Форум » Першість Центру » Командна смуга перешкод 2015 » Ответить

Командна смуга перешкод 2015

trovlad: «Командна смуга перешкод» старшої та молодшої групи. Подача заявок до 11:00 7 травня 2015р. Місце проведення Урочище «Дубки» з кінцевої зупинки маршрутного таксі №13,31,32 буде маркування. Показ дистанції об 10:00 11.05.2015р. Старт першої команди о 10:30. Опис дистанції є 4 варіанти проходження дистанції І,ІІ,ІІІ,ІVклас. Всі «потерпілі» стають «потерпілими» при початку роботи команди на етапі, перестають бути потерпілими після закінчення роботи команди на етапі. Підведення підсумків. В командному заліку спочатку посідають команди що пройшли ІV-й клас, потім ІІІ-й клас, потім ІІ-й клас і І-й клас. Після них ідуть ті що не вклалися в КЧ. КЧ стає ЗЧ, вони посідають місця згідно заявленому класу(спочатку скорочення дистанції четвертого, потім третього, потім другого і потім першого класів). Опис етапів: І клас 1. Вузли: кожна команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який 2. Паралелі: 20м. Обладнання: суддівські перила, КЛ на початку та вкінці етапу. ПКЧ1- 10 хв 3. Траверс схилу с/н: 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та в кінці етапу,8 ППС 4. Колода: 10м. Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, суддівські перила, колода. ПКЧ2 - 25 хв 5. Жерді: Обладнання: 3 жердини, 6 прольотів. ПКЧ3 30 хв. ІІ клас 1. Вузли: кожна команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження з основних мотузок (крім схоплюючи вузлів та вузлів для зв’язування мотузок різного діаметру) 2. Паралелі: 20м. Обладнання: суддівські перила, КЛ на початку та вкінці етапу. 3. Траверс схилу різнопохилий з с/н (ділянки вниз, горизонтальний, вниз, вгору): 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 3 ППС. ПКЧ1 18хв. 4. Колода з с/н перил : 20м. Обладнання: ЗСК,КЛ та ПСС на початку та в кінці етапу, колода. 5. Підйом по вертикальних перилах: 6м. Перший учасник підіймається по суддівських перилах, всі інші по командних перилах. Для першого обов’язкова командна страховка. Обладнання: ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, та 2 ЗСК вгор(спільні з круто похилою переправою). ПКЧ2- 33хв. 6. Крутопохила переправа вниз: 20 м. Обладнання: суддівські перила, ПС,ПСС на початку та вкінці етапу, 2 ЗСК вгорі. 7. Спуск по спортивному з с/н: 31м. Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, ЗСК на початку етапу. ПКЧ3 43 хв. ІІІ клас 1. Вузли: кожна команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження з основних мотузок (крім схоплюючи вузлів та вузлів для зв’язування мотузок різного діаметру) 2. Паралелі: 20м. Обладнання: суддівські перила, КЛ на початку та вкінці етапу. 3. Траверс схилу різнопохилий з с/н (ділянки вниз, горизонтальний, вниз, вгору): 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 3 ППС. 4. Колода з с/н перил: 20м. Обладнання: ЗСК, КЛ та ПСС на початку та в кінці етапу, колода. 5. Підйом по вертикальних перилах: 6м. Перший учасник підіймається по суддівських перилах, всі інші по командних перилах. Для першого обов’язкова командна страховка. Обладнання: ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, та 2 ЗСК вгорі. 6. Крутопохила переправа вниз: 20 м. Обладнання: суддівські перила, ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 2 ЗСК вгорі. 7. Спуск по спортивному з с/н: 31м. Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, 2ЗСК на початку етапу. 8. Надання до лікарняної допомоги. Виготовлення нош . Транспортування потерпілого 100м.дві жердини видаються суддями(матеріали для виготовлення нош та надання першої мед. допомоги команді принести на місце етапу до старту). 9. Навісна переправа з с/н: 50 м. Перший учасник проходить вбрід в три такти. Обладнання: КЛ та ЗСК на початку та вкінці етапу. ПКЧ1-ПКЧ3 аналогічно 2 класу,ПКЧ 4 58 хв. (після останнього етапу) ІV клас 1. Вузли: кожна команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження з основних мотузок (крім схоплюючи вузлів та вузлів для зв’язування мотузок різного діаметру) 2. Паралелі: 20м. Обладнання: суддівські перила, КЛ на початку та вкінці етапу. 3. Траверс схилу різнопохилий з с/н (ділянки вниз, горизонтальний, вниз, вгору): 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 3 ППС. 4. Колода з с/н перил: 20м. Обладнання: 2 ЗСК, КЛ та ПСС на початку та вкінці етапу, колода. 5. Підйом по вертикальних перилах: 6м. Перший учасник підіймається по суддівських перилах, всі інші по командних перилах. Для першого обовязкова командна страховка. Обладнання: ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, та 2 ЗСК вгорі. 6. Крутопохила переправа вниз з с/н : 20 м. Обладнання: суддівські перила для першого, ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 2 ЗСК вгорі. 7. Спуск по спортивному з с/н: 31м. Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, ЗСК на початку етапу. 8. Надання до лікарняної допомоги. Виготовлення нош . Транспортування потерпілого 100м.(матеріали для виготовлення нош та надання першої мед. допомоги команді принести на місце етапу до старту дві жердини та три поперечинивидаються суддями). 9. Навісна переправа з с/н та транспортуванням пасивного потерпілого: 50 м. Перший учасник проходить вбрід в три такти. Обладнання: КЛ та ЗСК на початку та вкінці етапу. Для ІІІ класу ноші можна виготовляти з будь-яких підручних матеріалів(головне щоб не зламались та не впав потерпілий). Для ІV класу ноші обов’язково в'язати по Кропфу та переправляти потепілого на цих ношах по навісній переправі (потерпілий обирається жеребкуванням на етапі медицина та закінчує бути потерпілим на фініші. Фініш всіх класів відбувається в фінішному квадраті. ПКЧ1-ПКЧ2 аналогічно 2 класу, ПКЧ3 - 48 хв.(після спуску) ПКЧ 4 - 68 хв. (після останнього етапу)

Ответов - 59, стр: 1 2 3 All

Нина: Уважаемый начальник дистанции, нам вчера пообещали, что в ближайшие два дня вы ответите на наши вопросы. На вопросы Сергея Владимировича ответили полностью, мои пока в процессе. Очень надеюсь, что до конца этого дня я получу долгожданный ответ насчёт оборудования этапа траверс и этапа медицина. А то как то нехорошо получается: одной команде вы отвечаете на вопросы по оборудованию (всплывают какие-то опоры), а мои вопросы игнорируются. Надеюсь на ваше понимание.

trovlad: Нина пишет: всплывают какие-то опоры) не буду цитировать остальные высказывания по поводу траверса- просто открою маленькую тайну, что ПС или ППС это опоры, они могут быть в виде петли, в виде дерева, в виде заглушенного карабина. Возмущаться надо другим, что ответ Ильи противоречит Условиям, поскольку ППС это локальные опоры по определению При такой конфигурации траверса конечно лучше исправить на ПС, по крайней мере два последних точно. При чем средний на котором заглушенный карабин, однозначно ПС.

martynov_serg: Если не трудно, расставьте ПКВ по дистанциям!


trovlad: Высота крепления переправы будет задан ЗАГЛУШКОЙ,, примерно 2 м, овраг глубже 1м, но есть посредине бугор, касание за который судится не будет....

trovlad: Травмы пострадваших 3 кл- перелом обеих рук и травматический шок, на 4 классе - турист после солнечного удара упал со скалы, симптомы узнаете на этапе.

trovlad: trovlad пишет: При такой конфигурации траверса конечно лучше исправить на ПС, по крайней мере два последних точно. При чем средний на котором заглушенный карабин, однозначно ПС. Решение по траверсу, все промежуточные пункты-ПС(оборудовные грузовыми петлями, а средний заглушкой)

Нина: По условиям пострадавший перестаёт быть пострадавшим после окончания работы команды на данном этапе. Имелось в виду после того, как пострадавшему окажут помощь и пронесут 100 м (тут же будет достаточно и 3 участников) или же пока все участники команды пробегут эти 100 м?

trovlad: Нина пишет: По условиям пострадавший перестаёт быть пострадавшим после окончания работы команды на данном этапе. Имелось в виду после того, как пострадавшему окажут помощь и пронесут 100 м (тут же будет достаточно и 3 участников) или же пока все участники команды пробегут эти 100 м? Условия и Настановы отвечают на Ваш вопрос.

trovlad: Місця КЧ та його розмір КЧ виділено червоним коліром в Умовам

Нина: какие длинны каждого участка траверса?

trovlad: Нина пишет: какие длинны каждого участка траверса? Илья обещал все длины уточнить в воскресенье.

Нина: Очень хотелось бы получить ответ по поводу длин участков траверса. Всё таки жеребьёвка уже на носу.

martynov_serg: Присоединюсь к Нине Игоревне - помощь пострадавшему оказываем устно или нужны реальные действия? Я правильно понял, на третьем классе носилки любого типа?

ilya: Нина пишет: какие длинны каждого участка траверса? Траверс : 11 м вниз, 4 м горизонтально, 8 м вниз, 13 м вверх (И общая длина получается 36 м)

ilya: trovlad пишет: 3. Траверс схилу с/н: 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та в кінці етапу,8 ППС Вместо 8 ППС у первого класса будет 7 ППС, и длина не 30 м, а 31 м

ilya: martynov_serg пишет: Присоединюсь к Нине Игоревне - помощь пострадавшему оказываем устно или нужны реальные действия? Я правильно понял, на третьем классе носилки любого типа? Нужны реальные действия и носилки любого типа( главное чтобы не сломались)

oleg01121972: Яка стрімкість спуску по схилу?

Нина: Поскольку длины некоторых этапов изменились, не могли бы вы уточнить длину этапа навесная 3 класса. Она остаётся как указано в условиях ровно 50 м?

trovlad: В связи с изменением длин чуть увеличено КВ на всех классах, навесная короче не станет, по словам Ильи других деревьев там нет

ilya: oleg01121972 пишет: Яка стрімкість спуску по схилу? до 50 градусов.



полная версия страницы