Форум » Першість Центру » Особиста техніка 2020 » Ответить

Особиста техніка 2020

trovlad: «Особиста смуга перешкод» 18 жовтня 2020 року Місце проведення – Берег р. Південний Буг біля нафто-бази ( від зупинки на куті в.Космонавтів і пр. Богоявленский вниз до річки), показ дистанції о 9:00, час старту – 9:30. Жеребкування 15.10 об 11:00 Опис дистанції Дистанція передбачає чотири класи. Учасники самостійно обирають клас дистанції, враховуючи свій спортивний розряд та вік. Не виготовлення системи «самоскиду», на етапах, де це необхідно, розцінюється як порушення Умов. Не знята мотузка з етапів самонаведенням при готовій системі самоскиду – штраф «Вимушене порушення Умов». Втрата більше трьох основних мотузок – зняття з дистанції за технічну непідготовленність. Волочіння вірьовок між етапами згідно ТР. Транспортування вантажу на собі дозволяється на всіх етапах. Підведення підсумків Командний результат підраховується за сумою балів 6 учасників команди (не менше 2 дівчат). Вище місце посідає учасник, який посів краще місце в більш вищому класі за умови проходження повної дистанції. Після них ідуть ті, що не вклалися у пкч 3 на 4 та 3 класах, потІм ті що не вклались у пкч2 на 4,3,2,1 класах, потім ті що не вклалися у пкч1 на 4,3,2,1 класах (між однаковими пкч вище місце займає пкч на вищому класі). Опис етапів (Довжини орієнтовні (+- 5 м) точні на наступних вихідних) 1 клас (20,2 б) 1. Рух по купинам. 2.Вертикальний маятник. (4 б) Обладнання: СП маятнику, КЛ на ВД та ЦД. 3.Підйом по схилу. ВД: КЛ. ДП: СП. ЦД: КЛ. (3 б) 4.Спуск по схилу. Обладнання: СП, КЛ на ВД та ЦД. . (2,4 б)На середині схилу треба взяти майбутню опорну мотузку для маятника. ПКЧ 1 5.Горизонтальний маятник . ВД: КЛ. ДП: СП . ЦД: КЛ. суддівська ОПОРНА МОТУЗКА( 4,8 б) 6.Переправа з перилами. ДП: СП, КЛ на ВД та ЦД (2 б) ПКЧ 2 7.Вузли: мотузку (суддівську) закріпити навколо опори одним кінцем, а іншим кінцем ув‘язатися у свою систему вісімкою одним кінцем. ( 2 б) 2 клас: (37 б.) 1. Спуск по схилу с/н. (30м) (7.2 б.)Обладнання: ВД: КЛ, ЗСК. ЦД: НЗ, ПСП. 2. Навісна переправа. Обладнання: ВД : НЗ , ПСП. ДП: СП. ЦД: НЗ, ПСП. ( 6 б.) ПКЧ 1 3. Підйом по схилу. Обладнання: ВД - НЗ, ПСП. ДП: СП. ЦД -НЗ, ПСП. (3б.) 4. Траверс схилу. Різнопохилий: вгору, горизонтально 2 ділянки, вгору, горизонтально, вниз. ВД: НЗ, ПСП. ДП: СП. ЦД: НЗ, ПСП. (3,9 б.) 5. Крутопохила переправа вниз з самовипуском. ( 25 м) Обладнання: ВД: НЗ, ПСП, ЗСК. ДП: СП. ЦД: КЛ. (7.2 б) 6. Переправа з перилами . (15м)ВД: КЛ, ПКП- дерево. ДП: верхні СП. ЦД: КЛ, ПКП- ЗСК. Учасник перетягує свою мотузку на ЦД, асистент з команди кріпить у ЗСК на ЦД 1 кінець мотузки або середину мотузки. (7,7 б.) ПКЧ 2 7. Вузли: три різних вузли навколо опори і на кожній з цих мотузок зав’язати по одному різному схоплюючому( який працює у сторону опори). Усього 6 вузлів. (2 б.) 3 клас. (50,3) 1. Переправа з перилами 31м . ВД: КЛ, ПКП- дерево. ДП: верхні СП. ЦД: КЛ, ПКП- ЗСК. Учасник перетягує свою мотузку на ЦД, асистент з команди кріпить у ЗСК на ЦД 1 кінець мотузки або середину мотузки. 2. Траверс схилу. Різнопохилий: вниз, горизонтально, горизонтально. ВД: КЛ. ДП: СП. ЦД: НЗ, ПСП. (3,6 б.) 3. Спуск по вертикальним перилам самовипуском. ВД: НЗ, ПСП, ЗСК. ЦД : БЗ. (15 м) (7,7 б.) ПКЧ1. 4. Підйом по схилу. ВД: БЗ, КЛ. ДП: СП. ЦД: КЛ. (3,9 б.) 5. Спуск по схилу. Крутизна схилу більше 50• ВД: КЛ, ЗСК. ЦД. НЗ: ПСП. ( 25 м) (7,2 б.) ПКЧ2. 6. Траверс скель самовипуском. Етап ділиться на три частини: ВД: ПСП, ЗСК. 1. Траверс похилий вгору (10м) . 2 ППС ( суддівські автомати) 2.Горизонтальна ділянка ( 20 м). ЗСК на початку горизонтальної ділянки, 3 ППС ( суд. автомати). 3. Ділянка спуску вниз (15 м). ЗСК на початку ділянки вниз. (18,7 б) ПКЧ3. 7. В‘язка кокону. Килимок командний, потерпілий - учасник команди. (2 б.) 4 клас (71,6 б.) Учасник долає етапи 4-го з умовним потерпілим ( вантаж суддівський треба до старту покласти у командний рюкзак. Вага до 20кг у хлопців та до 15кг у дівчат) транспортуючи його по етапах. На усіх етапах де не вказано спосіб проходження потерпілого учасник транспортує потерпілого на собі і повинен бути з‘єднаний з ним коротким вусом. 1. Навісна переправа31м + транспортування важко-потерпілого . ВД: КЛ, ПКП- дерево. ДП: СП та розкріпленні СП для постраждалого. ЦД: КЛ, ПКП- дерево. Перед початком руху по навісній переправі учасник в‘яже кокон для потерпілого ( можна без килимка) . Для потерпілого потрібно навести переправу ( мотузка суддівська закріплена на ВД), після проходження етапу потерпілим учасник повинен розкріпити мотузку на ЦД ( не розкріплена мотузка буде вважатися вимушеним порушенням умов). Перед початком руху по переправі учасник кріпить потерпілого до майбутньої переправи і ставить на самострах, після проходження переправи учасником, по команді учасника суддя знімає самострах потерпілого. Перед проходженням наступних етапів кокон потрібно розв‘язати. 2. Траверс схилу. Різнопохилий: вниз, горизонтально, горизонтально. ВД: КЛ. ДП: СП. ЦД: НЗ, ПСП. (3,6 б.) 3. Спуск по вертикальним перилам самовипуском. ВД: НЗ, ПСП, ЗСК. ЦД : БЗ. (15 м) (7,7 б.) ПКЧ1. Учаснику потрібно продемонструвати прийом спуску потерпілого з супроводжуючим самовипуском 4. Підйом по схилу. ВД: БЗ, КЛ. ДП: СП. ЦД: КЛ. (3,9 б.) 5. Спуск по схилу. Крутизна схилу більше 50• ВД: КЛ, ЗСК. ЦД. НЗ: ПСП. ( 25 м) (7,2 б.) ПКЧ2. 6. Траверс скель самовипуском. Етап ділиться на три частини: ВД: ПСП, ЗСК. 1. Траверс похилий вгору (10м) . 2 ППС ( суддівські автомати) 2.Горизонтальна ділянка ( 20 м). ЗСК на початку горизонтальної ділянки, 3 ППС ( суд. автомати). 3. Ділянка спуску вниз (15 м). ЗСК на початку ділянки вниз. (18,7 б) ПКЧ3

Ответов - 91, стр: 1 2 3 4 5 All

trovlad: В.Д. пишет: Якщо в кого з керівників є адекватні зауваження, будь-ласка, напишіть мені у особисті повідомлення чи тут. Ну точно не варіант в особисте повідомлення. якщо ми хочемо покращити змагання

trovlad: В третьому класі КЧ було більш-менш адекватне. якщо б у дівчаток пару хвилин на останньому ПКЧ добавити 2 хвилиниа у хлопців 1 хв. було б ідеально Да ось другий клас це повний зальот. Нагадую для всіх начальників дистанцій - берете весь час який є на проведення і ділити на прогнозовану кількість учасників , це буде оорієнтовний час інтервалу. потім дивитись які ПКЧ дозволяють пускати з таким інтервалом- в конкретному випадку 2класу навіть збільшення в два разу часу ми собі могли дозволити. треба врахувати, що хронометристи на 2 класі були дуже лояльні і чекали поки команда Вознесенська передадуть один комплект спорядження І третій клас- дуже довгий етап траверс фактично складався з трьох етапів - що не дозволило обьетивно розставити учасників знятих на цьому етапі

носков: Зачем на первом классе такой сложный узел, которым пользуются только на скалах? Его никто не вязал.


trovlad: носков пишет: Зачем на первом классе такой сложный узел, которым пользуются только на скалах? Его никто не вязал. І коли Ви навчитесь не робить голослівних тверджень??!Його без помилок завязали як мінімум з десяток чоловік, а якщо брати з помилками то значно більше

oleg01121972: Дистанції сподобались і нове місце - теж. Підготовка дистанцій і вибір більшості етапів – дуже класні. Видно, що начальник підійшов креативно. Нижче не критика, а для покращення: 1. Щодо першого класу підйом і спуск – дозволили дітям спробувати пройти етап в справжніх умовах. Крупини ( КЛ – лінія) – це як трактувати пункт 1.1.1 – говорить, що торкання рельєфу ЗА контрольною лінією, а мені повідомили, що торкання КЛ на купинах – це штраф. ( я сам особисто не бачив за що виставляли штраф, але так мені «повідомила» Гладка О.В.) Всім ставили однаково!!! Але це не вперше на змаганнях ставиться штраф на купинах. Я про це задавав питання - начальник дистанції, повідомив, що Згідно Т.Р. Отож як ставити цей штраф – за наступ на контрольну лінію чи торкання рельєфу за КЛ? Тобто лінія вже є Рельєф, якщо ставлять штраф? Щодо вузла « в свою систему вісімкою одним кінцем», я так розумію, що це нібито на опорі, але у Т.Р немає там в переліку такого вузла, а вели його після міських змагань з скелелазіння – була ідея. Так я згоден з Носковим, що це складний вузол і молодші діти в’яжуть його десь 30 сек, тоді навіщо його в'язати - штраф 30 сек.? Так більшість подумали і зробили ( і що цікаво, я своїм не казав, щоб вони його не в’язали, але судячи з штрафів деякі не в’язали, або неправильно в’язали (про це я дізнаюсь вже на тренуванні) – хтось їм підказав?…) 2. Другий клас – потрібно було ставити, ще одне ПКЧ2 після круто похилої – 15 хв. І навіщо було на такій крутопохилії йти само випуском, якщо половину йдеш, як по навісній? 3. Третій дуже цікавий і тут майже угадали з ПКЧ і якщо рельєф був би трохи простіший, то він повністю був би адекватним. А при такому рельєфі, якщо добавити по 1 хв. на ПКЧ 2, та 2 хв. на ПКЧ3 – (це майже, на час проведення змагань не впливало), тоді більше половини учасників пройшли. (наприклад, коли я прийшов подивитись на 3 клас, то 5 учасникам як раз і не вистачило 1 хв, щоб скинути мотузку на 5 етапі.) А для більш чіткого розставлення місць на дистанції - на етапі 6 (траверс), зробити ще ОДНЕ пкч. 4. Четвертий клас – найтяжчий етап, ніхто не міг подумати, бо ми рельєфу не бачили до подачі заявок, виявився підйом по спортивному з вантажем, після якого у Шинкарука вже не було сил… Я писав на форумі про дистанцію, що деякі параметри і ПКЧ не проаналізовані з виступом учасників в минулому (а тут ще і рельєф добавився) – розцінили як критику. Носков теж писав про 2 клас, але ніякої реакції не прослідувало. Я хотів як краще, але…. І на останок, так у Федорової Світлани не виявилося паспорту - її не допустили. Але коли з’явився Регламент з цією вимогою за 10 днів до змагань (хоча я просив , щоб з ним ознайомитись раніше), коли дізнався про цю умову, почав телефонувати дітям… А за цей термін, що залишився до змагань і в теперішній час у нас паспорт не зробили. Так ми винні, що він не був зроблений своєчасно – вірніше батьки чи обставини. Ще раз, дякую за дистанцію було цікаво, повчально, інформаційно, не зважаючи на результат моєї команди – погано підготувалися. Мені, як тренеру ці змагання дали - багато, надіюсь, що дітям теж.

trovlad: Дякую Олег Анатолійович за аналіз - це Ваш найкращий пост який я читав. все по ділу і ніяких спогадів А ось по паспорту Ви неправі. по це було повідомлено ще в минулому навчальному році в лютому. більше того. можливість перевірки документів вказано в Регламенті про Першість давним -давно. і навіть окремим рядком не обовязково було прописувати.але поскільки раніше цього не вимагали -зараз прописали

oleg01121972: Просто Федорова вернулась в команду за 2 тижні до змагань і звідки я знав, що батьки в літку не зробили паспорт..

пашка: Напишу и я свое мнение. В меру обстоятельств и своих возможностей я, к сожалению, отстранился от соревнований,поэтому,возможно, и не имею особого права писать тут что-то. Это не критика, а мое личное субъективное мнение и что-то из моего опыта. Для меня в последнее время просматривается тенденция, когда побеждает не самый сильный участник,команда,связка(субъективно для меня). Не всегда и не везде, но так часто бывает. И бывает часто не из-за него самого, а из-за неверно выбраного класса, формата, или самой дистанции. И это никак не оправдывает его(участника,команду, связку,или даже тренера).Если они действительно сильнейшие, они поймут как нужно поступить еще при подготовке, или в следующий раз.Мысль в том, что при нашей классовой системе, система не всегда работает. Если, к примеру, взять одну дистанцию для всех, то на ней победит сильнейший, с большим процентом вероятности, может он затупит,тогда победит следующий сильнейший за ним. А у нас получается не прошел четвертый класс, слетел под черту(не прошел из-за жесткого пкч, или не объективно подсчитаному классу) или же наоборот, проскочил, влез чуть ли не случайно, занял первое, а на третьем упирайся не упирайся, уже нет шансов. Примеров очень много. Возможно я узко смотрю, ведь есть еще новички, у которых тоже шансов нет, да им и нельзя идти высокий класс. Суть в том, что у нас нет четких рамок дистанций(и это хорошо как по мне, но это не в тему ), и иногда третий класс может быть тяжелее четвертого, не по баллам, а опять же субъективно . Или неверно просчитаное время может перечеркнуть весь класс. Начальнику дистанции нужно понимать,что это самое важное, установить нужные времена. И вообще, это настолько ювелирная работа, чтоб удачно провести, в частности личку, что трудно представить. Или же просто не давать выбор. Я в свое время очень постоянно наступал на эти грабли:неверно рассчитанное время, оценка сложности этапов, или дистанций по своим силам,желание ввести что-то новое, предлагать выбор участникам. Участникам первенства точно не нужны дистанции по выбору,возможно единицам. В силу их возроста и отношения. В свое время когда я бегал, выбора было мало, поэтому когда я начал ставить, 90% моих дистанций было по выбору, тогда я этого не понимал. Выбор удел чемпионатов и кубков,наверное взрослых. Достаточно того, что нужно выбрать класс дистанции. Достаточно и участникам и тренерам.Когда я начал ставить обычные дистанции, они начали проводится относительно без проблем. Так и кросс поход с общим стартом без отсидок, да очень быстро и удобно, но это приводит к тому, что команды за весь кросс могут пройти три этапа, не особо осознавая что они вообще делают. Хотя вспоминая финиш к пяти вечера ,после моих кроссов, возможно не самый плохой вариант. Но этот формат даже на взрослом чемпионате считается одним из самых сложных. Это я не к тому , что нужно вернутся к группе "а"и группе "б", а к тому, что нужно все таки немного унифицировать классы и времена, чтоб побеждали сильнейшие, у более слабых был стимул, а новички с интересом входили в спорт. На самом деле мыслей очень много, но не смею их все выражать, так как стал очень мало вносить в туризм...

trovlad: Паша розумні думки має право вносити будь-яка людина. тим більше яка пройшла всі ступені змагань. Тому не обмежуй себе- висловлюй безліч своїх думок_"смей их выражать")). Безумовно ти правий в тому. що це філігранна робота - всіх пустити на одну дистанцію на першості неможливо із-за часу та та зовсім різного рівня учасників. То ж класи необхідні. а далі треба уважно рахувати інакше як це вже трапилось на обласних на високих класах не має кому виступати. В цьому конкретному турі в старшій групі перемогли одні з найсильніших і не гарантія .що якщо б був 3-4 клас об'єднано. то таблиця була б іншою - в четвертому класі - абсолютно не готові до дистанції ні Мединский ні Побережний. До старту було зрозуміло, що Шепіль це дистанція не посилі. Так що з учасників влетів на цьому тільки Шинкарук. Безумовно в молодшій групі всі\е отрималось гірше. бо другий клас був завалено повністю, а значить всі лідери молодшої групи опинились внизу таблиці.

trovlad: Що стосується кросу. то команда яка на виборі проходить три етапи з таким же успіхом може не пройти жодного на звичайному раллі

oleg01121972: Хотілось, щоб трохи раніше ніж як за 2 тижні з’являлися Умови наступного туру – це не критика, а прохання. А то проводиш весь день тренування ( я про Лупарево, де я працюю тільки по суботам) щоб після нього заявити – кого на клас, кого за основну команду. А потім залишається, ще тільки одне, на якому вже потрібно тактики та стратегії навчити та спорядження підготувати, номери і… ( Де не потрібно бухтувати мотузку, а кидати, хто кому, що передає і т.д.). А ти в цей день дітей тренуєш тому класу, який заявив. Так я знаю можливості та кого куди заявляти, ще до появи Умов, але випливає, якась специфіка туру і за одне тренування – це не можна передбачити, а змінити це вже не можеш, бо ти вже їх заявив. Так це мої проблеми, але що важко трохи раніше розміщувати Умови? Дякую за розуміння.



полная версия страницы