Форум » Першість Центру » командна смуга - 2021 » Ответить

командна смуга - 2021

elena: Умови дистанції командна смуга перешкод (за посиланням click herehttps://cutt.ly/KbBrOOi - умови зі схемами) Змагання проводяться 30.05.2021 року в лісовому масиві “Балабанівський ліс”, старт перших команд - планується о 10:00 годині. Жеребкування 27.05.2021 об 11:00 год. З 18.05.2021 - тренування на місці змагань (кар’єр, колишня “труба” або “ручей”, відома ще як “місце Альтусів”) - ЗАБОРОНЕНО! Кожна команда (крім заявлених на 1 клас складності) - надає одного суддю, який допомагатиме в облаштуванні дистанції та суддівстві (прізвище судді зазначити в заявці). Жеребкування відбувається по групах, - в першій групі команди, які посідають місця в загальному заліку Першості з 1 по 4. Змагання відбуваються в двох групах (А, Б). Групу, в якій планує виступати команда необхідно зазначити в заявці до початку жеребкування (клас дистанції заявляти НЕ потрібно). Команди групи А змагаються на дистанціях ІІ - IV класів. Команди групи Б - на дистанції І класу складності. Підведення підсумків: Вищі місця посідають команди, які пройшли більш високий клас. Серед команд, які пройшли однаковий клас місця розподіляються згідно результату. При рівності - вище місце посідає команда, що має менше технічних штрафів, а при рівності і цього показника - перевагу має команда, яка пройшла дистанцію з вищою бальною оцінкою. Команди, які заявились в групу А і не набрали дистанцію ІІ класу складності - посідають місця після команд групи Б, що фінішували. Попередні умови дистанції групи Б: Лінійна дистанція І класу складності. Кількість етапів - 5 + 1 спецзавдання, з них етапи найвищої складності - 1А, протяжність дистанції до 300 м спуск по схилу (1А), 12 м - по суддівських перилах: на початку етапу - підвідні перила самостраховки, в кінці етапу - контрольна лінія; підйом по схилу (1А), 20 м - по суддівських перилах: початок та кінець етапу - безпечна зона (контрольні лінії); навісна переправа (1А), до 12 м - по суддівських перилах, команда організовує транспортну мотузку для подолання етапу, початок та кінець етапу - безпечна зона (контрольні лінії); переправа по вірьовці з перилами (1А), до 14 м - по суддівських перилах, початок та кінець етапу - безпечна зона (контрольні лінії), учасники організовують транспортну мотузку для проходження етапу, вихідна ділянка суміщена з цільовою ділянкою навісної переправи; рух по купинах (1А): імітація проходження заболоченої ділянки; спецзавдання в’язання вузлів (1А): учасник може зав'язати лише ОДИН вузол, по ситуаціях, обладнання суддівське: № 1: є дві мотузки, які необхідно з’єднати без карабінів; № 2: на перильній мотузці є пошкоджена ділянка - необхідно її виключити, щоб можна було працювати з мотузкою далі; № 3: необхідно закріпити перила для спуску без карабінів; Попередні умови дистанції групи А: Дистанція складається з трьох послідовних блоків (результат команди - сума часів проходження блоків + штрафні бали). Від першого до останнього блоку заміна спорядження - заборонена, залишене спорядження перед проходженням блоку - штраф згідно Регламенту (таке спорядження повертається після фінішу команди на відповідному блоці). Заданий час роботи команди на кожному блоці - 25 хв., час для переходу між блоками і підготовки спорядження жорстко регламентований - 5 хв. (включається відразу після фінішу на блоці, коли всі учасники знаходяться на землі). Між блоками можливі відсідки, під час яких працювати зі спорядженням заборонено. На кожному блоці команда обирає для себе місце старту та фінішу, набір етапів із заданого переліку, їх послідовність та кількість в залежності від можливостей учасників. Учасники команди долають етапи блоку в заданому напрямі послідовно (не можна розділятися та рухатись на зустріч один одному) - лідирування дозволено. Розпочавши рух на етапі (будь-який учасник) - команда має подолати цей етап в повному складі до закінчення ЗЧ. Пропускати блоки не можна (має бути пройдений принаймні один етап АБО виконане спецзавдання). Проходити перешкоду (між тими самими ПС) в зворотному напрямі можна лише після того, як команда повністю звільнила відвідні ПС на ділянці. Повторювати повністю ідентичні етапи на ОДНОМУ блоці - заборонено (не буде зараховано в клас дистанції + штраф 10 балів “вимушене порушення умов” за кожного учасника). Зверніть увагу, що згідно вимог Технічного Регламенту - максимальна кількість технічних етапів, які може подолати команда на 4 класі - 12, а на 2-3 класі - 10. При перевищенні - зайві етапи не будуть зараховані в клас дистанції. Етап зараховується в клас дистанції в тому випадку, якщо його подолали не менше 2-х учасників (для етапів з транспортуванням потерпілого в коконі - якщо етап подолали 2 учасники і кокон знаходиться в транспортному положенні). можливі етапи - БЛОК 1 пс2-пс3 (пс3-пс2): похила навісна переправа через яр (16,5 м), з пс2 до пс3 перший учасник піднімається лазінням з нижньою командною (без ППС) та верхньою суддівською страховкою, з пс3 до пс2 перший учасник спускається по командним вертикальним перилам з командною страховкою. Обладнання: пс2- контрольна лінія, вантажна петля, ПКП - дерево (обмеження по висоті - не вище суддівської вантажної петлі), суддівська страховка для 1 учасника; пс3 - перила (або петля) самостраховки, три заглушених суддівських карабіна, ПКП - карабін. пс1-пс3 (пс3-пс1): підйом лазінням, спуск по вертикальних перилах (6 м), з пс1 до пс3 перший учасник піднімається лазінням з нижньою командною (2 ППС) та верхньою суддівською страховкою. Обладнання: пс1- вантажна петля, суддівська страховка для 1 учасника. пс3-пс4 (пс4-пс3): переправа по вірьовці з перилами (8 м), перший учасник переправляється по суддівських верхніх перилах як по навісній переправі з транспортною мотузкою, команда організовує нижні перила. ПКП - дерева. пс4-пс5 (пс5-пс4): спуск по вертикальних перилах з нарощуванням, підйом по вертикальних перилах, підйом потерпілого способом “груди-нога” (або “нога-нога”). Обладнання: пс4 - перила (або петля) самостраховки, вантажна петля, заглушений карабін, суддівські перила для спуску (до 3 м) на кінці яких - заглушений карабін для організації другої ділянки спуску; пс5 - вантажна петля, суддівські перила вертикального підйому для 1 учасника + суддівська страховка. спецзавдання “В’язання вузлів”: можна проходити лише останнім етапом блоку! команда в’яже 16 вузлів зі свого спорядження з основних мотузок будь-якої довжини, вузол для зав’язування іншого вузла використовувати не можна, в’язати вузли навколо учасників (кінцівок і т. п.) - не можна, вузли для зв’язування мотузок різного діаметру в’язати на провідниках - не можна, після фінішу - всі вузли мають лишится для перевірки суддями (час на перехід команди - 5 хв. буде включено лише після перевірки вузлів, тому в цей час команда зі спорядженням не працює!). Додатково в клас дистанції команда на цьому блоці отримує бали за перепад висоти в залежності від кількості здійснених підйомів в межах ЗЧ. можливі етапи - БЛОК 2 пс6-пс7 (пс7-пс6): переправа по вірьовці з перилами, навісна переправа (без потерпілих, з переправою потерпілого в коконі, з переправою активного потерпілого, з переправою двох потерпілих (1 в коконі і 1 активний)) - 15 м, всі потерпілі - учасники команди, для зарахування в клас дистанції балів за спецзавдання “Виготовлення кокону” - команда повинна зав'язати кокон безпосередньо на етапі з розправленої мотузки (використання заготовок не дозволяється) у спеціально відведеній зоні. Активний потерпілий стає потерпілим по прищолкуванню будь-якого свого карабіну до перил переправи і перестає бути потерпілим - по вістібанню всіх його карабінів з перил переправи. Пасивний потерпілий стає потерпілим після того, як лягає на петлі кокона і перестає бути потерпілим після відстібання всіх карабінів від перил переправи. Обладнання: пс6 - контрольна лінія (лінія намокання), вантажна петля, зона для в’язання кокона (якщо виконується спецзавдання), ПКП - дерево; пс7 - небезпечна ділянка, обладнана перилами самостраховки, ПКП дерево (обмеження кріплення командних перил по висоті - не вище суддівських перил самостраховки), вантажна петля, лінія намокання, контрольна лінія. В усіх варіантах перший учасник команди переходить на командній страховці. Перехід пс7-пс8, пс6-пс9 - безпечна ділянка. пс8-пс9 (пс9-пс8): навісна переправа, навісна переправа з нарощуванням - 22 м, Обладнання: пс8 - товста опора (окружність 2,2 м), вантажна петля, контрольна лінія (лінія намокання) - суддівскі перила спуску (підйому), на кінці яких - заглушка для організації другої частини переправи; пс9 - контрольна лінія (лінія намокання), вантажна петля, суддівскі перила спуску (підйому), на кінці яких - заглушка для організації другої частини переправи. При проходженні етапу навісна переправа (22 м) - перший учасник долає яр на командній страховці. При проходженні варіанту навісна переправа з нарощуванням - перший учасник долає яр по суддівських перилах з самостраховкою (спуск+підйом) - дно яру - небезпечна зона. Зверніть увагу, що всі варіанти навісних переправ (крім навісної з нарощуванням) - вважаються повністю ідентичними! можливі етапи - БЛОК 3 пс10-пс11: підйом по схилу, підйом потерпілого (учасник команди) в коконі (15 м), стрімкість схилу - менше 50 градусів, на ділянці перешкоди - 3 ППС, Обладнання: пс 10 - контрольна лінія, вантажна петля, зона для зав’язування кокону (якщо виконується спецзавдання), пс-11 - небезпечна зона - перила самостраховки, опора для кріплення перил - дерево. для зарахування в клас дистанції балів за спецзавдання “Виготовлення кокону” - команда повинна зав'язати кокон безпосередньо на етапі з розправленої мотузки (використання заготовок не дозволяється) у спеціально відведеній зоні. Потерпілий стає потерпілим після того, як лягає на петлі кокона і перестає бути потерпілим після постановки на самостраховку в кінці підйому. пс12-пс13: спуск по схилу (15 м), Обладнання: пс12 - небезпечна зона - перила самостраховки, опора для кріплення перил - дерево (не вище суддівських перил самостраховки). пс14-пс15-пс16 (пс16-пс15-пс14): траверс схилу різнопохилий (горизонтальна ділянка + похила (вниз або вгору)), загальна довжина - до 33 м (горизонтальна ділянка - 14,5 м, 2 ППС), похила ділянка - 18 м (без ППС, якщо вгору - можна використовувати жумари), пс15 розділяє горизонтальну і похилу ділянки траверсу, обладнаний - опора дерево + заглушений одинарний карабін. Зверніть увагу, що перехід між верхніми ПС (пс11-пс12-пс16) - небезпечна зона і варіантів обходу не передбачено! таблиця для розрахунку класу складності за посиланням: click herehttps://cutt.ly/YbBrQWg - В таблиці все рахується автоматично - достатньо лише поставити “птичку” в стовпчику D (“відмітка проходж.”) навпроти запланованого етапу (в нижній табличці - одразу буде пораховано складність і кількість етапів та загальні бали дистанції, ще нижче - на чорному тлі - знаходяться параметри різних класів згідно Регламенту - для порівняння).

Ответов - 66, стр: 1 2 3 4 All

trovlad: oleg01121972 пишет: Ще раз я навіть нічого не хотів мудрити – Тоді нащо розвели "плач Вселенський" на лист? Достатньо на моє питання було відповісти" О да, а я і не помітив" І ніякої подальшої розмови просто не було і не треба було згадувати як хтось не допустив до змагань,хтось не пустив в зал, хтось використав перевагу дох хлопців на скельолазанні і і так далі oleg01121972 пишет: І деякі боса підтримали. Получила Дарья Борисівна - так для довідки, коли ця проблема обговорювалась головним суддею та головним секретарем Даша Вас захищала

oleg01121972: Що до суддів – завтра приїде допомагати судити Таращенко – можете поставити його, там де вам потрібно… Якщо він потрібен?

trovlad: Потрібен звичайно- дякую


Ю.В.: Шановний, Олеже Анатолійовичу! Ну скільки можна вже? Ну форум хіба для вирішення якихось особистих проблем та зведення рахунків? В котре заглядаю сюди і гадаю якась важлива інфа і намагаюсь прочитати, а там ваші бідкання суцільні. Може пишіть в приват обідчику? Реально, не хочеться занурюватись у ваші проблеми, своїх хватає. Але мусимо бути в темі, Ви так вважаєте... Вибачте, якщо різко, просто роздратувало, що провела час впусту, переглядаючи форум...

Ю.В.: В такому форматі, здається, змагання проходили вперше. Молодшим було запропоновано дистанцію І класу, але при цьому їм не вказували час на проходження і тим самим дали змогу навіть найменшим учасникам отримати задоволення від участі. Ніхто не був знятий!!! У старших була дистанція за вибором, при цьому розбита вона була на три окремі блоки. Вони самі розраховували складність дистанції (її клас) та обирали які етапи будуть проходити. І це було цікаво як для учасників, так і для глядачів та суперників. Інтрига зберігалась до останнього моменту. Дякую за цікаві змагання!

trovlad: По молодшій групі - як я завжди говорю на суддівських семінарах це ідеальний варіант. коли можна провести без суддівських обмежень часу - щоб не знімати учасників(особливо дітей) нажаль таке можливо рідко. зараз така можливість була і ми нею скористались. По складним дистанціям- керівники погано читають Умови. як результат. мінімум дві командимали стратегічну помилку в тактиці. Керівники ( і капітани) не контролюють відмітку про проходження еьтапів (тепер два інших керівника точно на цьому помічені). При наявності великого запасу часу до підведення підсумків більшість керівників не зайшло в інтернет перевірити свої результати, а один вирішив в цей час покарати учасників бігом замість того, щоб виконувати свої обовязки представника. Складне питання. яке я зрозумів в пятницю- це зарахування проходження етапів для класу дистанції. взяли варіант який був в старих Правилах. для цієї дистанції він підходив мало - в Регламент це не прописано взагалі. треба буде думати як робити далі



полная версия страницы