Форум » День Туризму » День туризма, школярі » Ответить

День туризма, школярі

dash: ДАТА ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ Свято проводиться 27 вересня 2014 р. на території Вірьовочного парку пригод «Драйв», Парк Перемоги (зупинка Плавбассейн (додаткова інформація про місце проведення заходу http://vk.com/drive_park_city_n). Попередні заявки приймаються до 24 вересня 2014 року за e-mail: martynovad@rambler.ru, в цієї темі або за телефоном 478540 (спитати туристський відділ). ПРОГРАМА ЗАХОДУ У рамках свята до Дня туризму проводяться: змагання на дистанціях: - туристська смуга перешкод; - змагання зі скелелазіння; - змагання з веслування на байдарках, - змагання з інтелект - орієнтування, - вело - естафета. майстер-класи: - технології вишивання; - виготовлення ляльки-мотанки; - «Голуб миру» - малюнки в підтримку 79-й аеромобільної бригади; - археологічні дослідження; - в’язання вузлів. благодійні майстер-класи з виготовлення патріотичних прикрас: браслетів, віночків, значків. Гроші, зібрані за вироби, що будуть створені під час майстер-класів будуть передані в 79-ту аеромобільну бригаду. (Орієнтовна вартість виробу від 10 до 50 грн. в залежності від матеріалу). акція «Захисти бійця – врятуй життя» (виготовлення маскувальних сіток для бійців бригади). Потрібні стрічки (шматочки) з зеленої, жовтої, коричневої тканини (не яскравих тонів!) шириною 4 – 5 см, довжина будь-яка. Тканина обов’язково має бути з натуральних матеріалів, що не плавляться! 10.00 – 10.30 - реєстрація учасників 10.30 – 11.00 – урочисте відкриття змагань 11.00 – 13.00 – робота дистанцій 11.00 – 14.00 – робота майстер-класів 13.00 – 14.00 – ігрова програма, підведення підсумків 14.00 – закриття змагань, нагородження переможців УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ. До участі запрошуються команди загальноосвітніх шкіл міста та області у складі від 4 до 10 чоловік. Для роботи на дистанціях необхідний склад команди: - туристська смуга перешкод – 4 учасника; - змагання зі скелелазіння – 2 учасника; - змагання з веслування на байдарках – 2 учасника, - інтелект-орієнтування – 2 учасника, - вело - естафета - 3 учасника. ПОПЕРЕДНІ УМОВИ ДИСТАНЦІЙ 1. Туристська смуга перешкод Стартує одночасно вся команда. Учасники команди долають перешкоди в заданому напрямку. За помилки при проходженні етапів, команда отримує червону картку. Після проходження дистанції команда відбігає штрафні кола за кожну отриману червону картку (довжина кола – до 30 м). Перемагає команда, що покаже найменший час проходження дистанції. 2. Змагання зі скелелазіння. Змагання проходять на штучному скелелазному стенді. Висота стенду – 6 метрів. Два учасники стартують одночасно по двом маршрутам. Розподіл маршрутів між учасниками – довільний. Учаснику дозволяється три «зриви», після чого він знімається з дистанції. Результат команди визначається за сумою часу, що затратили на підйом обидва учасника. У разі, якщо один з учасників не зміг подолати етап, команда займає місця після команд, у яких два учасника подолали дистанцію. 3. Змагання з веслування. В змаганнях бере участь екіпаж з 2-х учнів. Учасники повинні подолати на байдарках дистанцію, проходячи між «поплавками» воріт. Результат команди – час проходження дистанції. 4. Інтелект – орієнтування. В змаганнях бере участь 2 учасника команди. З собою мати папір для нотаток та ручку. Учасники можуть рухатись в заданому напрямку по карті, за маркуванням, та по легенді. На контрольних пунктах учасники відповідають на запитання і, в залежності від відповіді, обирають подальший напрям руху. Результат команди – найменший час проходження дистанції. 5. Вело - естафета. В змаганнях бере участь 3 учасника команди. Результат команди - час проходження дистанції. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ. Переможці і призери в окремих видах нагороджуються грамотами та призами – Сертифікатом на безкоштовне відвідування вірьовочного парку «Драйв».

Ответов - 3

dash: Увага! В перелік заходів додана вело-естафета!

dash: Перелік етапів на дистанції "Туристська смуга перешкод": 1. Павутиння. Між деревами натягнута сітка з мотузок. Учасники повинні подолати перешкоду не стаючи на землю та не тримаючись за дерева. Рухатись можна всім учасникам одночасно. Можливі порушення: - Опора на землю або на дерево. Попередження від судді. Якщо учасник не реагує на попередження, то команда отримує червону картку. - падіння учасника – учасник повинен повернутись на початок етапу і долати перешкоду з початку. 2. Переправа по колоді, що хитається. Між деревами підвішена колода. Учасники команди повинні перейти перешкоду, рухаючись по колоді і тримаючись руками за перила. Можливі порушення: - два і більше учасника, що рухаються по перилам одночасно. Команда отримує червону картку, зайві учасники повинні зупинитися, чекаючи звільнення етапу. - заступ за лінію старту – фінішу етапу. Команда отримує червону картку. 3. Маятник. Учасники повинні перестрибнути зону перешкоди, тримаючись руками за мотузку, що закріплена зверху. Можливі порушення – заступ за лінію старту – фінішу етапу, падіння - команда отримує червону картку. 4. Переправа «Метелик». Між деревами натягнуті дві мотузки, що зв’язані посередині і розширяються з боків етапу, у формі метелика. Учасники повинні перейти перешкоду, йдучи ногами нижньою мотузкою та тримаючись руками за верхню. Можливі порушення: - два і більше учасника, що рухаються по перилам одночасно. Команда отримує червону картку, зайві учасники повинні зупинитися, чекаючи звільнення етапу. - заступ за лінію старту – фінішу етапу. Команда отримує червону картку. 5. Переправа по паралельних мотузках. Між деревами натягнуті дві мотузки. Учасники повинні перейти перешкоду, йдучи ногами нижньою мотузкою та тримаючись руками за верхню. Можливі порушення: - два і більше учасника, що рухаються по перилам одночасно. Команда отримує червону картку, зайві учасники повинні зупинитися, чекаючи звільнення етапу. - заступ за лінію старту – фінішу етапу. Команда отримує червону картку.

dash: Орієнтування. Гра «Інтелект – орієнтування» проходить в 4 етапи. Етап 1. Команда дає відповіді на тестові завдання з історії та географії Миколаєва та області. За вірні відповіді команда отримує бонусний час для проходження другого етапу. 1 вірна відповідь = 1 хвилина. Етап 2. Команда отримує карту «лабіринту», в якому розташовані контрольні пункти. На контрольних пунктах знаходяться коди, які команда повинна знайти та записати у картку. Час на проходження «лабіринту» - 5 хв. + бонусний час, отриманий на 1-му етапі. Команда, яка не встигла вийти з «лабіринту» до кінця свого часу, вважається тією, що заблукала, і припиняє свою участь у грі. Етап 3. Команда рухається за маркуванням та легендою, де повинна знайти контрольні пункти з кодами. Етап 4. Команда отримує таблицю, в якої за допомогою знайдених кодів має знайти букви, з яких необхідно скласти ключове слово. Результат команди визначається за найменшим часом, витраченим на складання ключового слова. Час команди починається з початку етапу 3.




полная версия страницы