Форум » Першість Центру » Звязки. Старша група » Ответить

Звязки. Старша група

trovlad: 20 грудня. Лиманівська ЗОШ І-ІІІ ступенів. Жеребкування 17 грудня в 11.00. Показ дистанції в 9.30. Старт першої команди в 10.00. Вхід в зал тільки у змінному взутті. Звязки які складаються з двох учасників молодшого віку сплачують стартовий внесок в розмірі 10 гривень. Загальні положення. Команда ділиться на три зв’язки, які стартують одночасно. Кожна зв’язка може обрати для проходження етапи, що мають різну складність і відповідну вартість в балах. Один і той же етап зв’язка може пройти лише один раз. На одному етапі не можуть одночасно працювати дві зв’язки (крім етапу «Вузли»). Передавати спорядження та міняти його можна лише в стартовому колі.Будь-яка інша взаємодопомога заборонена. Позитивні бали за проходження етапу зв’язка отримує лише у випадку його проходження хоча б одним учасником. Початок роботи на етапі є підставою для нарахування штрафних балів за етап ( в тому числі і за непроходження етапу). За непроходження етапу зв’язка отримує штраф за кожного учасника, який не пройшов на кожному з підетапів плюс за спорядження. Результат зв’язки може бути від’ємним. Транспортування вантажу згідно Настанов. Там, де вказано «згідно Умов» - дозволяється. Виконання системи «самоскиду» є обов’язковим. При втраті двох основних мотузок зв’язка припиняє роботу на дистанції. Вгорі на всіх етапах (крім №3 та №9) як ПСС використовувати ЗСК. Неповні команди можуть об’єднуватися примусово. Заданий час роботи на дистанції – 30 хв. ЗЧ може бути змінено після жеребкування. Підведення підсумків. Результат зв’язки – сума набраних балів мінус штрафні бали. Вищі місця посідають зв’язки, які набрали більшу суму балів. У випадку однакового результату, вище місце у зв’язки, яка має менше штрафів. Якщо і цей показник однаковий – за меншим часом роботи на дистанції. Результат команди – сума набраних зв’язками балів. Вищі місця посідають команди з більшою сумою. Опис етапів. 1.Підйом по скельній ділянці 6 м – спуск по вертикальним перилам 6 м. 60 балів. Обладнання: ВД, ЦД – ПС, ПСС. ДП – 3 ППС, 3 ЗСК вгорі, СС для першого. 2. Підйом по скельній ділянці 7 м – спуск по вертикальним перилам 7 м. 90 балів. Обладнання: ВД, ЦД – ПС, ПСС. ДП – 2 ППС, 3 ЗСК вгорі, СС для першого. 3.Підйом по вертикальним перилам – спуск по вертикальним перилам 6 м. 50 балів. Обладнання: ВД, ЦД – ПС, ПСС. ДП- перила підйому, вгорі ПСС, 2 ЗСК, СС для першого учасника. 4.Підйом потерпілого – спуск потерпілого 7м. 120 балів. Обладнання: ДП – скельний підйом етапу №2, вгорі 3 ЗСК, СС для потерпілого, ЦД – ПС, ПСС. Перший учасник піднімається лазінням з СС. Підйом потерпілого будь-яким поліспастом, у потерпілого – перелом обох ніг з початку роботи на етапі. Вгорі, після постановки на ПСС – зміна потерпілого, у потерпілого – перелом двох рук. Після приземлення потерпілий одужує. Другому на спуску необхідна КС. 5.Підйом по скельній ділянці 6 м – крутопохила переправа вниз 13 м. 100 балів. Обладнання: ВД – ПС, ПСС. ДП – 2 ППС, вгорі 3 ЗСК. ЦД - КЛ, ПСС, 2 ЗСК. Перший спускається по вертикальним перилам, зв’язка наводить подвійну крутопохилу переправу для другого учасника. 6.Підйом по ШТО 6 м – навісна переправа 16 м – спуск по вертикальним перилам 6 м. 90 балів. Обладнання: ВД – ПС, ПСС. ДП – ШТО, 2 ППС, СС для першого, вгорі 2 ЗСК, перила навісної переправи, 3 ЗСК перед спуском. ЦД – ПС, ПСС. 7. Підйом по ШТО 7 м – траверс по ШТО 5 м - спуск по вертикальним перилам 7 м. 100 балів. Обладнання: ВД – ПС, ПСС. ДП – ШТО, 2 ППС на підйомі, СС для першого на підйомі, вгорі 2 ЗСК, СПС на траверсі (обов’язкові для обох учасників), 2 ППС на траверсі, 3 ЗСК перед спуском. ЦД – ПС, ПСС. 8. Підйом по вертикальним перилам 6 м – навісна переправа 12 м – спуск потерпілого 6 м. 90 балів. Обладнання: ВД – ПС, ПСС. ДП – перила підйому, СС для першого на підйомі, вгорі ПСС, ЗСК, перила навісної, полка після навісної, 2 ЗСК перед спуском, СС для потерпілого. ЦД – ПС, ПСС. Учасник по вибору зв’язки стає потерпілим (опік обох рук) після постановки на ПСС другого учасника після навісної, одужує після приземлення. 9.Крутопохила переправа вгору 8 м – спуск по вертикальним перилам 6 м. 60 балів. Обладнання: ВД – ПС, ПСС. ДП – перила крутопохилої, вгорі ПСС, ЗСК, перила спуску, СС для першого. ЦД – ПС, ПСС. 10.Горизонтальний маятник 14 м. До опори (ЗСК) – до 12 м. 30 балів. Обладнання: ВД, ЦД – КЛ, ПСС, ЗСК для маятникової мотузки. ДП – перильна мотузка. 11. Переправа по мотузці з перилами 14 м. 60 балів. Обладнання: ВД – КЛ, ПСС, ЗСК, ЗСК для маятникової мотузки. До опори (ЗСК) – до 12 м. ДП – нижня перильна мотузка (суміщена з етапом №10). ЦД – КЛ, ПСС, ЗСК. Перший учасник долає етап як горизонтальний маятник. Для другого необхідно навести верхні перила. Перила можуть бути одинарними. 12. Навісна переправа 18 м. 100 балів. Обладнання: ВД, ЦД – КЛ, 2 ЗСК. З початком роботи на етапі один учасник закріплює перила на цільовому березі, після чого перебігає на вихідний берег і зв’язка починає організовувати собі переправу. Як тільки учасник перебіг на вихідний берег, для нього починають діяти контрольні лінії. Якщо при подоланні етапу учасник рухається по рельєфу – він повертається на вихідний берег і переправа наводиться заново. Необхідно навести подвійні перила. 13. Вертикальний маятник. 20 балів. Обладнання: ВД, ЦД – ПСС та КЛ. ДП – мотузка маятника. Кріплення до маятника не обов’язкове. 14. В’язання вузлів. До 60 балів. За кожен правильно зав’язаний вузол зв’язка отримує 3 бали. Зв’язка може в’язати всі вузли з Настанов зі свого спорядження з основних мотузок (крім схоплювальних та вузлів для зв’язування мотузок різного діаметру).

Ответов - 79, стр: 1 2 3 4 All

НикАндр: elena пишет: НикАндр пишет: цитата:У потерпілого абсолютно здорові руки, тому все в його руках..... -а поднимать его можно из положения "стоя на ногах" или пострадавший должен лечь (сделать стойку на руках и т.п. )? )) Піднімати можна з положення сидячи або лежачи (килимок надамо)

НикАндр: elena пишет: этап 12. Навесная: участник, который идет закреплять перила двигается на командной страховке или просто переходит туда-обратно??? Просто переходить туди-назад і далі згідно Умов

Нина: Непонятно касательно оставленного снаряжения в стартовом круге. Будьте добры уточнить, а то ответы начальника дистанции имеют расхождение с ответами Владимира Александровича. Ведь связка может оставить ненужное снаряжение и идти дальше на этапы, где и закончится ЗЧ. Будет ли судится оставленное снаряжение в стартовом круге после окончания ЗЧ?


trovlad: Нина пишет: Непонятно касательно оставленного снаряжения в стартовом круге. Будьте добры уточнить, а то ответы начальника дистанции имеют расхождение с ответами Владимира Александровича. Ведь связка может оставить ненужное снаряжение и идти дальше на этапы, где и закончится ЗЧ. Будет ли судится оставленное снаряжение в стартовом круге после окончания ЗЧ? Никакого расхождения нет, судится только снаряжение которое осталось на єтапе

Роман: Здравствуйте, на каких условиях возможна участь Херсонской команды, у которой есть участники старше 21 года ?

elena: Поскольку в Настановах нет описания этапа "горизонтальный маятник", возникло пару вопросов: 1. Этап 10 - оба участника двигаются с транспортной??? 2. Этап 11 - для переправы первого надо организовывать страховку или достаточно транспортной???

elena: trovlad пишет: Початок роботи на етапі є підставою для нарахування штрафних балів за етап ( в тому числі і за непроходження етапу) Уточните пожалуйста: связка, начав задействовать судейское оборудование на исходном берегу уже не может отказаться от прохождения этапа и получает штрафы за непрохождение (или все-таки может уйти с этапа, получив только технические штрафы, если таковые были связке выставлены)???

trovlad: Роман пишет: Здравствуйте, на каких условиях возможна участь Херсонской команды, у которой есть участники старше 21 года ? Якщо наших команд буде більше 12, то не на яких.. якщо команд буде менше, а так швидше всього і буде, то звязки в яких будуть учасники старше 21 року мають сплатити стартовий внесок 20 гр

НикАндр: elena пишет: Поскольку в Настановах нет описания этапа "горизонтальный маятник", возникло пару вопросов: 1. Этап 10 - оба участника двигаются с транспортной??? 2. Этап 11 - для переправы первого надо организовывать страховку или достаточно транспортной??? 1. Так. 2. Достатньо транспортної.

НикАндр: elena пишет: trovlad пишет: цитата:Початок роботи на етапі є підставою для нарахування штрафних балів за етап ( в тому числі і за непроходження етапу) Уточните пожалуйста: связка, начав задействовать судейское оборудование на исходном берегу уже не может отказаться от прохождения этапа и получает штрафы за непрохождение (или все-таки может уйти с этапа, получив только технические штрафы, если таковые были связке выставлены)??? Якщо звязка розпочне роботу на етапі (згідно п.2.1 Настанов), то вона може відмовитися від проходження етапу, але отримає при цьому штраф за непроходження кожного учасника плюс технічні штрафи. якщо такі будуть.

Роман: trovlad пишет: Тобто, команда залишається в заліку особистому по зв'язкам та командному ?? Питання лише в стартовому внеску.

О.Костюков: После прохождения 10 этапа, чтобы начать работу на 11-м, нужно перебегать обратно в начало, или можно идти в обратном направлении?

О.Костюков: Просьба разместить ещё фото более крупным планом хоть пары сложных зацепов на 2 этапе, чтоб соизмерить возможности. Расстояния между ШТО на горизонтальном участке. Спуск с 8-го этапа кажется над входом в зал, а где будут все зрители? Может еще фото всего зала ?

НикАндр: О.Костюков пишет: После прохождения 10 этапа, чтобы начать работу на 11-м, нужно перебегать обратно в начало, или можно идти в обратном направлении? Так, потрібно перебігти на початок етапу.

НикАндр: О.Костюков пишет: Просьба разместить ещё фото более крупным планом хоть пары сложных зацепов на 2 этапе, чтоб соизмерить возможности. Расстояния между ШТО на горизонтальном участке. Спуск с 8-го этапа кажется над входом в зал, а где будут все зрители? Может еще фото всего зала ? Найближчим часом фото будуть. Відстань між ШТО на горизонтальній ділянці 80- 120 см. Проблему з глядачами вирішимо.

trovlad: Роман пишет: Тобто, команда залишається в заліку особистому по зв'язкам та командному ?? Питання лише в стартовому внеску. Ця команда може бути в заліку тільки дорослих змагань, в нас публікується протокл спільний де є всі команди,, а потім окремо офіційний протокол Першості - де тільки команди, які відповідають Положенню

НикАндр: О.Костюков пишет: Просьба разместить ещё фото более крупным планом хоть пары сложных зацепов на 2 этапе, чтоб соизмерить возможности. Фото в "Турьё моё", в коментарях

Роман: trovlad пишет: Ця команда може бути в заліку тільки дорослих змагань, в нас публікується протокл спільний де є всі команди,, а потім окремо офіційний протокол Першості - де тільки команди, які відповідають Положенню Зрозуміло, дякую.

martynov_serg: 1. Чи потрібно на етапах з перепадом висот використовувати для КС (якщо страховка наскрізна на кілька етапів) два ПС (підйому та спуску, наприклад), чи достатньо одного ЗСК? 2. Верхній ПС на етапі №3 на стіні чи в безопорному просторі? 3. Чи може на етапі №5 перший учасник після вертикального спуску рухатись на КС, без перил дюльфера? 4. Чи може учасник, який почав роботу на етапі"Вузли", залишити етап, а потім повернутися та продовжити роботу? 5. Чи будуть каратися торкання або опора на перила етапа №12 учасниками, що йдуть етапи №№10,11?

trovlad: martynov_serg пишет: Чи потрібно на етапах з перепадом висот використовувати для КС (якщо страховка наскрізна на кілька етапів) два ПС (підйому та спуску, наприклад), чи достатньо одного ЗСК? Одне з двох- або я не розумію питання, або Ви пагано читаєте Настанови



полная версия страницы