Форум » Першість Центру » Особиста смуга перешкод 16 » Ответить

Особиста смуга перешкод 16

trovlad: Особиста техніка 23 жовтня парк Перемоги Жеребкування 20 жовтня в 11.00 Опис дистанції Дистанція передбачає чотири класи: 1-ий клас, 2-ий клас, 3-ій клас і 4-ій клас. Учасники вибирають дистанцію відповідно свого спортивного розряду та віку. Не виготовлення системи «самоскиду», на етапах, де це необхідно, розцінюється як порушення Умов. Не знята мотузка з етапів самонаведенням при готовій системі самоскиду – штраф «Вимушене порушення Умов». Волочіння вірьовок між етапами заборонено. Транспортування вантажу дозволяється на собі на всіх етапах. Підведення підсумків Командний результат підраховується за сумою балів всіх учасників, БАЛИ НАРАХОВУЮТЬСЯ в залежності від занятого місця. Результат дівчат враховує коефіцієнт кількості хлопців поділених на кількість дівчат. Вище місце займає учасник, який посів краще місце в більш вищому класі за умови проходження повної дистанції. Після них ідуть ті, що не вклалися в КЧ. Учасники, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ і вони переходять на скорочений варіант на етап вузли. Учасники, які пішли на скорочену дистанцію, посідають місця згідно кількості пройдених ПКЧ, а при їх рівності згідно заявленого класу (спочатку скорочена дистанція четвертого класу, потім третього, другого і потім – першого). Кожна команда надає одного суддю. Опис етапів: 1 клас 1.Підйом по схилу Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, перила підйому 2. Переправа по колоді через яр. Обладнання: КЛ на початку та і кінці етапу, колода, суддівські перила. 3. Горизонтальний маятник. Обладнання: КЛ на початку та і кінці етапу, перила маятника, вірьовка для опори рук ПКЧ 1 4. Спуск по схилу. Обладнання: КЛ на початку та і кінці етапу, перила спуску. 5. Вертикальний маятник. Обладнання: КЛ на початку та і кінці етапу, вірьовка маятника. ПКЧ 2 6. Вузли: «прямий», провідник «вісімка», «схоплюючий» (діаметр вірьовок будь-який) 2 клас 1. Траверс схилу – 19м., 4 ділянки, 2 з них вгору Обладнання: КЛ на початку етапу, перила с/с у кінці етапу, перила траверсу. 2. Спуск по схилу с/н – 20 м., Обладнання: перила с/с на початку етапу, КЛ у кінці етапу, ЗСК Етапи 1-2 проходяться без втрати с/с ПКЧ 1 3. Переправа по вірьовці з перилами – 8 м. Обладнання: ПСС на початку етапу, КЛ у кінці етапу, суддівські перила. 4. Горизонтальний маятник с/н – 6м., відстань до опори 7 м. Обладнання: КЛ на початку етапу, перила маятника 5. Навісна переправа через яр – 14 м. Обладнання: КЛ на початку етапу, суддівська переправа ПКЧ 2 6. Підйом по «скельній» ділянці – 7м. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі. 7. Спуск по вертикальним перилах с/н -7 м. Обладнання: ПСС вгорі, суддівська страховка, ЗСК 8. Вузли: для зв’язування вірьовок однакового діаметру (діаметр вірьовок будь-який) 3 клас 1.Навісна переправа через яр – 22м. Обладнання: КЛ на початку і в кінці етапу 2.Переправа по мотузці з перилами с/н – 22 м. Перед початком руху на етапі навісна учаснику слід закріпити вірьовку для паралельних мотузок (нижню). Після подолання етапу Навісна переправа її перильна вірьовка стає верхньою паралельною мотузкою. Учаснику слід навести нижню перильну вірьовку, яку він закріпив до початку руху по етапу Навісна переправа. При подоланні етапу учасник рухається ногами по вірьовці і торкається рельєфу, штраф виставляється рух по рельєфу, а якщо він буде рухатися тільки по рельєфу, то штраф буде виставлятися за рух по рельєфу і за вимушене порушення умов. Обладнання: опори для кріплення перил, КЛ на початку і в кінці етапу. ПКЧ 1 3.Підйом по вертикальних перилах + підйом і спуск вантажу – 10 м. Учаснику необхідно піднятися по вертикальних перилах, після чого підняти без поліспасту вантаж (до 10 кг), поставити його на с/с та спустити через гальмівний пристрій. Піднімати вантаж на собі заборонено, учасник повинен підняти його "на пряму". Внизу після спуску суддя відстібає вантаж від вірьовок. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі. 4. Навісна переправа + навісна переправа – 10м.+7м. Обладнання: ПСС на початку та в кінці етапу, перила переправи. 5. Спуск по вертикальних перилах з с/н – 10 м. Перед початком руху участник жорстко кріпить вірьовку для крутопохилої переправи вгору. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі, ЗСК. Етапи 3-5 проходять без втрати с/с ПКЧ 2 6. Крутопохила переправа вгору с/н – 30 м. Обладнання: ПСС вгорі, ЗСК вгорі та опора внизу етапу, суддівська страховка. Після підйому учасник розкріплює переправу(але не знімає повністю і наводить її знову) ПКЧ 3 7. Крутопохила переправа вниз с/н– 30м Учасник спускається по раніше наведеній переправі вгору. І знімає її після спуску Обладнання: ПСС вгорі, КЛ у кінці етапу, суддівська страховка, ЗСК вгорі та опора внизу етапу ПКЧ 4 8. Вузли: для кріплення до опори (з основної мотузки). Вузли в’яжуться лише навколо суддівської опори. 4 клас 1.Навісна переправа через яр – 22м. Обладнання: КЛ на початку і в кінці етапу 2.Переправа по мотузці з перилами с/н – 22 м. Перед початком руху на етапі навісна учаснику слід закріпити вірьовку для паралельних мотузок (нижню). Після подолання етапу Навісна переправа її перильна вірьовка стає верхньою паралельною мотузкою. Учаснику слід навести нижню перильну вірьовку, яку він закріпив до початку руху по етапу Навісна переправа. При подоланні етапу учасник рухається ногами по вірьовці і торкається рельєфу, штраф виставляється рух по рельєфу, а якщо він буде рухатися тільки по рельєфу, то штраф буде виставляється за рух по рельєфу і за вимушене порушення умов. Обладнання: опори для кріплення перил, КЛ на початку і в кінці етапу. ПКЧ 1 3.Підйом по вертикальних перилах – 10 м. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі. 4. Навісна переправа + навісна переправа – 10м.+7м. Обладнання: ПСС на початку та в кінці етапу, перила переправи. 5. Спуск по вертикальних перилах з с/н – 10 м. Перед початком руху учасник * кріпить вірьовку для крутопохилої переправи вгору. Учасник спускається по жорстко закріплених перилах, з них учасник організовує поліспаст для підйому/спуску потерпілого. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі, ЗСК. Етапи 3-5 проходять без втрати с/с ПКЧ 2 6. Крутопохила переправа вгору с/н – 30 м. Після підйому учасник розкріплює переправу (але не знімає повністю і наводить її знову для етапу «крутопохила переправа вниз). Обладнання: ПСС вгорі, ЗСК вгорі та опора внизу етапу, суддівська страховка. ПКЧ 3 7. Підйом та спуск потерпілого – 10м. Дозволяється використовувати будь-який із поліспастів. Вага потерпілого до 35 кг. Учасники демонструють підйом потерпілого, після чого необхідно поставити його на самостраховку у спеціальну петлю, яка буде позначена кольоровим скотчем. Потім учасники демонструють спуск потерпілого. На відстані 1 м від землі учасник зупиняє спускати потерпілого і по команді судді завершує спуск. ПКЧ після спуску потерпілого. Суддя знизу відстібує поліспаст від потерпілого. Обладнання: ПСС вгорі, заглушка, петля для самостраховки потерпілого. ПКЧ 4 8. Крутопохила переправа вниз с/н– 30м Учасник спускається по раніше наведеній переправі вгору і знімає її після спуску. Обладнання: ПСС вгорі, КЛ у кінці етапу, суддівська страховка, ЗСК вгорі та опора внизу етапу. 9. Горизонтальний маятник с/н – ____м., відстань до опори ___ м. Обладнання: КЛ на початку етапу, перила маятника.

Ответов - 58, стр: 1 2 3 All



полная версия страницы