Форум » Першість Центру » Естафета звязок » Ответить

Естафета звязок

trovlad: Тур відкритої Першості Центру з виду: “ Естафета зв’язок” Старша та молодша групи. Подача заявок - 24.03 о 11.00 Місце та час проведення: Балабанівський ліс 27 березня 2016 року Місце старту- галявина на сухому струмку бля місця проведення особистої техніки, вхід в ліс виключно вздовж місця колишньої залізниці Старт перших зв'язок команд старшої вікової груп о10.00 Старт всіх зв'язок молодшої групи одночасно о 12.00 Звязки молодшої групм, які заявлені на 2 рівень стартують одночасно з старшою групою. Умови проходження дистанції. Є 2 варіанти складності проходження дистанції 1-2 рівня складності. Команда розбивається на 3 зв'язки (не менше 2 учасників у кожній) відповідно трьом дистанціям орієнтування . Результат команди різниця між балами вартості пройдених етапів та мінус штрафні бали. В випадку рівності балів в двох чи більше команд краще місце посідає команда , яка фінішувала раніше. Бали за етап команда отримує тільки в випадку, якщо його подолав хоча б один учасник. Команда на жеребкуванні заявляє рівень складності дистанції (не залежно від розрядів), а також варіант ОРІЄНТУВАННЯ кожної зв’язки. (Зв’язки однієї команди можуть довільно вибирати рівень дистанції на якій виступає кожна з них). Суддівство згідно “Правил”, взяття чужого КП - 6 балів. На старті кожної зв’язки вона отримує картку, на якій вона повинна відмічати кп (згідно до вибору рівня проходження) та технічні етапи…(транспортування картки проблемb зв’язки). 1 група команд(старша та молодша)- заданка , маркування(вибір), лінія; 2 група команд(старша та молодша)-маркування(вибір), лінія, заданка ; 3 група команд(старша та молодша)- лінія, заданка ,маркування(вибір); Групи визначаються жеребом. Технічні етапи ДРУГОГО РІВНЯ ДАЮТЬСЯ ЗАГАЛЬНИМ СПИСКОМ, розбивка етапів по дистанціям орієнтування буде повідомлена 23. 03 Всі етапи ЗАПИСАНІ в картці команда проходить за бажанням і в будь-якому порядку. Набір етапів 1 класу на кожній дистанції орієнтування команда знає завчасно. Всі етапи (блоки) мають свою ОЦІНКУ В БАЛАХ.. На більшості етапів тільки одна гілка, більше того- можлива одна гілка на два етапи різного рівня) відсидки не передбачені, команда може сама вибирати чи чекати, чи йти на інший етап. Номер етапу на карті і на картці співпадають. на заданці на карті техничні етапи позначені цифрами у відповідності з номером в карточці, КП заданки та вибору (на 1 рівні) - двузначними цифрами як і на тумбі. Контрольний час на зв’язку 1год. 40 хв. та 4 години на команду старшої групи. Заданий час на всіх неспарених етапах 10 хвилин, на всіх блоках 18 хв. На фініші зв’язка відбігає ще одне коло, за цей час наступна зв’язка отримує матеріали для старту. 2 рівень (усі можливі етапи) Етапи(блоки етапів) позначені в Умовах однією цифрою будуть у команди на двох видах орієнтування, кожен з варіантів таких етапів команда може проходити тільки один раз 1 Підйом потерпілого - спуск дюльфером 120 балів = Підйом лазанням – спуск дюльфером.80 2 Підйом вертикальними перилами – дюльфер 100 балів 3 Крутопохила переправа – дюльфер 100 балів 4 паралельні перила - 70 балів = Паралельні перила. 40 балів 5 Рух маятником по вірьовці 50 балів- Рух маятником по вірьовці. 20б( 6 Навісна переправа 60 балів = Навісна переправа 40 балів 7 Круто похила вниз- 75 балів = траверс-спуск 60 балів 8 Спуск потерпілого 60 балів -= Спуск по схилу 40 балів 9. Вертикальний маятник 20 балів 10 Підйом по схилу 40 балів 11 Гаті -20 балів 12 Вогнище – 20 балів 1 Рівень Оріентування за вибором: Стрибок маятником (без транспортної мотузки). 9 б Паралельні перила (з транспортною мотузкою). 20 б. Вогнище 20 б (дрова команди, один листок паперу суддівський) Спеціальне завдання (карта Миколаївської області) 15 б. Орієнтування в заданному напрямі: спуск-траверс. 30б (кріплення жорстке тільки в точці кінця спуску і початку траверсу) Підйом по схилу. 12б Рух маятником по вірьовці. 20б( з транспортною мотузкою і суддівським маятником-) довжина етапу до 15 м Гаті 20 балів Оріентування за лінією: Вогнище 20 б Навісна переправа 30 б (з транспортною мотузкою- довжина етапу до 15 м) Траверс схилу 20б Стрибок маятником (без транспортної мотузки). 9 б Всі етапи 1 рівня організовані суддями, виключення буде в описі етапу. Транспортування вантажу на всіх етапах, де дозволяється Умовами (тобто якщо в Настановах написано згідно Умов) дозволено. Умови проходження етапів Етап «Вузли» Старт починається з в’язання вузлів(шість вузлів КОЖНОМУ по одному з кожної групи) НА ДРУГОМУ РІВНЯХ, ТА 6 по одному з кожної групи НА ДВОХ НА ПЕРШОМУ РІВНІ. Зв’язка не покидає старт,поки не зав’яже всі вузли, хоча б з помилками(напарник не може в'язати вузол за іншого, але підказувати дозволяється) (В’ЯЗАННЯ ВУЗЛІВ ОБОВЯЗКОВЕ ДЛЯ УСІХ ЗВ'ЯЗОК НЕ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИБОРУ ДИСТАНЦІЇ) Команда в’яже вузли з основних мотузок більше 10 м довжиною, в вузлах груп «Схоплюючи» «Зв’язування мотузок різного діаметру» можна використовуватися мотузки 6мм, вузли в зв’язці 2 рівня можуть повторюватись . Сигналом , що учасник зав’язав вузол є називання учасником ГРУПИ, до якої вузол відноситься. Кожна команда(не гурток) повинна надати одного повнолітнього суддю з досвідом занять спортивним туризмом. Прізвище судді вказується при заявці команди Команди які не надали суддю до змагань не допускаються ( крім команд тренери яких ще не мають власних випускників, для них це прохання а не вимога) 1 Підйом потерпілого - спуск дюльфером Перший учасник та потерпілий забезпечується суддівською страховкою. 1 учасник піднімається вільним лазанням, нижня страховка для нього не потрібна, організує підйом способом «нога-нога,» або «нога груди» Потерпілий (ПЕРЕЛОМ правої руки) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після постановки на самостраховку вгорі етапу. Внизу постановка потерпілого на самостраховку не вимагається. Етап обладнаний в кінці етапу ПС, ПСС, ПСС та 2 заглушки вгорі. 1 Підйом лазанням – спуск дюльфером. 1 учасник піднімається вільним лазанням з суддівською страховкою та нижньою командною. Етап обладнаний ПС, ПСС угорі та внизу, 2 заглушка вгорі, 2 ППС. 2 Підйом вертикальними перилами – дюльфер Етап обладнаний суддівськими перилами підйому для першого учасника, суддівською страховкою для першого. Зверху та знизу ПС, ПСС. Перила самостраховки між ПС підйому та заглушками спуску. Дві заглушка зверху 3 Крутопохила переправа – дюльфер На початку етапу, наприкінці крутопохилої і перед дюльфером – ПС. Між підетапами – перила самостраховки і дві заглушки . На початку етапу та в кінці етапу петля самостраховки. Зверху закріплена подвійна вірьвка. Учасники повинні за допомогою цієї вірьовки навести собі крутопохилу переправу.Після спуску дюльфером учасники повинні розв’язати крутопохилу переправу. (За рахунок часу проходження етапу). 4 Паралельні перила На початку та в кінці етапу локальна петля та контрольні лінії Перший учасник долає етап з командною страховкою, після цього наводять перила (можна одинарні) і другий учасник долає етап 4 Паралельні мотузки Етап обладнаний верхньою поручневою мотузкою; КЛ та опори на початку і наприкінці етапу. Команда перекидає кінець мотузки судді, який закріплює його карабінною удавкою(суддівським карабіном) і наводить нижню мотузку. Учасники долають етап зі своєю транспортною мотузкою. 5 Рух маятником по вірьовці (. На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі., опора для організації маятника у вигляді дерева. Етап обладнано закріпленою на цільовому березі мотузкою (учасники повинні навести для себе перила), по якій учасники переходять з наведеним самостійно маятником зі своєю транспортною мотузкою. Після проходження етапу учасники повинні розв’язати закріплені з вихідної сторони етапу перила. Це входить у час проходження етапу. 5 Рух маятником по вірьовці (. На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі., опора для організації маятника у вигляді дерева. Мотузка для опори ногами натягнута суддями. 6Навісна переправа  На початку та в кінці етапу локальна петля , поліспасті опори в вигляді дерев та контрольні лінії . Команда перетягує кінці подвійної мотузки, які суддя закріплює карабінною удавкою і організовує переправу. 6Навісна переправа  Навісна переправа  Довжина до 20м. На початку та в кінці етапу локальна петля та контрольні лінії., поліспастна опора у вигляді заглушеного карабіну. Етап обладнаний одинарною мотузкою переправи, по якій учасник переходить зі своєю транспортною мотузкою та наводять перила страховки для другого учасника  7Круто похила переправа . Зверху та знизу ПС, ПСС.зверху дві заглушки, знизу КЛ. Перший спускається дюльфером. Зв’язка організує подвійну переправу для спуску другого, наявність супроводжуючої мотузки обов’язкова, вона повинна працювати!  7Траверс- спуск Горизонтальну частину етапу учасники проходять на команднй страховці, спуск з обовязковим використанням перил(спуск парашутиком заборонено. Етап обладнано Пста ПСС на початку та в кінці траверсу,та в кінці спуску, а також заглушкою перед початком спуску. 8 Спуск потерпілого Етап обладнаний перилами самостраховки, заглушкою, петлею зверху і контрольною лінією наприкінці етапу. Етап проходиться за аналогією « Спуск потерпілого”, крім здвоєної мотузки і командної страховки. Потерпілий (ПЕРЕЛОМ ОБОХ РУК) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після закінчення роботи на етапі. Другий спускається по спортивному 8 Спуск по схилу 40 балів  Етап обладнаний перилами самостраховки, заглушкою, петлею зверху і контрольною лінією наприкінці етапу. 9 Вертикальний маятник 20 балів  На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі. Етап обладнаний також суддівським маятником. Транспорта мотузка для обох учасників обов’язкова.  10 Підйом по схилу стримкістю більше 50*  Контрольні лінії, ПС та ПСС на початку та в кінці етапу, 3 ППС. 11Гаті -  6 прольотів, одна жердина на двох 12Вогнище (дрова команди, один листок паперу суддівський, сірники звичайні використовуються по-одному, кожний використаний сірник після першого 1бал,максимальний штраф на цьому етапі 20 балів Параметри дистанцій орієнтування на 2 рівні Заданнний напрям довжина до 2.5 км. Кількість КП 5, кількість технічних етапів 6 (Етапи можна брати в будь- якому порядку КП тільки по порядку зьєднання на карті) Етапи2,6,8 знаходяться в межах видімості зі старту) Етап 2 8м+8м Етап 4 в.1 - 11м, в2 -13 м Етап 5 обидва варіанти до 12м, до 11 м до опори Етап 6 в1 15 м , в2 20м Етап 7 в.13 в2 11+20м Етап 8 обидва варіанти 20м Маркування довжина маркованої ділянки до 1 км зєднує етапи 4 та 9( рухатись можна в обидві сторони, при умові правильної відмітки) Загальна довжина дистанції більше 3км Етапи 8,9 ,11 знаходяться в межах видімості зі старту Етап 1 8м+8м Етап 4 в.1 - 11м, в2 -13 м Етап 7 в.13 в2 11+20м Етап 8 обидва варіанти 20м Етап 9 між опорами до 10 м Етап11 Рух за лінією на карті довжина 2,5 км Кількіть КП- багато Технічні етапи3,6,12 знаходяться в межах видімості зі старту. Інші- на дальних поворотах лінії Етап1 8м+8м Етап 3 15+8 м Етап 5 обидва варіанти до 12м, до 11 м до опори Етап 6 в1 15 м , в2 20м Етап 10 до 30 м Етап 12

Ответов - 85, стр: 1 2 3 4 5 All

trovlad: Ще непогано навчитись читати , а не тільки писати... trovlad пишет: Це стартовий протокол всіх звязок , які стартують о 10.00 Якщо ВАм ця фраза не зрозуміла, то напишу інакше ЦЕ ПЕРШІ звязки всіх команд, що стартують на другий рівень

trovlad: Рішенням головного судді команда молодшої групи, яка в повному складі стартує на другий рівень стартує за принципом естафети- команда Непосіди Всі команди старшої групи, крім Мандрівника, заявили ВСІ звязки на другий рівень

oleg01121972: Мабуть, ще одне дурне питання, ваше рішення – Непоседи стартують по принципу естафети, розгрузило два види орієнтування для зв'язок, які стартують першими. Але все ж таки перші зв’язки старших команд не в рівних умовах з 2 і 3 зв’язками.. ( На перші зв’язки припадає дуже велика конкуренція 5-6 команд на орієнтування та на етапи, а є ще спільні етапи 2 видів орієнтування, то ймовірне навантаження на деякі етапи може бути 12 команд для 1 зв'язок. А 2 і 3 зв’язки будуть мати 2-3 зв’язки на орієнтування. Ваше рішення зрозуміле, але тепер Непоседи (молодша), мають вигідніше становище над молодшими командами, які будуть стартувати всі з першими зв’язками старших команд. Оскільки для перших зв’язок молодших команд, які стартують одночасно зі старшими був і є малий шанс попрацювати на етапах через велику конкуренцію ( велика кількість зв'язок), а 2 і 3 зв’язки Непосед, будуть мати меншу конкуренцію, оскілки менше зв'язок стартує і етапи будуть менше зайняті і їм буде шанс більше попрацювати на етапах, що в свою чергу дасть більше напрати балів… У мене є пропозиція: Молодші команди, які ідуть 2 рівень не естафетою - випустити на старт не в 10.00, а хоч би в 10.30


oleg01121972: Або теж по принципу естафети

Лисунець О.С.:



полная версия страницы