Форум » Джура » Квест » Ответить

Квест

nikturcentr: Гра «Пропала грамота» Правила проходження: Гра «Пропала грамота» - комплексна командна інтелектуально-екстремальна гра з військово-спортивними та туристичними елементами та використанням методик гри «Квест». В грі може брати участь весь рой, в т.ч. і обидва наставника. При пересуванні по місту команда може ділитися на групи, але в кожній групі повинен бути наставник. В випадку порушення цієї умови рій знімається з дистанції і посідає останне місце. По місту можна пересуватись тільки кроком (або транспортом) за перехід на біг, команда отримує штрафні бали. Команда отримує тексти в яких зашифровані різні об'екти на території міста Миколаєва. Протягом встановленого часу, про який буде повідомлено напередодні гри, команда повинна взнати ці об'екти і відповісти на запитання , що їх стосуються, відповідь може містити код* (за їх допомогою можна відгадати пароль до козацької грамоти) або просто приносити позитивні бали. На окремих з КП, щоб отримати відповідь необхідно виконати якість додаткові завдання Для отримання відповідей можна використовувати інтернет, літературу, підказки перехожих і т.п. Порядок проходження КП довільне, тобто команда вибирає самостійно. В виключних випадках можна отримати відповідь навіть не виходячи на об'екти. У разі прибуття двох або більше команд на один пункт, команди, за можливістю, виконують завдання паралельно. Якщо це неможливо – в порядку прибуття всієї команди. * Код: А1 (де "А" – буква, "1" – цифра) Необхідне спорядження: На старті команда отримує контрольну картку, куди під час пересування вносить отримані коди. Учасникам команди необхідно мати загальнокомандний елемент одягу чи атрибут (наприклад: однакові головні убори, стрічки одного кольору на рукавах, емблема на одязі та ін..), бажано бути в спортивному одязі для виконання певних завдань. Команда має при собі ручку, папір для записів, мобільний телефон. До старту команда має обов’язково зареєструвати номер мобільного телефону, що буде використовуватись для зв’язку в разі необхідності з організаторами. Підведення підсумків: В Центрі на дошці 8 Х 8 клітинок (горизонталь-букви, Вертикаль – 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8). Код вказує на клітинку, на якій вписано букву. Після визначення букв для паролю команда підбирає слово-пароль. Для отримання доступу до введення паролю, команда здає контрольну картку з вписаними паролями. Один з учасників команди вводить слово-пароль, для того, щоб відкрити секретний документ – пропалу грамоту. У кожної команди є 2 спроби для відкривання засекреченого файлу. У разі використання двох спроб, команда втрачає право на здобуття першого місця. Результат участі у грі визначається таким чином: перше місце здобуває команда, що відкрила секретний файл. Решта команд посідають місця в залежності від знайдених правильних кодів та балів за правільні відповіді на питання, при рівній кількості – часом приходу в кінцеву точку гри.

Ответов - 0



полная версия страницы