Форум » Першість Центру » Техніка зв'язок (старші) 2018 » Ответить

Техніка зв'язок (старші) 2018

martynov_serrg: Умови командно-зв’язочної техніки. Старша група. 28 січня 2018 року. ЗОШ № 42. Жеребкування 25 січня в 11.00. У заявці від кожної команди повинен бути вказаний дорослий суддя. Показ дистанції о 9.00. Старт першої команди о 9.30. Вхід в зал тільки у змінному взутті. Зв`язки, які складаються з двох учасників молодшого віку та зв`язки дорослих сплачують стартовий внесок в розмірі 20 гривень. Звязки дорослих звільняються від оплати стартового внеску за умови участі у суддівстві. Із вдячністю буде сприйнятий благодійний внесок на розвиток залу у розмірі 5гривень зі зв`язки Загальні положення. Команда може ділитися на три зв’язки по два учасника чи дві зв`язки по три учасника, які стартують одночасно з двох (або з одного) стартових кіл та автономно працюють на дистанції. Склад зв'язок під час дистанції не змінюється. Позитивні бали, набрані звязкою-трійкою, зараховуються з коефіціентом «1,4». Кожна зв’язка може обрати для проходження етапи, що мають різну складність, виражену в балах. Один і той же етап (будь-яким варіантом, якщо він є) зв’язка може пройти лише один раз. На одному і тому ж ПС (за виключенням ПС 1-4, де може працювати дві зв’язки) не може одночасно працювати більше однієї зв’язки. На етапах, які розташовані один над одним, учасник не може працювати під іншим учасником. Передавати спорядження та міняти його можна лише в стартових колах. Позитивні бали за проходження етапу зв’язка отримує лише у випадку його проходження хоча б одним учасником. Початок роботи на етапі є підставою для зарахування штрафних балів за етап (в тому числі за його непроходження). Результат зв’язки може бути від’ємним. Транспортування вантажу - згідно Настанов. Там, де вказано «згідно Умов» - дозволяється. Виконання системи «самоскиду» є обов’язковим. При втраті більше двох основних мотузок зв’язка припиняє роботу на дистанції. Неповні команди будуть об’єднуватися примусово. Заданий час роботи на дистанції – 25 хв. По закінченню ЗЧ штрафується лише те спорядження, яке залишається на суддівському обладнанні. Зв’язка, яка закінчила роботу на етапі, може фінішувати на будь-якому ПС або за КЛ етапу. При цьому її спорядження, яке знаходиться на цьому ж ПС не штрафується. Підведення підсумків. Результат зв’язки – сума набраних балів мінус штрафні бали. Вищі місця посідають зв’язки, які набрали більшу суму балів. У випадку однакового результату, вище місце у зв’язки, яка має менше штрафних балів. Якщо і цей показник однаковий – за меншим часом роботи на дистанції. Результат команди – сума набраних зв’язками балів. Вищі місця посідають команди з більшою сумою балів. При рівності балів вище місце отримує команда, що має більш високий результат зв’язки. Перелік етапів. ПС 1 – ПС 2. Обладнання: ПС 1 (внизу)– 3 ВО, ПСП; ПС 2 (вгорі)– 4 ПО,ПСП. На етапах 1 та 3 – одна спільна СС. 1. Підйом лазінням. 40 б. Довжина етапу 6 м. Обладнання: ВД – ПС 1, ДП – 2 ППС, обмежувальні лінії, СС для першого учасника, ЦД – ПС 2. 2. Підйом лазінням. 55 б. Довжина етапу – 8 м. Обладнання: ВД – ПС 1, ДП – 3 ППС, обмежувальні лінії, СС для першого учасника, ЦД – ПС 2. 3. Підйом –спуск потерпілого. 130 б. Довжина етапу – 6 м. Обладнання: ВД, ЦД – ПС 1, ДП - СС для першого учасника та потерпілого. Перший учасник підіймається лазінням з СС. Підйом потерпілого будь-яким поліспастом. Вгорі, після постановки на ПСС в ПС 2, зміна потерпілого. Травма потерпілих – перелом обох рук. Другому на спуску потрібна КС. Учасники стають потерпілими тільки під час руху по етапу. 4. Спуск вертикальними перилами. 35 б. Довжина етапу 6 м. ВД – ПС 2, ЦД – ПС 1. 5. Крутопохила переправа вниз. 50 б. Довжина етапу – 11 м. Обладнання: ВД – ПС 2, ЦД – ПО, ПСС, КЛ. Перший учасник спускається вертикальними перилами. Для інших учасників потрібні командні перила крутопохилої, верхня КС та транспортна мотузка (для останнього). ПС 3 – ПС 4. Обладнання: ПС 3 (внизу) – ПСП, 2 ВО; ПС 4 (вгорі) – ПСП, 2 ПО. 6. Підйом по ШТО. 55 б. Довжина етапу 6 м. Обладнання: ВД – ПС 3, ДП – 2 ППС, СС для першого учасника, ЦД – ПС 4. 7. Спуск вертикальними перилами. 35 б. Довжина етапу 6 м. ВД – ПС 4, ЦД – ПС 3. 8. Крутопохила переправа вниз. 50 б. Довжина етапу – 11 м. Обладнання: ВД – ПС 4, ЦД – ПО, ПСС, КЛ. Перший учасник спускається вертикальними перилами. Для інших учасників потрібні командні перила крутопохилої, верхня КС та транспортна мотузка (для останнього). 9а. Траверс. 50 б. Довжина етапу – 10 м. Обладнання: ВД – ПС 2, ДП – 1 ППС, СПС (обов’язкова для всіх учасників), ЦД – ПС 4. (Можливе проходження етапу у зворотньому напрямку). 9б. Траверс. 20 б. Довжина етапу – 10 м. Обладнання: ВД – ПС 2, ДП – СП, ЦД – ПС 4. (Можливе проходження етапу у зворотньому напрямку). 10. Траверс по ШТО. 65 б. Довжина етапу – 8,5 м. Обладнання: ВД – ПС 1, ДП – 2 ППС, обмежувальні лінії, ЦД – ПС 3. (Можливе проходження етапу у зворотньому напрямку). 11. Підйом – спуск вертикальними перилами. 70 б. Довжина етапу – 6 м. Обладнання: внизу – ПСС, ВО; ДП підйому – СП, СС для першого учасника; вгорі – ВО (труба). 12. Контест. 130 б. Довжина етапу – 48 м. Обладнання: ВО, СП, СС. Кожен учасник повинен пройти не меньше 12 м. Підлога під час руху - за обмеженням, за винятком моменту зміни учасників. Учасники самі видають контестну мотузку. Після закінчення мотузки останній учасник спускається по суддівським ВП з с/с. Етап зараховується, якщо пройдена вся мотузка. 13. Крутопохила переправа вгору – спуск по ВП. 75 б. Довжина підйому – 12 м, довжина спуску – 5 м. Обладнання: ВД – ВО, КЛ; ДП підйому – СП, СС для першого учасника; між підетапами – ПСП, 2 ЗСК; ЦД – ВО. 14. Підйом по ВП – переправа по мотузці з перилами – спуск по ВП. 60 б. Довжина етапів – 3 + 9 + 3 м, до точки кріплення маятникової мотузки – 6 м. Обладнання: ВД – ВО, ДП підйому – СП; між підетапами – ПО (ЗСК), ПСС; ДП переправи – СПС, нижні СП; між підетапами – ПО (ЗСК), ПСС, ЗСК; ДП спуску – СП, ЦД – ВО. Перший учасник рухається за допомогою горизонтального маятнику з КС. Для інших учасників потрібні верхні командні перила та СПС. 15 а. Траверс. 60 б. Довжина етапу – 10 м. Обладнання: ВД – КЛ, підвідні СП підйому, ПСП, ЗСК; ДП – 4 ППС, СПС (обов’язкова для всіх учасників), ЦД – ПСП, ЗСК, відвідні СП спуску, КЛ. (Можливе проходження етапу у зворотньому напрямку). 15 б. Траверс. 30 б. Довжина етапу – 10 м. Обладнання: ВД – підвідні СП підйому, ПСП, ДП – СП; ЦД – ПСП, відвідні СП спуску. (Можливе проходження етапу у зворотньому напрямку). 16 а. Траверс. 40 б. Довжина етапу – 10 м. Обладнання: ВД – КЛ, ПСП, ЗСК; ДП – 4 ППС, обмежувальні лінії; ЦД – ПСП, ЗСК, КЛ. (Можливе проходження етапу у зворотньому напрямку). 16 б. Траверс. 20 б. Довжина етапу – 10 м. Обладнання: ВД – КЛ, ПСП; ДП – СП; ЦД – ПСП, КЛ. (Можливе проходження етапу у зворотньому напрямку). Всі етапи траверсів у всіх варіантах горизонтальні, СП на проміжних точках закріплені жорстко. 17 Навісна переправа з самонаведенням. 80 б. Довжина етапу – 12 м. Обладнання: ВД, ЦД – КЛ, ПО, ЛО (висота ПО над підлогою – біля 2 м). 1 учасник закріплює перила на ЦД, після чого повертається на ВД і зв’язка починає роботу на етапі. 18 Горизонтальний маятник. 30 б. Довжина етапу – 12 м, відстань до точки кріплення маятникової мотузки – 8 м. Обладнання: ВД – ЛО, ЗСК для маятникової мотузки, КЛ; ДП – СП; ЦД – КЛ, ЛО. 19 Вертикальний маятник. 10 б. Довжина етапу – 12 м (між опорами). Обладнання: ВД, ЦД – ЛО, КЛ. 20 Вузли. По 2 бали за вузол. Зв’язка в’яже всі вузли з Настанов зі свого спорядження з основних мотузок, крім схоплюючих та вузлів для зв’язування мотузок різного діаметру. Учасники можуть в'язати вузли в будь-який ч

Ответов - 54, стр: 1 2 3 All



полная версия страницы