Форум » Першість Центру » естафета » Ответить

естафета

trovlad: Тур відкритої Першості Центру з виду: «Естафета зв’язок». Старша та молодша групи. Подача заявок – 16.03 Місце та час проведення: Балабанівський ліс 19.03 Місце старту – буде повідомлене в день жеребкування. Кожна команда (не гурток) повинна надати одного повнолітнього суддю з досвідом занять спортивним туризмом. Прізвище судді вказується при заявці команди. Команди які не надали суддю до змагань не допускаються (команди, тренери яких ще не мають власних випускників, і заявляють команди лише на 1 рівень – суддю можуть не надавати). І пам’ятайте, що від кількості суддів буде залежати й кількість гілок на етапі, що суттєво впливає на результати команд! Команда своєю участю відповідає за явку судді (не пізніше, ніж за 1 год. до старту зв'язок 2 рівня) на місце старту та спорядження, необхідне для обладнання етапу. Старт перших зв'язок 2 рівня 11.00 Старт всіх зв'язок 1 рівня одночасно о 13.00 Зв’язки молодшої групи, які заявлені на 2 рівень стартують одночасно з старшою групою. Якщо команда молодшої групи заявляє ВСІ зв’язки на 2 рівень – вона також стартує за принципом естафети. Легенди КП будуть повідомлені в день жеребкування. Жодного етапу зі старту НЕ видно. Є 2 варіанти складності проходження дистанції: 1 рівень та 2 рівень. Кожен етап (зв’язка етапів) має свою вартість. Зв’язка отримує вартість етапу лише в тому випадку, якщо його подолав хоча б один учасник. При не можливості подальшого проходження етапу (не можуть відновити командну страховку і т.п.)– зв’язка за допомогою суддів звільняє етап і залишається на місці до виходу ЗЧ (отримавши відповідний штраф). Відсидки не передбачені, зв’язка сама обирає чекати звільнення етапу чи бігти далі. Пропуск етапу – 0 балів, не проходження – згідно Настанов, при не проходженні здвоєних етапів– вони розцінюються як (спецзавдання )один етап! Результат команди - різниця між балами вартості пройдених етапів та мінус штрафні бали. В випадку рівності балів в двох чи більше команд краще місце посідає команда, яка фінішувала раніше. Команда на жеребкуванні заявляє рівень складності дистанції (не залежно від розрядів), а також варіант ОРІЄНТУВАННЯ кожної зв’язки 2 рівня та технічні етапи для зв'язок 1 рівня. Зв’язки однієї команди можуть довільно вибирати рівень дистанції на якій виступає кожна з них. Суддівство згідно «Правил», взяття чужого КП – 6 балів. Умови проходження дистанції 1 рівень: Контрольний час на зв’язку 1 год. 40 хв. Зв’язка обирає для себе набір технічних етапів (по 1 з кожного блоку; команда на одному блоці не може проходити той самий етап різними зв’язками), обрані етапи вказуються в заявці, змінювати (перезаявляти) етапи після жеребкування – НЕ можна. Дистанція складатиметься з двох частин: Пролог та Основна частина. Пролог: всі зв’язки стартують одночасно і проходять дистанцію орієнтування за вибором, що складається з 6 КП (набір КП на одну команду – РІЗНИЙ), КП – не стандартні, у вигляді листа А5, примотаного скотчем до орієнтиру, шифр – надрукована на КП літера. Зв’язка своєю ручкою записує знайдені літери у картку. Штраф за кожний не взятий (або не правильно взятий) КП – 6 балів. Фініш прологу – на стартовій галявині, зв’язка проходить через фінішний коридор, здає картку прологу і САМОСТІЙНО з пакету своєї команди дістає карту основної частини та картку СВОЄЇ (заявленої) дистанції (технічні етапи позначені квадратами з цифрами 1-4). ДОДАТКОВО, до проходження фінішного коридору, у спеціально відведеній зоні, зв’язка може скласти слово-відповідь (6 літер, українська мова), отримавши (в разі правильної відповіді) бонус +10 балів. Зв’язці дозволяється розділятися, але залікова картка і карта орієнтування видається в одному екземплярі, дивитися карту можна буде лише після старту! Основна частина (набір блоків): Заданий час на всіх етапах (крім вузлів) - 10 хв. 1а: траверс (горизонтальний) (20 б.): самонаведення, довжина до 20 м, З ППС, вихідна та цільова ділянки – безпечна зона, обладнана ПС (подвійна петля); 1б: траверс (горизонтальний) (12 б.): по суддівських перилах, кріплення умовно жорстке, довжина до 20 м 1с: траверс (різнопохилий) (15 б.): по суддівських перилах, рівно-вниз-вгору-рівно, кріплення умовно жорстке, довжина до 25 м; 2а: паралельні перила (40 б.): верхня мотузка натягнута суддями (здвоєна), нижню суддівську мотузку (одинарну) необхідно натягнути, переправитись з транспортною мотузкою і розкріпити після проходження (входить в заданий час етапу); 2б: навісна (30 б.): по здвоєних суддівських перилах з транспортною мотузкою, довжина до 15 м, вихідна та цільова ділянки – безпечна зона; 2с: цирк (20 б.): етап повністю обладнаний суддями, необхідно переправитись зі своєю транспортною мотузкою, довжина до 15 м 3а: вузли (2 хв.) (по 3 бали кожен вузол): зі свого спорядження (діаметр довільний), після закінчення 2 хв. всі вузли мають лишитися для перевірки, можна використовувати 1 вузол для зав’язування іншого (обираючи цей етап, враховуйте,що судді потрібен час на перевірку); 3б: вузли (1 хв.) (9 б.): із суддівського спорядження зав’язати 1 вузол за жеребом (у всіх команд групи будуть однакові, але вузли – різні), допомагати один одному не дозволяється 3с: маятник (10 б.): без транспортної мотузки, самостраховка не потрібна 4а: спуск по схилу (30 б.): самонаведення, кріплення в заглушку, довжина до 20 м, вихідна ділянка – небезпечна зона (суддівські перила самостраховки), цільова ділянка – безпечна зона (контрольна лінія); 4б: підйом по схилу (12 б.): по суддівських перилах, довжина до 20 м; 4с: топографія (8 б.): зв’язка отримує фрагменти карти з 4 КП (А,Б,С,Д), необхідно відшукати їх на великій карті, де зображена дистанція з 8 КП і записати їх порядковий номер (А-6, Б-2...) СВОЄЮ ручкою! Кожна правильна відповідь + 2 б. Умови проходження дистанції 2 рівень: На старті кожна зв’язка отримує картку, на якій повинна відмічати КП та технічні етапи (транспортування картки проблема зв’язки). 1 група команд - заданка, вибір, лінія; 2 група команд - вибір, лінія, заданка; 3 група команд - лінія, заданка, вибір; Групи визначаються жеребом. Технічні етапи ДРУГОГО РІВНЯ ДАЮТЬСЯ ЗАГАЛЬНИМ СПИСКОМ, розбивка етапів по дистанціям орієнтування буде повідомлена за день до жеребкування. Всі етапи команда проходить за бажанням і в будь-якому порядку. На заданці та виборі технічні етапи позначені квадратами з цифрами у відповідності з номером в карточці, а КП – колом з номером (на виборі за порядком 1-16, а на заданці - як і на тумбі 31-34). КП заданого напряму розкидані між технічними етапами і їх можна брати по ходу руху. КП вибору – не стандартні, у вигляді листа А5, примотаного скотчем до орієнтиру, шифр – надрукована на КП літера. Зв’язка своєю ручкою записує знайдені літери у картку, додатково, до пробігання фінішного кола зв’язка може скласти слово-відповідь (5 літер, українська мова), отримавши (в разі правильної відповіді) бонус +6 балів. Картка для відмітки КП вибору – окрема, її не потрібно показувати суддям на технічних етапах! Технічні етапи на лінії не позначені, тож їх пропуск – 6 балів (як за не взятий КП). Контрольний час на зв’язку 1 год. 40 хв. та 4.10 години на команду. Заданий час на всіх неспарених етапах 10 хв., на всіх спарених етапах - 18 хв. На фініші зв’язка відбігає одне коло, за цей час наступна зв’язка отримує матеріали для старту. Етапи(зв’язки етапів), позначені в Умовах однією цифрою, будуть у команди на кількох видах орієнтування. Старт починається з в’язання вузлів (шість вузлів КОЖНОМУ, по одному з кожної групи). Зв’язка не покидає старт, поки не зав’яже всі вузли, хоча б з помилками (напарник не може в'язати вузол за іншого, але підказувати дозволяється). В’ЯЗАННЯ ВУЗЛІВ ОБОВ’ЯЗКОВЕ ДЛЯ УСІХ ЗВ'ЯЗОК. Команда в’яже вузли з основних мотузок довжиною більше 10 м, у вузлах груп «Схоплюючі» та «Зв’язування мотузок різного діаметру» можна використовуватися мотузки діаметром 6 мм, вузли у зв’язці можуть повторюватись. Сигналом, що учасник зав’язав вузол, є називання ГРУПИ, до якої вузол відноситься. НАБІР ЕТАПІВ: 1: Траверс – спуск (35 б.): самонаведення, траверс горизонтальний – до 20 м, 3 ППС, ПС на початку та в кінці, довжина спуску – до 12 м, кріплення – за опору, вихідна та цільова ділянки – безпечна зона. 2а: паралельні перила (40 б.): верхня мотузка натягнута суддями (здвоєна), нижню суддівську мотузку (одинарну) необхідно натягнути, переправитись з транспортною мотузкою і розкріпити після проходження (входить в заданий час етапу); 2б: навісна (30 б.): 1 учасник переправляється по здвоєних суддівських перилах з транспортною мотузкою і наводить перила страховки для 2 учасника через заглушений суддівський карабін (від перил до заглушки до 0,5 м), довжина етапу до 15 м, вихідна та цільова ділянки – безпечна зона; 2с: цирк (20 б.): перила для руху натягнуті суддями, опора для кріплення допоміжної вірьовки – дерево, довжина етапу до 15 м 3: маятник (15 б.): переправитись, використовуючи суддівський вертикальний маятник з транспортною мотузкою, самостраховка не потрібна, вихідна та цільова ділянки – безпечна зона 4а: спуск + спуск потерпілого (60 б.): крутизна схилу умовно більше 500, довжина до 20 м, вихідна ділянка – небезпечна зона (суддівські перила самостраховки, заглушка, вантажна петля), цільова ділянка – безпечна зона (контрольна лінія), суддівська страховка не потрібна, етап проходиться за аналогією «Спуск потерпілого», крім здвоєної мотузки і командної страховки. Потерпілий (ПЕРЕЛОМ ОБОХ РУК) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після закінчення роботи на етапі; 4D: спуск по схилу (30 б.): самонаведення, кріплення в заглушку, довжина до 20 м, вихідна ділянка – небезпечна зона (суддівські перила самостраховки), цільова ділянка – безпечна зона (контрольна лінія); 4с: топографія (8 б.): зв’язка отримує фрагменти карти з 4 КП (А,Б,С,Д), необхідно відшукати їх на великій карті, де зображена дистанція з 8 КП і записати їх порядковий номер (А-6, Б-2...) СВОЄЮ ручкою! Кожна правильна відповідь + 2 б. 5а: подолання лощини (80 б.): до старту учасники по-черзі з суддівською страховкою піднімаються на стартовий майданчик (просте лазіння), далі по-черзі з командною страховкою долають лощину за допомогою підвішеної суддівської мотузки (закріплена з обох берегів умовної лощини і вільно звисає до землі), будь-яке торкання землі – штраф «вимушене порушення умов» - 10 б. (рух по землі – зняття з етапу), після пристібання зажиму, що допускається в якості самостраховки, штраф випуск регулюючої руки та спуск без рукавиць – не виставляється, переходити на підйом можна лише після команди судді, який візуально контролює, щоб учасник спустився нижче лінії (буде позначена на опорі, фіксується по спусковому пристрою), фініш – постановка обох учасників в петлю самостраховки на протилежному березі, після чого вони по-черзі спускаються дюльфером по суддівських перилах. 5б: підйом потерпілого + спуск дюльфером (120 б.): Перший учасник та потерпілий забезпечується суддівською страховкою (1 учасник самостійно спускає суддівську страховку для потерпілого). 1 учасник піднімається по суддівських вертикальних перилах, нижня страховка для нього не потрібна, внизу постановка потерпілого на самостраховку не вимагається, організує підйом способом «нога-нога» або «нога груди», потерпілий (ПЕРЕЛОМ правої руки) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після постановки на самостраховку вгорі етапу, перила вертикального підйому суддями убиратися не будуть! (це закріплена у горі вірьовка, яка надається суддями для роботи команди). Далі учасники спускаються по суддівських перилах з командною страховкою. Етап обладнаний в кінці етапу ПС (вантажна петля), та ПС, ПСС і заглушкою - в горі. Довжина етапу 7+7 м. 6а: Паралельні перила (70 б.): На початку та в кінці етапу контрольні лінії, опори - дерева, перший учасник долає яр з командною страховкою, після чого зв’язка наводить перила (можна одинарні) і другий учасник долає яр по перилах з транспортною мотузкою. ПС командна організовує самостійно, відповідно до вимог безпеки. Довжина етапу – до 15 м. 6б: навісна переправа (60 б.): вихідна та цільова ділянка – безпечна зона, опори - дерева. Команда перетягує кінці подвійної мотузки, які суддя закріплює карабінною удавкою і організовує для себе переправу. 7а: Крутопохила переправа + дюльфер (100 б.): На початку етапу, наприкінці крутопохилої та перед дюльфером – ПС. Між підетапами – перила самостраховки і дві заглушки. На початку етапу та в кінці етапу вантажна петля. Зверху закріплена подвійна вірьовка. Учасники повинні за допомогою цієї вірьовки навести собі переправу. 1 піднімається з суддівською страховкою та нижньою командною. Після спуску дюльфером учасники повинні розв’язати крутопохилу переправу (входить в заданий час роботи). Довжина етапу 16 + 8 м. 7б: Підйом вертикальними перилами + дюльфер (100 б.): етап обладнаний суддівськими перилами підйому для першого учасника, суддівською страховкою для першого. Зверху 2 заглушки. ПС зв’язка організовує самостійно, дотримуючись вимог безпеки. Довжина етапу до 8+8 м

Ответов - 65, стр: 1 2 3 4 All

elena: Судді: Брагін А.Л., Трофимов П. - усе спорядження отримати на місці старту

elena: Суддя: Бережна Н. , вірьовку на етап отримати на місці старту

elena: Суддя Мезінов О.А.: вірьовка для перил самостраховки (до 10 м), вантажна петля, заглушка, контрольні лінії


elena: Суддя Романовська І. - все спорядження отримати на місці старту

elena: Суддя Лисунець О.С. - перильна вірьовка від 30 м, а суддівську страховку отримати на місці старту

elena: Суддя Зайкін О.В., Носков П.П. - вврьовка для суддівської страховки, вантажні петлі, а перила для підйому (спуску) отримати на місці старту

elena: Суддя Жидик В. - зробити контрольні лінії

elena: Судді Безпалий М.А., Магомедова А. - контрольні лінії, організувати перетяжку 17 м

elena: Судді Мороз А., Урсолов Є. - контрольні лінії, вірьовка для подвійних перил переправи від 35м, суддівська страховка 30м,а вантажні петлі,заглушки та перила с/с отримати на місці старту

elena: Суддя Колісніченко К. - усе спорядження отримати на місці старту

elena: Всі судді збираються у неділю на місці старту не пізніше 10:00 У кого проблеми зі спорядженням повідомити сьогодні-завтра!

oleg01121972: Щось не знайшов фото в ГРУПІ, може не там шукав????

elena: oleg01121972 пишет: Шукайте в повідомленнях на стіні групи, у розділі фотоальбомів і так багато фотографій,тому я туди не стала закидувати.

НикАндр: 1. На етапі 1 (2 рівень) можна нести груз? 2. На етапі 7а перила крутопохилої кріпити за опору ( якої не має в Умовах), чи у вантажну петлю? 3. Етап 7а: На початку етапу, наприкінці крутопохилої та перед дюльфером – ПС. Питання: обов'язкове використання ПС наприкінці крутопохилої та перед дюльфером, чи достатньо якогось одного?

irixa: Чи може результат на етапі бути від'ємним?

elena: Невже так мало часу було на уточнення Умов??? Секретаріат не має змогу у вихідні дні роздрукувати ваші додаткові питання,щоб розмістити іх на дошці інформаціі і тим самим забезпечити рівний доступ всіх представників до інформаціі

elena: відповіді будуть пізно ввечорі,коли я доберуся до дому

elena: НикАндр пишет: 1. На етапі 1 (2 рівень) можна нести груз? Так, на обох траверсах з самонаведенням дозволяється транспортувати вантаж

elena: НикАндр пишет: 2. На етапі 7а перила крутопохилої кріпити за опору ( якої не має в Умовах), чи у вантажну петлю? Згідно Настанов,якщо перила натягуться за. допомогою поліспасту - кріпити їх у вантажну петлю ЗАБОРОНЕНО, то ж логічно, що на всіх етапах з наведенням перил будуть позначені (червоним кольором) поліспастні опори. На етапі 7а - поліспастна опора -дерево, якщо учасники будуть натягувать переправу без поліспасту​ - можна закріпляти і у вантажну петлю.

elena: НикАндр пишет: 3. Етап 7а: На початку етапу, наприкінці крутопохилої та перед дюльфером – ПС. Питання: обов'язкове використання ПС наприкінці крутопохилої та перед дюльфером, чи достатньо якогось одного? Між крутопохилою і дюльфером достатньо буде використовувати один ПС



полная версия страницы