Форум » Першість Центру » Техніка зв'язок (молодші) 2017 » Ответить

Техніка зв'язок (молодші) 2017

Валентина: Умови змагань МОЦТКЄ УМ. Тур: Техніка зв'язок (молодша група) Місце проведення: СЗОШ № 30. (м.Миколаїв, вул. Квітнева 50) Дата проведення: 24 грудня 2017 року Загальні положення: На обидвах класах учасники працюють з безперервною стаховкою, стоячии на умовних берегах(конструкціях), або працюючи на ділянці перешкоди. Будь-яке торкання підлоги на СС, або КС – штраф- опора за обмеженням. Рух учасника по підлозі БЕЗ страховки (навіть якщо є судійська)- порушення умов. На етапах підлога не являеється обмежувальною лінією , крім етапу вертикальний підйом на 2-му класі. Фотографії конструкцій та спортивної зали у группі https://www.facebook.com/nikturcentr Виконання системи “самоскиду” є обов’язковим. Є дістанції двох класів. Зв'язки подають заявки із зазначеним класом дистанції.. Для зв'язок, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ, вони йдуть на етап «Вузли» та фінішують , на СС можна не ставати. Підведення підсумків. Результат зв΄язки – сума часу проходження дистанції та штрафних балів, отриманих на неї. Спочатку посідають місця ті зв'язки, що пройшли 2 клас, потім - 1 клас. Після них - зв'язки, які не вклалися в КЧ – 2, 1 на другому класі, потім – в КЧ- 2, 1 на першому класі. Загальний командний результат підраховується по сумі балів (бали зворотно пропорціональні занятому місцю) зв'язок. 1 клас. До старту учасники стають на СС в ПСС. 1.Підйом по спортивному. ВД: НЗ-ПСС. ДП: СП. ЦД: НЗ- ПСС. Довж.: 5 м. 2.Траверс. ВД: НЗ-ПСС. ДП: СП (жорстко закріпленні). ЦД:НЗ-ПСС. Довж.: 6 м. 3.Спуск по спортивному. ВД: НЗ-ПСС, ЗСК. ЦД: НЗ-ПСС. Довж.: 5 м. 4.Навесна переправа. ВД: НЗ- ПСС, ЛО. ДП: СП. ЦД: НЗ- ПСС, ЛО. Довж.: 11 м. 5.Колода. ВД: НЗ- ПСС,ЛО. ДП:СП. ЦД: БЗ- КЛ,ЛО. Довж.: 12 м. 6.Вузли. По 2 рiзнi вузли з кожної группи. Кожен учасник повинен зав’язати 6 вузлів (по 1 з кожної групи). Діаметр мотузки будь-який. Обладнання на ЦД етапу співпадає з обладнанням на ВД наступного етапу. 2 клас. До старту учасники стаюсь на СС. 1.Траверс. ВД: НЗ-ПСС, ЗСК. ДП: 2ППС. ЦД: НЗ- ПС,ПСС. Довж.: 9 м. 2. Вертикальний підйом. ВД: НЗ- ПС,ПСС. ДП: СП для першого. СС для першого. ЦД: НЗ- ПС,ПСС Довж.: 6 м. Мотузка вертикального підйома знаходиться на відстані метру-півтора від конструкціі, на якій стоять учасники. Її кінець закріплен буде на ВД. (фото у группі). 3.Навесна переправа. ВД:НЗ-ПС, ПСС. ДП: СП. ЦД: НЗ- ПС,ПСС, ЗСК. Довж.: 9 м. 4. Крутопохила переправа вниз. ВД: НЗ- ПС,ПСС, ЗСК. ДП: СП. ЦД: НЗ-ПСС, ЗСК. (стягуюча мотузка для 2-го учасника не потрібна) Довж.: 13 м. 5. Спуск по спортивному. ВД: НЗ-ПСС,ЗСК. ЦД: БЗ. КЛ. Довж.: 10 м. 6. Вузли. По 2 рiзнi вузли з кожної группи з основної мотузки. Кожен учасник повинен зав’язати 6 вузлів (по 1 з кожної групи) Обладнання на ЦД етапу співпадає з обладнанням на ВД наступного етапу.

Ответов - 45, стр: 1 2 3 All

elena: На этапах спуск и подъем по спортивному уастник движется по скамейке или нет?

Валентина: elena пишет: На этапах спуск и подъем по спортивному уастник движется по скамейке или нет? Да, по скамейкам

НикАндр: 1. "Конструкції" - це захисний каркас над системою опалення вздовж стіни (на фото зеленим кольором), я правильно розумію? 2. 2 клас Валентина пишет: Вертикальний підйом. ВД: НЗ- ПС,ПСС. ДП: СП для першого. СС для першого. ЦД: НЗ- ПС,ПСС На ЦД буде ЗСК чи крюк для кріплення перил для другого учасника? 3. Після яких етапів на 1 та 2 класах буде КЧ 1 та КЧ 2?


Валентина: НикАндр пишет: 1. "Конструкції" - це захисний каркас над системою опалення вздовж стіни (на фото зеленим кольором), я правильно розумію? Так НикАндр пишет: На ЦД буде ЗСК чи крюк для кріплення перил для другого учасника? Буде ЗСК. НикАндр пишет: 3. Після яких етапів на 1 та 2 класах буде КЧ 1 та КЧ 2? Часові межі, в тому числі ПКЧ скажу протягом тижня.

НикАндр: Чи дозволяє дана дистанція 2 класу проходити її "сквозняком" (принаймні якусь її частину)?

Валентина: НикАндр пишет: Чи дозволяє дана дистанція 2 класу проходити її "сквозняком" (принаймні якусь її частину)? Транспортування учасника через етап/декілька етапів заборонено.

НикАндр: Валентина пишет: Транспортування учасника через етап/декілька етапів заборонено. На якій підставі?

Валентина: НикАндр пишет: На якій підставі? Транспортна мотузка виконує функцію підтягування одного учасника до іншого для надання допомоги в разі необхідності. Якщо один учасник траспортує іншого находячись внизу (під вертикальним підйомом), то дотягне він "постраждалого" на навесній тільки до ППС, а не до себе. Страхувати учасника через етап можна, а траспортувати ні. Моє рішення ще може змінить голвний суддя, але я вважаю так.

НикАндр: Прошу залишити це питання на розгляд головного судді

trovlad: Валентина пишет: Страхувати учасника через етап можна, а траспортувати ні. Моє рішення ще може змінить голвний суддя, але я вважаю так. ТАк в нас так завжди і було

Баранова Олена: І клас ПСС вантажні? ЛО на етапах навісна та колода це опора чи петля? На етапі вузли є опора? Вузол можна розвязати після того як здав судді? Чи потрібно показати всі 12 вузлів після фінішу звязки?

Валентина: Баранова Олена пишет: І клас ПСС вантажні? так ЛО на етапах навісна та колода це опора чи петля? петля На етапі вузли є опора? так Вузол можна розвязати після того як здав судді? Чи потрібно показати всі 12 вузлів після фінішу звязки? Можна зaв'язати, показати, розв'язати i в'язати далi. Нi.

Валентина: Контрольний час дистанцій 1 клас ПКЧ 1 - 8 хвилин після спуску ПКЧ 2 - 11 хвилин після нависної ПКЧ 3 - 13 хвилин після колоди 2 клас ПКЧ1 - 11 хвилин після нависної ПКЧ2 - 22 хвилини після спуску

носков: первый или второй участник на траверсе может идти с грузом?

Валентина: носков пишет: первый или второй участник на траверсе может идти с грузом? нi

oleg01121972: Скільки прольотів траверсу на 1 класі?

НикАндр: Розмістіть, будь ласка, фото дистанції 1 класу.

Нина: Валентина пишет: Предварительные времена 1 класс ПКЧ 1 - 5 минут после спуска ПКЧ 2 - 9 минут после бревна КЧ - 12 минут 2 класс ПКЧ1 - 3 минуты после траверса ПКЧ2 - 11 минут после навесной ПКЧ 3- 19 минут после спуска КЧ - 22 минуты Если дистанции 1 и 2 класса будут работать независимо друг от друга - просьба увеличить контрольные времена для 1 класса хотя бы на 2 минуты. При стартовом интервале в 7 минут мы сможем пропустить 40 связок до трёх часов дня. 5 минут для малышей первого года, даже сильных и быстрых, слишком мало. И ещё просьба в конце сделать не КЧ, а ЗЧ. Малыш может просто не успеть сказать стоп и его снимут со всей дистанции.

Валентина: Нина пишет: Если дистанции 1 и 2 класса будут работать независимо друг от друга - просьба увеличить контрольные времена для 1 класса хотя бы на 2 минуты. При стартовом интервале в 7 минут мы сможем пропустить 40 связок до трёх часов дня. 5 минут для малышей первого года, даже сильных и быстрых, слишком мало. И ещё просьба в конце сделать не КЧ, а ЗЧ. Малыш может просто не успеть сказать стоп и его снимут со всей дистанции. ПКЧ змінені, КЧ після вузлів немає.

Валентина: oleg01121972 пишет: Скільки прольотів траверсу на 1 класі? 5



полная версия страницы