Форум » Першість Центру » Естафета звязок 2015 » Ответить

Естафета звязок 2015

trovlad: Тур відкритої Першості Центру з виду: “ Естафета зв’язок” Старша та молодша групи. Подача заявок - 12.03 о 11.00 Місце та час проведення: Балабанівський ліс 15 березня 2015 року Старт перших зв'язок команд обох вікових груп о10.00 Умови проходження дистанції. Є 3 варіанти складності проходження дистанції 1-3 рівня складності. Команда розбивається на 3 зв'язки (не менше 2 учасників у кожній) відповідно трьом дистанціям орієнтування . Результат команди різниця між балами вартості пройдених етапів та мінус штрафні бали. В випадку рівності балів в двох чи більше команд краще місце посідає команда , яка фінішувала раніше. Бали за етап команда отримує тільки в випадку, якщо його подолав хоча б один учасник. Команда на жеребкуванні заявляє рівень складності дистанції (не залежно від розрядів), а також варіант ОРІЄНТУВАННЯ кожної зв’язки. (Зв’язки однієї команди можуть довільно вибирати рівень дистанції на якій виступає кожна з них). Суддівство згідно “Правил”, взяття чужого КП - 6 балів. На старті кожної зв’язки вона отримує картку,на якій вона повинна відмічати кп (згідно до вибору рівня проходження) та технічні етапи…(транспортування картки проблемb зв’язки). 1 група команд(старша та молодша)- заданка , легенда, лінія; 2 група команд(старша та молодша)- легенда, лінія, заданка ; 3 група команд(старша та молодша)- лінія, заданка , легенда; Групи визначаються жеребом. Технічні етапи ДРУГОГО ТА ТРЕТЬОГО РІВНЯ ДАЮТЬСЯ ЗАГАЛЬНИМ СПИСКОМ, розбивка етапів по дистанціям орієнтування буде повідомлена 12. 03. (У КОЖНОМУ РІВНІ , в тому числі і в першому, Є ОБОВЯЗКОВИХ 2 ЕТАПИ (або блоків етапів), які ПОВИННА ПРОЙТИ ЗВЯЗКА- один з них Вузли, а інший команда взнає тільки перед стартом з картки. Всі інші етапи ЗАПИСАНІ в картці команда проходить за бажанням і в будь-якому порядку. Набір етапів 1 класу на кожній дистанції орієнтування команда знає завчасно. Всі етапи (блоки) мають свою ОЦІНКУ В БАЛАХ.. На кожному етапі тільки одна гілка, більше того- можлива одна гілка на два етапи різного рівня) відсидки не передбачені, команда може сама вибирати чи чекати, чи йти на інший етап. Номер етапу на карті і на картці співпадають. на заданці на карті техничні етапи позначені цифрами у відповідності з номером в карточці, КП заданки - двузначними цифрами як і на тумбі. Контрольний час на зв’язку 1год. 40 хв. та 4 години на команду. Заданий час на обов’язкових етапах 10 хвилин, на блоках 18 хв. 3 рівень(усі можливі етапи) - Підйом потерпілого - спуск дюльфером 120 балів - Підйом вертикальними перилами – дюльфер 100 балів - Крутопохила переправа – дюльфер 100 балів - Спуск потерпілого 60 балів - Підйом по схилу- 40 балів - Рух маятником по вірьовці 50 балів - Навісна переправа 60 балів -паралельні перила - 70 балів Круто похила вниз- 60 балів Вогнище – 20 балів 2 Підйом лазанням – спуск дюльфером.80 Паралельні перила. 40 Вертикальний маятник 20 балів Спуск по схилу 40 балів Підйом по схилу 40 балів Рух маятником по вірьовці 50 балів Навісна переправа 40 балів Траверс. 40 балів Гаті -20 балів Вогнище – 20 балів 1 Рівень Оріентування за легендою: Стрибок маятником(без транспортної мотузки). 9 б Паралельні перила(з транспортною мотузкою). 20 б. спуск-траверс. 30б (кріплення жорстке тільки в точці кінця спуску і початку траверсу) Вогнище 20 б (дрова команди, один листок паперу суддівський) Орієнтування в заданному напрямі: Спуск по схилу. 12б Підйом по схилу. 12б Рух маятником по вірьовці. 20б( з транспортною мотузкою і суддівським маятником-) довжина етапу до 15 м Гаті 20 балів Оріентування за лінією на карті: Вогнище 20 б Навісна переправа 30 б (з транспортною мотузкою- довжина етапу до 15 м) Траверс схилу 20б Всі етапи 1 рівня організовані суддями, виключення буде в описі етапу. Транспортування вантажу на всіх етапах, де дозволяється Умовами(тобто якщо в Настановах написано згідно Умов) дозволено. Умови проходження етапів Етап «Вузли» Старт починається з в’язання вузлів(шість вузлів КОЖНОМУ по одному з кожної групи) НА ТРЕТЬОМУ ТА ДРУГОМУ РІВНЯХ, ТА 6 по одному з кожної групи НА ДВОХ НА ПЕРШОМУ РІВНІ. Зв’язка не покидає старт,поки не зав’яже всі вузли, хоча б з помилками(напарник не може в'язати вузол за іншого, але підказувати дозволяється) (В’ЯЗАННЯ ВУЗЛІВ ОБОВЯЗКОВЕ ДЛЯ УСІХ ЗВ'ЯЗОК НЕ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИБОРУ ДИСТАНЦІЇ) Команда в’яже вузли з основних мотузок більше 10 м довжиною, в вузлах груп «Схоплюючи» «Зв’язування мотузок різного діаметру» можна використовуватися мотузки 6мм, вузли в зв’язці 2-3 рівня можуть повторюватись . Сигналом , що учасник зав’язав вузол є називання учасником ГРУПИ, до якої вузол відноситься. 3 рівень 1. Підйом потерпілого - спуск дюльфером Перший учасник та потерпілий забезпечується суддівською страховкою. 1 учасник піднімається вільним лазанням, нижня страховка для нього не потрібна, організує підйом способом «нога-нога,» або «нога груди» Потерпілий (ПЕРЕЛОМ правої руки) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після постановки на самостраховку вгорі етапу. Внизу постановка потерпілого на самостраховку не вимагається. Етап обладнаний на початку та кінці етапу ПС, ПСС та 2 заглушки вгорі. Довжина кожного етапу до 9 м -2. Підйом вертикальними перилами – дюльфер Довжина кожного етапу блоку до9 м. Етап обладнаний суддівськими перилами підйому для першого учасника, суддівською страховкою для першого. Зверху та знизу ПС, ПСС. Перила самостраховки між ПС та заглушками. Дві заглушка зверху. 3.Крутопохила переправа – дюльфер Довжина крутопохилої до 17 м, дюльфера до 9 м. На початку етапу, наприкінці крутопохилої і перед дюльфером – ПС. Між підетапами – перила самостраховки і дві заглушки . На початку етапу та в кінці етапу петля самостраховки. Зверху закріплена подвійна вірьвка. Учасники повинні за допомогою цієї вірьовки навести собі крутопохилу переправу.Після спуску дюльфером учасники повинні розв’язати крутопохилу переправу. (За рахунок часу проходження етапу). 4.Спуск потерпілого Етап обладнаний перилами самостраховки, заглушкою, петлею зверху і контрольною лінією наприкінці етапу. Довжина етапу до 20 м. Етап проходиться за аналогією « Спуск потерпілого”, крім здвоєної мотузки і командної страховки. Потерпілий (ПЕРЕЛОМ ОБОХ РУК) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після закінчення роботи на етапі. Другий спускається по спортивному. 5.Підйом по схилу стримкістю більше 50* Контрольні лінії, ПС та ПСС на початку та в кінці етапу, 3 ППС. Довжина етапу до 20 м. 6. Рух маятником по вірьовці (2-3 рівень) Довжина етапу до 15м. Відстань до опори до 15 м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі., опора для організації маятника у вигляді дерева. Етап обладнано закріпленою на цільовому березі мотузкою (учасники повинні навести для себе перила), по якій учасники переходять з наведеним самостійно маятником зі своєю транспортною мотузкою. Після проходження етапу учасники повинні розв’язати закріплені з вихідної сторони етапу перила. Це входить у час проходження етапу. 7. Навісна переправа Довжина до 20м На початку та в кінці етапу локальна петля , поліспасті опори в вигляді дерев та контрольні лінії . Перший переходить з командною страховкою по суддівській переправі , далі команда організує подвійну переправу для переправи другого учасника. 8 Паралельні перила Довжина до 15 м На початку та в кінці етапу локальна петля та контрольні лінії Перший учасник долає етап з командною страховкою, після цього наводять перила (можна одинарні) і другий учасник долає етап 9. Круто похила переправа довжина етапу до 15 м. Зверху та знизу ПС, ПСС.зверху дві заглушки Перший спускається дюльфером. Зв’язка організує подвійну переправу для спуску другого, наявність супроводжуючої мотузки обов’язкова, вона повинна працювати! 10. Вогнище (1-3 рівень) (дрова команди, один листок паперу суддівський, сірники використовуються по-одному, кожний використаний сірник після першого 1бал,максимальний штраф на цьому етапі 20 балів) (2 рівень) 1. Підйом лазанням – спуск дюльфером. 1 учасник піднімається вільним лазанням з суддівською страховкою та нижньою командною. Етап обладнаний ПС, ПСС угорі та внизу, 2 заглушка вгорі, 2 ППС. 2. Паралельні мотузки Довжина до 12м. Етап обладнаний верхньою поручневою мотузкою; КЛ та опори на початку і наприкінці етапу. Команда перекидає кінець мотузки судді, який закріплює його карабінною удавкою(суддівським карабіном) і наводить нижню мотузку. Учасники долають етап зі своєю транспортною мотузкою. 3. Вертикальний маятник 20 балів На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі. Етап обладнаний також суддівським маятником. Транспорта мотузка для обох учасників обов’язкова. 4. Спуск по схилу 40 балів Етап обладнаний перилами самостраховки, заглушкою, петлею зверху і контрольною лінією наприкінці етапу. Довжина етапу до 20 м. 5. Підйом по схилу (див. 3 рівень) 6. Рух маятником по вірьовці (див. 3 рівень) 7. Навісна переправа Довжина до 20м. На початку та в кінці етапу локальна петля та контрольні лінії., поліспастна опора у вигляді заглушеного карабіну. Етап обладнаний одинарною мотузкою переправи, по якій учасник переходить зі своєю транспортною мотузкою та наводять перила страховки для другого учасника 8. Траверс схилу стримкістю більше 50*. Контрольні лінії ,ПС, ПСС. на початку та в кінці етапу, три проміжних гака. Довжина етапу до 25м. Всі ділянки горизонтальні. 9. Гаті -20 балів . 6 прольотів, одна жердина на двох. 10. Вогнище – 20 балів (див. 3 рівень)

Ответов - 39, стр: 1 2 All

dash: 3 рівень: Орієнтування в заданному напрямку: Вертикальний підйом - спуск по вертикальних перилах, Крутопохила переправа - спуск по вертикальних перилах, Навісна переправа, Підйом по схилу Орієнтування за легендою: Підйом потерпілого - спуск по вертикальних перилах, Крутопохила переправа - спуск по вертикальних перилах, Рух маятником по вірьовці, Спуск потерпілого Орієнтування за лінією: Підйом потерпілого - спуск по вертикальних перилах, Вертикальний підйом - спуск по вертикальних перилах, Паралельні перила, Крутопохила переправа вниз 2 рівень: Орієнтування в заданому напрямку: Спуск по схилу, Навісна переправа, Рух маятником по вірьовці, Вогнище Орієнтування за легендою: Спуск по схилу, Підйом по схилу, Паралельні перила, Вертикальний маятник Орієнтування за лінією: Підйом по схилу, Навісна переправа, Підйом лазінням - спуск по вертикальних перилах, Траверс схилу

dash: 1 стартова група: Заданка - Легенда - Лінія КЗ ЦТКТУМ ХОР - 1 (тренер Юрін О.В.) Едельвейс - 1 ст Едельвейс - 2 ст КЗ ЦТКТУМ ХОР - 3 (тренер Плохенко А.В.) Лукомор'є - 1 звязка (заданка), Блискавка (Петрашев-Акушева) - легенда, (Костакова - Нехорош) - линия Меридіан-1 мл Десант-1 мл Десант-Центр мл

dash: 2 стартова група: Легенда - Лінія - Заданка Крок Альтус-1 ст Альтус-2 ст Десант-1 ст Центр (Носков-Клименко) - легенда; Оболтусята-2 (Мартинов-Шитова) - Лінія; Центр (Левченко-Микитенко) - Заданка Альтус-1 мл Едельвейс-1 мл Оболтусята-Л мл


dash: 3 стартова група: Лінія - Заданка - Легенда Меридіан - 1 ст Екстремали ст КЗ ЦТКТУМ ХОР збірна (Гевко-Глибчук) - лінія, (Чекалдін-Буцула) - заданка, (Горшкова-Плохенко) - легенда Оболтусята ст Меридіан 2 мл - лінія, Сєвєрянє (Мінашкіна-Крікотенко) - заданка, (Оніденко-Попов) - легенда Екстремали мл Оболтусята-1 мл Мавпи

Михаил: Уточните пожалуйста в какой части Балабановского леса будет даваться старт?

trovlad: Как обычно, возле Кроковско-альтусовской поляны

trovlad: Увага керівників команд! Нижче перелік етапів, які Ви судете і відповідно наводете, якщо є проблема зі спорядженням, його можна отримати в Центрі. Підйом потерпілого Гладка О.В. Підйом по вертикальним перилам, вертикальний маятниик Носков та К Крутопохила вгору Носков П. та К Крутопохила вниз Іванов М.О. Спуск потерпілого, спуск 2 рівня- Шилова Н.І Підйом по схилу 1-3 рівень Вагіна Ю.В. Рух маятником по мотузці 1-3 рівень навісна 2 рівняМартинов С.В Зайкін О.В. Навісна 1 рівень Пушкаренко В. Паралельні мотузки 2-3 уровень Безпалий М.А. Навісна 3 уровень Паралельні 1 рівень(той же самий етап) Мезінов О.А. Спуск 1уровень, спуск-траверс Овсяннікова О.В Траверс 1-2 рівень Гирча та К Гаті Павлішин М.М(етап буде обладнано) Підйом лазання -дюльфер Левченко І.О. Вогнище Братухін С

trovlad: Легенда на всіх рівнях буде починатися так: Зі старту у вас є вибір – або пройти етапи які видно зі старту, або зразу йти легендою, а етапи залишити на фініш…..

НикАндр: На 2-3 рівнях повторюються технічні етапи на різних варіантах орієнтування, то чи потрібно повторно брати етап, якщо його вже взяла попередня звязка ( тобто, чи підуть за повторне взяття етапу позитивні бали)?

trovlad: НикАндр пишет: На 2-3 рівнях повторюються технічні етапи на різних варіантах орієнтування, то чи потрібно повторно брати етап, якщо його вже взяла попередня звязка ( тобто, чи підуть за повторне взяття етапу позитивні бали)? В Умовах є відповідь на Ваше питання,(при чом тут що проходила чи не проходила інша звязка, у кожної звязки своя дистанція

oleg01121972: Шановний головний суддя змагань, та ГСК я прошу анулювати всі штрафи – всіх зв'язок на етапі навісна 2 рівня, оскільки суддя цього етапу вимагав проходження цього етапу не у відповідності до Умов: вимагав командну страховку для першого учасника, а згідно умов потрібна була тільки транспортна, через це деяким зв’язкам ставився штраф, який не мав бути місця – відсутність командної страховки,. страховка без рукавиць (як наприклад у зв’язці Кириленко, Біла). Через те що деякі зв’язки вже починали рух і суддя їх зупиняв і заставляв зробити командну страховку (а цей час ніде не фіксувався скільки команді потрібно було додуматися як виконати необумовлену вимогу судді, проходженням даного етапу згідно Умов, якими вони готувалися до змагань і зв’язки через цю причину не встигали пройти даний етап. Суддя буде говорити, що запуталися мотузки, не вірно був зроблений самоскид і т.д., але це все через те що командам потрібно було перероблювати, перестібувати мотузки і на це йшов час і а в деякий зв'язок через виконання не обснованих вимог судді етапу запутались мотузки …. Головний суддя та ГСК може не розділити мою думку і це їх право, я не навів пункти правил і т.д. А в мене запитання, що в Миколаївській області немає жодної зв’язки, яка би не пройшла навісну з наведенням фалу (2 рівень) за 10 хв??????? Чи ми не підготували зв’язки пройти етап навісна 2 рівня, чи якось етап не так судився?

oleg01121972: Я вибачаюсь, за свою поведінку (висловлювання) після фінішу «Естафети зв'язок».

oleg01121972: Допущена математична помилка у загальній сумі набраних балів Геворгян - Матей (Меридіан мл) на 100 балів повинно бути більше і в командному заліку зв'язок (мл) не врахували бали однієї зв’язки..

trovlad: oleg01121972 пишет: Допущена математична помилка у загальній сумі набраних балів Геворгян - Матей (Меридіан мл) на 100 балів повинно бути більше і в командному заліку зв'язок (мл) не врахували бали однієї зв’язки.. Не побачив помилки на 100 балів, є тільки на 40 ....Я не знаю , який Ви протокол дивитися, в тому що в групі результати всіх звязок .oleg01121972 пишет: А в мене запитання, що в Миколаївській області немає жодної зв’язки, яка би не пройшла навісну з наведенням фалу (2 рівень) за 10 хв??????? Чи ми не підготували зв’язки пройти етап навісна 2 рівня, чи якось етап не так судився? Ви не узагальнюйте всю Миколаївську область, етап йшли всього 5 звязок, і якщо за 10 хвилин не змогли переробити транспортну мотузку на командну ПРИ ПОМИЛКОВІЙ ВИМОЗІ СУДДІ, то ми не змогли підготувати звязки нормально

trovlad: oleg01121972 пишет: Головний суддя та ГСК може не розділити мою думку і це їх право, я не навів пункти правил і т.д. Головний суддя може розділяти може не розділяти, але він діє по документам

dash: oleg01121972 пишет: у загальній сумі набраних балів Геворгян - Матей (Меридіан мл) на 100 балів повинно бути більше Олег Анатоійович, читаємо Умови: "Бали за етап команда отримує тільки в випадку, якщо його подолав хоча б один учасник." Ваша звязка не подолала етап "Вертикальний підйом - дюльфер", тому не отримала балів за цій етап.

oleg01121972: Головний суддя змагань: учасник Геворгян Тігран пройшов вертикальний підйом і спустився по вертикальним перилам, тільки забув повісти вертикальний підйом для Матей Тетяни і ви особисто сказали судді їх тримали 18 хв., а ще інші судді йому робили пропозицію піднятися по свойому дюльферу на верх і зробити вертикальні перила для Матей Тетяни. Але він це не робив і так простояли вони 18хв. І вмію читати Умови і ця зв’язка виконала Умови, щоб зарахувати бали за етап: один учасник (Тігран) пройшов етап: і вертикальний підйом і вертикальний спуск. Чи ми по різному розуміємо, як зараховується проходження етапу,?. Чи ви теж будете мати свою думку як суддя не етапі навісна 2 рівня? Це мені починає не подобатись відношення, я вже не кажу як до мене, а до моїх дітей, чим вони завинили?

trovlad: oleg01121972 пишет: е мені починає не подобатись відношення, я вже не кажу як до мене, а до моїх дітей, чим вони завинили? Як правило, до людини ставляться так . як вона заслужила-.... Що на навісній тільки у Вашої звязки вимагали страховку чи у всіх? Чи Ви як суддя ніколи не помилялись?....... Доречи я б на Вашому місці попросив вибачення у Зайкіна, бо помилку допустив не він Що стосується підйому, то якщо Ви уважно читаєте, то я так і написав: trovlad пишет: Не побачив помилки на 100 балів, є тільки на 40 ....

dash: oleg01121972 пишет: Це мені починає не подобатись відношення, я вже не кажу як до мене, а до моїх дітей, чим вони завинили? Не дивлячись на якесь там відношення до Ваших учасників, розібравшись в ситуації з Вашою звязкою, внесени зміни в результат звязки Геворгян - Матей. Їм зараховано проходження етапу та збільшен штраф за непроходження учасника. Головний секретар особисто просить вибачення за недостатню увагу до Вашої команди, адже невірно зарахованний результат дійсно суттєво вплинув на результат звязки.



полная версия страницы