Форум » Першість Центру » Особиста смуга перешкод 16 » Ответить

Особиста смуга перешкод 16

trovlad: Особиста техніка 23 жовтня парк Перемоги Жеребкування 20 жовтня в 11.00 Опис дистанції Дистанція передбачає чотири класи: 1-ий клас, 2-ий клас, 3-ій клас і 4-ій клас. Учасники вибирають дистанцію відповідно свого спортивного розряду та віку. Не виготовлення системи «самоскиду», на етапах, де це необхідно, розцінюється як порушення Умов. Не знята мотузка з етапів самонаведенням при готовій системі самоскиду – штраф «Вимушене порушення Умов». Волочіння вірьовок між етапами заборонено. Транспортування вантажу дозволяється на собі на всіх етапах. Підведення підсумків Командний результат підраховується за сумою балів всіх учасників, БАЛИ НАРАХОВУЮТЬСЯ в залежності від занятого місця. Результат дівчат враховує коефіцієнт кількості хлопців поділених на кількість дівчат. Вище місце займає учасник, який посів краще місце в більш вищому класі за умови проходження повної дистанції. Після них ідуть ті, що не вклалися в КЧ. Учасники, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ і вони переходять на скорочений варіант на етап вузли. Учасники, які пішли на скорочену дистанцію, посідають місця згідно кількості пройдених ПКЧ, а при їх рівності згідно заявленого класу (спочатку скорочена дистанція четвертого класу, потім третього, другого і потім – першого). Кожна команда надає одного суддю. Опис етапів: 1 клас 1.Підйом по схилу Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, перила підйому 2. Переправа по колоді через яр. Обладнання: КЛ на початку та і кінці етапу, колода, суддівські перила. 3. Горизонтальний маятник. Обладнання: КЛ на початку та і кінці етапу, перила маятника, вірьовка для опори рук ПКЧ 1 4. Спуск по схилу. Обладнання: КЛ на початку та і кінці етапу, перила спуску. 5. Вертикальний маятник. Обладнання: КЛ на початку та і кінці етапу, вірьовка маятника. ПКЧ 2 6. Вузли: «прямий», провідник «вісімка», «схоплюючий» (діаметр вірьовок будь-який) 2 клас 1. Траверс схилу – 19м., 4 ділянки, 2 з них вгору Обладнання: КЛ на початку етапу, перила с/с у кінці етапу, перила траверсу. 2. Спуск по схилу с/н – 20 м., Обладнання: перила с/с на початку етапу, КЛ у кінці етапу, ЗСК Етапи 1-2 проходяться без втрати с/с ПКЧ 1 3. Переправа по вірьовці з перилами – 8 м. Обладнання: ПСС на початку етапу, КЛ у кінці етапу, суддівські перила. 4. Горизонтальний маятник с/н – 6м., відстань до опори 7 м. Обладнання: КЛ на початку етапу, перила маятника 5. Навісна переправа через яр – 14 м. Обладнання: КЛ на початку етапу, суддівська переправа ПКЧ 2 6. Підйом по «скельній» ділянці – 7м. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі. 7. Спуск по вертикальним перилах с/н -7 м. Обладнання: ПСС вгорі, суддівська страховка, ЗСК 8. Вузли: для зв’язування вірьовок однакового діаметру (діаметр вірьовок будь-який) 3 клас 1.Навісна переправа через яр – 22м. Обладнання: КЛ на початку і в кінці етапу 2.Переправа по мотузці з перилами с/н – 22 м. Перед початком руху на етапі навісна учаснику слід закріпити вірьовку для паралельних мотузок (нижню). Після подолання етапу Навісна переправа її перильна вірьовка стає верхньою паралельною мотузкою. Учаснику слід навести нижню перильну вірьовку, яку він закріпив до початку руху по етапу Навісна переправа. При подоланні етапу учасник рухається ногами по вірьовці і торкається рельєфу, штраф виставляється рух по рельєфу, а якщо він буде рухатися тільки по рельєфу, то штраф буде виставлятися за рух по рельєфу і за вимушене порушення умов. Обладнання: опори для кріплення перил, КЛ на початку і в кінці етапу. ПКЧ 1 3.Підйом по вертикальних перилах + підйом і спуск вантажу – 10 м. Учаснику необхідно піднятися по вертикальних перилах, після чого підняти без поліспасту вантаж (до 10 кг), поставити його на с/с та спустити через гальмівний пристрій. Піднімати вантаж на собі заборонено, учасник повинен підняти його "на пряму". Внизу після спуску суддя відстібає вантаж від вірьовок. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі. 4. Навісна переправа + навісна переправа – 10м.+7м. Обладнання: ПСС на початку та в кінці етапу, перила переправи. 5. Спуск по вертикальних перилах з с/н – 10 м. Перед початком руху участник жорстко кріпить вірьовку для крутопохилої переправи вгору. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі, ЗСК. Етапи 3-5 проходять без втрати с/с ПКЧ 2 6. Крутопохила переправа вгору с/н – 30 м. Обладнання: ПСС вгорі, ЗСК вгорі та опора внизу етапу, суддівська страховка. Після підйому учасник розкріплює переправу(але не знімає повністю і наводить її знову) ПКЧ 3 7. Крутопохила переправа вниз с/н– 30м Учасник спускається по раніше наведеній переправі вгору. І знімає її після спуску Обладнання: ПСС вгорі, КЛ у кінці етапу, суддівська страховка, ЗСК вгорі та опора внизу етапу ПКЧ 4 8. Вузли: для кріплення до опори (з основної мотузки). Вузли в’яжуться лише навколо суддівської опори. 4 клас 1.Навісна переправа через яр – 22м. Обладнання: КЛ на початку і в кінці етапу 2.Переправа по мотузці з перилами с/н – 22 м. Перед початком руху на етапі навісна учаснику слід закріпити вірьовку для паралельних мотузок (нижню). Після подолання етапу Навісна переправа її перильна вірьовка стає верхньою паралельною мотузкою. Учаснику слід навести нижню перильну вірьовку, яку він закріпив до початку руху по етапу Навісна переправа. При подоланні етапу учасник рухається ногами по вірьовці і торкається рельєфу, штраф виставляється рух по рельєфу, а якщо він буде рухатися тільки по рельєфу, то штраф буде виставляється за рух по рельєфу і за вимушене порушення умов. Обладнання: опори для кріплення перил, КЛ на початку і в кінці етапу. ПКЧ 1 3.Підйом по вертикальних перилах – 10 м. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі. 4. Навісна переправа + навісна переправа – 10м.+7м. Обладнання: ПСС на початку та в кінці етапу, перила переправи. 5. Спуск по вертикальних перилах з с/н – 10 м. Перед початком руху учасник * кріпить вірьовку для крутопохилої переправи вгору. Учасник спускається по жорстко закріплених перилах, з них учасник організовує поліспаст для підйому/спуску потерпілого. Обладнання: суддівська страховка, ПСС вгорі, ЗСК. Етапи 3-5 проходять без втрати с/с ПКЧ 2 6. Крутопохила переправа вгору с/н – 30 м. Після підйому учасник розкріплює переправу (але не знімає повністю і наводить її знову для етапу «крутопохила переправа вниз). Обладнання: ПСС вгорі, ЗСК вгорі та опора внизу етапу, суддівська страховка. ПКЧ 3 7. Підйом та спуск потерпілого – 10м. Дозволяється використовувати будь-який із поліспастів. Вага потерпілого до 35 кг. Учасники демонструють підйом потерпілого, після чого необхідно поставити його на самостраховку у спеціальну петлю, яка буде позначена кольоровим скотчем. Потім учасники демонструють спуск потерпілого. На відстані 1 м від землі учасник зупиняє спускати потерпілого і по команді судді завершує спуск. ПКЧ після спуску потерпілого. Суддя знизу відстібує поліспаст від потерпілого. Обладнання: ПСС вгорі, заглушка, петля для самостраховки потерпілого. ПКЧ 4 8. Крутопохила переправа вниз с/н– 30м Учасник спускається по раніше наведеній переправі вгору і знімає її після спуску. Обладнання: ПСС вгорі, КЛ у кінці етапу, суддівська страховка, ЗСК вгорі та опора внизу етапу. 9. Горизонтальний маятник с/н – ____м., відстань до опори ___ м. Обладнання: КЛ на початку етапу, перила маятника.

Ответов - 58, стр: 1 2 3 All

НикАндр: 1. 2 клас: trovlad пишет: 4. Горизонтальний маятник с/н – 6м., відстань до опори 7 м. Обладнання: КЛ на початку етапу, перила маятника Так перила маятника кріпить учасник, чи наводить лише маятникову мотузку? 2.Крутопохилі переправи на 3 та 4 класах одинарні чи подвійні?

Нина: Можно уточнить вес пострадавшего на 4 классе. До 35 кг может быть и 15 кг. А это уже совсем меняет сложность дистанции. Какова величина погрешности?

Колесникова М.: НикАндр пишет: 1. Учасник наводит только маятниковую веревку на 2 и 4 классе 2. Крутонаклонная переправа - двойна, длина 25м.


Колесникова М.: Нина пишет: Можно уточнить вес пострадавшего на 4 классе. До 35 кг может быть и 15 кг. А это уже совсем меняет сложность дистанции. Какова величина погрешности? вес 30-35кг

elena: 2 класс,этап траверс: сообщите пожалуйста конфигурацию траверса

НикАндр: 4 клас. Етапи 5-7 розпочинаються або закінчуються в одній точці. В обладнанні цих етапів вказаний ЗСК. Це буде один ЗСК на ці етапи, чи їх буде хоча б два?

Колесникова М.: elena пишет: 2 класс,этап траверс: сообщите пожалуйста конфигурацию траверса 4 участка: 2 горизонтальных и 2 вверх

Колесникова М.: НикАндр пишет: 4 клас. Етапи 5-7 розпочинаються або закінчуються в одній точці. В обладнанні цих етапів вказаний ЗСК. Це буде один ЗСК на ці етапи, чи їх буде хоча б два? будет три ЗСК

elena: "будет три ЗСК"...-обязательно ли использовать все три ЗСК? (например при правильном креплении на участке закрепления будущего косого-дюльфер вполне достаточно 1 общего ЗСК...или они будут находиться на расстоянии друг от друга?)

Колесникова М.: elena пишет: "будет три ЗСК"...-обязательно ли использовать все три ЗСК? (например при правильном креплении на участке закрепления будущего косого-дюльфер вполне достаточно 1 общего ЗСК...или они будут находиться на расстоянии друг от друга?) не обязательно использовать все ЗСК для косого-дюльфер

НикАндр: Коли будуть відомі ПКЧ?

НикАндр: Якщо учасник демонструє спуск потерпілого, використовуючи "грі-грі" (Petzl), чи потрібно йому бути в рукавицях?

НикАндр: Ще прошу вказати, чим обладнаний потерпілий на 3 та 4 класах.

Колесникова М.: НикАндр пишет: 1. Якщо учасник демонструє спуск потерпілого, використовуючи "грі-грі" (Petzl), чи потрібно йому бути в рукавицях? 2. Ще прошу вказати, чим обладнаний потерпілий на 3 та 4 класах. 1. Регулирующая рука должна быть в рукавице 2. Груз (3 класс) и пострадавший (4 класс) оборудованы усом с/с и петлей(ЗСК)

НикАндр: 1. 3 та 4 клас: 5 етап - внизу безпечна зона? 2. Чи принципово по якій мотузці спускається учасник на 5 етапі (3 та 4 клас), якщо мотузка для підйому потерпілого (груза), і перила для крутопохилої закріплені жорстко практично в одному ЗСК?

Колесникова М.: НикАндр пишет: 1. 3 та 4 клас: 5 етап - внизу безпечна зона? 2. Чи принципово по якій мотузці спускається учасник на 5 етапі (3 та 4 клас), якщо мотузка для підйому потерпілого (груза), і перила для крутопохилої закріплені жорстко практично в одному ЗСК? 1. 3 та 4 класс: 5 этап- внизу безопасная зона 2. Не принципиально на какой веревке спускается участник, веревка спуска должна быть жостко закреплена. обращаю внимание, что подъем груза это 3 этап на 3 классе

martynov_serg: 1. Штрафний бал на дистанції 10 або 30 с? 2. Який діаметр суддівської опори для вязання вузлів на 3 та 4 класах 3. Чи буде суддя на етапі "спуск потерпілого" давати команду для зупинки спуску? 4. "Невиготовлення системи "самоскиду" на етапах, де це необхідно, розцінюється як порушення Умов..." - цитата загальної частини Умов. "Учасник спускається по жорстко закріплених перилах..." - цитата з Умов етапу "спуск по вертикальних перилах з с/н". Самонаведення передбачає виготовлення системи самоскиду. Як бути з цим протиріччям? 5. Яка відстань від нижньої КЛ до нижнього ПС крутопохилої переправи? 6. Прохання до начальника дистанції дати відповіді на раніше задані питання )))

Колесникова М.: martynov_serg пишет: 1.Штрафний бал на дистанції 10 або 30 с? 2. Який діаметр суддівської опори для вязання вузлів на 3 та 4 класах 3. Чи буде суддя на етапі "спуск потерпілого" давати команду для зупинки спуску? 4. "Невиготовлення системи "самоскиду" на етапах, де це необхідно, розцінюється як порушення Умов..." - цитата загальної частини Умов. "Учасник спускається по жорстко закріплених перилах..." - цитата з Умов етапу "спуск по вертикальних перилах з с/н". Самонаведення передбачає виготовлення системи самоскиду. Як бути з цим протиріччям? 5. Яка відстань від нижньої КЛ до нижнього ПС крутопохилої переправи? Ответы: 1. штраф 1б=30сек. 2. Узлы (3 класс) диаметр опоры до 50см. 3. Да, будет команда судьи, по которой участник останавливает и продолжает спуск пострадавшего, в условиях это написано 4. В общей части соревнований указаны требования ко всем классам дистанций, а в условии прохождения етапа, описание конкретно как его необходимо пройти. В целях безопасности участники должны спускаться по жостко закрепленным перилам на этапе 5 (3 и 4 класса). 5. Безопасная зона 2-3 метра от опоры на крутонаклонной переправе.

trovlad: martynov_serg пишет: "Невиготовлення системи "самоскиду" на етапах, де це необхідно, розцінюється як порушення Умов..." - цитата загальної частини Умов. "Учасник спускається по жорстко закріплених перилах..." - цитата з Умов етапу "спуск по вертикальних перилах з с/н". Самонаведення передбачає виготовлення системи самоскиду. Як бути з цим протиріччям? Де Ви бачите "противоріччя"? По-перше самонаведення необовязково передбачає самоскид, по-друге самокискид обовязковий на етапах ДЕ ЦЕ НЕОБХІДНО, а тут прямо написано що на цьому етапі самоскид робити непотріно

martynov_serg: Колесникова М. пишет: В целях безопасности участники должны спускаться по жостко закрепленным перилам на этапе 5 (3 и 4 класса). В Умовах етапу "Спуск по вертикальних перилах" 3 класу немає вимоги жорстко кріпити перила спуску...



полная версия страницы