Форум » Кубок Буга » крос-похід 20111 » Ответить

крос-похід 20111

nikturcentr: Дистанція проходиться за системою «жорсткого ралі» Дистанція ІV класу: Орієнтовна довжина етапів – до 30 м 1. Орієнтування в заданому напрямку 2. Визначення азимуту 3. Навісна переправа через яр. 4. Крутопохила навісна переправа вниз. Перший учасник переправляється по суддівським перилам, котрі для останніх учасників становляться суддівською перильною страховкою. 5. Підйом по скелі середньої складності. 6. Спуск потерпілого з супроводжуючим. 7. Підйом по схилу. 8. В’язання вузлів. Кожний учасник в’яже по два вузли, що витягнути по жеребу. Заданий час на етапі – 1 хвл Пари вузлів: 1. Брамшкотовый -УИАА 2. Австрійський схоплюючий- срединний 3. Грепвайн -провідник вісімка 4. Зустрічна вісімка- стремено 5. Подвійний провідник- булінь 6. Штик- схоплюючий 9. Переправа по мотузці з перилами. Перший учасник переходить по нижнім суддівським перилам, як по навесной переправі. Команда наводить верхню перильну мотузку. Дистанція ІІІ класу: Орієнтовна довжина етапів – до 30 м 1. Орієнтування в заданому напрямку 2. Визначення азимуту 3. Навісна переправа через яр. Перший учасник переправляється по суддівським перилам, які для наступних учасників виконують роль суддівський перильної страховки. 4. Підйом по скелі середньої складності. 5. Спуск вертикальними перилами. 6. Підйом по схилу. 7. В’язання вузлів. Кожний учасник в’яже по два вузли, що витягнути по жеребу. Заданий час на етапі – 1 хвл Пари вузлів див. дист. ІV класу 8. Переправа по мотузці з перилами. Перший учасник переходить по подвійним верхнім суддівським перилам, як по навесной переправі. Команда наводить нижню перильну мотузку. Підведення підсумків згідно Правил. Уточнення умов дистанції – на змаганнях.

Ответов - 22, стр: 1 2 All

elena: перечень этапов это конечно хорошо, но для выбора класса дистанции необходимо еще знать КЧ этапов nikturcentr пишет: Підведення підсумків згідно Правил. В Правилах не описаны варианты подведения итогов, когда команды выступают на разных классах и кроме того в Правилах описан не один вариант - просьба уточнить более подробно подведение итогов

nikturcentr: elena пишет: В Правилах не описаны варианты подведения итогов, когда команды выступают на разных классах и кроме того в Правилах описан не один вариант - просьба уточнить более подробно подведение итогов На цих змаганнях не має вибору дистанцій у команд, дистанція 4 класу для старшої групи , дистанція 3 класу для молодшої групи.

Nata: -А можна на цьому форумі попередньо заявитись? Це буде вважатись як попередня заявка? -Як добиратись з Первомайська до Іванівки? Чи немає у вас розкладу автобусів чи маршруток(і хоча б приблизну ціну)? - Етап-навісна в мол., крутопохила та десантна в ст.- натяжка однієї чи двох мотузок?


elena: nikturcentr пишет: На цих змаганнях не має вибору дистанцій у команд, дистанція 4 класу для старшої групи , дистанція 3 класу для молодшої групи спасибо, НО вопрос про КЧ на этапах остается в силе - все-равно надо подбирать тактику прохождения

nikturcentr: Nata пишет: А можна на цьому форумі попередньо заявитись? Можна Nata пишет: Як добиратись з Первомайська до Іванівки? Чи немає у вас розкладу автобусів чи маршруток(і хоча б приблизну ціну)? Добиратись треба до мосту через Буг, рейсовим транспортом з Первомайську це дуже складно( тільки автобусами йдуть по трасі Полтава -Кишенів) Телефон маршрутки яку можна замовити в Первомайську 0979060815 Леонід Nata пишет: Етап-навісна в мол., крутопохила та десантна в ст.- натяжка однієї чи двох мотузок? В старшій групі -однозначно дві, в молодшій почекаємо відповіді начальника дистанції

Nata: Дякую. Тоді заявочка - Кам’янець-Подільський - 1 команда в молодшу групу та 1 в старшу.

pashka: elena пишет: В Правилах не описаны варианты подведения итогов, когда команды выступают на разных классах и кроме того в Правилах описан не один вариант - просьба уточнить более подробно подведение итогов Вище місце займає команда,яка має менший технічний штраф,при їх рівності команди посідають одне місце.

pashka: Nata пишет: - Етап-навісна в мол., крутопохила та десантна в ст.- натяжка однієї чи двох мотузок? Навісна в мол.-наводиться одинарна,є суддівський фал, Переправа по вірьовці з перилами в мол.-наводиться одинарна нижня,є верхня суддівська., Навісна в стар.-наводиться подвійна, Крутопохила в стар.-наводиться одинарна,є суддівський фал., Переправа по вірьовці з перилами стар.-наводиться верхня подвійна,є нижня суддівська.

pashka: якщо я правильно зрозумів,десантна-це Переправа по вірьовці з перилами.....

pashka: elena пишет: спасибо, НО вопрос про КЧ на этапах остается в силе - все-равно надо подбирать тактику прохождения будуть ЗЧ 4клас навісна переправа 18хв крутопохила вниз 18хв підйом по скелі 18хв спуск потерпілого з супроводжуючим 12хв підйом по схилу 10хв в"язання вузлів 1хв переправа по вірьовці з перилами 18хв визначення азимуту входитиме у час перебігу,етап без судді,необхідно визначити кут на вказаний об"єкт. 3 клас навісна переправа 18хв підйом по скелі 18хв спуск по вертикальних перилах 12хв підйом по схилу 15хв в"язання вузлів 1хв переправа по вірьовці з перилами 18хв визначення азимуту входитиме у час перебігу,етап без судді,необхідно визначити кут на вказаний об"єкт.

pashka: Дистанція проходиться за системою «жорсткого ралі» Дистанція ІV класу: Орієнтовна довжина етапів – до 30 м 1. Орієнтування в заданому напрямку 2. Визначення азимуту. етап знаходиться на КП орієнтування,без судді,необхідно визначити кут на вказаний об"єкт 3. Навісна переправа через яр. Опори і КЛ на початку та в кінці етапу.Перший на командній страховці. 4. Крутопохила навісна переправа вниз. Перший учасник переправляється по суддівським перилам, котрі для останніх учасників становляться суддівською перильною страховкою. Зверху:2 ЗСК,ПСС,суддівський фал,локальна петля для страхуючого. Знизу:КЛ,опора,дві локальні петлі. 5. Підйом по скелі середньої складності. Знизу:дві локальні петлі,суддівська страховка для першого, Зверху:ПСС,дві локальні петлі. 6. Спуск потерпілого з супроводжуючим. Зверху:2 ЗСК,ПСС,Локальна петля,суддівська для "потерпілого". Знизу:дві локальні петлі. 7. Підйом по схилу. Опори і КЛ на початку та в кінці етапу,4 промарковані опори для організаціі ППС. 8. В’язання вузлів. Кожний учасник в’яже по два вузли, що витягнуті по жеребу(на карточці). Заданий час на етапі – 1 хв Пари вузлів: 1. Брамшкотовый -УИАА 2. Австрійський схоплюючий- срединний 3. Грепвайн -провідник вісімка 4. Зустрічна вісімка- стремено 5. Подвійний провідник- булінь 6. Штик- схоплюючий 9. Переправа по мотузці з перилами. Перший учасник переходить по нижнім суддівським перилам, як по навесній переправі. Команда наводить верхню перильну мотузку. Опори і КЛ на початку та в кінці,Нижня суддівська перильна. Дистанція ІІІ класу: Орієнтовна довжина етапів – до 30 м 1. Орієнтування в заданому напрямку. 2. Визначення азимуту. етап знаходиться на КП орієнтування,без судді,необхідно визначити кут на вказаний об"єкт. 3. Навісна переправа через яр. Опори і КЛ на початку та в кінці етапу.Перший з командною страховкою по суддівській переправі,яка для інших стає фалом. 4. Підйом по скелі середньої складності. Знизу:дві локальні петлі,суддівська страховка для першого, Зверху:ПСС,дві локальні петлі. 5. Спуск по вертикальних перилах. Зверху:2 ЗСК,ПСС,Локальна петля, Знизу:дві локальні петлі. 6. Підйом по схилу. Опори і КЛ на початку та в кінці етапу,4 промарковані опори для організаціі ППС. 7. В’язання вузлів. Кожний учасник в’яже по два вузли, що витягнуті по жеребу(на карточці). Заданий час на етапі – 1 хв Пари вузлів: 1. Брамшкотовый -УИАА 2. Австрійський схоплюючий- срединний 3. Грепвайн -провідник вісімка 4. Зустрічна вісімка- стремено 5. Подвійний провідник- булінь 6. Штик- схоплюючий 8. Переправа по мотузці з перилами. Перший учасник переходить по верхнім суддівським перилам, як по навесній переправі. Команда наводить нижню перильну мотузку. Опори і КЛ на початку та в кінці,верхня суддівська перильна мотузка. Уточнення умов дистанції,порядок проходження етпів– на змаганнях. ПСС-пункт самостраховки,перила самостраховки КЛ-контрольна лінія ЗСК-заглушений суддівський карабін ППС-проміжний пункт страховки

pashka: Увага на дистанції крос-походу є етапи,на яких необхідно наводити командні ПСи,ПССи,таППСи.Етапи вибрані безпечні,у безпечних ділянках,з метою навчитись правильно організовувати страховку в реальних умовах. вимоги до них: Локальна петля-обведена навколо опори(обведена напівсхоплюючим навколо опори)петля з основної вірьовки,або з сертифікованої стропи.Зав"язана вузлом за призначенням з настанов,або закріплена карабіном. Вантажна петля-обведена навколо опори(обведена напівсхоплюючим навколо опори)петля з подвійної основної вірьовки,або з подвійної сертифікованої стропи.Зав"язана подвійним(двома)вузлом(вузлами) за призначенням з настанов,або закріплена двома карабінами. Петлі із "схоплюючих","репиків",вірьовки діаметром менше 10мм забороняються.

Nata: А чому замість навішування петель не можна використовувати опори?

pashka: Nata пишет: А чому замість навішування петель не можна використовувати опори? можна використовувати опри(напр.стати на самостраховку,закріпити кінець вірьовки і т.д), на етапі "підйом по схилу" обов"язкове наведення петель на ППС.

Nata: Дякую. Скажіть будь-ласка заїзд на змагання 30-го?

nikturcentr: Так до17.00

Nata: Ще таке питання-пропозиція. Чи неможливо зробити організовану доставку з Первомайська до місця змагань? Можливо компанувати по кілька команд, і замовити якогось пазіка, щоб всіх вже возив? Приймаючи до уваги, що рейсового як ви кажете, туди нічого не ходить, це було б дуже зручно і мабуть дешевше, чим кожен шукатиме собі щось самотужки.

nikturcentr: Ідея може і добра, але від Миколаєва до Первомайська 200км, тому проблему я можу вирішити тільки так як і Ви, тобто за телефоном. Телефон я Вам дав

Nata: За тим телефоном бус всього на 8 місць.

nikturcentr: Якщо команди з однієї області не можуть домовитися, то ....



полная версия страницы