Форум » Першість Центру » тур звязки Б » Ответить

тур звязки Б

trovlad: Зв’язочна техніка групи “Б” ЗОШ №48 24. 01. 10 Жеребкування 21. 01. 10 об 11.00 Підведення підсумків Для зв’язок, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ і вони уходять на етап вузли. Для цих зв'язок час на етапі вузли відсікається окремо, та додається до ЗЧ дистанції. Спочатку займають місця ті зв’язки, що пройшли варіант №1, потім - №2, після них – зв’язки, які не вклалися в КЧ і пішли на скорочену дистанцію, без врахування варіанта в залежності від кількості пройдених етапів. Загальний командний результат підраховується по сумі місць зв’язок. Загальне положення 1.Показ дистанції о 9.00, старт першої команди о 9.30. 2.Дистанція може бути пройдена двома варіантами. За власним бажанням зв’язка обирає варіант дистанції №1 (1 клас) чи №2 ( 2 клас) і подає його у заявці. Після жеребкування учасники не можуть міняти обраний варіант. Перелік етапів та їх обладнання 1.Підйом спортивним способом (6 м, кут нахилу 55˚): Обладнання: №1с/н: лавка, ППС, внизу КЛ та пункт страховки, вгорі ПСС та заглушений карабін. №2: лавка, перила підйому, внизу КЛ, вгорі ПСС. 2.Спуск спортивним способом (6 м): обидва учасники спускаються по перилам зі схоплюючим або спусковим приладом. Обладнання: №1 с/н:лавка, вгорі ПСС та заглушка, внизу КЛ. №2: лавка, перила спуску, вгорі ПСС, внизу КЛ. КЧ 1 3.Переправа по колоді (12 м): етап проходиться з транспортною вірьовкою. Обладнання: №1: с/н КЛ, ПСС та ПС на обох сторонах. Наведення перил для другого учасника обов’язкове. №2: КЛ, ПСС та ПС на обох сторонах, суддівські перила. 4.Навісна переправа: етап проходиться з транспортною вірьовкою. Обладнання: КЛ, ПСС та ПС на обох сторонах. №1: 14 м №2: 12 м КЧ 2 5.Паралелі: Обладнання: верхня та нижня перильні вірьовки, КЛ, ПСС та ПС на обох сторонах. №1: (20 м) №2: (14 м) 6. №1: Лазання (7 м) - етап проходиться з командною страховкою. Обладнання: ПСС і ПС внизу та вгорі етапу, суддівська страховка для обох учасників. №2: Траверс схилу с/н (15 м) Обладнання: ПС та ПСС на обох сторонах етапу, 4ППС. 7.№1: Спуск дюльфером с/н (7м) – учасники спускаються з командною страховкою. Обладнання: суддівська страховка, ПСС і ПС зверху і внизу етапу, заглушка. №2 Купини 8. №1: Траверс схилу с/н (14 м) Обладнання: ПС та ПСС на обох сторонах етапу, 4ППС, ПЗЧ - Вузли: зв’язка повинна зав’язати з свого спорядження Спеціальні вузли: вузол УІАА, вузол Гарда, стремено, рифовий, контрольний вузол.

Ответов - 25, стр: 1 2 All

nikandrbes@rambler.r: 1. Кількість ППС на етапі "Підйом спортивним способом"? 2.Перший учасник на етапі "Підйом спортивним способом" може транспортувати збухтовану мотузку? 3.Чи може перший учасник, який проходить етап "Підйом спортивним способом", або етап "Лазання", чи етап "Переправа по колоді" з командною страховкою, витягувати за собою мотузку, другий кінець якої закріплений на вихідній стороні етапа? 4.Траверс та паралелі горизонтальні? 5.В якому вигляді транспортуються мотузки між етапами (збухтовані чи ні)? 6.Чи потрібно збухтовувати мотузку для транспортування по етапу "Траверс схилу з с/н"? 7.Етап "Паралелі" проходиться з транспортною мотузкою? Якщо так , тоді навіщо етап обладнаний ПС? 8.Чи дозволяється використання прусіка з подвійним провідником?

trovlad: . Кількість ППС на етапі "Підйом спортивним способом"? Один 2.Перший учасник на етапі "Підйом спортивним способом" може транспортувати збухтовану мотузку? Читайте Настанови3.Чи може перший учасник, який проходить етап "Підйом спортивним способом", або етап "Лазання", чи етап "Переправа по колоді" з командною страховкою, витягувати за собою мотузку, другий кінець якої закріплений на вихідній стороні етапа? Може4.Траверс та паралелі горизонтальні? Так 5.В якому вигляді транспортуються мотузки між етапами (збухтовані чи ні)? Мотузки не повинні волочитися по полу 6.Чи потрібно збухтовувати мотузку для транспортування по етапу "Траверс схилу з с/н"? Мотузки не повинні волочитися по полу 7.Етап "Паралелі" проходиться з транспортною мотузкою? Якщо так , тоді навіщо етап обладнаний ПС? Щоб було про що питати8.Чи дозволяється використання прусіка з подвійним провідником? Так

trovlad: . Кількість ППС на етапі "Підйом спортивним способом"? Один 2.Перший учасник на етапі "Підйом спортивним способом" може транспортувати збухтовану мотузку? Читайте Настанови3.Чи може перший учасник, який проходить етап "Підйом спортивним способом", або етап "Лазання", чи етап "Переправа по колоді" з командною страховкою, витягувати за собою мотузку, другий кінець якої закріплений на вихідній стороні етапа? Може4.Траверс та паралелі горизонтальні? Так 5.В якому вигляді транспортуються мотузки між етапами (збухтовані чи ні)? Мотузки не повинні волочитися по полу 6.Чи потрібно збухтовувати мотузку для транспортування по етапу "Траверс схилу з с/н"? Мотузки не повинні волочитися по полу 7.Етап "Паралелі" проходиться з транспортною мотузкою? Якщо так , тоді навіщо етап обладнаний ПС? Щоб було про що питати8.Чи дозволяється використання прусіка з подвійним провідником? Так


elena: 1.Спуск спортивным способом «по перилам со схватывающим или спусковым» – это означает, что на этом этапе спусковое заменяет схватывающий? 2.Траверс с/н – Крутизна склона? 3.Лазанье – есть ли ППС и сколько (не указано в оборудовании)? 4.Дюльфер с\н – в оборудовании только судейская страховка и 1 заглушка – так надо ли наводить перила? 5.Этап кочки–условия прохождения (обязательно 1-я и последняя, обязат. все, произвольный порядок и т.д.)???

pvu_ks: Здравствуйте. Возможно получить на электронку (см. профиль) полную информацию: условия, схемы, фото и т.д.? Спасибо.

nikturcentr: Умови опубліковані тут, схеми ми не малюємо, фото - спитаю у начальника задистанції та господарів залу

trovlad: Умови та загальну схему вислали за Вашою адресою

Нина: 1. Возможен спуск со схватывающим или со спусковым устройством с командной страховкой. 2. Траверс 1 варианта - над пропастью, второго - меньше 50 градусов. 3. На лазанье ППС нет. 4. Дюльфер с/н 2 заглушки сверху. 5. На этапе кочки порядок прохождения произвольный.

trovlad: Нина пишет: 1. Возможен спуск со схватывающим или со спусковым устройством с командной страховкой. 2. Траверс 1 варианта - над пропастью, второго - меньше 50 градусов. 3. На лазанье ППС нет. 4. Дюльфер с/н 2 заглушки сверху. 5. На этапе кочки порядок прохождения произвольный. Для тих, хто не зрозумів, це відповідь начальника дистанції на питання Олени

PlBC: А можна и нам общую схему? (КСО "Суворовец" http://suvorovets.ks.ua/ mailto:plokhenko@selena.net.ua)

pvu_ks: Спасибо, получил.

nikandrbes@rambler.r: Чи потрібно наводити верхню командну страховку (перила) на навісній переправі для другого учасника?

Нина: nikandrbes@rambler.r пишет: Чи потрібно наводити верхню командну страховку (перила) на навісній переправі для другого учасника?[/quotе] Не надо

Ivanov: 1.Навесная здвоеная или раздельная? 2.Есть ли на лазаньи промежуточные крюки?

Ivanov: 3.Когда будут времена на дистанцыи (КВ)?

dash: Можно ли использовать один узел для вязки другого?

Nikandr: Для наведення перил на етапі "Переправа по колоді" заглушка чи опора?

trovlad: Ivanov пишет: Есть ли на лазаньи промежуточные крюки? Вже двічи відповідали, що не має

nikturcentr: Ivanov пишет: .Навесная здвоеная или раздельная? навісна подвоєна

nikturcentr: Nikandr пишет: Для наведення перил на етапі "Переправа по колоді" заглушка чи опора? Заглушка



полная версия страницы