовного перевалу. ВД: 2 ЗСК, ДП підйому: СП для першого; Вгорі: 4 ЗСК. ЦД: 2 ЗСК. Б. Вертикальний підйом + спуск вертикальними перилами з с/н. 80 Б. ВД: 2 ЗСК, ДП підйом: СП; Вгорі: 2 ЗСК. ЦД: 2 ЗСК. Блок 6. А. Крутопохила навісна переправа вгору з с/н та транспортуванням постраждалого + спуск вертикальними перилами з с/н. 150 Б. ВД: КЛ, 3 ЗСК. ДП переправи: перший учасник піднімається лазінням з суддівською і командною страховкою. Вгорі: опора, 3 ЛП. ЦД: 2 ЗСК. Б. Крутопохила навісна переправа вгору + спуск вертикальними перилами з с/н. 80 Б. ВД: КЛ, 2 ЗСК. ДП переправи: СП. Вгорі: 3 ЗСК. ЦД: 2 ЗСК. В. Крутопохила навісна переправа вгору. 60 Б. ВД: КЛ, 2 ЗСК. ДП переправи: СП. ЦД: КЛ, 2 ЗСК. Блок 7. А. Траверс з с/н та транспортуванням постраждалого (1-й учасник). 80 Б. ВД: КЛ, 2 ЗСК. ДП: 4 ППС. ЦД. КЛ, 2 ЗСК. Б. Траверс з с/н. 60 Б. ВД: КЛ, 2 ЗСК. ДП: 3 ППС. ЦД. КЛ, 2 ЗСК. В. Траверс. 30 Б. ВД: КЛ. ДП: СП. ЦД: КЛ. Перила закріпленні не жорстко. Блок 8. А. Спуск по схилу з с/н + спуск потерпілого + в’язання нош + транспортування потерпілого у ношах + підйом по схилу. 100 Б. ВД спуску: КЛ, 3 ЗСК, опора. ЦД спуску: КЛ, перекладини для нош. ВД підйому: КЛ. ДП підйому: СП. ЦД підйому: КЛ. Б. Спуск по схилу з с/н + в’язання нош + транспортування постраждалого у ношах + підйом по схилу. 80 Б. ВД спуску: КЛ, 3 ЗСК, опора. ЦД спуску: КЛ, перекладини для нош. ВД підйому: КЛ. ДП підйому: СП. ЦД підйому: КЛ. В.Спуск по схилу – перехід до початку підйому – підйом по схилу. 60 Б. ВД спуску: КЛ. ДП спуску: СП. ЦД спуску: КЛ. ВД підйому: КЛ. ДП пійдому: СП. ЦД підйому: КЛ. Блок 9. А. В’язання вузлів. 50 Б. 20 вузлів за схемою. Схема вязання вузлів видається за хвилину до старту єтапа. Усі вузли не повинні торкатися землі. Приклад схеми буде опублікований у групі «ТурьЁ моЁ». Б. В’язання вузлів. 30 Б. 12 вузлів за схемою. Схема вязання вузлів видається за хвилину до старту єтапа. Схема вязання вузлів видається за хвилину до старту єтапа. Усі вузли не повинні торкатися землі. Приклад схеми буде опублікований у групі «ТурьЁ моЁ». Блок 10. А. Надання домедичної допомоги. 30 Б. Практичні завдання. Б. Надання домедичної допомоги. 20 Б. Теоретичні питання. Етап 11. Топографія. 30 Б.

Ответов - 68, стр: 1 2 3 4 All

oleg01121972: Так і не дали відповідь на питання: «В Блоці №4. В. На ЦД – немає нічого? Чи просто виліз і зліз там же де виліз – без перевалу, використовуючи обладнання ВД»? А тут ще з’являється наступне питання: Костюкову відповіли, що спускаємося лазінням, а ось в Змінах до Умов вже спуск - дюльфером. Отож , якщо це остання відповідь значить – спуск дюльфером. Хоча яке обладнання етапу на ЦД?

Лысунец: oleg01121972 пишет: Так і не дали відповідь на питання: «В Блоці №4. В. На ЦД – немає нічого? Чи просто виліз і зліз там же де виліз – без перевалу, використовуючи обладнання ВД»? А тут ще з’являється наступне питання: Костюкову відповіли, що спускаємося лазінням, а ось в Змінах до Умов вже спуск - дюльфером. Отож , якщо це остання відповідь значить – спуск дюльфером. Хоча яке обладнання етапу на ЦД? На ЦД нема нiчого, у змiнах помилка, просто вилiз i без перевалу злiз донизу.

НикАндр: 1. Чи можна використовувати треки на етапах А, Б, В блоку №6? 2. Бдок №8: на етапах А та Б в обладнанні вказані перекладини. Мається на увазі, що це - дві повздовжні та три поперечні жердини?


НикАндр: Лысунец пишет: oleg01121972 пишет: цитата:Так і не дали відповідь на питання: «В Блоці №4. В. На ЦД – немає нічого? Чи просто виліз і зліз там же де виліз – без перевалу, використовуючи обладнання ВД»? А тут ще з’являється наступне питання: Костюкову відповіли, що спускаємося лазінням, а ось в Змінах до Умов вже спуск - дюльфером. Отож , якщо це остання відповідь значить – спуск дюльфером. Хоча яке обладнання етапу на ЦД? На ЦД нема нiчого, у змiнах помилка, просто вилiз i без перевалу злiз донизу. Тобто, учасники піднімаються і спускаються по черзі по одному й тому ж маршруту, чи все таки маршрут спуску не співпадає з підйомом? Якщо співпадає, тоді навіщо вгорі 2 ЗСК?, а якщо не співпадає, чи може команда додатково повісити свої ЛП?

trovlad: Чому на 4 блоці на всіх варінтах не має проміжних пунктів страховки

martynov_serg: 1.Карти прологу та основної частини дистанції різні? 2. Перед стартом видаються карти прологу чи основні? 3.Картки для відмітки прологу перевіряються на місці старту? 4.Блок 1, варіант "А". Чи може перший учасник транспортувати вантаж? 5.Блок 2, варіанти "А, Б". Як рухається перший учасник? Може, начальники дистанції скоректують всі помилки, додаткові умови, довжини етапів та зведуть цю інформацію в один документ? Дуже незручно розшукувати по сторінкам форуму інформацію по етапу у трьох-чотирьох різних місцях...

oleg01121972: І коли вже буде: "Приклад схеми буде опублікований у групі «ТурьЁ моЁ»" - це про Блок №9

oleg01121972: Блок №10: запитання, практичні завдання і судитися будуть, згідно методики Шилової?

oleg01121972: Запитання про етап №11. Це будуть тести, чи потрібно буде давати письмову відповідь, як було 2 роки тому на крос-поході. Питання будуть про знання топознаків, і позначок на топографічних картах, чи питання будуть і з інших сфер географії і спортивного орієнтування.

Валентина: НикАндр пишет: 1. Чи можна використовувати треки на етапах А, Б, В блоку №6? 2. Бдок №8: на етапах А та Б в обладнанні вказані перекладини. Мається на увазі, що це - дві повздовжні та три поперечні жердини? 1- тільки для підйому постраждалого. 2-Дві жердини повздовжні.

Валентина: martynov_serg пишет: 1.Карти прологу та основної частини дистанції різні? 2. Перед стартом видаються карти прологу чи основні? 3.Картки для відмітки прологу перевіряються на місці старту? 4.Блок 1, варіант "А". Чи може перший учасник транспортувати вантаж? 5.Блок 2, варіанти "А, Б". Як рухається перший учасник? Може, начальники дистанції скоректують всі помилки, додаткові умови, довжини етапів та зведуть цю інформацію в один документ? Дуже незручно розшукувати по сторінкам форуму інформацію по етапу у трьох-чотирьох різних місцях... 1- так 2- карта прологу 3- так, на страті 4- ні 5 - на командній страховці через яр 6 - повні умови в одному файлі у группі будуть сьогодні ввечері

Валентина: oleg01121972 пишет: Блок №10: запитання, практичні завдання і судитися будуть, згідно методики Шилової? так

Валентина: oleg01121972 пишет: Запитання про етап №11. Це будуть тести, чи потрібно буде давати письмову відповідь, як було 2 роки тому на крос-поході. Питання будуть про знання топознаків, і позначок на топографічних картах, чи питання будуть і з інших сфер географії і спортивного орієнтування. Завдання на знання гідрографії Миколаївської області (географічне розташування та назва оновних з них. Намалювати на карті через які населені пункти проходить і т.п.)

Валентина: trovlad пишет: Чому на 4 блоці на всіх варінтах не має проміжних пунктів страховки Добавили

Нина: oleg01121972 пишет: 2-Дві жердини повздовжні. Просьба уточник прохождение этапа с носилками. Нужно вязать жёсткие носилки и самим изготовлять поперечные перекладины или же это носилки, на которые просто одевается полотно и всё? Нужно ли фиксировать пострадавшего к носилкам в таком случае?

Валентина: oleg01121972 пишет: І коли вже буде: "Приклад схеми буде опублікований у групі «ТурьЁ моЁ»" - це про Блок №9 В документах у группі повні умови і там є схема вузлів

Валентина: Нина пишет: Просьба уточник прохождение этапа с носилками. Нужно вязать жёсткие носилки и самим изготовлять поперечные перекладины или же это носилки, на которые просто одевается полотно и всё? Нужно ли фиксировать пострадавшего к носилкам в таком случае? Просто полотно, ні, фіксувати не потрібно. Перебіг по рівній місцевості.

oleg01121972: Схема дуже цікава, але і по цій схемі є теж питання: штик і удавка уже зв’язані мотузкою менше 10мм, оскільки на інших кінцях академічний і брам шкотовий, а вимога в'язати вузли з мотузок діаметром не менше 10мм., крім схоплюючи і різного діаметру. Ось провідник зв’язати однім кінцем на дереві – це просто, а щоб потім ця мотузка продовжувалось далі до буління це вже не так швидко вийде. Ну ще УІАА та 2 провідники добавити – тут немає проблем, а ось позвзувати ще ці мотузки п’ятьма вузлами однакового діаметру. Я розумію буде інша схема для в’язки 20 вузлів, але тут виникають інші питання. Потрібно знати діаметр дерев, щоб знати, які брати додаткові мотузки не менше 10мм., щоб можна було зв’язати їх вузлами однакового діаметру та ще для вузлів опорі теж вистачило. Молодші команди будуть мати 2 основні мотузки на крос-похід. А ось по схемі випливає, що може потрібно буде зв’язувати мотузки одного діаметру – там де вони є менше 10мм. І тут потрібно вже не 2 тонких мотузки, а 4 і т.д.. Так хтось скаже не ідіть цей етап, але і не так багато етапів для молодших команд і залишається, щоб і його пропускати ще.. Всі будуть в однакових умовах, якщо схеми будуть відомі завчасно і для 20 вузлів і для 12 вузлів.. І що буде, якщо вузел чи мотузка торкнеться землі????

trovlad: oleg01121972 пишет: Ось провідник зв’язати однім кінцем на дереві – це просто, а щоб потім ця мотузка продовжувалось далі до буління це вже не так швидко вийде Якщо вяжете правильно, то проблем не має...oleg01121972 пишет: Всі будуть в однакових умовах, якщо схеми будуть відомі завчасно і для 20 вузлів і для 12 вузлів.. Ось тут повністю підтримую, навіть на дорослому ЧУ схема була відома завчасно

elena: На чемпионате Украины при таких же условиях вязки узлов были проблемы, пока не пронумеровали опоры И на схеме, И на местности!!!



полная версия страницы