Форум » Першість Центру » Зв'язки - 2016. Молодша група » Ответить

Зв'язки - 2016. Молодша група

martynov_serg: Техніка зв'язок (молодша група) 24.01.2016 Загальні положення Показ дістанції о 9:00, старт першої зв’язки о 9:30 24.01.2016 у спортивної залі ЗОШ №42. Заявки подаються до 11.00 21.01.2016. Учасники, судді, представники, вболівальники команд допускаються до зали тільки при наявності змінного взуття!!! Із вдячністю буде прийнятий добровільний благодійний внесок в фонд розвитку залу в розмірі 5 грн зі зв'язки. Представлено 2 класи дістанції. Зв'язки подають заявки із зазначеним класом дистанції. Після жеребкування учасники не можуть змінювати обраний варіант. Виконання системи «самоскиду» є обов’язковим. Для зв'язок, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ, вони йдуть на етап Вузли і фінішують . Підведення підсумків. Спочатку посідають місця ті зв'язки, що пройшли 2 клас, потім - 1 клас. Після них - зв'язки, які не вклалися в КЧ – 4, потім – в КЧ-3, 2, 1 відповідно. Загальний командний результат підраховується по сумі місцьзв'язок . Перелік етапів та їх обладнання : 1 клас. 1.Колода (11м) . Обладнання : КЛ , ПСС на обох сторонах , суддівська перильна мотузка . 2. Підйом по схилу. Обладнання : КЛ на початку етапу, суддівські перила підйому, ПСС в кінці етапу. КЧ-1(звільнення ПС між підйомом та траверсом) 6 хв 3.Траверс схилу. Обладнання : ПСС на обох сторонах, суддівські горизонтальні перила траверсу , кріплення жорсткі. 4 . Спуск по схилу (7 м) . Обладнання : ЗСК та ПСС зверху, КЛ знизу. КЧ–2 - 13,5 хв 5. Навісна переправа через яр ( 11 м). Обладнання : КЛ, ПСС на обох сторонах, суддівська подвійна переправа. КЧ-3 - 16 хв 6. Рух по купинах . Обладнання : На початку та в кінці етапу КЛ. Етапи № 2-4 проходяться без втрати страховки ! 7 . Вузли : по одному вузлу з кожної групи. 2 клас. 1 . Підйом по схилу ( 6,5 м). Обладнання : ПС, ПСС на початку та в кiнцi етапу, 1 ППС. 2.Траверс скельної ділянки ( 5,5 м). Обладнання : ПС, ПСС на початку та в кінці етапу, суддівська перильна страховка, 2 ППС. КЧ-1 - 14 хв 3. Спуск по вертикальних перилах ( 4 м). Обладнання : 2 ЗСК, ПСС, ПС на початку; ПС, ПСС в кінці етапу. Етапи № 1-3 проходяться без втрати страховки! 4. Підйом по ШТО ( 7 м). Обладнання : ПС, ПСС, СС для першого учасника на початку етапу; суддівські драбинки, 2 ППС; ПС, ПСС в кінці етапу. Перший учасник піднімається суддівськими драбинками з нижньою, другий – з верхньою КС. 5. Крутопохила переправа вниз (7 м). Обладнання : ЗСК, ПСС на початку етапу; подвійна суддівська переправа; ПС, ПСС, КЛ в кінці етапу. Транспортна мотузка для другого учасника не обов’язкова. КЧ-2 - 25 хв 6. Переправа по мотузці з перилами (11 м; 6 м - до точки кріплення маятника ) . Обладнання : КЛ, ПСС, ЗСК на початку етапу; ЗСК у точці кріплення маятника; суддівські перила переправи; ПС, ПСС, КЛ в кінці етапу. Перший учасник проходить етап як горизонтальний маятник, другий – по наведеним верхнім та суддівським нижнім перилам. Командні перила можуть бути одинарними. Між етапами № 6, 7 обов’язкова зміна ведучого учасника. КЧ-3 - 32 хв 7. Навісна переправа через яр з наведенням перильної командної страховки (12 м). Обладнання : КЛ, ПСС, ЗСК на початку етапу;суддівські перила переправи; КЛ, ВО, ПСС в кінці етапу. КЧ-4 - 39 хв 8 . Вузли : по два вузла з кожної групи. Вузли (крім схоплюючи та вузлів для з’єднання мотузок різного діаметру) в’яжуться з основних мотузок.

Ответов - 34, стр: 1 2 All

elena: - Связки по 2 человека? - 1 класс: этап узлы - диаметр веревочек любой или требования аналогично узлам 2 класса? - Для оценки своих возможностей (на какой класс идти) необходимо знать все КЧ !!!

oleg01121972: На 2 класі, етап №6, для першого потрібна командна страховка, чи достатньо транспортної мотузки?

Михайло: уточніть будь ласка точну довжину етапу №4 на 1 класі, а то довжина до 10м у кожного може бути різною.


НикАндр: 1.martynov_serg пишет: Траверс скельної ділянки ( 5 м). Обладнання : ПС, ПСС на початку та в кінці етапу, суддівська перильна страховка, 2 ППС. Яка висота від рельєфу для руху по скельній ділянці до суддівської перильної страховки?

НикАндр: 2.martynov_serg пишет: Підйом по ШТО ( 7 м). Обладнання : ПС, ПСС на початку етапу; суддівські драбинки, 2 ППС; ПС, ПСС в кінці етапу. Перший учасник піднімається суддівськими драбинками з нижньою, другий – з верхньою КС. Чи буде для першого СС?

НикАндр: 3.martynov_serg пишет: Навісна переправа через яр з наведенням перильної командної страховки(13 м). Обладнання : КЛ, ПСС, ЗСК на початку етапу;суддівські перила переправи; КЛ, ВО, ПСС в кінці етапу. Що представляє собою ВО (петля, ЗСК, труба)?

НикАндр: 4. Вказані вузли в'яже кожен учасник, чи зв'язка в цілому?

martynov_serg: elena пишет: - Связки по 2 человека? - 1 класс: этап узлы - диаметр веревочек любой или требования аналогично узлам 2 класса? 1. Связки по 2 человека. 2. Диаметр веревочек на этапе "узлы" 1 класса - не менее 6 мм

martynov_serg: oleg01121972 пишет: На 2 класі, етап №6, для першого потрібна командна страховка, чи достатньо транспортної мотузки? Достатньо транспортної.

martynov_serg: Михайло пишет: уточніть будь ласка точну довжину етапу №4 на 1 класі, а то довжина до 10м у кожного може бути різною. Уточнені довжини етапів - в Умовах.

martynov_serg: НикАндр пишет: Яка висота від рельєфу для руху по скельній ділянці до суддівської перильної страховки? Мається на увазі рельєф для використання руками?

martynov_serg: НикАндр пишет: Чи буде для першого СС? Так. Виправлено.

martynov_serg: НикАндр пишет: Що представляє собою ВО (петля, ЗСК, труба)? Петля.

martynov_serg: НикАндр пишет: 4. Вказані вузли в'яже кожен учасник, чи зв'язка в цілому? Зв'язка.

Valeri: Как будет судится нагружение судейских перил на траверсе, не уж то - визуально?

Valeri: ПС и ПСС в конце подъема и с началом траверса совместные?

Valeri: Так же и в конце траверса с началом дюльфера ПСС, ПС-совместны?

martynov_serg: Valeri пишет: Как будет судится нагружение судейских перил на траверсе, не уж то - визуально? Да.

martynov_serg: Valeri пишет: ПС и ПСС в конце подъема и с началом траверса совместные? Да.

martynov_serg: Valeri пишет: Так же и в конце траверса с началом дюльфера ПСС, ПС-совместны? ПСС общие, расстояние от ПС траверса до ПС дюльфера около 1 м.



полная версия страницы