Форум » Школа безпеки » рятувальні роботи 2011 » Ответить

рятувальні роботи 2011

nikturcentr: Дистанція «Пошуково-рятувальні роботи в умовах природного середовища». На дистанції команди демонструють уміння діяти у надзвичайних ситуаціях природного характеру, здатність проводити пошуково-рятувальні роботи, надавати першу невідкладну допомогу та транспортувати потерпілого з застосуванням альпіністського та спеціального рятувального спорядження. Всі технічні етапи проводяться відповідно до Правил і Настанов туристських змагань. За 30 хв до старту команда виходить на стартовий майданчик для перевірки спорядження. Одяг учасників повинен закривати лікті та коліна, взуття - закрите, спортивного типу. Команді необхідно мати список медикаментів для похідної аптечки, 3-4 бинта. Загальна довжина дистанції - до 6,5 км. КВ дистанції – 3 г 50 хв. На етапах, де необхідний умовний потерпілий, команда вибирає його самостійно. Один і той же учасник не може бути потерпілим більше, ніж на одному етапі. Підведення підсумків - за кількістю набраних штрафних балів. Команди, зняті на етапах орієнтування, займають місця після команд, які пройшли ці етапи. Команди, що не уклалися в загальний КЧ дистанції, займають одне останнє місце. Етап № 1. Орієнтування. Команди довільно поділяються на дві зв'язки: 4 учасника та 2 учасника. Зв'язка - двійка перед стартом отримує карту і переносить на неї свою дистанцію з контрольної карти. Зв'язка-двійка проходить орієнтування в заданому напрямку. КЧ етапу - 15 хв, кол-во КП - 4, довжина етапу - до 1,5 км. Кожне невзяте КП - 6 штрафних балів. Якщо зв'язка не взяла жодного КП, вона знімається з етапу. Зв'язка-четвірка проходить орієнтування по легенді та орієнтування по маркуванню. На фініші легенди знаходиться КП, на якому зв'язка - четвірка отримує карту для орієнтування по маркуванню. КЧ на два етапи - 20 хв, на маркуванні - 2 КП, загальна довжина обох етапів - до 2 км. Обидва КП маркування команда проколює на своїй карті, відзначаючи на зворотному боці карти КП № 1 олівцем з КП № 2, а КП № 2 - олівцем з КП «Рубіж». При позначці КП штрафується кожний мм відхилення, крім трьох перших. Максимальний штраф за 1 КП - 10 б. Етап № 2. Закритий етап. На цьому етапі знаходиться КП «Рубіж». Команда виконує технічне завдання, умови якого вона отримує на етапі. Максимальна довжина етапу - 30 м. ЗЧ - 20 хв. Етап № 3. Транспортування потерпілого по траверсу. Довжина етапу - до 25 м. ЗЧ - 15 хв. По дві вантажні петлі і КЛ на початку та в кінці етапу, 5 ППС (навантажувати двом учасникам одночасно заборонено); обмежувальні лінії. Травма потерпілого - укушені рани обох кистей рук. Етап № 4. Транспортування потерпілого вертикальним маятником. Довжина етапу - до 20 м (між опорами для кріплення транспортної мотузки). ЗЧ - 10 хв. Потерпілий повинен бути прикріплений до маятника, мати транспортну мотузку. Травма потерпілого - легкий шоковий стан від переїдання. Етап № 5. Надання невідкладної допомоги та транспортування потерпілого з різними видами травм. Довжина етапу - до 100 м. ЗЧ - 18 хв. Етап обладнаний суддівськими ношами, імобілізуючими засобами. Травми потерпілого - зі списку в Настановах. Кількість травм - 3. Команді необхідно надати медикаментозну допомогу (теоретично) згідно зі списком своєї аптечки, а також (при необхідності) практичну допомогу потерпілому, використовуючи суддівське спорядження, і транспортувати потерпілого на відстань 30-35 м, відповідно до кожної травми. Потерпілий - один на весь етап (література - методичка з медицини Шилової Н. І.). Етап № 6. Транспортування потерпілого по вертикальних перилах. Довжина етапу - до 10 м. ЗЧ - 20 хв. Суддівські одинарні перила, суддівська страховка для потерпілого, дві вантажних петлі на початку етапу, 2 ППС (суддівські карабіни), дві вантажних петлі нагорі етапу. Умовний потерпілий починає підйом способом «груди-нога» суддівськими вертикальними перилами (нижня командна страховка не потрібна) за допомогою двох схоплюючих. По команді судді отримує умовну травму (тепловий удар через занадто теплий одяг) і зависає на схоплюючих. Команді необхідно будь-яким правильним способом спустити потерпілого до початку етапу (на верхній ПС етапу можна піднятися лазінням по сусідньому маршруту). Етап № 7. Підйом потерпілого способом «нога-нога». Довжина етапу - до 8 м. Дві вантажні петлі та ПСС нагорі етапи. ЗЧ - 12 хв. Команді необхідно підняти умовного потерпілого з умовної тріщини способом «нога-нога». При необхідності будь-яка кількість учасників може спуститися в тріщину (потерпілий потрапляє туди до старту). Фініш етапу - по збору всієї команди на верхньому ПС. Потерпілий, провалившись у тріщину (вона дуже стара) сильно запорошив очі пилом століть.

Ответов - 8

gordey4uk: етап №3 Транспортування потерпілого по траверсу. Чи обовязкове використання всіх ППС? Як траверс буде розташований - лінійно, чи з кутом?

gordey4uk: Етап №6 Транспортування потерпілого по вертикальних перилах. Час зупиняється коли "потерпілий" дістанеться початку етапу, чи коли вся команда збереться внизу?

martynov_serg: gordey4uk пишет: етап №3 Транспортування потерпілого по траверсу. Чи обовязкове використання всіх ППС? Як траверс буде розташований - лінійно, чи з кутом? 1. Ні. 2. Лінійно.


martynov_serg: martynov_serg пишет: Етап №6 Транспортування потерпілого по вертикальних перилах. Час зупиняється коли "потерпілий" дістанеться початку етапу, чи коли вся команда збереться внизу? Всі технічні етапи проводяться відповідно до Правил і Настанов туристських змагань.

gordey4uk: етап №3 Транспортування потерпілого по траверсу. Стрімкисть схилу до 50 градусів чи більше?

gordey4uk: Команді необхідно мати список медикаментів для похідної аптечки, 3-4 бинта. Що саме мається на увазі - список, чи наявність медикаментів у аптечці?

martynov_serg: gordey4uk пишет: етап №3 Транспортування потерпілого по траверсу. Стрімкисть схилу до 50 градусів чи більше? До 50 градусів.

martynov_serg: martynov_serg пишет: Команді необхідно мати список медикаментів для похідної аптечки, 3-4 бинта. Що саме мається на увазі - список, чи наявність медикаментів у аптечці? Мається на увазі список медикаментів для похідної аптечки та 3-4 бинта.



полная версия страницы