Форум » Першість Центру » командна смуга - 2021 » Ответить

командна смуга - 2021

elena: Умови дистанції командна смуга перешкод (за посиланням click herehttps://cutt.ly/KbBrOOi - умови зі схемами) Змагання проводяться 30.05.2021 року в лісовому масиві “Балабанівський ліс”, старт перших команд - планується о 10:00 годині. Жеребкування 27.05.2021 об 11:00 год. З 18.05.2021 - тренування на місці змагань (кар’єр, колишня “труба” або “ручей”, відома ще як “місце Альтусів”) - ЗАБОРОНЕНО! Кожна команда (крім заявлених на 1 клас складності) - надає одного суддю, який допомагатиме в облаштуванні дистанції та суддівстві (прізвище судді зазначити в заявці). Жеребкування відбувається по групах, - в першій групі команди, які посідають місця в загальному заліку Першості з 1 по 4. Змагання відбуваються в двох групах (А, Б). Групу, в якій планує виступати команда необхідно зазначити в заявці до початку жеребкування (клас дистанції заявляти НЕ потрібно). Команди групи А змагаються на дистанціях ІІ - IV класів. Команди групи Б - на дистанції І класу складності. Підведення підсумків: Вищі місця посідають команди, які пройшли більш високий клас. Серед команд, які пройшли однаковий клас місця розподіляються згідно результату. При рівності - вище місце посідає команда, що має менше технічних штрафів, а при рівності і цього показника - перевагу має команда, яка пройшла дистанцію з вищою бальною оцінкою. Команди, які заявились в групу А і не набрали дистанцію ІІ класу складності - посідають місця після команд групи Б, що фінішували. Попередні умови дистанції групи Б: Лінійна дистанція І класу складності. Кількість етапів - 5 + 1 спецзавдання, з них етапи найвищої складності - 1А, протяжність дистанції до 300 м спуск по схилу (1А), 12 м - по суддівських перилах: на початку етапу - підвідні перила самостраховки, в кінці етапу - контрольна лінія; підйом по схилу (1А), 20 м - по суддівських перилах: початок та кінець етапу - безпечна зона (контрольні лінії); навісна переправа (1А), до 12 м - по суддівських перилах, команда організовує транспортну мотузку для подолання етапу, початок та кінець етапу - безпечна зона (контрольні лінії); переправа по вірьовці з перилами (1А), до 14 м - по суддівських перилах, початок та кінець етапу - безпечна зона (контрольні лінії), учасники організовують транспортну мотузку для проходження етапу, вихідна ділянка суміщена з цільовою ділянкою навісної переправи; рух по купинах (1А): імітація проходження заболоченої ділянки; спецзавдання в’язання вузлів (1А): учасник може зав'язати лише ОДИН вузол, по ситуаціях, обладнання суддівське: № 1: є дві мотузки, які необхідно з’єднати без карабінів; № 2: на перильній мотузці є пошкоджена ділянка - необхідно її виключити, щоб можна було працювати з мотузкою далі; № 3: необхідно закріпити перила для спуску без карабінів; Попередні умови дистанції групи А: Дистанція складається з трьох послідовних блоків (результат команди - сума часів проходження блоків + штрафні бали). Від першого до останнього блоку заміна спорядження - заборонена, залишене спорядження перед проходженням блоку - штраф згідно Регламенту (таке спорядження повертається після фінішу команди на відповідному блоці). Заданий час роботи команди на кожному блоці - 25 хв., час для переходу між блоками і підготовки спорядження жорстко регламентований - 5 хв. (включається відразу після фінішу на блоці, коли всі учасники знаходяться на землі). Між блоками можливі відсідки, під час яких працювати зі спорядженням заборонено. На кожному блоці команда обирає для себе місце старту та фінішу, набір етапів із заданого переліку, їх послідовність та кількість в залежності від можливостей учасників. Учасники команди долають етапи блоку в заданому напрямі послідовно (не можна розділятися та рухатись на зустріч один одному) - лідирування дозволено. Розпочавши рух на етапі (будь-який учасник) - команда має подолати цей етап в повному складі до закінчення ЗЧ. Пропускати блоки не можна (має бути пройдений принаймні один етап АБО виконане спецзавдання). Проходити перешкоду (між тими самими ПС) в зворотному напрямі можна лише після того, як команда повністю звільнила відвідні ПС на ділянці. Повторювати повністю ідентичні етапи на ОДНОМУ блоці - заборонено (не буде зараховано в клас дистанції + штраф 10 балів “вимушене порушення умов” за кожного учасника). Зверніть увагу, що згідно вимог Технічного Регламенту - максимальна кількість технічних етапів, які може подолати команда на 4 класі - 12, а на 2-3 класі - 10. При перевищенні - зайві етапи не будуть зараховані в клас дистанції. Етап зараховується в клас дистанції в тому випадку, якщо його подолали не менше 2-х учасників (для етапів з транспортуванням потерпілого в коконі - якщо етап подолали 2 учасники і кокон знаходиться в транспортному положенні). можливі етапи - БЛОК 1 пс2-пс3 (пс3-пс2): похила навісна переправа через яр (16,5 м), з пс2 до пс3 перший учасник піднімається лазінням з нижньою командною (без ППС) та верхньою суддівською страховкою, з пс3 до пс2 перший учасник спускається по командним вертикальним перилам з командною страховкою. Обладнання: пс2- контрольна лінія, вантажна петля, ПКП - дерево (обмеження по висоті - не вище суддівської вантажної петлі), суддівська страховка для 1 учасника; пс3 - перила (або петля) самостраховки, три заглушених суддівських карабіна, ПКП - карабін. пс1-пс3 (пс3-пс1): підйом лазінням, спуск по вертикальних перилах (6 м), з пс1 до пс3 перший учасник піднімається лазінням з нижньою командною (2 ППС) та верхньою суддівською страховкою. Обладнання: пс1- вантажна петля, суддівська страховка для 1 учасника. пс3-пс4 (пс4-пс3): переправа по вірьовці з перилами (8 м), перший учасник переправляється по суддівських верхніх перилах як по навісній переправі з транспортною мотузкою, команда організовує нижні перила. ПКП - дерева. пс4-пс5 (пс5-пс4): спуск по вертикальних перилах з нарощуванням, підйом по вертикальних перилах, підйом потерпілого способом “груди-нога” (або “нога-нога”). Обладнання: пс4 - перила (або петля) самостраховки, вантажна петля, заглушений карабін, суддівські перила для спуску (до 3 м) на кінці яких - заглушений карабін для організації другої ділянки спуску; пс5 - вантажна петля, суддівські перила вертикального підйому для 1 учасника + суддівська страховка. спецзавдання “В’язання вузлів”: можна проходити лише останнім етапом блоку! команда в’яже 16 вузлів зі свого спорядження з основних мотузок будь-якої довжини, вузол для зав’язування іншого вузла використовувати не можна, в’язати вузли навколо учасників (кінцівок і т. п.) - не можна, вузли для зв’язування мотузок різного діаметру в’язати на провідниках - не можна, після фінішу - всі вузли мають лишится для перевірки суддями (час на перехід команди - 5 хв. буде включено лише після перевірки вузлів, тому в цей час команда зі спорядженням не працює!). Додатково в клас дистанції команда на цьому блоці отримує бали за перепад висоти в залежності від кількості здійснених підйомів в межах ЗЧ. можливі етапи - БЛОК 2 пс6-пс7 (пс7-пс6): переправа по вірьовці з перилами, навісна переправа (без потерпілих, з переправою потерпілого в коконі, з переправою активного потерпілого, з переправою двох потерпілих (1 в коконі і 1 активний)) - 15 м, всі потерпілі - учасники команди, для зарахування в клас дистанції балів за спецзавдання “Виготовлення кокону” - команда повинна зав'язати кокон безпосередньо на етапі з розправленої мотузки (використання заготовок не дозволяється) у спеціально відведеній зоні. Активний потерпілий стає потерпілим по прищолкуванню будь-якого свого карабіну до перил переправи і перестає бути потерпілим - по вістібанню всіх його карабінів з перил переправи. Пасивний потерпілий стає потерпілим після того, як лягає на петлі кокона і перестає бути потерпілим після відстібання всіх карабінів від перил переправи. Обладнання: пс6 - контрольна лінія (лінія намокання), вантажна петля, зона для в’язання кокона (якщо виконується спецзавдання), ПКП - дерево; пс7 - небезпечна ділянка, обладнана перилами самостраховки, ПКП дерево (обмеження кріплення командних перил по висоті - не вище суддівських перил самостраховки), вантажна петля, лінія намокання, контрольна лінія. В усіх варіантах перший учасник команди переходить на командній страховці. Перехід пс7-пс8, пс6-пс9 - безпечна ділянка. пс8-пс9 (пс9-пс8): навісна переправа, навісна переправа з нарощуванням - 22 м, Обладнання: пс8 - товста опора (окружність 2,2 м), вантажна петля, контрольна лінія (лінія намокання) - суддівскі перила спуску (підйому), на кінці яких - заглушка для організації другої частини переправи; пс9 - контрольна лінія (лінія намокання), вантажна петля, суддівскі перила спуску (підйому), на кінці яких - заглушка для організації другої частини переправи. При проходженні етапу навісна переправа (22 м) - перший учасник долає яр на командній страховці. При проходженні варіанту навісна переправа з нарощуванням - перший учасник долає яр по суддівських перилах з самостраховкою (спуск+підйом) - дно яру - небезпечна зона. Зверніть увагу, що всі варіанти навісних переправ (крім навісної з нарощуванням) - вважаються повністю ідентичними! можливі етапи - БЛОК 3 пс10-пс11: підйом по схилу, підйом потерпілого (учасник команди) в коконі (15 м), стрімкість схилу - менше 50 градусів, на ділянці перешкоди - 3 ППС, Обладнання: пс 10 - контрольна лінія, вантажна петля, зона для зав’язування кокону (якщо виконується спецзавдання), пс-11 - небезпечна зона - перила самостраховки, опора для кріплення перил - дерево. для зарахування в клас дистанції балів за спецзавдання “Виготовлення кокону” - команда повинна зав'язати кокон безпосередньо на етапі з розправленої мотузки (використання заготовок не дозволяється) у спеціально відведеній зоні. Потерпілий стає потерпілим після того, як лягає на петлі кокона і перестає бути потерпілим після постановки на самостраховку в кінці підйому. пс12-пс13: спуск по схилу (15 м), Обладнання: пс12 - небезпечна зона - перила самостраховки, опора для кріплення перил - дерево (не вище суддівських перил самостраховки). пс14-пс15-пс16 (пс16-пс15-пс14): траверс схилу різнопохилий (горизонтальна ділянка + похила (вниз або вгору)), загальна довжина - до 33 м (горизонтальна ділянка - 14,5 м, 2 ППС), похила ділянка - 18 м (без ППС, якщо вгору - можна використовувати жумари), пс15 розділяє горизонтальну і похилу ділянки траверсу, обладнаний - опора дерево + заглушений одинарний карабін. Зверніть увагу, що перехід між верхніми ПС (пс11-пс12-пс16) - небезпечна зона і варіантів обходу не передбачено! таблиця для розрахунку класу складності за посиланням: click herehttps://cutt.ly/YbBrQWg - В таблиці все рахується автоматично - достатньо лише поставити “птичку” в стовпчику D (“відмітка проходж.”) навпроти запланованого етапу (в нижній табличці - одразу буде пораховано складність і кількість етапів та загальні бали дистанції, ще нижче - на чорному тлі - знаходяться параметри різних класів згідно Регламенту - для порівняння).

Ответов - 66, стр: 1 2 3 4 All

elena: Увага! Побачила, що не всі (з тих, хто вчора спробував планувати дистанцію) розібралися як зараховуються в клас дистанції етапи з потерпілим. Описано це в Регламенті, додаток 2, пункт 16 таблиці оцінки етапів. Згідно цієї таблиці, якщо команда обирає підйом потерпілого, то їй зараховується ДВА етапи (окремо підйом учасників команди, і окремо підйом потерпілого учасника) - тобто необхідно ставити 2 галочки у файлі! А от на навісній переправі - все навпаки - ставиться лише ОДНА галочка, навпроти бажаного варіанту! все не так складно, як здається на перший погляд

Валентина: Якщо команда виконує тільки спецзавдання без подальшої роботи на етапі чи можна ігнорувати умову про те коли потерпілий перестає бути потерпілим?

elena: Валентина пишет: Якщо команда виконує тільки спецзавдання без подальшої роботи на етапі чи можна ігнорувати умову про те коли потерпілий перестає бути потерпілим? -звісно, бо спецзавдання це в'язання кокону і нічого більше - розв'язувати кокон на спецзавданні можна після того, як суддя підтвердить, що він перевірив його!


elena: Увага! Для полегшення розрахунків класу - у файл таблиці щойно додано умовне форматування для навісних переправ - відтепер, якщо ви поставите одну галочку - всі інші клітинки варіантів навісних переправ зафарбуються в чорний колір, що буде означати, що ці етапи більше не можна пройти на цьому блоці! Прохання - коли працюєте з файлом онлайн - перед виходом знімайте проставлені галочки! А ще краще - ЗБЕРЕЖІТЬ собі КОПІЮ таблиці і працюйте з нею!

НикАндр: 1. Прохання уточнити, команда може на блоці фінішувати на верхньому ПС? 2. Якщо команда обрала на блоці 1 етап підйом потерпілого, то вона повинна цей етап пройти в повному складі?

oleg01121972: Дистанція дуже цікава, креативна але деякі обмеження на дистанції А, зумовлюють «простій» деяких учасників команди: « етапи блоку в заданому напрямі послідовно (не можна розділятися та рухатись на зустріч один одному) - лідирування дозволено». На зустріч один одному - зрозуміло та лідирування – це добре. А ось заборона розділятись – якось не доречно - лишає команди працювати в більш мобільному темпі… Дуже тяжко набрати етапи, без значного ускладнення для 2 класу (2А достатньо, а ось 1Б одного не вистачає ) . Так, всі в однакових умовах. Питання по Блоку №1. Потрібно стартувати з ПС іти їх по черзі (пропускати можна) а ось перепригувати не можна (вперед – назад – вперед)? Хоча як по малюнку то коло доречно але якщо по ПС, то ПС1 в середині. Що мається на увазі в заданому напрямку – Це послідовність № ПС чи послідовність етапів? Якщо ми пройшли круто похилу верх, то з ПС 3 ми можемо спуститися тільки по вертикальним перилам чи можна ще по Крутопохилій в низ, щоб набрати бали (якщо можна - то її потрібно заново навести)? Хоча я розумію що не можна. І якщо ми вже спустились по ВП після крутпохилої з Пс 3 то вже після лазіння залишається тільки паралельки (які майже нічого для складності не дають, та ще стають 13 етапом на 4 класі), що б продовжити роботу на блоці? Бо спускатися по ВП в друге не принесе балів. А круто похилу іти потрібно (і бажано верх), щоб був 4 клас і все – це 4 етап 2б… Так слова, що є 3,2, 1 клас не приймаються…

oleg01121972: Чи я щось не вірно рахую, але проблеми з 2 класом ( у зв’язку що мало етапів 1Б класу) потрібно перенасичувати складними етапами для малих… Знаю є 1 клас. І з 4 класом – беремо всі найскладніші етапи Блоку 2 і 3 там все логічно і проходиться добре ( на папері, а ось в реаліях побачимо), а ось першим Боком проблеми – потрібно іти обов’язково крутопохилу верх (але спуску, ще одного не передбачено для логічного проходження (хоча і він не допомагає знову 13 етап), якщо можна було розділятись - то є «лазійка»!!!, яка не порушувала інші застереження до Умов і набираємо бали на 4 клас без 13 етапу ), а ось при круто похилій вниз при логічному проходженні, Щоб набрати всі бали отримуємо 13 етап, який потім не буде рахуватися і 4 класу не буде… Знаю є 3 клас. Та ще, етап вузли в кінці – чи можна в'язати вузли на Верхніх ПС? Бо він обов’язково останній, а ось логічно фінішувати не завжди в низу… Допоможіть до кінця розібратися з цим 1 Блоком, бо на ньому застряли на довго…. Дякую за допомогу.

Валентина: Можна, будь-ласка, уточнення до етапу навісна з дорощуванням: 1- суддівські перила спуску-підйому подвоєнні і потім стають частиною моєї переправи? 2- 22 м це довжина для дорощування чи загальна всієї переправи, а доростити треба 12 чи 10 відповідно схемі? 3- Внизу яру НЗ - чи можна використовувати ЗСК на кінцях перил для с/с. 4 - Чи можна використовувати ЗСК для дорощування під час проходження переправи для с/с?

elena: Валентина пишет: 1- суддівські перила спуску-підйому подвоєнні і потім стають частиною моєї переправи? 1. - так, суддівські перила (вони будуть подвійні) потім стають частиною переправи Валентина пишет: 2- 22 м це довжина для дорощування чи загальна всієї переправи, а доростити треба 12 чи 10 відповідно схемі? 2. Так, 22 м - загальна довжина переправи Валентина пишет: 3- Внизу яру НЗ - чи можна використовувати ЗСК на кінцях перил для с/с. 3. Так, можна - відповідно до Регламенту! Валентина пишет: 4 - Чи можна використовувати ЗСК для дорощування під час проходження переправи для с/с? 4. Ні, згідно Регламенту не можна - заглушка буде зайнята переправою! Можна буде використовувати петлю, в яку закріплена ця заглушка, але нагадую, що в цей момент учасник буде знаходитись за ОБМЕЖУВАЛЬНИМИ лініями!

oleg01121972: І взагалі, я тільки помітив зміни - виділені червоним на 1 блоці – вибирати лише 1 варіант ( працював до цього на первоначальній таблиці), що зараховується чомусь тільки один підйом, то при всіх розкладах 4 клас вже не набереш – залишається тільки 3 клас. А майже тиждень пройшов...

oleg01121972: Я так розумію, що переправа з вузлом (блок 2) Учасник спускається по суддівським перелам з мотузками для навісної просовує їх через заглушку та далі піднімається по суддівським перилам (без втрати самостраховки) - потім наводиться навісна, яка проходить через суддівську заглушку (це буде вузол)? Як що ні, то поясніть.

elena: oleg01121972 пишет: взагалі, я тільки помітив зміни - виділені червоним на 1 блоці – вибирати лише 1 варіант ( працював до цього на первоначальній таблиці), що за Ні таблиця, ні первоначальні умови роботи на блоках не змінювалися! Якщо працювали не так - значить неуважно читали умови!..доречі червоним на 1 блоці нічого не виділено!

elena: oleg01121972 пишет: Я так розумію, що переправа з вузлом (блок 2) Учасник спускається по суддівським перелам з мотузками для навісної просовує їх через заглушку та далі піднімається по суддівським перилам (без втрати самостраховки) - потім наводиться навісна, яка проходить через суддівську заглушку (це буде вузол)? Як що ні, то поясніть Як проходить 1 учасник - зазначено в Умовах, як обладнаний етап - описано в Умовах + позначено на схемі (червоні трикутники - це ПКП у вигляді заглушки) - частина суддівських перил нарощується (звісно через заглушку) командними перилами і отримується навісна переправа загальною довжиною 22м з ускладненням руху (коефіцієнт 1,2) - саме тому етап і називається "навісна переправа з нарощуванням"! - проходити можна або з ПС8 на ПС9, або навпаки (ПС9-ПС8) - це вже тактика команди

elena: НикАндр пишет: 1. Прохання уточнити, команда може на блоці фінішувати на верхньому ПС? Цитую Умови На кожному блоці команда обирає для себе місце старту та фінішу

elena: НикАндр пишет: 2. Якщо команда обрала на блоці 1 етап підйом потерпілого, то вона повинна цей етап пройти в повному складі? І знову цитую умови: Розпочавши рух на етапі (будь-який учасник) - команда має подолати цей етап в повному складі до закінчення ЗЧ

elena: oleg01121972 пишет: Дуже тяжко набрати етапи, без значного ускладнення для 2 класу (2А достатньо, а ось 1Б одного не вистачає ) Для проходження дистанції ІІ класу в цих Умовах - необхідно пройти три етапи 1Б + один етап 2А та набрати відповідну бальну оцінку...етап 2А - це навісна переправа з самонаведенням 15 м за 25 хвилин! Або дюльфер з самонаведенням 8 м за 25 хв. і т п. Ви це називаєте ЗНАЧНИМ ускладненням???

elena: oleg01121972 пишет: Що мається на уазі в заданому напрямку – Це послідовність № ПС чи послідовність етапів? Звісно мається на увазі послідовність етапів, які обрала команда (номери ПС це лише для полегшення орієнтування на схемі та в описах ділянок)

elena: oleg01121972 пишет: Якщо ми пройшли круто похилу верх, то з ПС 3 ми можемо спуститися тільки по вертикальним перилам чи можна ще по Крутопохилій в низ... Можна спуститись і так, і так, ЯКЩО виконується умова: Проходити перешкоду (між тими самими ПС) в зворотному напрямі можна лише після того, як команда повністю звільнила відповідні ПС на ділянці

elena: oleg01121972 пишет: Бо спускатися по ВП в друге не принесе балів Чомуж не принесе - принесе - 60 штрафних балів! Повторювати повністю ідентичні етапи на ОДНОМУ блоці - заборонено (не буде зараховано в клас дистанції + штраф 10 балів “вимушене порушення умов” за кожного учасника).

elena: oleg01121972 пишет: Та ще, етап вузли в кінці – чи можна в'язати вузли на Верхніх ПС? Вузли - це не етап, а спецзавдання - для виконання спецзавдання буде спеціально відведена зона (для вузлів на 1 блоці так само, як і для кокона на 2 і 3 блоці - вибачте,що пропустила це в описі - зараз спробую виправити і позначити червоним кольором)...логічно,що команда,яка обере фініш на верхньому ПС - не зможе виконати спецзавдання!



полная версия страницы